blendizzy5000 Δημοσ. 1 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου Ποια ειναι η διαδρομή σε διάρκεια και ταχυτητα που θα ειναι οκ το φιλτο κλπ τόση μεγάλη διαφορά έχει με την βενζινη? Θέλει πχ μια φορά την βδομάδα μια διαδρομή 30 λεπτά πάνω απο 60?
Axelq Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου Ας αρχίσουμε από τα πιο σημαντικά, είναι ελληνικής αντιπροσωπείας ή εισαγωγής? Επίσης πόσα χιλιόμετρα έχει?
blendizzy5000 Δημοσ. 1 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 18 λεπτά πριν, Axelq είπε Ας αρχίσουμε από τα πιο σημαντικά, είναι ελληνικής αντιπροσωπείας ή εισαγωγής? Επίσης πόσα χιλιόμετρα έχει? Λοιπόν ελληνικής αντιπροσωπείας 193.000 χλμ
VaggD Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 1 hour ago, blendizzy5000 said: Λοιπόν ελληνικής αντιπροσωπείας 193.000 χλμ Υπολόγιζε περίπου +700 για αλλαγή ιμάντα και τρόμπα γέρου. Ο ιμάντας θέλει κάθε 10 ή 100.000 χλμ όποιο έρθει πρώτο. Επίσης αξίζει να δεις το ποσοστό «μπουκώματος» του dpf που σε αυτά τα χλμ αν είναι κάτω από 70% θα αποτελεί θαύμα! Οπότε σύντομα θα χρειαστεί να το βγάλεις για «πλύσιμο» +150-200. Και τέλος τα κλασσικά αναλώσιμα, αμορτισέρ τακάκια κλπ. 1
kalmik Δημοσ. 2 Ιουνίου Δημοσ. 2 Ιουνίου 17 ώρες πριν, VaggD είπε Υπολόγιζε περίπου +700 για αλλαγή ιμάντα και τρόμπα γέρου. Ο ιμάντας θέλει κάθε 10 ή 100.000 χλμ όποιο έρθει πρώτο. Επίσης αξίζει να δεις το ποσοστό «μπουκώματος» του dpf που σε αυτά τα χλμ αν είναι κάτω από 70% θα αποτελεί θαύμα! Οπότε σύντομα θα χρειαστεί να το βγάλεις για «πλύσιμο» +150-200. Και τέλος τα κλασσικά αναλώσιμα, αμορτισέρ τακάκια κλπ. Στα 200.000χλμ αν δεν τα έχει αλλάξει ο προηγούμενος εκτός από ιμάντα, έχουμε πολύ πιθανά: λάστιχα, αμορτισέρ, σετ συμπλέκτη, φρένα (όχι μόνον τακάκια αλλά και δισκόπλακες). Σε ορισμένες δεν περιπτώσεις ψυγείο, καζανάκια εξάτμισης, top mount των αμορτισέρ κλπ. Με άλλα λόγια ο υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου που έχει βγάλει 200Κ χλμ. πρέπει να δει με τεράστια προσοχή ποιά από αυτά έχουν αλλαχτεί τα τελευταία 50Κ Αλλιώς να έχει πρόχειρα 1.000-2.500 ευρώ.
jimmy1966 Δημοσ. 3 Ιουνίου Δημοσ. 3 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Στις 1/6/2025 στις 10:53 ΜΜ, VaggD είπε Υπολόγιζε περίπου +700 για αλλαγή ιμάντα και τρόμπα γέρου. Ο ιμάντας θέλει κάθε 10 ή 100.000 χλμ όποιο έρθει πρώτο. Επίσης αξίζει να δεις το ποσοστό «μπουκώματος» του dpf που σε αυτά τα χλμ αν είναι κάτω από 70% θα αποτελεί θαύμα! Οπότε σύντομα θα χρειαστεί να το βγάλεις για «πλύσιμο» +150-200. Και τέλος τα κλασσικά αναλώσιμα, αμορτισέρ τακάκια κλπ. το πλανο συντηρησης του 208 1.4 diesel λεει αλλαγη ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου καθε 166000χλμ/10 χρόνια.Και σιγουρα δεν κοστιζει 700 ευρω με τιποτα !! Επεξ/σία 3 Ιουνίου από jimmy1966
VaggD Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου 13 hours ago, jimmy1966 said: το πλανο συντηρησης του 208 1.4 diesel λεει αλλαγη ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου καθε 166000χλμ/10 χρόνια.Και σιγουρα δεν κοστιζει 700 ευρω με τιποτα !! Πρόσφατα άλλαξα σετ ιμάντα και αντλία σε 308 diesel οπότε δεν θα μπω σε αντιπαράθεση για την τιμή. Καλό είναι να υπολογίζει συντηρητικά 50€/εργατοώρα. Στα 200κ χλμ πρέπει να υπολογίζει ότι έχει έρθει η ώρα να αλλαχθούν τα πάντα εκτός και έχει βιβλίο σέρβις που να αποδεικνύει το αντίθετο από εξουσιοδοτημένα.
moysatos79 Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου Βρες κάτι άλλο. Πεζο με 200,000 χλμ, ούτε στον εχθρό μου. Δικιά σου η απόφαση, αλλά μετά μη λές ότι δεν ήξερα. 1
jimmy1966 Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, VaggD είπε Πρόσφατα άλλαξα σετ ιμάντα και αντλία σε 308 diesel οπότε δεν θα μπω σε αντιπαράθεση για την τιμή. Καλό είναι να υπολογίζει συντηρητικά 50€/εργατοώρα. Στα 200κ χλμ πρέπει να υπολογίζει ότι έχει έρθει η ώρα να αλλαχθούν τα πάντα εκτός και έχει βιβλίο σέρβις που να αποδεικνύει το αντίθετο από εξουσιοδοτημένα. κανενα 400ρι παει ιμαντας χρονισμου και αντλια νερου.Μηπως εκανες και αλλες εργασιες και πληρωσες περισσοτερα;Φυσικα απ οσυνεργειο σε συνεργειο διαφερουν οι τιμες.Οπως και να εχει,οταν παιρνεις μεταχειρισμενο με τοσα χιλμ θελει ενα καλο σερβις αλλαγη οτι μπορει να αλλαχθει,για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο Επεξ/σία 4 Ιουνίου από jimmy1966 1
Therempant Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου Στις 1/6/2025 στις 9:09 ΜΜ, Axelq είπε Ας αρχίσουμε από τα πιο σημαντικά, είναι ελληνικής αντιπροσωπείας ή εισαγωγής? Καλησπέρα. Επειδή είναι να πάρω αντίστοιχο και χωρίς να θέλω να μονοπωλήσω το ποστ, ρωτάω αντίστοιχα δύο απορίες. Αρχικά γιατι γίνεται αυτή η ερώτηση? Αν είναι εξωτερικού τι αρνητικό μπορεί να έχει? Πιο πολύ ρωτάω μετά από σημείωση δύο ατόμων ότι πλέον αρκετοί κοιτάνε εξωτερικού γιατί στα ελληνικά δεν είσαι σίγουρος για χλμ κτλ κτλ. Κάτι που δεν ξέρω αν ισχύει. Στις 1/6/2025 στις 10:53 ΜΜ, VaggD είπε Επίσης αξίζει να δεις το ποσοστό «μπουκώματος Αυτό το βλέπει απευθείας ο τεχνικός?
VaggD Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 21 hours ago, Therempant said: Καλησπέρα. Επειδή είναι να πάρω αντίστοιχο και χωρίς να θέλω να μονοπωλήσω το ποστ, ρωτάω αντίστοιχα δύο απορίες. Αρχικά γιατι γίνεται αυτή η ερώτηση? Αν είναι εξωτερικού τι αρνητικό μπορεί να έχει? Πιο πολύ ρωτάω μετά από σημείωση δύο ατόμων ότι πλέον αρκετοί κοιτάνε εξωτερικού γιατί στα ελληνικά δεν είσαι σίγουρος για χλμ κτλ κτλ. Κάτι που δεν ξέρω αν ισχύει. Αυτό το βλέπει απευθείας ο τεχνικός? Ναι ναι όταν το συνδεθεί με το διαγνωστικό βλέπει τα πάντα! Επεξ/σία 13 Ιουνίου από VaggD 1
Axelq Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, Therempant said: Καλησπέρα. Επειδή είναι να πάρω αντίστοιχο και χωρίς να θέλω να μονοπωλήσω το ποστ, ρωτάω αντίστοιχα δύο απορίες. Αρχικά γιατι γίνεται αυτή η ερώτηση? Αν είναι εξωτερικού τι αρνητικό μπορεί να έχει? Πιο πολύ ρωτάω μετά από σημείωση δύο ατόμων ότι πλέον αρκετοί κοιτάνε εξωτερικού γιατί στα ελληνικά δεν είσαι σίγουρος για χλμ κτλ κτλ. Κάτι που δεν ξέρω αν ισχύει. Αυτό το βλέπει απευθείας ο τεχνικός? Δεν είπα ότι είναι αρνητικό να έχει έρθει από το εξωτερικό το αυτοκίνητο αλλά είναι ένας σημαντικός παράγοντας ειδικά εάν είναι από έμπορο. Υπόψιν ότι το έγραψα γιατί είχε αναφέρει ο ενδιαφερόμενος ότι είναι και πετρέλαιο, επειδή από Γερμανία έχω δει αυτοκίνητο 2-3 ετών με 200k χιλιόμετρα. Μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει για γυρισμένα χιλιόμετρα σε αυτοκίνητο ελληνικής αντιπροσωπείας από ιδιώτη πάντως. Επεξ/σία 12 Ιουνίου από Axelq 1
Therempant Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 2 ώρες πριν, Axelq είπε Δεν είπα ότι είναι αρνητικό να έχει έρθει από το εξωτερικό το αυτοκίνητο αλλά είναι ένας σημαντικός παράγοντας ειδικά εάν είναι από έμπορο. Υπόψιν ότι το έγραψα γιατί είχε αναφέρει ο ενδιαφερόμενος ότι είναι και πετρέλαιο, επειδή από Γερμανία έχω δει αυτοκίνητο 2-3 ετών με 200k χιλιόμετρα. Μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει για γυρισμένα χιλιόμετρα σε αυτοκίνητο ελληνικής αντιπροσωπείας από ιδιώτη πάντως. Γενικά τι να προσέξει κάποιος σε αυτοκίνητο εισαγωγής?
meletis_m Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 3 ώρες πριν, VaggD είπε Ναι ναι όταν το σύνδεση με το διαγνωστικό βλέπει τα πάντα! Όχι πάντα με οποιοδήποτε διαγνωστικό. Συνηθως διαγνωστικα ακριβα ή γνησια εχουν δυνατοτητα να διανασουν όλους τους εγκεφάλους , και να γινει εξακριβωση χιλιομέτρων 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα