NiKoSmile Δημοσ. 26 Μαϊου Δημοσ. 26 Μαϊου 1 ώρα πριν, svartevarg είπε Αλλά στο iris υπάρχει η δυνατότητα για αμφισβήτηση συναλλαγής; Όχι... Αν ο παραλήπτης αρνηθεί ή δεν απαντήσει δεν υπάρχει υποχρεωτική επιστροφή.
pasxaliskar Δημοσ. 26 Μαϊου Δημοσ. 26 Μαϊου Στις 25/5/2025 στις 2:35 ΜΜ, tollisth είπε Καλησπέρα Όπως λέει και ο τίτλος συνέβει αυτό πριν λίγο Πήγα να κάνω αγορά μέσω skroutz (η κάρτα δεν ήταν αποθηκευμένη) και μου έβγαλε μήνυμα ότι απορρίφθηκε από την τράπεζα δοκίμασα άλλες 2-3 φορές,είπα μήπως έφαγε κάποιο κόλλημα τα ίδια Πήρα τηλέφωνο στην τράπεζα (eurobank ) να δω τι έγινε μου είπαν ότι το σύστημα μπλόκαρε αυτόματα την κάρτα χωρίς παραπάνω λεπτομέρειες και σε αναμονή για να την ξεμπλοκαρει Μετά με σύνδεσε με έναν κύριο σε ασφαλή γραμμή από ότι μου είπε και με ενημέρωσε ότι την στιγμή που πήγε να γίνει η αγορά το σύστημα εντόπισε διαρροή των στοιχείων της κάρτας με αποτέλεσμα να την κλειδώσει αυτόματα,τον ρώτησα και επέμεινα σε αυτό εαν υπάρχει περίπτωση να είναι λάθος του συστήματος και μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση Μου ακύρωσε την κάρτα και θα μου στείλουν καινούργια Το πρόβλημα είναι τώρα στο skroutz δηλαδή,τους έχουν χακαρει δεν έχουν πάρει πρέφα? Πολύ περίεργο ότι έχει γίνει,παροιμία εμπειρία κάποιος άλλος ? σοβαρεψου μην φας καμια καταγγελια για δυσφήμηση απο το σκρουτζ και το φυσας και δν κρυωνει 1
warewolf Δημοσ. 26 Μαϊου Δημοσ. 26 Μαϊου (επεξεργασμένο) Παρόμοιο θέμα είχα πριν 1-2 χρόνια κι εγώ με χρεωστική Πειραιώς, όταν μεσάνυχτα προσπαθούσα να κάνω επαναλαμβανόμενη αγορά από το skroutz που δεν ολοκληρωνόταν. Από το skroutz μου έλεγαν πως φταίει η κάρτα, να επικοινωνήσω με την τράπεζα. Από την τράπεζα μου απαντούσαν με μισόλογα, πως κάτι συνέβηκε με τις δικλίδες ασφαλείας της VISA και πως θα έπρεπε να περιμένω 10-15 μέρες να...ξεμπλοκάρει. (ή κάρτα έκανε συναλλαγές στα σούπερ μάρκετ, μόνο online απέκτησε πρόβλημα) Την επόμενη μέρα πήγα σε ένα κατάστημα, την ακύρωσα, και τους είπα να μου εκδώσουν επιτόπου μια καινούργια. Έδωσα τα 6 ευρώ και ξέμπλεξα. Επεξ/σία 26 Μαϊου από warewolf
pasxaliskar Δημοσ. 26 Μαϊου Δημοσ. 26 Μαϊου 7 ώρες πριν, mountains1 είπε Αμα εχεις δωσει τα στοιχεια της καρτας σου...παντου, πως μπορει να εισαι σιγουρος οτι η μπινια, αν εγινε, οτι εγινε μεσω skroutz; Αυτος ειναι ο λογος που προτεινω Paypal παντου, ή εστω αντικαταβολη για εντος Ελλαδας. Αποφυγη χρησης της καρτας οπου μπορω να την αποφυγω. σκατα και η πειπαλ και γω ετσι πιστευα μεχρι που μου φαγανε 2000 σε μια νυχτα και το πειπαλ ελεγε βρες ακρη με την τραπεζα... παλι καλα μου τα επεστρεψε η τραπεζα μετα απο 40 μερες επισης και στην αντικαταβολη αλλη παπατζα.. βαζω ενα κουτι με πετρες το περνεις το πληρωνεις και το ανοιγεις τι θα πεις στον κουριερ? χεστηκε ο κουριερ .. εαν ειναι να γινει θα γινει με οποιον τροπο... το καλυτερο ειναι revolut 1 καρτα μονο για αγορες και το ποσο ακριβως που θες 1
Hacker?pcs Δημοσ. 26 Μαϊου Δημοσ. 26 Μαϊου 19 minutes ago, pasxaliskar said: σκατα και η πειπαλ και γω ετσι πιστευα μεχρι που μου φαγανε 2000 σε μια νυχτα και το πειπαλ ελεγε βρες ακρη με την τραπεζα... παλι καλα μου τα επεστρεψε η τραπεζα μετα απο 40 μερες επισης και στην αντικαταβολη αλλη παπατζα.. βαζω ενα κουτι με πετρες το περνεις το πληρωνεις και το ανοιγεις τι θα πεις στον κουριερ? χεστηκε ο κουριερ .. εαν ειναι να γινει θα γινει με οποιον τροπο... το καλυτερο ειναι revolut 1 καρτα μονο για αγορες και το ποσο ακριβως που θες Με αντικαταβολή αν είναι απατεώνας ο άλλος έχεις χάσει 100% τα λεφτά σου, με χρεωστική έχεις καλές πιθανότητες και με πιστωτική ακόμα περισσότερες
tollisth Δημοσ. 26 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 26 Μαϊου (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε σοβαρεψου μην φας καμια καταγγελια για δυσφήμηση απο το σκρουτζ και το φυσας και δν κρυωνει Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά το σοβαρέψου στο σπίτι σου όχι σε έμενα Δεύτερων περιγράφω την εμπειρία μου που συνέβη στο site το δικό τους,στο όποιο θα είναι ήδη καταγεγραμμένες οι αποτυχημένες προσπάθειες για ότι συνέβη και αναρωτιέμαι τι μπορεί να φταίει Τρίτων σε κανένα ποστ δεν αναφέρω κατηγορηματικά για ότι συνέβη ευθύνεται και φταίει αποκλειστικά η skroutz Τετάρτων δεν περίμενα έναν άσχετο στην συγκεκριμένη περίπτωση εσένα να μου δώσει οδηγίες για το τι πρέπει να γράψω Επεξ/σία 26 Μαϊου από tollisth 4
svartevarg Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου Ερώτηση: η εξυπηρέτηση πελατών του skroutz μέσω email είναι ενεργή; Έστειλα μήνυμα σε εκπρόσωπο και έχει περάσει το 24ωρο. 1
ringboy Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου Στις 25/5/2025 στις 8:08 ΜΜ, tollisth είπε Επίσης σε θέματα ασφάλειας είμαι πολύ προσεκτικός ειδικά σε αυτά, κάνω περίπου 17 χρόνια online συναλλαγές από την πρώτη μέρα με paypal Εκτος απο τα windows εχεις αλλο τειχος προστασιας στο PC? Γιατι ναι μεν φαινεται οτι ειναι false positive της τραπεζας αλλα ποτε δεν ξερεις. 1
tollisth Δημοσ. 27 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 27 Μαϊου 52 λεπτά πριν, ringboy είπε Εκτος απο τα windows εχεις αλλο τειχος προστασιας στο PC? Γιατι ναι μεν φαινεται οτι ειναι false positive της τραπεζας αλλα ποτε δεν ξερεις. Αν εννοείς για antivirus ναι έχω αγορασμένο,έτρεξα το antivirus και malware bytes δεν βρήκαν κάτι ούτε είχα κάνει και κάποια αλλαγή τους τελευταίους μήνες στο pc Από την συζήτηση μέχρι στιγμής προκύπτει για λάθος της τραπεζας από ότι φαίνεται και κακή ενημέρωση από την πλευρά τους 1
mrkra Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου On 25/05/2025 at 14:35, tollisth said: Καλησπέρα Όπως λέει και ο τίτλος συνέβει αυτό πριν λίγο Πήγα να κάνω αγορά μέσω skroutz (η κάρτα δεν ήταν αποθηκευμένη) και μου έβγαλε μήνυμα ότι απορρίφθηκε από την τράπεζα δοκίμασα άλλες 2-3 φορές,είπα μήπως έφαγε κάποιο κόλλημα τα ίδια Πήρα τηλέφωνο στην τράπεζα (eurobank ) να δω τι έγινε μου είπαν ότι το σύστημα μπλόκαρε αυτόματα την κάρτα χωρίς παραπάνω λεπτομέρειες και σε αναμονή για να την ξεμπλοκαρει Μετά με σύνδεσε με έναν κύριο σε ασφαλή γραμμή από ότι μου είπε και με ενημέρωσε ότι την στιγμή που πήγε να γίνει η αγορά το σύστημα εντόπισε διαρροή των στοιχείων της κάρτας με αποτέλεσμα να την κλειδώσει αυτόματα,τον ρώτησα και επέμεινα σε αυτό εαν υπάρχει περίπτωση να είναι λάθος του συστήματος και μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση Μου ακύρωσε την κάρτα και θα μου στείλουν καινούργια Το πρόβλημα είναι τώρα στο skroutz δηλαδή,τους έχουν χακαρει δεν έχουν πάρει πρέφα? Πολύ περίεργο ότι έχει γίνει,παροιμία εμπειρία κάποιος άλλος ? Σε μενα μου ακυρωσαν την καρτα προληπτικα(παλι eurobank)... Οταν ρωτησα για ποιο λογο; η απαντηση απο τον εκπροσωπο της τραπεζας ηταν για προληπτικους λογους ακυρωνουν προωρα καποιον αριθμο καρτων. Γενικα ειναι πολυ ευφανταστοι στις δικαιολογιες. Ετσι πληρωσα και γω 6 ευρω για εκδοση νεας καρτας...
ProponitisTouKanape Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου Στις 25/5/2025 στις 11:11 ΜΜ, lector είπε 6€ ειναι απο 1 πελατη. Για σκεψου σε ποσους (χιλιαδες;) πελατες μπορει να συμβαινει το ιδιο "προβλημα", απλα δε μπηκαν να το γραψουν στο ινσομνια. Αυτος διαμαρτυρηθηκε και του την εδωσαν δωρεαν. Πολλοι αλλοι μπορει οχι μονο να μη διαμαρτυρηθηκαν αλλα να ηταν πολυ χαρουμενοι που τη γλυτωσαν με "μολις" 6€. ΥΓ. Το οτι τη δινουν δωρεαν μετα απο γκρινια, χωρις πολλα πολλα, υποδεικνυει οτι το κοστος τεινει στο 0, αρα το κερδος τεινει στο 100%. Η ακύρωση λόγω διαρροής ή υποψίας διαρροής συνοδεύεται με αυτόματη δωρεάν επανέκδοση. Οι διαδικασίες γίνονται αυτόματα, δεν κάθεται κάποιος υπάλληλος να αποφασίζει αν θα χρεώσει τον κάθε πελάτη. Ασε που το τηλεφωνικό κέντρο είναι υπεργολαβία, τιποτα δε μπορούν πρακτικά να κάνουν... 2
dtk-386 Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου 3 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Η ακύρωση λόγω διαρροής ή υποψίας διαρροής συνοδεύεται με αυτόματη δωρεάν επανέκδοση. Οι διαδικασίες γίνονται αυτόματα, δεν κάθεται κάποιος υπάλληλος να αποφασίζει αν θα χρεώσει τον κάθε πελάτη. Ασε που το τηλεφωνικό κέντρο είναι υπεργολαβία, τιποτα δε μπορούν πρακτικά να κάνουν... Στο ακριβώς από πάνω σχόλιο του δικού σου χρεώθηκε η κάρτα παρότι ακυρώθηκε λόγω υποψίας αυτόματα από την τράπεζα. Τι ισχύει τελικά;
lector Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου 5 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Η ακύρωση λόγω διαρροής ή υποψίας διαρροής συνοδεύεται με αυτόματη δωρεάν επανέκδοση. Οι διαδικασίες γίνονται αυτόματα, δεν κάθεται κάποιος υπάλληλος να αποφασίζει αν θα χρεώσει τον κάθε πελάτη. Ασε που το τηλεφωνικό κέντρο είναι υπεργολαβία, τιποτα δε μπορούν πρακτικά να κάνουν... Αν ειναι ετσι οπως τα λες, τοτε γιατι οι προηγουμενοι συμφορουμιτες μιλανε για χρεωσεις; Εγω δεν εχω προσωπικη εμπειρια, δε μου εχει συμβει, τα γραφομενα των αλλων διαβαζω.
mountains1 Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου Παντως, απαραδεκτο που το skroutz δεν υποστηριζει paypal. Απλα απαραδεκτο. 1
great Δημοσ. 28 Μαϊου Δημοσ. 28 Μαϊου 12 hours ago, mountains1 said: Παντως, απαραδεκτο που το skroutz δεν υποστηριζει paypal. Απλα απαραδεκτο. γιατι; το paypal ειναι αρχαια κατασκευη που ηρθε μαζι με το ebay, το ebay εχει ψοφησει το paypal δεν σου προσφερει κατι πλεον παραπανω απο πολλες αλλες υπηρεσιες που εχουν φυτρώσει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα