phanispal Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου Το (επίσης) τραγικό είναι ότι όλοι οι συνεργειάδες, και οι προαναφερθέντες τσαπατσούληδες, έχουν άπειρη δουλειά, πας με ραντεβού. 1
bill999r Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, phanispal είπε Το (επίσης) τραγικό είναι ότι όλοι οι συνεργειάδες, και οι προαναφερθέντες τσαπατσούληδες, έχουν άπειρη δουλειά, πας με ραντεβού. Αυτό γίνεται γτ ο στόλος είναι παλιός και όλοι κάνουμε επισκευές στα παλιά μας αυτοκίνητα. Αυτό που συνέβη στον φίλο δυστυχώς είναι ο κανόνας. Κ εγώ δεν ξέρω τόσα χρόνια πόσα συνεργεία εχω αλλάξει. Για να βρεις καλό μάστορα πρέπει να είσαι πραγματικά τυχερός. Επίσης όλοι έχουμε πληρώσει αχρειαστες επισκευές, λάθος διαγνώσεις ή ζημιές που έκαναν οι ίδιοι οι μάστορες. Φαντάσου λοιπόν για τι ποσοστά μιλάμε αν όλα τα παραπάνω έχουν συμβεί στους περισσότερους γνωστούς σου. Επεξ/σία 24 Μαϊου από bill999r
meletis_m Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 2 ώρες πριν, bill999r είπε Αυτό γίνεται γτ ο στόλος είναι παλιός και όλοι κάνουμε επισκευές στα παλιά μας αυτοκίνητα. Αυτό που συνέβη στον φίλο δυστυχώς είναι ο κανόνας. Κ εγώ δεν ξέρω τόσα χρόνια πόσα συνεργεία εχω αλλάξει. Για να βρεις καλό μάστορα πρέπει να είσαι πραγματικά τυχερός. Επίσης όλοι έχουμε πληρώσει αχρειαστες επισκευές, λάθος διαγνώσεις ή ζημιές που έκαναν οι ίδιοι οι μάστορες. Φαντάσου λοιπόν για τι ποσοστά μιλάμε αν όλα τα παραπάνω έχουν συμβεί στους περισσότερους γνωστούς σου. Συμφωνώ οτι ο στόλος είναι παλιός . Αλλα υπάρχουν και πελάτες που δε θέλουν να πληρώσουν το χρόνο του μάστορα που θα το ψάξει . Μή τους βάζουμε όλους στο ίδιο σακί , υπάρχουν και εξαιρέσεις επαγγελματίων . Κάτοχος Diesel 10 ετίας & Βενζίνης/ Υγραεριου 22 ετών . Στις 23/5/2025 στις 2:26 ΜΜ, anavgous είπε Μετά από πολύ κόπο και πολλά χιλιόμετρα το λύσαμε το πρόβλημα, αλλά με προβληματισμούς. Το ford focus μου, χρονολογίας 2000, έβγαζε για ένα διάστημα καυσαέριο μέσα στην καμπίνα. Το έφερνε από τους αεραγωγούς, ανεξαρτήτως αν ήταν αναμμένοι οι ανεμιστήρες ή όχι. Προφανώς το θέμα είχε να κάνει με την εξάτμιση, καθώς η οσμή άλλαζε, αναλόγως αν έκαιγα lpg ή βενζίνη. Με την προτροπή του μηχανικού μου μετά από εργασίες στο αυτοκίνητο, επισκέφθηκα το πρώτο κατάστημα εξατμίσεων. Οι τεχνικοί τους πραγματοποίησαν ακουστικό έλεγχο διάρκειας 15 δευτερολέπτων και με απόλυτη σιγουριά με διαβεβαίωσαν ότι η εξάτμισή μου είναι άψογη και δεν χάνει από εκεί καυσαέριο. Μιας και δε μου έκατσε καλά η συγκεκριμένη διάγνωση, επισκέφτηκα κατόπιν άλλα 6 διαφορετικά καταστήματα επισκευής εξατμίσεων (το σύνολο 7). Όλοι μου έδωσαν κάποιο διαφορετικό λόγο που μυρίζει έτσι μέσα στην καμπίνα από τους αεραγωγούς, αλλά όλοι ήταν σύμφωνοι ότι δεν ευθύνεται η εξάτμιση. Σημειώνεται ότι κανένας τους δεν μπήκε στη διαδικασία να βγάλει καν το θερμικό κάλυμμα της εξάτμισης (3 βίδες) και όλοι αρκέστηκαν στον ίδιο ακουστικό έλεγχο 15 δευτερολέπτων. Στο τελευταίο κατάστημα δε, όταν ζήτησα από τον μάστορα να μυρίσει τον αεραγωγό, μου είπε ότι αυτό που μυρίζει του κάνει για αποστειρωτικό σπρέι με άρωμα για αεραγωγούς (!). Μιας και δεν συμφώνησα με κανέναν, ξεκίνησα μόνος μου να ξεβιδώσω το θερμικό κάλυμμα για να δω αν μπορώ με τη μικρή μου εμπειρία να διαπιστώσω τι γίνεται. Χωρίς καν να κοιτάξω την εξάτμιση από πάνω, η διαρροή ήταν εμφανής, καθώς το θερμικό κάλυμμα είχε καταστραφεί από τις θερμοκρασίες σε συγκεκριμένα σημεία. Επίσης, κοιτώντας την εξάτμιση, μπορούσα με το μάτι να δω ένα μικρό ράγισμα πάνω στο σημείο που ενώνονται οι σωλήνες των κυλίνδρων. Μόλις δοκίμασα να βάλω μπροστά για να μυρίσω από που πιθανώς υπάρχει διαρροή, είδα καπνούς να βγαίνουν από τον τέταρτο κύλινδρο και γύρω από τον πρώτο. Επομένως εύρηκα. Χρειαζόμαστε επισκευή στην πολλαπλή εξαγωγής. Ο μάστορας που επέλεξα να πραγματοποιήσει την επισκευή θεώρησα ότι θα κάνει έστω και τον ίδιο έλεγχο που έκανα εγώ, ώστε να δει σε τι κατάσταση είναι και η φλάντζα, μιας και η διαρροή ήταν πασιφανής από την πολλαπλή. Ο λόγος επιλογής του συγκεκριμένου ήταν καθαρά οι αξιολογήσεις στην google. Παραλαμβάνοντας το αμάξι από το συνεργείο, μου έκανε εντύπωση η χαμηλή τιμή που μου είπε για τέτοια επισκευή, αλλά αρκέστηκα στο ότι με διαβεβαίωσε ότι δεν θα ξαναμυρίσει (ΚΑΚΩΣ). Το αμάξι προφανώς και ξαναμύρισε στο μισό λεπτό από όταν το έβαλα μπροστά, οπότε κοιτώντας έπειτα την πολλαπλή είδα ότι ο άνθρωπος δεν έκανε ποτέ κανένα ξεβίδωμα πολλαπλής για να ελέγξει το σύστημα, δεν είδε καν από που κάπνιζε και αρκέστηκε στο να καλύψει το ράγισμα της πολλαπλής με αλοιφή για εξατμίσεις και να το θεωρήσει επισκευασμένο. Σε επικοινωνία μαζί του, μου εξήγησε ότι εφόσον έχει έτσι, πάμε για αλλαγή πολλαπλής, με ότι σημαίνει αυτό για το κόστος, πράγμα απόλυτα λογικό και αποδεκτό. Μου είπε ότι χρειάζεται να ψάξει για να βρει ανταλλακτικό οπότε είναι μια διαδικασία που ολοκληρώνεται εν καιρώ. Οπότε αποφάσισα να αλλάξω συνεργείο επισκευής, ώστε να επισκευαστεί άμεσα το πρόβλημα. Πηγαίνοντας λοιπόν στο νέο συνεργείο, ο τεχνικός με διαβεβαίωσε ότι από αυτό που ακούει, δεν μπορεί να δικαιολογήσει διαρροή από την πολλαπλή. Ανέλαβα εγώ επομένως την ευθύνη και το κόστος να ξηλώσει το σύστημα από πάνω για να δούμε τι γίνεται. Το αποτέλεσμα? Μια φλάντζα πολλαπλής καρβουνιασμένη στον πρώτο και στον τέταρτο από τα καυσαέρια και με εμφανή διαρροή. Η πολλαπλή φαινόταν σε εντάξει κατάσταση, αλλά μετά από τόσο τρέξιμο, ρισκάρεις να την αφήσεις επάνω? Δε ρισκάρεις. Ο ίδιος τεχνικός, με ρωτάει πριν έρθει το ανταλλακτικό (πολλαπλή με σπιράλ σε ένα σύστημα), αν θέλω να αλλάξουμε φλάντζες πολλαπλής και σύνδεσης με τον καταλύτη, ειδοποιώντας με ότι θα έχει ένα κόστος παραπάνω. Ρωτώντας τον γιατί δεν είναι αυτονόητο ότι αλλάζουμε τις φλάντζες όταν ξεβιδώνουμε κάτι που έχει ροπές σύσφιξης, μου απάντησε ότι "συνήθως αυτές δε χαλάνε". Διακόπτοντάς τον, ομολογουμένως αγενώς, επέμεινα κάθετα ότι προφανώς και θα αλλαχτεί η φλάντζα, μιας και φαίνεται ότι χάνει από εκεί. Με τη σωστή επισκευή και την σωστή προσέγγιση, το αυτοκίνητο προφανώς δεν μυρίζει καθόλου πλέον. Η ερώτησή μου είναι ωστόσο η εξής. Γιατί τόσο επιπόλαιη και βιαστική προσέγγιση για ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα? Ήταν απόλυτα ξεκάθαρο προς όλους αυτό που παρατήρησα και τι με προβλημάτιζε στο αυτοκίνητο, και κανένας δε μπήκε στη διαδικασία να ξοδέψει παραπάνω από μισό λεπτό στη διάγνωση, ή να επιχειρήσει να ξεβιδώσει ένα κάλυμμα για να βλέπει τι γίνεται και να μη μου λέει αρλούμπες. Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγα σε τόσα διαφορετικά καταστήματα, για να δω τι γίνεται γενικά στην διάγνωση και ομολογώ ότι έχω απογοητευτεί πλήρως. Αν δεν είχα μπει στη διαδικασία να το ξεβιδώσω και να το ψάξω μόνος μου, ακόμα πιστεύω ότι δε θα έπαιρνε κανένας στα σοβαρά ούτε εμένα, ούτε το αυτοκίνητο ώστε να κάνει μια σωστή διάγνωση. Δηλαδή αν ήμουν κάποιος που δεν έχει εργαλεία στο αμάξι και μπορεί να βιδώσει-ξεβιδώσει, ή κάποιος που δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί, τι θα γινόταν? Δεύτερη πίκρα είναι ότι ακόμα και με τη σωστή διάγνωση, που ήμουν εκεί παρών, έπρεπε να με ρωτήσει ο τεχνικός ΑΝ θα αλλαχτεί μια φλάντζα. Δηλαδή όντως ο κόσμος δεν αλλάζει φλάντζες όταν κάνει τέτοιες δουλειές? Πως γίνεται αυτό? Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία με αυτή, είτε στις εξατμίσεις είτε σε γενικά συνεργεία? Πραγματικά είχα μια πολύ διαφορετική εικόνα και άποψη για τον χώρο, αλλά από αυτή τη βδομάδα, με τα 250+ χιλιόμετρα από συνεργείο σε συνεργείο, μέχρι να καταλήξω σε διάγνωση, με έχουν κάνει να χάσω πάσα ιδέα και να απογοητευτώ πλήρως. ΥΓ. Η φλάντζα ήταν στην παρακάτω κατάσταση. Κομμάτι από τον τέταρτο και τον πρώτο αντίστοιχα: Τα χρόνια πολλά , χιλιόμετρα πόσα έχει ; Είχε γινει πρόσφατα εργασία σε εξαγωγή ; Παρόμοιο θέμα είχα σε Corsa C ( πλέον έχει 330.000) . Πρίν 1.5 χρόνο πήγε σε εξατμισα και μου άλλαξε και εμενα τις φλάντζες εξαγωγής . Αλλάχτηκε μεσαιο καζανάκι και τελικό επειδή είχε τρυπήσει . Προφανως δε ήθελαν να ασχοληθούν . Γιατί ηθελε βγαλσιμο η θερμοσαπίδα , αισθητηρας λ , και αλλαγή των φλαντζών .
bill999r Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, meletis_m είπε Αλλα υπάρχουν και πελάτες που δε θέλουν να πληρώσουν το χρόνο του μάστορα που θα το ψάξει Πάντα ρωτάω τι οφείλω στο τέλος.Πολλές φορές έχω πάει σε αντιπροσωπεία για διάγνωση και επειδή δεν βρήκαν τίποτα έσκασα το 40αρι της εργατοώρας χωρίς μα κ μου. Απλά οι περισσότεροι, μιλάω για την πλειοψηφία είναι άσχετοι. Το τελευταίο πρόβλημα το διέγνωσες εσύ συγκεκριμένα μετά από αρκετές επισκέψεις σε συνεργεία, συζητήσεις σε ξένα φόρουμ και σε δοκιμές που έκανα μόνος μου αποσυνδέοντας αισθητήρες για δοκιμή. Ένα πρόβλημα που ήταν σχετικά εύκολο και δεν απαιτούσε τρελές γνώσεις. Για μένα που δεν είναι η δουλειά μου ήθελε σκέψη, για αυτόν που σίγουρα από την εμπειρία του , του έχει ξανατυχει σίγουρα θα ήταν πιο εύκολο. Ωστόσο κανείς δεν το βρήκε, ούτε ανεξάρτητα συνεργεία ούτε η αντιπροσωπεία που μου πήρε 40 ευρώ και μου είπε ότι δεν έχει τίποτα. Επεξ/σία 24 Μαϊου από bill999r 1
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 31 λεπτά πριν, meletis_m είπε . Γιατί ηθελε βγαλσιμο η θερμοσαπίδα , αισθητηρας λ , και αλλαγή των φλαντζών . Και ώρα,πολύ ωρα να κρυώσουν όλα ώστε να δουλέψει ο μηχανικός. 1
tzotzo Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου On 23/05/2025 at 21:32, anavgous said: Το ότι το αμάξι είναι παλιό, αλλά ο ιδιοκτήτης δίνει λευκή επιταγή να διορθωθεί θεωρώ έπρεπε να φτάνει για πιο βαθιά διάγνωση και ξεβίδωμα εν πασει περιπτώσει Εχεις ενα αυτοκινητο 25 χρονων, αξιας 2000€ μαξιμουμ και υγραεριο. Αυτο μπορει να μην λεει προσωπικα κατι για εσενα λεει ομως για ολους τους μαστορες που πηγες, και γενικα για του αντιστοιχους κατοχους παρομοιων αυτοκινητων. Πολυ καλα λογια εχω ακουσει για τον Θεοφιλο στην Κατεχακη.
2MM Δημοσ. 25 Μαϊου Δημοσ. 25 Μαϊου 5 ώρες πριν, bill999r είπε Για μένα που δεν είναι η δουλειά μου ήθελε σκέψη, για αυτόν που σίγουρα από την εμπειρία του , του έχει ξανατυχει σίγουρα θα ήταν πιο εύκολο. Ωστόσο κανείς δεν το βρήκε, ούτε ανεξάρτητα συνεργεία ούτε η αντιπροσωπεία που μου πήρε 40 ευρώ και μου είπε ότι δεν έχει τίποτα. Αν θες στειλε μου το λινκ ή πες περιληπτικα ποιο ηταν το θεμα και η λυση . Ευχαριστω
bill999r Δημοσ. 25 Μαϊου Δημοσ. 25 Μαϊου 1 ώρα πριν, 2MM είπε Αν θες στειλε μου το λινκ ή πες περιληπτικα ποιο ηταν το θεμα και η λυση . Ευχαριστω https://www.insomnia.gr/forums/topic/770698-ρεταρισμα-στη-δευτερα/page/2/#comment-60686950 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα