Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, zoranb είπε

Δεν τον αναζητώ επειδή δεν με πείθεις αλλά για να τον ρωτήσω κ διάφορα άλλα που εσύ ως μη ιδιοκτήτης δεν θα γνωρίζεις. Εάν το κουκλί, γιατί είναι πανέμορφο κ εμφανησιακά κ οδηγικά, το πάει ακόμα σε καμιά επίσημη αντιπροσωπεία τόσο για τα ανταλλακτικά όσο κ για την εργασία θα τούρχεται ο κούκος αηδόνι... με πιάνεις;

 Στο κλέψανε; Όχι ρε φίλε! 😐
Εκτός από τα λάδια πρόλαβες να ανακαλύψεις άλλα προβλήματα;

Εκτός από λάδια που άλλαξα τσιμουχακια (χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα), βαλβίδα vanos (2 φορές), διαρροές από ψυγείο  κ σωληνώσεις. Τα f56 μετα ήταν πιο αξιόπιστα από ότι μου έχουν  πει 

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχω γνωστό με R60, που αν δεν κάνω λάθος έχει την ίδια μηχανή, χωρίς να του έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω τι βαρύτητα έχουν οι εμπειρίες ανθρώπων που τα πήραν μεταχειρισμένα.

Δημοσ.
23 minutes ago, MikePit said:

Εκτός από λάδια που άλλαξα τσιμουχακια (χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα), βαλβίδα vanos (2 φορές), διαρροές από ψυγείο  κ σωληνώσεις. Τα f56 μετα ήταν πιο αξιόπιστα από ότι μου έχουν  πει 

Στα πόσα χλμ στο κλέψανε κ απελευθερώθηκες απο ζημιές κ φθορές;

Δημοσ.

98χιλ περίπου το 2018 μου το κλεψανε

Ωραίο λοιπόν, το χάρηκα τότε, αλλά δεν θα συζητάγα για μεταχειρισμένο σήμερα σε καμιά περίπτωση! 

Το F56 ναι! το 2λιτρο μοτέρ της bmw το χρησιμοποιεί σε πολλά μοντέλα ακόμα και σήμερα,  με μικρές αλλαγές ως προς τους ρύπους (με 184hp ) και είναι αξιόπιστο 

  • Like 1
Δημοσ.
52 minutes ago, Black Demis said:

αυτο ειναι ευκολο
αρκετές βλαβες λογο παλαιότητας +2 λιτρο τους περισσότερους οθουν να στείλουν αυτα τα οχηματα σε πρεσσα 

Δεν είναι 2λιτρο το R56. 

Δημοσ.

Καλημέρα και από εμένα. Κάτοχος από το ένδοξο 2015. Είναι ναι ευαίσθητο αυτοκίνητο. Αντλία υψηλής χαλάει με τα χρόνια και πάλι καλά υπάρχουν άτομα που την επισκευάζουν, χαμηλής αν το αφήνεις σε λαμπάκι και αυτήν τα φτύνει. Καρβουνίλα γεμίζει λόγο άμεσου ψεκασμού και θέλει ανά 50Κ μαξ. Αλλιώς βλέπεις την διαφορά στην απόδοση, δεν τραβάει. Για λάδια ναι έχουν τα πρώτα θέμα σε τσιμουχάκια βαλβίδων όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω αλλά και επίσης στα ελατήρια των πιστονιών που βάζεις ενισχυμένα και πλέον ένα block guard για καλύτερη διάρκεια. Και η καδένα επίσης αν είναι πριν το 2010 δεν είναι η ανοχές της καλές και θέλει όλο το σύστημα άλλαγμα αλλιώς και πάνω σε πάτημα πχ από 2α έχουν πηδήξει δόντι. 

Έχει ακριβά ανταλλακτικά αυτό είναι το θέμα. Θερμοστάτη να αλλάξεις θέλεις ανταλλακτικά και εργασία 380 ευρώ πάντα για γνήσια έτσι; Γιατί aftermarket υπάρχουν αλλά δεν δουλεύουν πολλές φορές καλά.

  • Like 1
Δημοσ.
10 hours ago, NickTG said:

Δεν είναι 2λιτρο το R56. 

για την έκδοση works λέει ο τίτλος και ναι το κρατησαν μονο μερικοι enthousiasts πλέον αν θες επιδώσεις πας και τα σκασ σε ενα ηλεκτρικο και τελος και δεν εχεις ολα τα γαμισιατικα που φερνει ενα διλιτρο 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Black Demis είπε

για την έκδοση works λέει ο τίτλος και ναι το κρατησαν μονο μερικοι enthousiasts πλέον αν θες επιδώσεις πας και τα σκασ σε ενα ηλεκτρικο και τελος και δεν εχεις ολα τα γαμισιατικα που φερνει ενα διλιτρο 

Kαι είναι δίλιτρο αυτό του τιτλου;

https://www.pistonheads.com/news/ph-buying-guides/mini-jcw-and-gp2-r56--ph-used-buying-guide/42356

  • Haha 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Black Demis είπε

για την έκδοση works λέει ο τίτλος και ναι το κρατησαν μονο μερικοι enthousiasts πλέον αν θες επιδώσεις πας και τα σκασ σε ενα ηλεκτρικο και τελος και δεν εχεις ολα τα γαμισιατικα που φερνει ενα διλιτρο 

1600 ειναι και το works. Για το R56 μιλαμε 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NikosRocknRolla είπε

Καλημέρα και από εμένα. Κάτοχος από το ένδοξο 2015. Είναι ναι ευαίσθητο αυτοκίνητο. Αντλία υψηλής χαλάει με τα χρόνια και πάλι καλά υπάρχουν άτομα που την επισκευάζουν, χαμηλής αν το αφήνεις σε λαμπάκι και αυτήν τα φτύνει. Καρβουνίλα γεμίζει λόγο άμεσου ψεκασμού και θέλει ανά 50Κ μαξ. Αλλιώς βλέπεις την διαφορά στην απόδοση, δεν τραβάει. Για λάδια ναι έχουν τα πρώτα θέμα σε τσιμουχάκια βαλβίδων όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω αλλά και επίσης στα ελατήρια των πιστονιών που βάζεις ενισχυμένα και πλέον ένα block guard για καλύτερη διάρκεια. Και η καδένα επίσης αν είναι πριν το 2010 δεν είναι η ανοχές της καλές και θέλει όλο το σύστημα άλλαγμα αλλιώς και πάνω σε πάτημα πχ από 2α έχουν πηδήξει δόντι.

Η καρβουνίλα απ'ότι έχω διαβάσει έχει να κάνει άμεσα με τη συχνότητα αλλαγής λαδιών και το είδος της διαδρομής, με τις σύντομες διαδρομές (<15') να επιβαρύνουν πιο έντονα το σύστημα. Πρόσθετα καυσίμου επίσης βοηθούν.

Δυστυχώς η μηχανή έχει επίτηδες σχεδιαστεί έτσι για λόγους μείωσης των καυσαερίων και δεν μπορείς να το αποφύγεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...