Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, 2MM said:

Κανονικα θελει καθαρισμο κανε 50κ χλμ . Αν εκανε πολλά χλμ θα χρειαστηκε να κανει πολλες φορες. Καινε και λαδι και αυτο χειροτερευει το συγκεκριμενο θεμα 

Δε λέει επίσημα κανείς χρειάζεται καθαρισμός κάθε 50Κ... αυτές είναι φήμες για να εξυπηρετούνται κάποιοι... οι οποίοι δεν δείχνουν ποτέ κ με κάμερα εάν κ κατά πόσο έχει γίνει σωστά ο καθαρισμός.

2 minutes ago, Ukforthemoment said:

Και ο ίδιος ο Ισιγόνης να έρθει και να σου πει είναι οίκος ανοχής το αμάξι μην το πάρεις εσύ δεν θα αλλάξεις γνώμη.

Μην το παιδευεις λοιπόν.Με το καλό και απροβλημάτιστο.

Κ το παλιό μινάκι κ όλα τα επόμενα, πριν το lifting που έγινε με το R53 είχαν πολλά προβλήματα... άσε μην μιλάς για τον Ισιγόνη, τρίζουν κόκαλα.

  • Haha 3
  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, zoranb είπε

Δε λέει επίσημα κανείς χρειάζεται καθαρισμός κάθε 50Κ... αυτές είναι φήμες για να εξυπηρετούνται κάποιοι... οι οποίοι δεν δείχνουν ποτέ κ με κάμερα εάν κ κατά πόσο έχει γίνει σωστά ο καθαρισμός.

Επισημα δεν λενε καθολου για καθαρισμο, αρα δεν χρειαζεται ? Καθε 50 θελει πρακτικα γιατι πιανει αρκετη βρωμα . Αναλογα και ποσο λαδι σου καιει και πως το οδηγεις. Ενας που ξερω σου δειχνει και με καμερα το πριν και το μετα . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν ακούω 2 φορές αλλαγή καδένας κ ξέρω άτομα με 120Κ κ 180Κ που δεν το έχουν κάνει ποτέ, ε δεν φταίει το αμάξι. Το ξαναλέω όλα τα direct injection έχουν το θέμα της καρβουνίλας... κάνουν όλα καθαρισμό?
Κ λέει κι ο άλλος 2 φορές αλλαγή αντλίας βενζίνης κ δεν φταίει το καύσιμο αλλά το αμάξι... εεεε νταξ! Πολύ αρνητική φιλολογία έχει κυκλοφορήσει για το μινάκι, το οποίο μπορεί να έχει τα προβλήματά του αλλά όχι στο βαθμό που το εμφανίζουν κάποιο καλοθελητές.

Επεξ/σία από zoranb
Δημοσ.

Πάρε το JCW αφού σου αρέσει εμφανισιακά και βάλε άλλη μηχανή πάνω πιο αξιόπιστη. Problem solved

  • Like 1
Δημοσ.
Just now, Nabuko said:

Πάρε το JCW αφού σου αρέσει εμφανισιακά και βάλε άλλη μηχανή πάνω πιο αξιόπιστη. Problem solved

Είσαι πολύ μεγάλος για να ειρωνεύεσαι

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, zoranb είπε

Είσαι πολύ μεγάλος για να ειρωνεύεσαι

Eίσαι πολύ άσχετος για να συζητάς για αυτοκίνητα. Τράβα κοίτα για swap engines σε Mini και ξαναέλα

  • Like 3
Δημοσ.

Φίλτατε, δεν χρειάζεται να πείσω κανέναν για αυτά που έγραψα. Αυτά τα προβλήματα είχε και παραμένει πιστός ιδιοκτήτης. Ναι, είναι ωραίο αυτοκίνητο σαν καρτ, φοβερό πάτημα, θέση οδήγησης, αλλά ο χιλιοβραβευμένος κινητήρας BMW-PSA, είναι καρκίνος. Το αυτοκίνητο το πάει σε εξειδικευμένο BMW - Mini…

Δημοσ.

Πραγματι ο κινητήρας ήταν συνεργασία με pegeot (νομίζω ο ιδιος που είχε το 207 gti) είχα ένα του 2008 . Ήταν ρόπατο μοτέρ,  κρεμαγε ψηλά, πραγματικό καρτ αλλά είχε αρκετά θέματα. Άρχισε  να καίει λάδια αρκετά νωρίς  70χιλ+  χωρίς μετατροπές. Τελικά μου το κλεψανε😝

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν τον αναζητώ επειδή δεν με πείθεις αλλά για να τον ρωτήσω κ διάφορα άλλα που εσύ ως μη ιδιοκτήτης δεν θα γνωρίζεις. Εάν το κουκλί, γιατί είναι πανέμορφο κ εμφανησιακά κ οδηγικά, το πάει ακόμα σε καμιά επίσημη αντιπροσωπεία τόσο για τα ανταλλακτικά όσο κ για την εργασία θα τούρχεται ο κούκος αηδόνι... με πιάνεις;

10 minutes ago, MikePit said:

Πραγματι ο κινητήρας ήταν συνεργασία με pegeot (νομίζω ο ιδιος που είχε το 207 gti) είχα ένα του 2008 . Ήταν ρόπατο μοτέρ,  κρεμαγε ψηλά, πραγματικό καρτ αλλά είχε αρκετά θέματα. Άρχισε  να καίει λάδια αρκετά νωρίς  70χιλ+  χωρίς μετατροπές. Τελικά μου το κλεψανε😝

 Στο κλέψανε; Όχι ρε φίλε! 😐
Εκτός από τα λάδια πρόλαβες να ανακαλύψεις άλλα προβλήματα;

Επεξ/σία από zoranb
Δημοσ.
2 hours ago, zoranb said:

Είσαι με corsa opc?

Όχι, αλλά απο ότι μου έχει πεί ο μηχανικός μου και τα 2 κουβάδες είναι. Απο αυτά που διαβάζω εσύ θα το πάρεις έτσι και αλλιώς γιαυτό  μην σε νοιάζει η γνώμη μου.

Δημοσ.
15 hours ago, Ukforthemoment said:

Αυτό θα με φάει εμένα,ότι δίνω πολλές ευκαιρίες.

Αλλά η αλήθεια ειναι ότι προς  άλλον ήταν η ερώτηση μου.

οσο ζεις μαθαινεις 😛

  • Haha 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Όχι, αλλά απο ότι μου έχει πεί ο μηχανικός μου και τα 2 κουβάδες είναι. Απο αυτά που διαβάζω εσύ θα το πάρεις έτσι και αλλιώς γιαυτό  μην σε νοιάζει η γνώμη μου.

Εχω την υποψία ότι το έχει πάρει ήδη.

  • Haha 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΦΙλος παλια ειχε παρει το R53 S μτχ ,του αρεσε πολυ αρχισαν οι βλαβες,ξενερωσε με τα πανακριβα ανταλλακτικα και το σουταρε.Αυτος που το πηρε εμαθε μετα απο καιρο οτι του εφυγαν αλλα 3.000 σε βλαβες.

Συναδελφος εχει το r53 το απλο αλλα με καλη εκδοση πανοραμα-δερματα κλπ το οποιο ειναι παρα πολυ ωραιο το πηρε 7.000 μτχ και στα 2 χρονια δεν του εχει βγαλει κατι.

Για το 56 με το μοτερ που εχει και το 207 RC.Κινητηρας με προβλημα στα ελατηρια και καιει λαδια απο νωρις οπως και στου φιλου μου με 207.Μετα τις 60.000 αρχισε να καεει μεχρι που εφτασε να βαζει 1 λιτρο καθε 1000χλμ.

Ο ιδιος ο αρχιμηχανικος της ΒMW στον Σπανο,οταν τον ρωτησα για τα 56αρια μου ειπε αυτολεξη ΤΡΙ-ΜΠΟΥ-ΡΔΕΛΑ.

Η επομενη γενια ειναι καλυτερη σε αξιοπιστια προφανως,

Επεξ/σία από fabiawrc
Δημοσ.
1 minute ago, fabiawrc said:

Ο ιδιος ο αρχιμηχανικος της ΒMW στον Σπανο,οταν τον ρωτησα για τα 56αρια μου ειπε αυτολεξη ΤΡΙ-ΜΠΟΥ-ΡΔΕΛΑ.

Τα μισεί, είναι TOYOTAκιας!

15 minutes ago, Ukforthemoment said:

Εχω την υποψία ότι το έχει πάρει ήδη.

Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου! 😃

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...