Dr_Pepper Δημοσ. χθες στις 01:57 πμ Δημοσ. χθες στις 01:57 πμ (επεξεργασμένο) Ναι αλλά στην ίδια έρευνα η ΒΥD δεν έχει κανένα μοντέλο στα τοπ 25 δημοφιλέστερα σε πωλήσεις.. https://www.jato.com/resources/media-and-press-releases/byd-outsells-tesla-in-europe-for-the-first-time-as-registrations-surge-in-april Ενώ η Tesla έχει 2 Επίσης η BYD έχει α)πολύ φθηνά οχήματα (ακόμη και στην ελλάδα την χώρα της αρπαχτής που μια 600άρα τζιξερ που πριν λίγα χρόνια έκανε κάτω απο 6Κ σήμερα κάνει όσο ένα vw golf, μπορείς να βρεις καινούρια BYD με 19000 € ενώ το φθηνότερο tesla πάει στα 39000 ευρώ σχεδόν τα διπλά. β) Η BYD προσφέρει 10 διαφορετικά μοντέλα στην ευρώπη (γενικά) ενώ η Tesla 4 Οπότε την μικρή διαφορά στον αριθμό πωλήσεων την κάνανε λόγω πολλών μοντέλων και φθηνών. 4 ώρες πριν, mariosnik_ είπε Αυτο που θα γίνει σε πολλά είναι να πάνε σε μοντελο ηλεκτροκινητηρα με μπαταρία η οποία θα γεμίζει από βενζινοκινητηρα. Έχει ένα τέτοιο μοντέλο η Nissan και το έχει αγοράσει συγγενής μου. 80 με 90% μειωση του κόστους μετακίνησης σε σχέση με παλιά. Νομίζω τα περισσότερα υβριδικά μοντέλα έτσι δουλεύουν πλέον αλλά δεν το έχω ψάξει κιόλας να πω την αλήθεια. 5 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Εντύπωση μου κάνουν τα νούμερα. Πίστευα ότι Τεσλα και BYD θα ήταν στις πρώτες θέσεις. Στην Ευρώπη η Tesla (όπως κάθε τι αμερικάνικο πχ σεβρολετ κορβέτ η φόρντ μάστανγκ που βρίσκεις με 20 25 χιλιάδες δολάρια εκεί καινούργια γιατί θεωρούνται τα ραλάκια του φτωχού/λαού εδώ πρέπει να σκάσεις άνετα 50++για να μην πω 70++ λες και ειναι σούπερκαρ) δεν συμφέρει η Tesla γιαυτό έχει χαμηλές πωλήσεις. Υπάρχει παραγωγή πρόσφατα στην Ευρώπη (εργοστάσιο στο βερολίνο) αλλά είναι μόνο για το Y και μπορεί να μην είναι και ολική, δηλαδή μπορεί απλά να γίνεται τελική συναρμολόγηση εκεί, αλλά σε λίγα χρόνια πιστεύω ότι θα παράγονται όλα τα μοντέλα εδώ στην Ευρώπη και θα πέσουν οι τιμές. Επεξ/σία χθες στις 02:21 πμ από Dr_Pepper 1
Vasilisxd Δημοσ. χθες στις 06:27 πμ Δημοσ. χθες στις 06:27 πμ (επεξεργασμένο) 8 hours ago, mariosnik_ said: Αυτο που θα γίνει σε πολλά είναι να πάνε σε μοντελο ηλεκτροκινητηρα με μπαταρία η οποία θα γεμίζει από βενζινοκινητηρα. Έχει ένα τέτοιο μοντέλο η Nissan και το έχει αγοράσει συγγενής μου. 80 με 90% μειωση του κόστους μετακίνησης σε σχέση με παλιά. Εάν με το παλιά εννοείς ένα Mercedes-Benz 600 του 1980 (6.3L V8) που έκαιγε 30λτ/100χλμ, τότε το Nissan e-POWER καίει 6λτ/100χλμ το οποίο το κάνει 80% οικονομικότερο. 9 hours ago, basilis_k6 said: πως θα γινει αυτο? η τεσλα εχει ενα suv που κανει 50+ και η byd μολις ενα ασχημο suv που ειναι πιο ακριβο απο το id3 και νομιζω ιδια τιμη με το id4 σε καποιες χωρες. περσι ξεκινησε ουσιαστικα να πουλαει στην ευρωπη. Μισό όμως, ένα Model 3 φουλ έξτρα έχει 38.000€ και ένα ID.3 έχει 40.000€ με τα "βασικά". Επίσης, στα 35.000€ είναι το BYD Atto 3. Ξεκάθαρα το Model 3 είναι το "φθηνότερο - κάλο" ηλεκτρικό. Επεξ/σία χθες στις 06:37 πμ από Vasilisxd 1 1
alexioannou Δημοσ. χθες στις 07:07 πμ Δημοσ. χθες στις 07:07 πμ Να δίνεις 30-40.000€ για ένα ηλεκτρικό που σε κοροϊδεύει στην αυτονομία,και να λες ότι κανείς οικονομία....... 30-40.000€ έδωσες,ποια οικονομία????? 3 1
sminitis Δημοσ. χθες στις 07:39 πμ Δημοσ. χθες στις 07:39 πμ Κάτι καλό για τη Tesla θα γράψετε ποτέ; 😄
Vasilisxd Δημοσ. χθες στις 08:09 πμ Δημοσ. χθες στις 08:09 πμ 49 minutes ago, alexioannou said: Να δίνεις 30-40.000€ για ένα ηλεκτρικό που σε κοροϊδεύει στην αυτονομία,και να λες ότι κανείς οικονομία....... 30-40.000€ έδωσες,ποια οικονομία????? Δηλαδή ένας που θα πάρει τώρα SUV, τα οποία έχουν όλα κοντά στα 30.000€+, να μην κοιτάξει οικονομία καυσίμου ? Να πάρει δηλαδή ένα π.χ Qashqai mild hybrid με 30.000€, με κατανάλωση στην πόλη 13€/100χλμ και όχι ένα BYD Atto με 35.000€ και κατανάλωση 3€/100χλμ. Να πληρώνει δηλαδή τον χρόνο κοντά στα 2.000€ για καύσιμο και όχι 500€. 4
cpc464 Δημοσ. χθες στις 08:47 πμ Δημοσ. χθες στις 08:47 πμ Εγώ ένα θέλω να ρωτήσω, κοίταγα διάφορα ηλεκτρικά στο car.gr μεταχειρισμένα,όχι για να αγοράσω αλλά για να δώ την υποτίμηση, πήρα για παράδειγμα το model 3 που είναι το ποιό κοινό που βλέπω στο δρόμο,είναι νορμάλ το -30% για αυτοκίνητα 2-3 ετών;. 1
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 09:07 πμ Δημοσ. χθες στις 09:07 πμ 2 ώρες πριν, alexioannou είπε Να δίνεις 30-40.000€ για ένα ηλεκτρικό που σε κοροϊδεύει στην αυτονομία,και να λες ότι κανείς οικονομία....... 30-40.000€ έδωσες,ποια οικονομία????? Δεν εχεις βαρεθει να γραφεις καθε φορα τα ιδια και τα ιδια? 2
manolis940 Δημοσ. χθες στις 09:26 πμ Δημοσ. χθες στις 09:26 πμ 2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Εάν με το παλιά εννοείς ένα Mercedes-Benz 600 του 1980 (6.3L V8) που έκαιγε 30λτ/100χλμ, τότε το Nissan e-POWER καίει 6λτ/100χλμ το οποίο το κάνει 80% οικονομικότερο. Μισό όμως, ένα Model 3 φουλ έξτρα έχει 38.000€ και ένα ID.3 έχει 40.000€ με τα "βασικά". Επίσης, στα 35.000€ είναι το BYD Atto 3. Ξεκάθαρα το Model 3 είναι το "φθηνότερο - κάλο" ηλεκτρικό. Λιγαααακι παραπάνω κοστίζει το model 3 βασική έκδοση, άσχετα βέβαια που είναι πιο εξοπλισμένο από άλλα full extra άλλων εταιρειών 1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε Δηλαδή ένας που θα πάρει τώρα SUV, τα οποία έχουν όλα κοντά στα 30.000€+, να μην κοιτάξει οικονομία καυσίμου ? Να πάρει δηλαδή ένα π.χ Qashqai mild hybrid με 30.000€, με κατανάλωση στην πόλη 13€/100χλμ και όχι ένα BYD Atto με 35.000€ και κατανάλωση 3€/100χλμ. Να πληρώνει δηλαδή τον χρόνο κοντά στα 2.000€ για καύσιμο και όχι 500€. Το μόνο οικονομικό SUV αυτή την στιγμή είναι το vitara που με 26000€ μπορείς να πάρεις και την τετρακίνητη έκδοση ενώ ξεκινάει από 21000€ στους 2 τροχούς. Φυσικά κάπως φτωχό αμάξι ακόμη και στις πιο πλούσιες εκδόσεις αλλά είναι παραπάνω από εντάξει. Αν θες αποκλειστικά SUV θεωρώ ότι είναι το μόνο που συμφέρει να αγοράσεις, ειδάλλως όταν φτάσεις στα 30Κ χωρίς δεύτερη σκέψη πας σε Atto 2 ή Atto 3 Υπάρχει και το Dacia αλλά με τις επιδώσεις στην Euroncap δεν το θεωρώ επιλογή.
dtk-386 Δημοσ. χθες στις 09:37 πμ Δημοσ. χθες στις 09:37 πμ 10 λεπτά πριν, manolis940 είπε ειδάλλως όταν φτάσεις στα 30Κ χωρίς δεύτερη σκέψη πας σε Atto 2 ή Atto 3 Με την μπαταρία και αυτονομία που έχουν όχι 2η και 3η σκέψη κάνεις.😄
Vasilisxd Δημοσ. χθες στις 09:45 πμ Δημοσ. χθες στις 09:45 πμ (επεξεργασμένο) 1 hour ago, cpc464 said: Εγώ ένα θέλω να ρωτήσω, κοίταγα διάφορα ηλεκτρικά στο car.gr μεταχειρισμένα,όχι για να αγοράσω αλλά για να δώ την υποτίμηση, πήρα για παράδειγμα το model 3 που είναι το ποιό κοινό που βλέπω στο δρόμο,είναι νορμάλ το -30% για αυτοκίνητα 2-3 ετών;. Δεν είναι νορμάλ. Ο κόσμος ακόμα φοβάται τα ηλεκτρικά (για κάποιο άγνωστο σε έμενα λόγο) και οι τιμές κινούνται ανάλογα με τη ζήτηση. Εάν εξαιρέσουμε την ανυπαρξία οικιακής φόρτισης, που εκεί έχει νόημα να μην πάρεις ηλεκτρικό, βλέπω κάτι ID.3 με τιμές πραγματικά πολύ καλές. Εάν θα έπαιρνα ηλεκτρικό μεταχειρισμένο ? Με τα χίλια, μιλάμε για αμάξια που δεν έχουν ουσιαστικά σέρβις, δε σε ενδιαφέρει πως το έχει μεταχειριστεί ο προηγούμενος, ειδικά από τη στιγμή που οι ταχυφορτίσεις δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στην έκβαση της πτώσης της μπαταρίας. Οι μπαταρίες (εργοστασιακά) έχουν περάσει τα τεστ των κύκλων φόρτισης (π.χ ID.3) ~1500 κύκλους φόρτισης που ισοδυναμούν με 600.000χλμ με σημαντικό ποσοστό αυτών να γίνεται με ταχυφόρτιση και συνεχόμενα, με σενάρια που συχνά περιλαμβάνουν 0% και 100% αποφόρτιση/φόρτιση. Εάν μιλάμε για BYD, οι Blade μπαταρίες είναι στους ~3.500 κύκλους, τιμή που ξεπέρνα κατά πολύ τα 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα. Επεξ/σία χθες στις 09:53 πμ από Vasilisxd 2
manolis940 Δημοσ. χθες στις 09:56 πμ Δημοσ. χθες στις 09:56 πμ 17 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Με την μπαταρία και αυτονομία που έχουν όχι 2η και 3η σκέψη κάνεις.😄 Μιλάμε ακόμη για τις καλύτερες μπαταρίες σε ηλεκτρικά;
dtk-386 Δημοσ. χθες στις 09:58 πμ Δημοσ. χθες στις 09:58 πμ 1 λεπτό πριν, manolis940 είπε Μιλάμε ακόμη για τις καλύτερες μπαταρίες σε ηλεκτρικά; Αναφέρομαι στην χωρητικότητα και αυτονομία. Είναι μικρές.
manolis940 Δημοσ. χθες στις 09:58 πμ Δημοσ. χθες στις 09:58 πμ 11 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Δεν είναι νορμάλ. Ο κόσμος ακόμα φοβάται τα ηλεκτρικά (για κάποιο άγνωστο σε έμενα λόγο) και οι τιμές κινούνται ανάλογα με τη ζήτηση. Εάν εξαιρέσουμε την ανυπαρξία οικιακής φόρτισης, που εκεί έχει νόημα να μην πάρεις ηλεκτρικό, βλέπω κάτι ID.3 με τιμές πραγματικά πολύ καλές. Εάν θα έπαιρνα ηλεκτρικό μεταχειρισμένο ? Με τα χίλια, μιλάμε για αμάξια που δεν έχουν ουσιαστικά σέρβις, δε σε ενδιαφέρει πως το έχει μεταχειριστεί ο προηγούμενος, ειδικά από τη στιγμή που οι ταχυφορτίσεις δεν παίζουν ιδιαίτερο ρόλο στην έκβαση της πτώσης της μπαταρίας. Οι μπαταρίες (εργοστασιακά) έχουν περάσει τα τεστ των κύκλων φόρτισης (π.χ ID.3) ~1500 κύκλους φόρτισης που ισοδυναμούν με 600.000χλμ με σημαντικό ποσοστό αυτών να γίνεται με ταχυφόρτιση και συνεχόμενα, με σενάρια που συχνά περιλαμβάνουν 0% και 100% αποφόρτιση/φόρτιση. Εάν μιλάμε για BYD, οι Blade μπαταρίες είναι στους ~3.500 κύκλους, τιμή που ξεπέρνα κατά πολύ τα 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα. Με 50€ κάνεις παίρνεις και ένα ODB scannner εξ' άλλου και βλέπεις μόνος σου την υγεία της μπαταρίας. Θα πει κανείς ότι μπορεί να μην είναι ακριβείας αλλά όπως και να χει το αν έχεις μια απόκλιση του 1% δεν έγινε και κάτι. Μόλις τώρα, dtk-386 είπε Αναφέρομαι στην χωρητικότητα και αυτονομία. Είναι μικρές. Αν σου φαίνεται μικρή η 45αρα του Atto 2 πας στο Atto 3. Έχω dolhin και σε 3,5 μήνες έχω κάνει σχεδόν 8000km. Και την 45αρα να είχα θα ήμουν μια χαρά καλυμμένος. Δεν έχει χρειαστεί να φορτίσω ποτέ έξω μέχρι σήμερα και στο σπίτι φορτίζω από μια απλή suko πρίζα. Τα όσα λες τα γράφεις από εμπειρία ή από φόβο;
dtk-386 Δημοσ. χθες στις 10:13 πμ Δημοσ. χθες στις 10:13 πμ Φόβο. Άλλωστε έχω αποφασίσει ότι το επόμενο αμάξι μου κάποια στιγμή θα είναι ηλεκτρικό αν έχει σοβαρή εξάπλωση η ηλεκτροκίνηση.
manolis940 Δημοσ. χθες στις 10:43 πμ Δημοσ. χθες στις 10:43 πμ 15 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Φόβο. Άλλωστε έχω αποφασίσει ότι το επόμενο αμάξι μου κάποια στιγμή θα είναι ηλεκτρικό αν έχει σοβαρή εξάπλωση η ηλεκτροκίνηση. Δεν ξέρω τι χρήση κάνεις αλλά όπως βλέπεις εγώ για παράδειγμα κάνω αρκετά χιλιόμετρα. Δεν κάνω καθημερινά μεγάλα ταξίδια των 300 χιλιομέτρων την μέρα αλλά των 80 με 100 για το πήγαινε έλα στην δουλειά και ειδικά για την δεύτερη περίπτωση και η 45αρα μπαταρία θα ήταν και εκείνη παραπάνω για ικανοποιητική φυσικά με την προϋπόθεση ότι μπορώ και φορτίζω σπίτι που είναι ακόμη η προϋπόθεση για αγορά ηλεκτρικού με ελάχιστες εξαιρέσεις. Όμως και σε ένα ταξίδι που θα άλλαζα δύο νομούς στην Κρήτη και με την 45αρα μπαταρία θα πήγαινα χωρίς στάση και θα φρόντιζα να φορτίσω εκεί που θα σταθμεύσω. Το έχουμε αναφέρει και στα άλλα θέματα των ηλεκτρικών ότι ο κόσμος φοβάται όταν ακούει 40KWh μπαταρία ή και τις 30KWh του νέου Surf αλλά η πραγματικότητα είναι ότι στην καθημερινή χρήση είναι υπέρ αρκετές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα