Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά δεν μας είχανε ζαλίσει πόσο μπροστά τεχνολογικά είναι οι κινέζοι στις μπαταρίες και θα κατακτήσουν την Ευρώπη; Εγώ βλέπω όλες τις παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σαρώνουν στις πωλήσεις ηλεκτρικών. Επίσης η VW δεν είχε σοβαρά προβλήματα μερικούς μήνες πριν;

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

*** Εδώ μια έρευνα/papper από ID.3 που δείχνει ότι μια μπαταρία μπορεί να κρατήσει 400.000χλμ με συνεχόμενες και μόνο DC φορτίσεις (1100 κύκλους). Επίσης, λέει ότι οι εργαστηριακές μετρήσεις γίνονται συνεχόμενα και είναι μη ρεαλιστικές σε σχέση με την καθημερινή χρήση, που το αμάξι θα φορτίσει 1,2 φορές την εβδομάδα. Στις δοκιμές στο εργαστήριο φορτίζει και αποφορτίζει 10δες φορές μέσα στην εβδομάδα.

Η πραγματική γήρανση είναι πολύ πιο αργή και αναφέρει ότι η συγκεκριμένη μπαταρία μπορεί να ξεπεράσει το 1εκ χιλιόμετρα.

Εδώ η έρευνα σε NotebookLM για οποίον θέλει να την ακούσει.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, JimxxZe said:

Καλά δεν μας είχανε ζαλίσει πόσο μπροστά τεχνολογικά είναι οι κινέζοι στις μπαταρίες και θα κατακτήσουν την Ευρώπη; Εγώ βλέπω όλες τις παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σαρώνουν στις πωλήσεις ηλεκτρικών. Επίσης η VW δεν είχε σοβαρά προβλήματα μερικούς μήνες πριν;

Οταν σου έχουν βάλει δασμούς χ2 και ενα αμαξι που κανει 20.000 στην Κίνα εδω θα παει 40.000 αναγκαστικά ξεχνάς μπαταρίες 100kw και νέες τεχνολογίες και πουλάς και εσυ τεχνολογια γ εθνικής που έχουν και στην Ευρώπη για να είσαι ανταγωνιστικος. Στην Κίνα υπάρχουν αυτά που λες και σε καλές τιμές. 

Δημοσ.

εδώ εχει γεμίσει στην Ελλάδα BYD και τα βλέπεις παντου στο δρόμο

2 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Καλά δεν μας είχανε ζαλίσει πόσο μπροστά τεχνολογικά είναι οι κινέζοι στις μπαταρίες και θα κατακτήσουν την Ευρώπη; Εγώ βλέπω όλες τις παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σαρώνουν στις πωλήσεις ηλεκτρικών. Επίσης η VW δεν είχε σοβαρά προβλήματα μερικούς μήνες πριν;

Στα φωτοβολταικά τα BYD είναι κυρίαρχα σαν τις καλύτερες προτάσεις 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Καλά δεν μας είχανε ζαλίσει πόσο μπροστά τεχνολογικά είναι οι κινέζοι στις μπαταρίες και θα κατακτήσουν την Ευρώπη; Εγώ βλέπω όλες τις παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες σαρώνουν στις πωλήσεις ηλεκτρικών. Επίσης η VW δεν είχε σοβαρά προβλήματα μερικούς μήνες πριν;

Πόσο καιρό προμοτάρονται τα BYD στην Ευρώπη; Σου φαίνεται ότι είναι εύκολο απ' την μια στιγμή στην άλλη να μπεις στην δεκάδα σε μία ήπειρο που έχει ήδη ένα κάρο brands αυτοκινήτων και σε όλα τα βαλάντια; Που έχει κερδίσει η καθεμιά από αυτές διαφορετικό κοινό; Δεν το συζητάμε το πόσο καπέλο έχει πέσει στις εταρείες από δασμούς και φορολογήσει είτε σε επίπεδο ΕΕ είτε κρατών για να παραμείνουν τα μη παραγόμενα στην Ε.Ε. αναγκαστικά σε υψηλές τιμές κάτι το οποίο τους κάνει ήδη ζημιά στις πωλήσεις.

12 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

α)πολύ φθηνά οχήματα (ακόμη και στην ελλάδα την χώρα της αρπαχτής που μια 600άρα τζιξερ που πριν λίγα χρόνια έκανε κάτω απο 6Κ σήμερα κάνει όσο ένα vw golf, μπορείς να βρεις καινούρια BYD με 19000 € ενώ το φθηνότερο tesla πάει στα 39000 ευρώ σχεδόν τα διπλά. 

Αυτό πρακτικά δείχνει ότι έχει μία μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων και η πρακτική αυτή της αποφέρει περισσότερες πωλήσεις καθώς απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έχω ξανα γράψει και είχα παραθέσει και νούμερα συγκριτικά με την τεχνολογία μπαταριών των Κινέζων έναντι Ευρώπης & Αμερικής και οι διαφορές ήταν πολύ μικρές. Αν εν τέλει ισχύουν και ισχύσουν και νέοι δασμοί, και μέρα με τη μέρα εμείς οι Δυτικοί καλύπτουμε το τεχνολογικό χάσμα στις μπαταρίες, και λόγω κατανάλωσης πέσουν και οι τιμές των ηλεκτρικών ΙΧ, οι Κινέζοι το χάσανε το παιχνίδι.

Επεξ/σία από JimxxZe
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, JimxxZe είπε

Το έχω ξανα γράψει και είχα παραθέσει και νούμερα συγκριτικά με την τεχνολογία μπαταριών των Κινέζων έναντι Ευρώπης & Αμερικής και οι διαφορές ήταν πολύ μικρές. Αν εν τέλει ισχύουν και ισχύσουν και νέοι δασμοί, και μέρα με τη μέρα εμείς οι Δυτικοί καλύπτουμε το τεχνολογικό χάσμα στις μπαταρίες, και λόγω κατανάλωσης πέσουν και οι τιμές των ηλεκτρικών ΙΧ, οι Κινέζοι το χάσανε το παιχνίδι.

εχεις 500 εκ . πελατες αυτοι 1,5 δις εχεις 100% δασμους για να εχεις λιγο πιο φτηνες τιμες σε αυτοκινητα(αλλα συντομα θα εχουν πιο φτηνα) το θεμα δεν ειναι να τους τιμωρεις ειναι να αντιγραψεις ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ που και εδω(ελλαδα) και στην ευρωπη αντιγραφουμε μονο τα κακα απο τους υπολοιπους 

  • Like 2
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, JimxxZe είπε

Το έχω ξανα γράψει και είχα παραθέσει και νούμερα συγκριτικά με την τεχνολογία μπαταριών των Κινέζων έναντι Ευρώπης & Αμερικής και οι διαφορές ήταν πολύ μικρές. Αν εν τέλει ισχύουν και ισχύσουν και νέοι δασμοί, και μέρα με τη μέρα εμείς οι Δυτικοί καλύπτουμε το τεχνολογικό χάσμα στις μπαταρίες, και λόγω κατανάλωσης πέσουν και οι τιμές των ηλεκτρικών ΙΧ, οι Κινέζοι το χάσανε το παιχνίδι.

Αρχικά το κουμπί του quote καλό είναι το πατάς τσάμπα είναι. Έπειτα μην περιμένεις να πάει κανείς πίσω στο προφίλ σου για να αναζητήσει πρωτογενείς πηγές.

Οι Κινέζοι δεν έχουν να πάθουν τίποτα. Μπορούν να βάλουν extra φόρο στα κινητά που εισάγονται στην Ευρώπη για αντιστάθμιση των δασμών και θα κλαίμε όλοι σε εμβριακή στάση. Μιλάμε για μία χώρα που έχει ισχυρό πρωτογενή τομέα και αυτάρκεια στα τρόφιμα, δικά της όπλα υψηλής τεχνολογίας, κατασκευάζει και σχεδιάζει όλα τα προϊόντα τεχνολογίας και εσύ όπως και κάθε Ευρωπαίος δεν θα μπορούσε να κάνει ούτε το παραπάνω comment χωρίς την θέληση του κινεζικού κράτους γιατί η Ευρώπη τα τελευταία 20 χρόνια δεν έχει καταφέρει ούτε τα μισά.

  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Εάν με το παλιά εννοείς ένα Mercedes-Benz 600 του 1980 (6.3L V8) που έκαιγε 30λτ/100χλμ, τότε το Nissan e-POWER καίει 6λτ/100χλμ το οποίο το κάνει 80% οικονομικότερο. 

Οχι δεν εννοώ Mercedes του 80. Το προηγούμενο αμάξι που είχε ήταν κάποιο Toyota starlet, δε θυμάμαι χρονολογίας αλλά κάπου το 96-97 το πήρε. Το είχε 25 χρόνια. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, manolis940 είπε

Αυτό πρακτικά δείχνει ότι έχει μία μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων και η πρακτική αυτή της αποφέρει περισσότερες πωλήσεις καθώς απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό.

Ναι αλλά δεν σημαίνει και πολλά σαν είδηση ειναι το ποιντ 

Πχ κάθε μάρκα μέκαψες made in china που πουλάει 100 ευρώ κινητά έχει περισσότερες πωλήσεις απο πχ iphone αυτό δεν σημαίνει πως οι κινέζοι που κατασκευάζουν τα hiphone και τα samung malaxy είναι αντίπαλο δέος της apple.

Εννοείται ότι αν έχει πολλά μοντέλα και σε χαμηλή τιμή θα έχεις πολλές πωλήσεις και στην λαϊκή με το κιλό πουλάνε τις πατάτες αυτό δεν σημαίνει ότι ειναι ανταγωνιστές 5άστερων που σου κάνουν μισή πατάτα ουγκραντέν ή και εγώ δεν ξέρω τι και στην πουλάνε 20 ευρώ το πιάτο. 

και για να το γυρίσω στο θέμα δεν σημαίνει δηλαδή ούτε ότι βγάζουν τον ίδιο τζίρο (βασικά τουλάχιστον τριπλάσιο περίπου έχει η Tesla) ούτε το ίδιο κέρδος και ας έχει η BYD ελάχιστα περισσότερες πωλήσεις σε απόλυτη τιμή.

Ούτε ειναι πιο δημοφιλής εκ του αποτελέσματος μιας και στα τοπ 25 δημοφιλέστερα σε πωλήσεις αμάξια έχουμε 2 tesla (και αυτό λόγω τιμής αλλιώς θα είχαμε περισσότερα δηλαδή πολλοί τέσλα θέλουν να αγοράσουν αλλά δεν μπορούν και πάνε σε τοπικές μάρκες ) και 0 BYD. 

Και το διευκρίνισα αυτό γιατί το άρθρο δείχνει λίγο biased εναντίων tesla δίνοντας μια χροιά ότι ξέρεις έφαγε ήττα και το ίδιο και στα  σχόλια. 

Μαγική μπάλα δεν έχω να προβλέψω το μέλλον, μπορεί τότε να έχουν αλλάξει τα πράματα αλλά αν μιλάμε για το σήμερα η BYD δεν πλησιάζει την Tesla ούτε σαν brand ούτε σαν κατασκευαστής(1/10 του marketcap της Tesla, 1/3 του τζίρου τουλάχιστον -μιας και το υπολογίζω με τιμές Ευρώπης στην κίνα ινδία κτλ σίγουρα θα ειναι φθηνότερα συγκριτικά με tesla και άρα ακόμη πιο μικρός ο τζίρος και εκ του τζίρου σίγουρα και κατα πολύ μικρότερα καθαρά κέρδη συγκριτικά με tesla )  .

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Δημοσ.

Τίμια αυτοκίνητα και VFM σε σχέση με τα TESLA. Αν δεν είχαν και αυτά τα χαζά ονόματα μοντέλων πχ δελφίνι, φώκια και άλλες μ@λ ίσως να ήταν ακόμη καλύτερα τα νούμερα. 
- παρακαλώ ο οδηγός του οχήματος BYD φώκια ΖΝΖ-6969 να το μετακινήσει καθώς εμποδίζει!!😂

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dts_Dimensions είπε

Τίμια αυτοκίνητα και VFM σε σχέση με τα TESLA. Αν δεν είχαν και αυτά τα χαζά ονόματα μοντέλων πχ δελφίνι, φώκια και άλλες μ@λ ίσως να ήταν ακόμη καλύτερα τα νούμερα. 
- παρακαλώ ο οδηγός του οχήματος BYD φώκια ΖΝΖ-6969 να το μετακινήσει καθώς εμποδίζει!!😂

τα ονόματα των ζώων είναι μια χαρά μπροστά στο Build Your Dreams.🤣

Κάποτε το έβαζαν και ολογράφως νομίζω πίσω στο Atto3.

Μετά το κράξιμο έγινε BYD. 🤣

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε


Μαγική μπάλα δεν έχω να προβλέψω το μέλλον, μπορεί τότε να έχουν αλλάξει τα πράματα αλλά αν μιλάμε για το σήμερα η BYD δεν πλησιάζει την Tesla ούτε σαν brand ούτε σαν κατασκευαστής(1/10 του marketcap της Tesla, 1/3 του τζίρου τουλάχιστον -μιας και το υπολογίζω με τιμές Ευρώπης στην κίνα ινδία κτλ σίγουρα θα ειναι φθηνότερα συγκριτικά με tesla και άρα ακόμη πιο μικρός ο τζίρος και εκ του τζίρου σίγουρα και κατα πολύ μικρότερα καθαρά κέρδη συγκριτικά με tesla )  .

πιο πολλα κερδη ειχε η byd  φετος απο την tesla αλλα η tesla το 30-40% ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ειναι απο την πωληση ρυπανσης ή οπως αλλιως την εχουν βγαλει αυτη πουλαει σε αλλες εταιρειες αυτο το πραγμα σε 3-5 χρονια δεν θα μπορει τοτε τι θα γινει? 

και κατι αλλο εγω πουλαω σε μια χωρα 10 χιλιαρικα και βγαζω κερδος 2 χιλιαρικα(εχουν μεγαλυτερο κερδος καπου στο 30-35% ανα μοναδα) εαν πουλαω 40 και εχω το ιδιο κερδος δεν εχει διαφορα για την εταιρεια εκτος και εαν εχουν μεγαλυτερες πωλησεις σε καποια κατηγορια

η byd εριξε 20-34% της τιμες της η skoda θα βγαλει 15 χιλιαρικα αυτοκινητο το 26 μαζι με αλλες 2 εταιρειες ευρωπαικες το 26-27 θα εχουμε 4 ηλεκτρικα αυτοκινητα στα 15-18 χιλιαρικα θα μπορουν να κρατησουν της τιμες? 

θα μπορουν να τα κατασκευαζουν στην ευρωπη? 

και τι θα κανουν με τα εργοστασια της byd και αλλων κινεζικων εταιρειων σε ευρωπη-τουρκια ? γιατι η πιο εξυπνη λυση ειναι να μπουν δασμοι και στην τουρκια 100% και να κλεισουν οι ευρωπαικες εταιρειες τα εργοστασια τους εκει μιας και λενε οτι θελουν παραγωγη οι ευρωπαιοι εαν τους παρεις τα πλεονεκτηματα τοτε θα σταματησουν να μεταφερουν την παραγωγη αλλου οι κυβερνησεις ειναι διατεθημενες να σταματησουν τα δωρα σε τεχνολογια/τεχνογνωσια σε αλλους? 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Φόβο. Άλλωστε έχω αποφασίσει ότι το επόμενο αμάξι μου κάποια στιγμή θα είναι ηλεκτρικό αν έχει σοβαρή εξάπλωση η ηλεκτροκίνηση.

Περίμενε σε 20-25 χρόνια να έχουν φτάσει το 25% της αγοράς. Ο μόνος τρόπος να εξαπλωθούν τα ηλεκτρικά είναι να υπάρχουν μόνο αυτά για πώληση. Να μην υπάρχουν υβριδικά, να μην υπάρχουν βενζινοκίνητα. Μόνο έτσι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...