Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ποια ειναι η διαδρομή σε διάρκεια και ταχυτητα που θα ειναι οκ το φιλτο κλπ τόση μεγάλη διαφορά έχει με την βενζινη? Θέλει πχ μια φορά την βδομάδα μια διαδρομή 30 λεπτά πάνω απο 60? 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Axelq είπε

Ας αρχίσουμε από τα πιο σημαντικά, είναι ελληνικής αντιπροσωπείας ή εισαγωγής?

Επίσης πόσα χιλιόμετρα έχει?

Λοιπόν ελληνικής αντιπροσωπείας 193.000 χλμ

Δημοσ.
1 hour ago, blendizzy5000 said:

Λοιπόν ελληνικής αντιπροσωπείας 193.000 χλμ

Υπολόγιζε περίπου +700 για αλλαγή ιμάντα  και τρόμπα γέρου. Ο ιμάντας θέλει κάθε 10 ή 100.000 χλμ όποιο έρθει πρώτο. Επίσης αξίζει να δεις το ποσοστό «μπουκώματος» του dpf που σε αυτά τα χλμ αν είναι κάτω από 70% θα αποτελεί θαύμα! Οπότε σύντομα θα χρειαστεί να το βγάλεις για «πλύσιμο» +150-200. Και τέλος τα κλασσικά αναλώσιμα, αμορτισέρ τακάκια κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, VaggD είπε

Υπολόγιζε περίπου +700 για αλλαγή ιμάντα  και τρόμπα γέρου. Ο ιμάντας θέλει κάθε 10 ή 100.000 χλμ όποιο έρθει πρώτο. Επίσης αξίζει να δεις το ποσοστό «μπουκώματος» του dpf που σε αυτά τα χλμ αν είναι κάτω από 70% θα αποτελεί θαύμα! Οπότε σύντομα θα χρειαστεί να το βγάλεις για «πλύσιμο» +150-200. Και τέλος τα κλασσικά αναλώσιμα, αμορτισέρ τακάκια κλπ.

Στα 200.000χλμ αν δεν τα έχει αλλάξει ο προηγούμενος εκτός από ιμάντα, έχουμε πολύ πιθανά: λάστιχα, αμορτισέρ, σετ συμπλέκτη, φρένα (όχι μόνον τακάκια αλλά και δισκόπλακες). Σε ορισμένες δεν περιπτώσεις ψυγείο, καζανάκια εξάτμισης, top mount των αμορτισέρ κλπ. Με άλλα λόγια ο υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου που έχει βγάλει 200Κ χλμ. πρέπει να δει με τεράστια προσοχή ποιά από αυτά έχουν αλλαχτεί τα τελευταία 50Κ Αλλιώς να έχει πρόχειρα 1.000-2.500 ευρώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/6/2025 στις 10:53 ΜΜ, VaggD είπε

Υπολόγιζε περίπου +700 για αλλαγή ιμάντα  και τρόμπα γέρου. Ο ιμάντας θέλει κάθε 10 ή 100.000 χλμ όποιο έρθει πρώτο. Επίσης αξίζει να δεις το ποσοστό «μπουκώματος» του dpf που σε αυτά τα χλμ αν είναι κάτω από 70% θα αποτελεί θαύμα! Οπότε σύντομα θα χρειαστεί να το βγάλεις για «πλύσιμο» +150-200. Και τέλος τα κλασσικά αναλώσιμα, αμορτισέρ τακάκια κλπ.

το πλανο συντηρησης του 208 1.4 diesel λεει αλλαγη ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου καθε 166000χλμ/10 χρόνια.Και σιγουρα δεν κοστιζει 700 ευρω με τιποτα !!

image.png.d7a08b15d4b12bf56e3f9c444c44bbc0.png

Επεξ/σία από jimmy1966
Δημοσ.
13 hours ago, jimmy1966 said:

το πλανο συντηρησης του 208 1.4 diesel λεει αλλαγη ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου καθε 166000χλμ/10 χρόνια.Και σιγουρα δεν κοστιζει 700 ευρω με τιποτα !!

image.png.d7a08b15d4b12bf56e3f9c444c44bbc0.png



Πρόσφατα άλλαξα σετ ιμάντα και αντλία σε 308 diesel οπότε δεν θα μπω σε αντιπαράθεση για την τιμή. Καλό είναι να υπολογίζει συντηρητικά 50€/εργατοώρα. Στα 200κ χλμ πρέπει να υπολογίζει ότι έχει έρθει η ώρα να αλλαχθούν τα πάντα εκτός και έχει βιβλίο σέρβις που να αποδεικνύει το αντίθετο από εξουσιοδοτημένα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, VaggD είπε



Πρόσφατα άλλαξα σετ ιμάντα και αντλία σε 308 diesel οπότε δεν θα μπω σε αντιπαράθεση για την τιμή. Καλό είναι να υπολογίζει συντηρητικά 50€/εργατοώρα. Στα 200κ χλμ πρέπει να υπολογίζει ότι έχει έρθει η ώρα να αλλαχθούν τα πάντα εκτός και έχει βιβλίο σέρβις που να αποδεικνύει το αντίθετο από εξουσιοδοτημένα.

κανενα 400ρι παει ιμαντας χρονισμου και αντλια νερου.Μηπως εκανες και αλλες εργασιες και πληρωσες περισσοτερα;Φυσικα απ οσυνεργειο σε συνεργειο διαφερουν οι τιμες.Οπως και να εχει,οταν παιρνεις μεταχειρισμενο  με τοσα χιλμ θελει ενα καλο σερβις αλλαγη οτι μπορει να αλλαχθει,για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο

Επεξ/σία από jimmy1966
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...