dterzakis Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 9 hours ago, nhzt said: Ναι. Ειμαι συνεργάτης με μια εταιρία και με χρεωνει 15%, ενώ μια αλλη με χρεωνει 3,5% και τις δυο πλατφορμες τις θελουμε για τους πελάτες. Τι δεν κατάλαβες απο αυτά που ειπα; Το AirBnb χρεώνει fees και στον πελάτη. Στα πρακτικά ως πελάτης, θα δω στην αναζήτηση στο booking 100/βράδυ και πληρώσω 100/βράδυ, ενώ στο airbnb θα δω 100 και μέχρι την σελίδα πληρωμής θα εχουν γίνει 120/βράδυ.. Μάντεψε ποιο απο τα δύο μου προσφέρει καλύτερη εμπειρία.. 1
dchatz Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 12 ώρες πριν, JcD είπε Δεν ισχύει στα περισσότερα καταλύματα, οι περισσότεροι έχουν instant booking και αυτόνομο check in με keybox, μπαίνεις οπότε θέλεις. Παρόλα αυτά ως ιδιοκτήτης airbnb ο ίδιος θα σας πρότεινα να τα αποφεύγετε, ξενοδοχείο καλύτερα. Το "instant booking" του airbnb αναγράφεται στην ανάρτηση του σπιτιού; Γιατί άμα δε το ξέρεις ότι ισχύει είναι σα να μην ισχύει. Αν αναγράφεται και υπάρχει η επιλογή τότε αλλάζουν τα πράγματα. Περιέργως, γιατί προτείνεις να μη παμε σε airbnb? Είναι αλήθεια ότι και στο booking υπάρχουν στραβες. Συχνά ο ιδιοκτήτης στέλνει μύνημα "συγνώμη, λάθος, αν μπορείτε να ακυρώσετε, κάτι έτυχε ......". Μάλλον το έδωσε χύμα σε άλλον λίγο πριν (μετά από κλείσιμο και αμοιβαία ακύρωση για αποφυγή προμηθειών υποθέτω) και ξέχασε να ενημερώσει τη διαθεσιμότητα. Μάλιστα είσαι και εκτεθειμένος γιατί ακυρώνεις εσύ και "παρακαλάς" (request cancel without penalty) τον ιδιοκτήτη να μη σε χρεώσει. Και αν εισαι σε τίποτα Αλβανία, Σκόπια κλπ άντε βγάλε άκρη.
jimmy213 Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 16 minutes ago, dchatz said: Είναι αλήθεια ότι και στο booking υπάρχουν στραβες. Συχνά ο ιδιοκτήτης στέλνει μύνημα "συγνώμη, λάθος, αν μπορείτε να ακυρώσετε, κάτι έτυχε ......". Μάλλον το έδωσε χύμα σε άλλον λίγο πριν (μετά από κλείσιμο και αμοιβαία ακύρωση για αποφυγή προμηθειών υποθέτω) και ξέχασε να ενημερώσει τη διαθεσιμότητα. Μάλιστα είσαι και εκτεθειμένος γιατί ακυρώνεις εσύ και "παρακαλάς" (request cancel without penalty) τον ιδιοκτήτη να μη σε χρεώσει. Και αν εισαι σε τίποτα Αλβανία, Σκόπια κλπ άντε βγάλε άκρη. Αυτό δεν είναι στραβή του Booking όμως, αλλά δικιά σου. Για ποιον λόγο εσύ να ακυρώσεις επειδή ο άλλος έκανε μαλακία; Να το ακυρώσει ο ίδιος.
alet Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου Σωστή η απόφαση του δικαστηρίου της ΕΕ περί παραβίασης κανόνων ανταγωνισμού απο την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Το να υποχρεώνει τα μέλη της πλατφόρμας το πώς θα τιμολογησουν τις υπηρεσίες τους σε τρίτες πλατφόρμες είναι εκβιαστικό και δεδομένης της δεσπόζουσας θέσης που έχει στην αγορά θα οδηγήσει στην μη ύπαρξη ανταγωνισμού τόσο απο άποψη τιμών όσο και βιωσιμότητας ανταγωνιστικών προς το booking πλατφορμών. Ένας ιδιοκτήτης καταλύματος που διαθέτει το κατάλυμα του για 100 ευρώ την ημέρα στο booking με 30% προμήθεια,θα πρέπει να μπορεί αν επιθυμεί να το διαθέτει πχ στο Trivago με 90 ευρώ και 10% προμήθεια. Για να δώσω ένα απλό παράδειγμα για το πόσο παράλογο είναι αυτό που κάνει το booking και πόσο ενάντια στους κανόνες ανταγωνισμού: Να έχει απαίτηση ο Σκλαβενίτης να πουλάει ο Χ παραγωγός την γραβιέρα του στην τιμή σούπερ μάρκετ ακόμη ακόμη και αν την διαθέτει σε ένα τοπικό μπακάλικο ή απευθείας απο το eshop του τυροκομείου του, διαφορετικά θα αποσύρει την ετικέτα από τα ΣΜ του
JcD Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 1 hour ago, dchatz said: Το "instant booking" του airbnb αναγράφεται στην ανάρτηση του σπιτιού; Γιατί άμα δε το ξέρεις ότι ισχύει είναι σα να μην ισχύει. Αν αναγράφεται και υπάρχει η επιλογή τότε αλλάζουν τα πράγματα. Περιέργως, γιατί προτείνεις να μη παμε σε airbnb? Είναι αλήθεια ότι και στο booking υπάρχουν στραβες. Συχνά ο ιδιοκτήτης στέλνει μύνημα "συγνώμη, λάθος, αν μπορείτε να ακυρώσετε, κάτι έτυχε ......". Μάλλον το έδωσε χύμα σε άλλον λίγο πριν (μετά από κλείσιμο και αμοιβαία ακύρωση για αποφυγή προμηθειών υποθέτω) και ξέχασε να ενημερώσει τη διαθεσιμότητα. Μάλιστα είσαι και εκτεθειμένος γιατί ακυρώνεις εσύ και "παρακαλάς" (request cancel without penalty) τον ιδιοκτήτη να μη σε χρεώσει. Και αν εισαι σε τίποτα Αλβανία, Σκόπια κλπ άντε βγάλε άκρη. Ναι το instant αναφέρεται στην ανάρτηση του καταλύματος και έχουν και προτεραιότητα στην μηχανή αναζήτησης. Εγώ πάω σπάνια σε airbnb, έχει να κάνει με την καθαριότητα, σε ένα ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων η καμαριέρα είναι υπό έλεγχο τα σεντόνια περνάνε αποστείρωση, τα μαξιλάρια αλλάζουν κάθε λίγο καιρό κλπ. Τα Airbnb όσο κι αν φαίνονται στο μάτι καθαρά στην πραγματικότητα βρωμάνε τις περισσότερες φορές. 1
Tetrabitos Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, filip123go είπε Γιατί πληρώνει με ticket restaurant κατευθείαν μέσω του app, γιατί οτιδήποτε και να γίνει, το efood θα τον αποζημιώσει, γιατί αν άλλο παραγγείλεις και άλλο σου φέρουν, δεν χρειάζεται να αποδείξεις ότι δεν είσαι τρελός. Γιατί δεν χρειάζεται να περιμένεις με ανοιχτή την πόρτα και τον ντελιβερα ν προσπαθεί να κοζαρει το σπίτι, "περιμένοντας να πιάσει σημα το POS", γιατί όντως δεν έχει σήμα το POS εκεί που μένει. Αν θέλεις, μπορώ να σου πω κ αλλά.! Εσύ απαντάς τώρα, σαν introvert πελάτης. Εγώ απαντώ σαν αφεντικό της πιτσαρίας που δίνει προμήθειες τρελές μια πόρτα δεξιά. Πέρα της μηδενικής κοινωνικοποίησης των νέων σήμερα, τεχνολογία, Instagram, ψυχικές νόσοι κτλπ. Εφόσον πολέμησαν οι παππούδες μας στον β παγκόσμιο πόλεμο, μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο και να μιλήσεις με άνθρωπο!😄 PS. Έχουμε και POS για να μην τρέχεις σε ΑΤΜ. Επεξ/σία 30 Μαϊου από Tetrabitos 3
Nazar Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 14 hours ago, jimmy213 said: Πληρώθηκες; Ναι. Τέλος. Το πώς θα παραγγείλει ο καθένας, δεν σε αφορά. Πάντως, μόνο αρνητικά βλέπω γράφετε για τη Booking. Εγώ από την άλλη (όχι από προσωπική εμπειρία) έχω ακούσει για ό,τι να 'ναι ακυρώσεις από ξενοδοχεία (γιατί μάλλον βρήκαν κορόιδα που πλήρωναν παραπάνω) και το Booking έμπαινε στη μέση για να βρει κατάλυμα στον πελάτη. Εκτός Booking, άντε να έβρισκε κάτι άλλο της προκοπής και τελευταία στιγμή. Από τη μία θεωρώ πράγματι υπερβολικές οι προμήθειες που ακούγονται, βέβαια, αν πληρώνεται μόνο βάσει κρατήσεων, είναι λογικό να μην δέχεται , να εμφανίζει την τιμή Χ και ο πελάτης να παιρνει τηλ απευθείας και παίρνει χαμηλότερη τιμή από την άλλη έχω θετική προσωπική εμπειρία από booking 1. Ειχα κλείσει ξενοδοχείο nonrefundable, και έπεσε η επιδημία covid, με απαγόρευση πτήσεων κλπ. Το booking μου επέστρεψε στο ακέραιο τα λεφτά. (Το ξενοδοχείο δεν δεχόταν) 2. Φίλη μου είχε κλείσει δωμάτιο σε νησί στις Κυκλάδες, όταν το είδε ήταν αθλιο, και καμιά σχέση με φωτογραφίες κλπ, οπότε πήγε αλλού. Την πήραν τηλ. από booking γιατί δεν πήγε, και όταν τους εξήγησε της ζήτησαν συγνώμη και της εβγαλαν και πιστωτικό 2
alet Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 6 λεπτά πριν, Nazar είπε από την άλλη έχω θετική προσωπική εμπειρία από booking 1. Ειχα κλείσει ξενοδοχείο nonrefundable, και έπεσε η επιδημία covid, με απαγόρευση πτήσεων κλπ. Το booking μου επέστρεψε στο ακέραιο τα λεφτά. (Το ξενοδοχείο δεν δεχόταν) 2. Φίλη μου είχε κλείσει δωμάτιο σε νησί στις Κυκλάδες, όταν το είδε ήταν αθλιο, και καμιά σχέση με φωτογραφίες κλπ, οπότε πήγε αλλού. Την πήραν τηλ. από booking γιατί δεν πήγε, και όταν τους εξήγησε της ζήτησαν συγνώμη και της εβγαλαν και πιστωτικό Αυτό ακριβώς πληρώνεις στο booking και είναι ο λόγος που το χρησιμοποιώ 14 χρόνια.Μου έχει τύχει και εμένα πονηριδης ελληνας πριν μάθει τι εστί booking πριν χρόνια να έχει άλλο δωμάτιο στις φωτό και να με βάλει σε άλλο.Το θέμα λύθηκε σε χρόνο Δεν θέλω να φανταστώ τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχε το booking και είχαμε μείνει στα σούπα,μουπες δια τηλεφώνου όπως θα γινόταν πριν 20 χρόνια ας πούμε. Αλλά αυτό που κάνει στο θέμα ανταγωνισμού με την απαίτηση που έχει περι ίδιων τιμών παντού στον ανταγωνισμό είναι ανεπίτρεπτο και σωστά βγήκε η απόφαση εναντίον του 1
Timour21 Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 34 λεπτά πριν, Tetrabitos είπε Εσύ απαντάς τώρα, σαν introvert πελάτης. Εγώ απαντώ σαν αφεντικό της πιτσαρίας που δίνει προμήθειες τρελές μια πόρτα δεξιά. Πέρα της μηδενικής κοινωνικοποίησης των νέων σήμερα, τεχνολογία, Instagram, ψυχικές νόσοι κτλπ. Εφόσον πολέμησαν οι παππούδες μας στον β παγκόσμιο πόλεμο, μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο και να μιλήσεις με άνθρωπο!😄 PS. Έχουμε και POS για να μην τρέχεις σε ΑΤΜ. Αν μου επιτρέπεις κάποια σχόλια, γιατί μου φαίνεται ότι σαν επαγγελματίες , θέλετε και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Κανείς δεν σας υποχρέωσε να μπείτε στην πλατφόρμα με το ζόρι. Μπήκατε μόνοι σας χωρίς αστερίσκους και προυποθέσεις (του στύλ, δέχομαι παραγγελίες αν είσαι 1χλμ μακριά, αλλά αν είσαι δίπλα κατέβα να την πάρεις). Ότι όλες αυτές οι πλατφόρμες λειτουργούν στην ουσία ως "νταβατζήδες" (είχατε που είχατε το κράτος "μέτοχο" κοντά στο 50% -τουλάχιστον αυτοί που ΔΕΝ φοροδιαφεύγουν), θέλατε να βάλετε και άλλον στο κύκλωμα και τον βάλατε. Και ρωτάω (ρητορικά) πόσο δύσκολο ήταν σαν κλάδος να μαζευτείτε και να οργανωθείτε (όπως πχ κάνουν τόσα χρόνια οι ταξιτζήδες) ? Πόσο δύσκολο θα ήταν σαν κλάδος να φτιάξετε την δική σας μη κερδοσκοπική πλατφόρμα (πχ θέλω-τοτάδεφαί.γρ) όπου θα δίνατε ένα σαφώς μικρότερο ποσοστό για την λειτουργία/συντήρηση της δικής σας πλατφόρμας? Δεν θα είχε απήχηση μια τέτοια πλατφόρμα, αν το (ληστρικό) ποσοστό που πληρώνετε τώρα στις πλατφόρμες άλλων, μεταφέρατε μέρος του -όχι όλο- σαν έκπτωση στον πελάτη, πιστεύετε ότι οι πελάτες δεν θα το προτιμούσαν? Καλώς ή κακώς (κακώς για εμένα) οι πλατφόρμες 3ων που μπορούν να δούν πέρα από την μύτη τους, με μάρκετιγνκ μεθόδους (βλέπε σμαράγδια, ρουμπίνια, διαμαντια, 1+1 προσφορές) φέρνουν καθημερινά περισσότερο κόσμο (πελάτες) στις πλατφόρμες τους, εσείς (σαν κλάδος - δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά) κοιμόσασταν τον ύπνο του δικαίου. Αν θέλετε λοιπόν, μπορείτε να οργανωθείτε, δεν σας εμποδίζει κανείς και αν κάνετε κάτι καλό ο κόσμος θα σας υποστηρίξει. 3
filip123go Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 1 hour ago, Tetrabitos said: Εσύ απαντάς τώρα, σαν introvert πελάτης. Εγώ απαντώ σαν αφεντικό της πιτσαρίας που δίνει προμήθειες τρελές μια πόρτα δεξιά. Παίζει να είμαι το πιο extrovert άτομο που έχεις γνωρίσει ποτέ. Επίσης, εάν έρθω από το μαγαζί σου και εσύ γλυτώσεις τις προμήθειες, εγώ τι θα κερδίσω; Θα μου δώσεις την πίτσα πιο φθηνά; 3
dchatz Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, jimmy213 είπε Αυτό δεν είναι στραβή του Booking όμως, αλλά δικιά σου. Για ποιον λόγο εσύ να ακυρώσεις επειδή ο άλλος έκανε μαλακία; Να το ακυρώσει ο ίδιος. δε μπορεί ο ιδιοκτήτης ενος καταλύματος να ακυρώσει μια κράτηση που δεχθηκε. Επιπλέον δεν εχει νόημα να πας επι τόπου γιατί δε θα σε βάλει μέσα και θα βρεθείς χειρότερα μπλεγμένος, ότι δεν εμφανίσθηκες κλπ. Πρεπει να δεις και που θα μείνεις οποτε αναγκαστικά κλεινεις αλλου. Εσύ θα πηγαινες με το ζόρι να μείνεις στο σπίτι κάποιου που δε σε θέλει; Επεξ/σία 30 Μαϊου από dchatz
Tetrabitos Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 12 λεπτά πριν, filip123go είπε Παίζει να είμαι το πιο extrovert άτομο που έχεις γνωρίσει ποτέ. Επίσης, εάν έρθω από το μαγαζί σου και εσύ γλυτώσεις τις προμήθειες, εγώ τι θα κερδίσω; Θα μου δώσεις την πίτσα πιο φθηνά; Ναι! Άλλες τιμές στο efood, άλλες τιμές στο φυλλάδιο που sneakαρει ο ντελιβερας, όταν σου παραδίδει την πίτσα από efood παραγγελία 😎 1,2€-1,5€ διάφορα 1
Timour21 Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Tetrabitos είπε Ναι! Άλλες τιμές στο efood, άλλες τιμές στο φυλλάδιο που sneakαρει ο ντελιβερας, όταν σου παραδίδει την πίτσα από efood παραγγελία 😎 1,2€-1,5€ διάφορα Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι πρόσφατα, αλλά αυτό που περιγράφεις - άλλη τιμή στο φυλλάδιο και άλλη στο e-food- δεν το επιτρέπει το efood. Αν σε πάρουν χαμπάρι (και δεν έχει αλλάξει κάτι όπως είπα) θα σε πετάξουν από την πλατφόρμα. edit: Τώρα που το ψάχνω, ενδέχεται και να μπορείς (με βάση αυτό που έχω κάνει bold). Είναι λίγο ασαφές. 2.11. Χρεώσεις Χρηστών Ο Πελάτης οφείλει να εφαρμόζει στους Χρήστες ίδιες, και πάντως όχι υψηλότερες, χρεώσεις με αυτές που προσφέρει για παραγγελίες μέσω της τυχόν υπάρχουσας ιστοσελίδας του Πελάτη. Ο Πελάτης δεν εμποδίζεται να κάνει προσφορές προς τους πελάτες του απευθείας στο κατάστημά του Επεξ/σία 30 Μαϊου από Timour21
Tetrabitos Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 54 λεπτά πριν, Timour21 είπε Αν μου επιτρέπεις κάποια σχόλια, γιατί μου φαίνεται ότι σαν επαγγελματίες , θέλετε και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Κανείς δεν σας υποχρέωσε να μπείτε στην πλατφόρμα με το ζόρι. Μπήκατε μόνοι σας χωρίς αστερίσκους και προυποθέσεις (του στύλ, δέχομαι παραγγελίες αν είσαι 1χλμ μακριά, αλλά αν είσαι δίπλα κατέβα να την πάρεις). Ότι όλες αυτές οι πλατφόρμες λειτουργούν στην ουσία ως "νταβατζήδες" (είχατε που είχατε το κράτος "μέτοχο" κοντά στο 50% -τουλάχιστον αυτοί που ΔΕΝ φοροδιαφεύγουν), θέλατε να βάλετε και άλλον στο κύκλωμα και τον βάλατε. Και ρωτάω (ρητορικά) πόσο δύσκολο ήταν σαν κλάδος να μαζευτείτε και να οργανωθείτε (όπως πχ κάνουν τόσα χρόνια οι ταξιτζήδες) ? Πόσο δύσκολο θα ήταν σαν κλάδος να φτιάξετε την δική σας μη κερδοσκοπική πλατφόρμα (πχ θέλω-τοτάδεφαί.γρ) όπου θα δίνατε ένα σαφώς μικρότερο ποσοστό για την λειτουργία/συντήρηση της δικής σας πλατφόρμας? Δεν θα είχε απήχηση μια τέτοια πλατφόρμα, αν το (ληστρικό) ποσοστό που πληρώνετε τώρα στις πλατφόρμες άλλων, μεταφέρατε μέρος του -όχι όλο- σαν έκπτωση στον πελάτη, πιστεύετε ότι οι πελάτες δεν θα το προτιμούσαν? Καλώς ή κακώς (κακώς για εμένα) οι πλατφόρμες 3ων που μπορούν να δούν πέρα από την μύτη τους, με μάρκετιγνκ μεθόδους (βλέπε σμαράγδια, ρουμπίνια, διαμαντια, 1+1 προσφορές) φέρνουν καθημερινά περισσότερο κόσμο (πελάτες) στις πλατφόρμες τους, εσείς (σαν κλάδος - δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά) κοιμόσασταν τον ύπνο του δικαίου. Αν θέλετε λοιπόν, μπορείτε να οργανωθείτε, δεν σας εμποδίζει κανείς και αν κάνετε κάτι καλό ο κόσμος θα σας υποστηρίξει. Ακου να δείς. Όλοι αναγνωρίζουν την ευκολία της τεχνολογίας. Έχουμε τζίρο σε περιπτώσεις που δεν θα είχαμε με τα efood, εννοείται πόλης η υπηρεσία, οι άνθρωποι, οι υποδομές, οι σερβερ, οι εφαρμογές κτλπ. Πας επίσκεψη σε ένα σπίτι, μια περιοχή, δεν χρειάζεται να έχεις φυλλάδια που σου έχουν πετάξει στην είσοδο και να τα βάλεις σε συρτάρι ή να τα κουβαλάς μαζί σου, σε άλλη περιοχή. Το αναγνωρίζουμε αυτό όλοι. Η τεχνολογία προχωράει. Εγώ μίλησα για τον γείτονα. Μια πόρτα δίπλα. Ε σήκωσε το ρημαδι και πες μια τάδε πίτσα, έναν κωδικό παίρνει ζ τον ίδιο.
jimmy213 Δημοσ. 30 Μαϊου Δημοσ. 30 Μαϊου 46 minutes ago, dchatz said: δε μπορεί ο ιδιοκτήτης ενος καταλύματος να ακυρώσει μια κράτηση που δεχθηκε. Επιπλέον δεν εχει νόημα να πας επι τόπου γιατί δε θα σε βάλει μέσα και θα βρεθείς χειρότερα μπλεγμένος, ότι δεν εμφανίσθηκες κλπ. Πρεπει να δεις και που θα μείνεις οποτε αναγκαστικά κλεινεις αλλου. Εσύ θα πηγαινες με το ζόρι να μείνεις στο σπίτι κάποιου που δε σε θέλει; Αν δεν μπορεί (που δεν το νομίζω), να μην το έκλεινε σε άλλον. Προσωπικά θα μιλούσα με το Booking κι ας το ακύρωνε η πλατφόρμα. Ας εξηγήσει σε αυτούς ότι "ξέχασε" να ενημερώσει τη διαθεσιμότητα. Μόνος μου να το ακυρώσω, δύσκολο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα