selianx Δημοσ. χθες στις 08:13 πμ Δημοσ. χθες στις 08:13 πμ (επεξεργασμένο) Καλημέρα παίδες. Την Δευτέρα που μας πέρασε, περνάει ο άλλος το στοπ άκοπος και με ρίχνει κάτω με τη μηχανή. Σωματικά όλα καλά, η μηχανή σε πρώτο μάτι έχει μικρές φθορές. Σταμάτησε ο άνθρωπος, φωνάξαμε ασφάλεια, έγινε καταγραφή του συμβάντος κλπ. Κανονίζουμε ραντεβού με τον πραγματογνώμονα στο συνεργείο της επιλογής μου, εκτιμούμε στα γρήγορα τις ζημιές, όπου μου ανακοινώνεται από τον πραγματογνώμονα ότι: 1) η μηχανή (CB600F Hornet 2008 ABS) έχει αγοραστική αξία περί τα 3500€ βάσει της αγοράς μεταχειρισμένων αυτή τη στιγμή, άρα το σύνηθες σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι η επισκευή δε μπορεί να ξεπεράσει το 60-70% αυτής της τιμής γιατί αλλιώς θα πάει για διαγραφή. 2) λόγω παλαιότητας και χιλιομέτρων που έχει διανύσει (2008, 63000) κάποια parts δε μπορούν να δικαιολογηθούν σε 100% αντικατάσταση (πχ. εξάτμιση, ντεπόζιτο) γιατί είναι αρκετά ακριβά και σου λέει με λίγα λόγια ότι στα 63000χλμ όλο και κάποια "φθορά" θα είχαν. Το σύνηθες, για "κοσμητικές" φθορές, 50% συμμετοχή. Το αποτέλεσμα; Επειδή ο άλλος κοιμήθηκε στο τιμόνι και με έριξε κάτω γυρνώντας από τη δουλειά μου, να μου δίνονται οι επιλογές: Α) Είτε κάνουμε "μαζεματάκια" στα ακριβά ανταλλακτικά (στοκαρίσματα, βαψίματα, γυαλίσματα, αγορά φθηνών after-market ή μεταχειρισμένων) και να μου φύγουν 200-400€ από την τσέπη μου συμμετοχή Β) είτε βάζουμε καινούρια γνήσια ανταλλακτικά πάνω, όπου είτε θα μου πουν φιλαράκι δε στο επισκευάζουμε πας για διαγραφή, είτε στο επισκευάζουμε αλλά σε αυτά τα parts θέλουμε συμμετοχή από 30% έως 50% και να μου φύγουν 600-1000€. Παράνοια. Εγώ δε θέλω ούτε το μηχανάκι μου να είναι σε χειρότερη κατάσταση από ότι πριν με ρίξουν (είτε με μηδενικό κόστος, πόσο μάλλον να μου φύγουν και μερικά κατοστάρικα), ούτε να δώσω και κοντά στο 1000ρικο για να έρθει σε λίγο πιο φρέσκια κατάσταση από ότι ήταν. Όσο και να με στεναχωρεί, η λογική κίνηση για μένα είναι να διαγραφεί η μηχανή και να αποζημιωθώ την αγοραστική της αξία. Ενδεικτικά οι ζημιές και τα κόστη (δεν έχει λυθεί ακόμα από το μάστορα, αυτά είναι τα "σίγουρα") Spoiler Βάσεις μαρσπιέ (αριστερή και δεξιά): 150€ η μία Μαρσπιέ δεξιά: 65€ οδηγού, 50€ συνοδηγού Τελικό εξάτμισης: από 350€ (ανάλογα την εξάτμιση επιλογής, μαμά απαγορευτική τιμή) Ντεπόζιτο: 1100€ Ψυγείο: 570€ Μπροστά δεξί φλας: 50€ Δεξί εμπρός δισκόφρενο: 230€ Μανέτα φρένου: 60€ Ζελατίνα: 55€ Τιμόνι: 130€ (αναμένουμε να γίνει εκτίμηση ακριβώς της ζημιάς, έχει στραβώσει δε ξέρουμε αν είναι και κάτι άλλο) Ψαλίδι: χρειάζεται βάψιμο με ηλεκτροστατική Καθρέφτης, αντίβαρο, μανιτάρια και κάτι άλλα ψιλά βαψιματάκια Σύνολο: 2960€, αλλά αφού θα πουν λογικά σε ντεπόζιτο, εξάτμιση, ζελατίνα, ίσως και δισκόφρενο και δε ξέρω εγώ σε τι άλλο ότι σου δικαιολογούμε 50%, το κόστος ανέρχεται (χωρίς τα μαστορικά) στα 2200€ για αυτούς, 760€ για εμένα. Αν παίξουν λαμογιές και αρχίζουν και φορτώνουν συμμετοχή από εδώ και από εκεί, μπορεί να ανέβει το κόστος για εμένα, να μειωθεί για αυτούς και έτσι να αποφύγουν την διαγραφή/αποζημίωση. Και ας μη βάλουμε ότι πχ. αλλαγή δισκόφρενου σημαίνει άλλαξε και τον απέναντι δίσκο (άλλα 230€ + τακάκια (120€), τα οποία δε τα δικαιολογούν). Υπάρχει τρόπος, καλύπτομε κάπως ( νομικά; ) να τους πω ότι αν δε μπορείτε να το φτιάξετε όπως το είχα χωρίς να μου ζητάτε το 1/3 της μηχανής από την τσέπη μου, διαγράψτε το; Δε θέλω να τρέχω σε δικαστήρια που θα διαρκέσουν 5 χρόνια με 15 αναβολές, ούτε να αρχίσω να φορτώνω ζημιές ώστε να φτάσει απαγορευτικό το κόστος. Εγώ να μη με ρίξουν κάτω ήθελα, να έχω το μηχανάκι μου το καλοκαίρι για τις δουλειές και τις βόλτες μου ήθελα. Πόσο δαρμένος και κερατάς να βγω δηλαδή από την ιστορία; Επεξ/σία χθες στις 08:16 πμ από selianx
phanispal Δημοσ. χθες στις 09:18 πμ Δημοσ. χθες στις 09:18 πμ Δυστυχώς κάπως έτσι είναι όταν έχεις όχημα κάποιας παλαιότητας. Γι' αυτό δεν έχει νόημα να πληρώνει ακριβή ασφάλεια αυτός που δε φταίει αλλά ο άλλος.
selianx Δημοσ. χθες στις 09:38 πμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 09:38 πμ (επεξεργασμένο) Παράνοια. Τρέλα αυτοί, τρέλα και εγώ. Καθόμαστε προσέχουμε την περιουσία μας, τη συντηρούμε, πληρώνουμε τέλη και ασφάλειες, για να μας κρίνουν αυτοί την αξία της και να σου πουν ότι "ε όλο και κάτι θα είχε πάθει σε τόσα χλμ, δε στο δικαιολογώ 100%". Όχι φίλε μου, δε θα μου πεις εσύ βάσει χλμ ότι η κατάσταση πριν την πτώση ήταν έτσι ή αλλιώς. Όλα καινούρια, γνήσια, για το παραμικρό ψεγάδι. Ότι προκλήθηκε από το τροχαίο και επηρεάστηκε το θέλω καινούριο. Αφού είναι παλιά, θα την κάνω - με όση συμμέτοχη μου αναλογεί - φρεσκότατη. Μαμά τελικό δε βρίσκεις εύκολα, μήπως βάλουμε ολόσωμη akrapovic, θα το δούμε. Οριακά μετά θα ζητήσω να την θεωρήσουν μοντέλο 2025. Επεξ/σία χθες στις 09:39 πμ από selianx
stel106 Δημοσ. χθες στις 11:49 πμ Δημοσ. χθες στις 11:49 πμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, selianx είπε Καλημέρα παίδες. Την Δευτέρα που μας πέρασε, περνάει ο άλλος το στοπ άκοπος και με ρίχνει κάτω με τη μηχανή. Σωματικά όλα καλά, η μηχανή σε πρώτο μάτι έχει μικρές φθορές. Σταμάτησε ο άνθρωπος, φωνάξαμε ασφάλεια, έγινε καταγραφή του συμβάντος κλπ. Κανονίζουμε ραντεβού με τον πραγματογνώμονα στο συνεργείο της επιλογής μου, εκτιμούμε στα γρήγορα τις ζημιές, όπου μου ανακοινώνεται από τον πραγματογνώμονα ότι: 1) η μηχανή (CB600F Hornet 2008 ABS) έχει αγοραστική αξία περί τα 3500€ βάσει της αγοράς μεταχειρισμένων αυτή τη στιγμή, άρα το σύνηθες σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι η επισκευή δε μπορεί να ξεπεράσει το 60-70% αυτής της τιμής γιατί αλλιώς θα πάει για διαγραφή. 2) λόγω παλαιότητας και χιλιομέτρων που έχει διανύσει (2008, 63000) κάποια parts δε μπορούν να δικαιολογηθούν σε 100% αντικατάσταση (πχ. εξάτμιση, ντεπόζιτο) γιατί είναι αρκετά ακριβά και σου λέει με λίγα λόγια ότι στα 63000χλμ όλο και κάποια "φθορά" θα είχαν. Το σύνηθες, για "κοσμητικές" φθορές, 50% συμμετοχή. Το αποτέλεσμα; Επειδή ο άλλος κοιμήθηκε στο τιμόνι και με έριξε κάτω γυρνώντας από τη δουλειά μου, να μου δίνονται οι επιλογές: Α) Είτε κάνουμε "μαζεματάκια" στα ακριβά ανταλλακτικά (στοκαρίσματα, βαψίματα, γυαλίσματα, αγορά φθηνών after-market ή μεταχειρισμένων) και να μου φύγουν 200-400€ από την τσέπη μου συμμετοχή Β) είτε βάζουμε καινούρια γνήσια ανταλλακτικά πάνω, όπου είτε θα μου πουν φιλαράκι δε στο επισκευάζουμε πας για διαγραφή, είτε στο επισκευάζουμε αλλά σε αυτά τα parts θέλουμε συμμετοχή από 30% έως 50% και να μου φύγουν 600-1000€. Παράνοια. Εγώ δε θέλω ούτε το μηχανάκι μου να είναι σε χειρότερη κατάσταση από ότι πριν με ρίξουν (είτε με μηδενικό κόστος, πόσο μάλλον να μου φύγουν και μερικά κατοστάρικα), ούτε να δώσω και κοντά στο 1000ρικο για να έρθει σε λίγο πιο φρέσκια κατάσταση από ότι ήταν. Όσο και να με στεναχωρεί, η λογική κίνηση για μένα είναι να διαγραφεί η μηχανή και να αποζημιωθώ την αγοραστική της αξία. Ενδεικτικά οι ζημιές και τα κόστη (δεν έχει λυθεί ακόμα από το μάστορα, αυτά είναι τα "σίγουρα") Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Βάσεις μαρσπιέ (αριστερή και δεξιά): 150€ η μία Μαρσπιέ δεξιά: 65€ οδηγού, 50€ συνοδηγού Τελικό εξάτμισης: από 350€ (ανάλογα την εξάτμιση επιλογής, μαμά απαγορευτική τιμή) Ντεπόζιτο: 1100€ Ψυγείο: 570€ Μπροστά δεξί φλας: 50€ Δεξί εμπρός δισκόφρενο: 230€ Μανέτα φρένου: 60€ Ζελατίνα: 55€ Τιμόνι: 130€ (αναμένουμε να γίνει εκτίμηση ακριβώς της ζημιάς, έχει στραβώσει δε ξέρουμε αν είναι και κάτι άλλο) Ψαλίδι: χρειάζεται βάψιμο με ηλεκτροστατική Καθρέφτης, αντίβαρο, μανιτάρια και κάτι άλλα ψιλά βαψιματάκια Σύνολο: 2960€, αλλά αφού θα πουν λογικά σε ντεπόζιτο, εξάτμιση, ζελατίνα, ίσως και δισκόφρενο και δε ξέρω εγώ σε τι άλλο ότι σου δικαιολογούμε 50%, το κόστος ανέρχεται (χωρίς τα μαστορικά) στα 2200€ για αυτούς, 760€ για εμένα. Αν παίξουν λαμογιές και αρχίζουν και φορτώνουν συμμετοχή από εδώ και από εκεί, μπορεί να ανέβει το κόστος για εμένα, να μειωθεί για αυτούς και έτσι να αποφύγουν την διαγραφή/αποζημίωση. Και ας μη βάλουμε ότι πχ. αλλαγή δισκόφρενου σημαίνει άλλαξε και τον απέναντι δίσκο (άλλα 230€ + τακάκια (120€), τα οποία δε τα δικαιολογούν). Υπάρχει τρόπος, καλύπτομε κάπως ( νομικά; ) να τους πω ότι αν δε μπορείτε να το φτιάξετε όπως το είχα χωρίς να μου ζητάτε το 1/3 της μηχανής από την τσέπη μου, διαγράψτε το; Δε θέλω να τρέχω σε δικαστήρια που θα διαρκέσουν 5 χρόνια με 15 αναβολές, ούτε να αρχίσω να φορτώνω ζημιές ώστε να φτάσει απαγορευτικό το κόστος. Εγώ να μη με ρίξουν κάτω ήθελα, να έχω το μηχανάκι μου το καλοκαίρι για τις δουλειές και τις βόλτες μου ήθελα. Πόσο δαρμένος και κερατάς να βγω δηλαδή από την ιστορία; αγοραστε σε συνεννοηση με το συνεργειο σου απο το car μεταχ. τα ακριβα εξαρτηματα ωστε να μην εχεις δικη σου συμμετοχη κλπ εφοσον τα βρειτε διαθεσιμα κλπ αν εχεις νομικη προστασια ναι μπορεις και δεν αργει η διαδικασια αποζημιωσης στην θεση σου θα εβαζα καποια used parts εστω και με μια μικρη χασουρα συμμετοχης να ξεμπερδευα.... ΥΓ κανονικα θα επρεπε να ζητησεις απο την τροχαια να τον γραψουν για παραβιαση Stop το οτι εισαι καλα δεν σημαινει οτι δεν θα μπορουσες να ησουν και Νοσοκομειο τωρα !! Επεξ/σία χθες στις 12:08 μμ από stel106
kostasbm Δημοσ. χθες στις 11:54 πμ Δημοσ. χθες στις 11:54 πμ 2 hours ago, selianx said: Παράνοια. Τρέλα αυτοί, τρέλα και εγώ. Καθόμαστε προσέχουμε την περιουσία μας, τη συντηρούμε, πληρώνουμε τέλη και ασφάλειες, για να μας κρίνουν αυτοί την αξία της και να σου πουν ότι "ε όλο και κάτι θα είχε πάθει σε τόσα χλμ, δε στο δικαιολογώ 100%". Όχι φίλε μου, δε θα μου πεις εσύ βάσει χλμ ότι η κατάσταση πριν την πτώση ήταν έτσι ή αλλιώς. Όλα καινούρια, γνήσια, για το παραμικρό ψεγάδι. Ότι προκλήθηκε από το τροχαίο και επηρεάστηκε το θέλω καινούριο. Αφού είναι παλιά, θα την κάνω - με όση συμμέτοχη μου αναλογεί - φρεσκότατη. Μαμά τελικό δε βρίσκεις εύκολα, μήπως βάλουμε ολόσωμη akrapovic, θα το δούμε. Οριακά μετά θα ζητήσω να την θεωρήσουν μοντέλο 2025. αν ειχες τραυματισμο θα εβλεπες πως θα ετρεχε η ασφαλεια του.....πηγες για τσεκαπ στο νοσοκομειο????
selianx Δημοσ. πριν από 23 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δεν πήγα ρε παιδιά μου, η καταγραφή έχει γίνει σαν παράβαση στοπ με φταίχτη τον άλλο. Πρώτη μου φορά σε τρακάρισμα, δεν είχα κάτι, δεν ήθελα και ούτε θέλω να τρέχω τον άνθρωπο. Και αυτός πληρώνει την ασφάλεια του και φαντάζομαι περιμένει να καλύπτει τέτοια πράγματα. Ναι με έστειλε, αλλά λάθη συμβαίνουν. Σίγουρα θα μπορούσε να έχει καταλήξει 100 φορές χειρότερη κατάσταση, αλλά όλοι μας κάνουμε λάθη στο τιμόνι. Βλέπω τώρα ότι ίσως πρέπει να τραβάς το σχοινί για να μην βγαίνεις και κερατάς και δαρμένος/ζημιωμένος. Μεταχειρισμένα parts δεν υπάρχουν σε καλή κατάσταση (ντεπόζιτο), και ούτε θέλω να μπω στη διαδικασία μελλοντικών προβλημάτων (τελικά εξάτμισης, πιθανά βαψίματα, ψυγείο) που μπορεί να φέρουν αυτά. Η μηχανή είναι το μόνο μέσο μετακίνησης που έχω. Δανεικά έχω το αυτοκίνητο της μητέρας, αλλά δε μένουμε κοντά οπότε ούτε αυτή το έχει άμεσα διαθέσιμο αν το χρειαστεί, χώρια που δουλεύω 3 δουλειές και λείπω συνέχεια. Μπλέξιμο η όλη κατάσταση καλοκαιριάτικα, πραγματικά δε μπορώ να με φανταστώ να την καβαλάω πάλι σε χειρότερη κατάσταση από ότι ήταν πριν, ούτε ότι δε θα τη φουντάρω πουθενά αν αύριο-μεθαύριο αρχίζει και εμφανίζει προβλήματα λόγω της πτώσης/used parts. Είμαι και ψείρας.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες τεχνικη εκθεση απο μηχανικο και μαζευονται
Moderators Inuyasha Δημοσ. πριν από 13 ώρες Moderators Δημοσ. πριν από 13 ώρες Το βγάζεις ολική μεταβίβαση σε κάποιο γνωστό με μια δήλωση ότι το αγόρασε 300 ευρώ για ανταλακτικα και ζητάς αποζημίωση τα υπόλοιπα 3200(εφόσον σου είπαν ότι το κοστολογουν 3500) Όσο για τιμές ντεπόζιτο το πας για επισκευή (όχι απλά στοκαρισμα βάψιμο) αλλά φούσκωμα (με την ευκαιρία κάνεις και μια πλαστικοποιηση) κόστος κάνα 150-300 ανάλογα τη ζημιά +κάνα 100 αρικο το βάψιμο , και γενικότερα σίγουρα το συνεργείο σου μπορεί να βρει καλύτερες τιμές στο 80% από αυτά που γράφεις 1
tzotzo Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 6 hours ago, Inuyasha said: Το βγάζεις ολική μεταβίβαση σε κάποιο γνωστό με μια δήλωση ότι το αγόρασε 300 ευρώ για ανταλακτικα και ζητάς αποζημίωση τα υπόλοιπα 3200(εφόσον σου είπαν ότι το κοστολογουν 3500) Όσο για τιμές ντεπόζιτο το πας για επισκευή (όχι απλά στοκαρισμα βάψιμο) αλλά φούσκωμα (με την ευκαιρία κάνεις και μια πλαστικοποιηση) κόστος κάνα 150-300 ανάλογα τη ζημιά +κάνα 100 αρικο το βάψιμο , και γενικότερα σίγουρα το συνεργείο σου μπορεί να βρει καλύτερες τιμές στο 80% από αυτά που γράφεις Ή αυτό ή τους πας δικαστικά και θα τα πάρεις. Υπάρχουν δικηγόροι που ασχολούνται μόνο με αυτα
selianx Δημοσ. πριν από 1 ώρα Μέλος Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δε θέλω να τρέχω δικαστικά, δεν έχω την χρονική άνεση ούτε την ηρεμία να περιμένω το όποιο διάστημα. Ο τεχνικός μου είπε ότι δύσκολα θα έρθει με φούσκωμα, όλες οι ζημιές είναι πάνω στα νεύρα του ντεπόζιτου (στις καμπύλες ας πούμε) και δύσκολα θα έρθει. Χώρια που από το χτύπημα έχει "φουσκώσει - παραμορφωθεί" σε διπλανό σημείο, έχει χάσει την μαμά καμπυλότητα του, που εκτός του ότι το καταλαβαίνεις στην αφή, λόγω λευκής πέρλας κάνει καραμπαμ στο φως από αρκετές γωνίες. Όσο για τη μεταβίβαση επειδή είναι "γνωστό" το κολπάκι, εκτιμούν αυτοί πολλές φόρες μου είπε ο πραγματογνώμονας το πόσο "θα πουλιόταν" για ανταλλακτικά, και όχι απαραίτητα αυτό που θα γραφτεί στη μεταβίβαση. Βέβαια δε με χαλάει να το κρατήσω χωρίς άδεια μόνο και μόνο για παιχνίδι-μαστορέματα-unofficial πίστα. Θα το δούμε τις επόμενες μέρες όταν γίνει και η τεχνική έκθεση από το μηχανικό (άλλωστε έχει γίνει εξωτερικός έλεγχος, δεν ξέρουμε τι άλλο μπορεί να έχει συμβεί), και ανάλογα που κυμαινόμαστε πραγματικά θα δούμε αν μπορούμε να φέρουμε το μηχανάκι στα ίσια του, και πόσο θα μου πάει η νύφη εμένα, και θα δω αν δεχτώ να γίνω κουμπάρος στην ασφαλιστική παράνοια αυτή..
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 11 λεπτά πριν, selianx είπε τεχνική έκθεση από το μηχανικό οταν λεω απο μηχανικο εννοω απο μηχανικο, που θα γραφει σωστα πραγματα και δε σου λενε τιποτα
selianx Δημοσ. πριν από 1 ώρα Μέλος Δημοσ. πριν από 1 ώρα Υπάρχει εμπιστοσύνη στο μηχανικό μου, μου δίνει όλες τις πιθανές λύσεις μαζί όμως με το τι να περιμένω από το κάθε αποτέλεσμα. Το ντεπόζιτο ήταν και είναι (πέραν των μετά την πτώση προβλήματων, αψεγάδιαστο). Οι δισκόπλακες είχαν ψωμί, τα τακάκια (120€ τα δυο ζεύγη) 4ων μηνών. Το ότι στράβωσε η δισκόπλακα η μία, και δε δικαιολογούν την απέναντι που πρέπει να μπει ζευγάρι, με νέα τακάκια γιατί δε θα βάλεις δουλεμένα τακάκια στις νέες πλάκες θα τα επωμιστώ εγώ γιατί; Ή θα βάλω μεταχειρισμένα όλα, aftermarket Β ποιότητας για να φέρω τα κόστη ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ μέτρα; Δε σκοπεύω να συμβιβαστώ με πασαλίματα, ψευτοεπισκευές, αντικατάσταση με φθηνά aftermarket (υπάρχουν και τελικά των 150€, δισκόπλακες των 120€, ψυγεία συμβατά/μεταχειρισμένα των 150€). Για να τρέχω μεθαύριο; Για να χάσει και άλλο μεταπωλητική αξία; Εγώ δε θα έπαιρνα ας πούμε το συγκεκριμένο μηχανάκι με βαμμένο ντεπόζιτο, aftermarket πλάκες με τακάκια 50άρικου, με το πιο φθηνό τελικό και ψυγείο ότι να 'ναι. Να τα κρύψω από τον επόμενο; Ίσως να το βλέπω πολύ απόλυτα και όσο ήρεμος και να είμαι να υπάρχει πικρία μέσα μου και να τα βλέπω έτσι, αλλά τι να κάνω. Δεχόμαστε ξύλο κάθε μέρα από παντού.
MikhailBakurin Δημοσ. πριν από 40 λεπτά Δημοσ. πριν από 40 λεπτά Eυκαιρία να αλλάξεις το όχημα 20ετίας σχεδόν που έχεις. Πάρε τα 3-3.500 και βάλτα για νέο. Αφού δεν χτύπησες κιόλας, μπορεί να παραβιάσε για... καλό ο άλλος το στοπ. Μερικές φορές θέλουμε ένα εξωτερικό σπρώξιμο από την τύχη για να κουνηθούμε.
selianx Δημοσ. πριν από 20 λεπτά Μέλος Δημοσ. πριν από 20 λεπτά 16 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε Eυκαιρία να αλλάξεις το όχημα 20ετίας σχεδόν που έχεις. Πάρε τα 3-3.500 και βάλτα για νέο. Αφού δεν χτύπησες κιόλας, μπορεί να παραβιάσε για... καλό ο άλλος το στοπ. Μερικές φορές θέλουμε ένα εξωτερικό σπρώξιμο από την τύχη για να κουνηθούμε. Αν μου το επισκεύαζαν σωστά, ανέξοδα ή με ελάχιστο κόστος το κρατούσα άλλα 20 χρόνια. Με το νέο έτος, είχα βάλει σχέδιο αγοράς δεύτερης μηχανής -πιο touring- και να την κρατήσω αυτή για παιχνίδι και για πήγαινε-έλα γιατί μ' αρέσει το γυμνό σε απλή βόλτα, είναι αρκετά ευέλικτο στην επαρχεία, αλλά ναι... πλέον όσο στενάχωρο και αν είναι, αυτή η εναλλακτική δείχνει μονόδρομος. Βέβαια τώρα το πιο λογικό είναι να πάω σε κάτι ενδιάμεσο, και άνετο μέσα στην πόλη, παιχνιδιάρικο αλλά και ταξιδιάρικο. Προτιμούσα να έχω ξεχωριστά εργαλεία για το κάθε μου "θέλω" και όχι ένα που προσπαθεί να κάνει πολλά μέτρια-καλά.
Timour21 Δημοσ. πριν από 16 λεπτά Δημοσ. πριν από 16 λεπτά Τσέκαρε να δείς αν έχεις νομική προστασία στην ασφάλεια που πληρώνεις. Αν έχεις πές τους να κυνηγήσουν αυτοί την άλλη ασφαλιστική. Κανέναν δεν συμφέρουν τα δικαστήρια, η λογική λέει, ότι θα τα βρούν εξωδικαστικά. Πριν κάποια χρόνια, σφάζει μία ένα στόπ, και έρχεται πάνω μου και με βρίσκει μπρός αριστερά (φτερό, ρόδα, ημιαξόνια, ψυγεία, καπώ αρκετή ζημιά). Έρχεται η ασφάλειά της και μου λέει, 12 ετών το αμάξι σου, σου βάζουμε 70% και τα υπόλοιπα δικά σου. Στέλνω τιμολόγια στην νομική βοήθεια, με το τι είχα πληρώσει το τελευταίο έτος σε σέρβις/ανταλλακτικά (για να δείξω πως το αμάξι , όχι μόνο δεν ήταν παρατημένο, αλλά συντηρούνταν τακτικότατα και με γνήσια ανταλλακτικά). Ένα μήνα περίπου μετά, μου κάλυψαν όλο το κόστος της επισκευής και η μόνη μου ενασχόληση με το θέμα ήταν το τηλεφώνημα στην νομική βοήθεια (και κάτι fax που έστειλα με τα τιμολόγια των service που έκανα).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα