yiannis_1 Δημοσ. Κυριακή στις 02:15 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:15 μμ Θα ήταν φορτισμένα πάνω απο 40%... 1
Ukforthemoment Δημοσ. Κυριακή στις 02:15 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:15 μμ 31 λεπτά πριν, oldnew είπε Να βάλουν ενα γερανό σε κάθε πλοίο. Οποίο ηλεκτρικό πάρει φωτιά, μπλουμ στη θάλασσα.. Μεταξύ σοβαρού και αστείου.. Ακόμα ευκολότερα : Ενα κοντέινερ περίπου με κούφιο το πάτωμα. Καλύπτεις το αυτοκίνητο με το κοντέινερ και καίγεται με ασφαλεια μονο του χωρίς να επεκταθεί η φωτιά. Μπορεί και να σβήσει λόγω έλλειψης οξυγόνου. Φαντάζομαι θα υπάρχουν και καλύτερες λύσεις από τις πρόχειρες που σκέφτηκα. Δεν είναι έτοιμη ακομα η αγορά στο σύνολο της αλυσίδας για τα ηλεκτρικά, αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Θα λυθούν αυτα πάντως αργά η γρήγορα. Εχεις δει πως είναι στα αμπάρια τα αυτοκίνητα; 2 1
d4mage Δημοσ. Κυριακή στις 02:19 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:19 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένη τιμή ασφάλισης των πλοίων και των αυτοκινήτων που θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερο κόστος. Τα χρήματα που κινεί η οικονομία πρέπει να παραμείνουν σταθερά ακόμα κι αν αλλάζουν χέρια. Όποτε ότι γλιτώνεις σε καύσιμα αργά η γρήγορα απλά θα αλλάξει μορφή. Θα είναι αλλαγή μπαταρίας , ασφάλιστρα , ΑΙ subscription κάποιο νέο προϊόν που θα μπει στην ζωή μας; Δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν θέλουν να έχουν επιβράδυνση της οικονομίας πόσο μάλλον ύφεση. Επίσης πρέπει επιτέλους να σταμάτησουν οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (άλλο ποδήλατα, μηχανάκια). Έχει καταντήσει αηδία. Δεν γνωρίζω ούτε ένα άτομο, ούτε ένα που να έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να μην έχει και ένα αυτοκίνητο με θεριμικό κινητήρα, και σαφώς να μην είναι οικονομικά ευκατάστατο. Κάτι που σε απλή μετάφραση σημαίνει πως μπορεί κάποιος να το αγοράσει εύκολα και μόνος του. Άντε στην αρχή ήταν οι πρώτες αγορές, λίγο αναγκάζανε τον κόσμο να στραφεί προς τα εκεί μέχρι που γ@μήθηκε η φάση. Αντί να δώσουν αυτά τα χρήματα για κάποια σοβαρή υποδομή στον δημόσιο τομέα, τα δίνουν σε ηλεκτρικά που εφόσουν είναι τόσο καλά αυτοκίνητα δεν βρίσκω λόγο στο να σταθεί εμπόδιο σε κάποιον που ήθελε να το αγοράσει. Με την ίδια λογική να δώσουν επιδότηση και στα 20ετίας αυτοκίνητα που κυκλοφορεί ο κόσμος εκεί έξω να τα αλλάξουν, λες και δεν θέλουν να αγοράσουν κάτι πιο σύγχρονο, μπας και σταματήσει η νέοπλουτη κλάψα ορισμένων που κράζουν τον παλαιότερο στόλο αυτοκινήτων που έχουμε στην Ευρώπη. Επεξ/σία Κυριακή στις 02:27 μμ από d4mage 7 2 3 1
SeaLion Δημοσ. Κυριακή στις 02:19 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:19 μμ 48 λεπτά πριν, manolis940 είπε Δεν είναι whataboutism είναι μία παρατήρηση σχετικά με την ευαισθησία που δείχνεται ως προς την φωτιά στα πλοία είτε απ' τον αρθρογράφο είτε από πολλά μέλη κατά περίπτωση. Είναι.
chek2fire Δημοσ. Κυριακή στις 02:27 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:27 μμ Ακόμα ένα άρθρο από τα εσωτερικά του συνδικάτου βενζινοπωλων ελλάδος Τεχνοφοβία να χτυπά τους μικροαστούς το καταλαβαίνω. Αλλά τεχνοφοβία να χτυπά ένα τεχνολογικό φόρουμ ε πάει πολύ. Ας δουμε λίγο ιστορικά την τεχνοφοβία που υπήρχε πίσω το 90 για κάτι καινούργιο όπως τα IMB compatible, Mac η όπως τα λέμε pc σήμερα και laptop PowerBook 5300 – Laptop που… έπιασε φωτιά Το Apple PowerBook 5300, που κυκλοφόρησε το 1995 ως πρώτη γενιά laptops με PowerPC (100–117 MHz), απέκτησε άσχημη φήμη επειδή μερικές συσκευές έπιασαν φωτιά λόγω προβληματικών λιθιο-ιοντικών μπαταριών Sony en.wikipedia.org. Συγκεκριμένα: «Two early production PowerBook 5300s caught fire, one at an Apple employee's house and another at the factory» en.wikipedia.org Αυτό οδήγησε την Apple να αποσύρει την παρτίδα, να ανακαλέσει τις μπαταρίες και να τις αντικαταστήσει με NiMH μπαταρίες, οι οποίες όμως πρόσφεραν λιγότερη διάρκεια (~70 %). 📌 Εκείνη την εποχή, η είδηση έκανε τον γύρο του κόσμου και: Έδινε τροφή σε φήμες και φόβο ότι οι υπολογιστές ήταν επικίνδυνοι. Καλλιέργησε την πεποίθηση ότι οι "μοντέρνες" φορητές συσκευές ήταν υπερθερμαινόμενοι… ταξικοί αιτία φωτιάς. NEC PC‑17‑01/17‑02 (1994): Το αμερικανικό Consumer Product Safety Commission αναφέρει ότι 7 περιπτώσεις καπνού ή φωτιάς έγιναν κατά τη φόρτιση αυτών των laptops, οδηγώντας σε ανάκληση περίπου 13.000 μονάδων. lowendmac.comimca-int.com+2cpsc.gov+2news.ycombinator.com+2 Compaq LTE Elite (Δεκ. 1994): Ανακλήθηκε στην Ευρώπη λόγω καταστροφικών βλαβών τροφοδοτικού, παρότι δεν είχε φωτιές συγκεκριμένα, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα ασφάλειας και εφαρμόζοντας αλλαγές στη σχεδίαση. en.wikipedia.org+1en.wikipedia.org+1 🧠 Γιατί δημιουργήθηκε τόσο φόβος: Νέα, άγνωστη τεχνολογία – τα laptops ήταν σχεδόν sci-fi για πολλούς. Ανεπαρκή πρότυπα ασφάλειας – οι early battery tech (Li‑ion) δεν είχαν εξελιχθεί πλήρως. Μίντια και δημόσιος πανικός – τίτλοι όπως “Flaming PowerBook” στα πρωτοσέλιδα μεγάλωσαν τις ανησυχίες ότι «ο υπολογιστής στο γραφείο ή στην αγκαλιά μπορεί να ανάψει φωτιά». 5 1 4
pao13 Δημοσ. Κυριακή στις 02:38 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:38 μμ μαζι με τα ξερά κάηκαν και τα χλωρά !!
atheatos Δημοσ. Κυριακή στις 02:55 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:55 μμ Μόλις τώρα, chek2fire είπε Ακόμα ένα άρθρο από τα εσωτερικά του συνδικάτου βενζινοπωλων ελλάδος Τεχνοφοβία να χτυπά τους μικροαστούς το καταλαβαίνω. Αλλά τεχνοφοβία να χτυπά ένα τεχνολογικό φόρουμ ε πάει πολύ. Ας δουμε λίγο ιστορικά την τεχνοφοβία που υπήρχε πίσω το 90 για κάτι καινούργιο όπως τα IMB compatible, Mac η όπως τα λέμε pc σήμερα και laptop PowerBook 5300 – Laptop που… έπιασε φωτιά Το Apple PowerBook 5300, που κυκλοφόρησε το 1995 ως πρώτη γενιά laptops με PowerPC (100–117 MHz), απέκτησε άσχημη φήμη επειδή μερικές συσκευές έπιασαν φωτιά λόγω προβληματικών λιθιο-ιοντικών μπαταριών Sony en.wikipedia.org. Συγκεκριμένα: «Two early production PowerBook 5300s caught fire, one at an Apple employee's house and another at the factory» en.wikipedia.org Αυτό οδήγησε την Apple να αποσύρει την παρτίδα, να ανακαλέσει τις μπαταρίες και να τις αντικαταστήσει με NiMH μπαταρίες, οι οποίες όμως πρόσφεραν λιγότερη διάρκεια (~70 %). 📌 Εκείνη την εποχή, η είδηση έκανε τον γύρο του κόσμου και: Έδινε τροφή σε φήμες και φόβο ότι οι υπολογιστές ήταν επικίνδυνοι. Καλλιέργησε την πεποίθηση ότι οι "μοντέρνες" φορητές συσκευές ήταν υπερθερμαινόμενοι… ταξικοί αιτία φωτιάς. NEC PC‑17‑01/17‑02 (1994): Το αμερικανικό Consumer Product Safety Commission αναφέρει ότι 7 περιπτώσεις καπνού ή φωτιάς έγιναν κατά τη φόρτιση αυτών των laptops, οδηγώντας σε ανάκληση περίπου 13.000 μονάδων. lowendmac.comimca-int.com+2cpsc.gov+2news.ycombinator.com+2 Compaq LTE Elite (Δεκ. 1994): Ανακλήθηκε στην Ευρώπη λόγω καταστροφικών βλαβών τροφοδοτικού, παρότι δεν είχε φωτιές συγκεκριμένα, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα ασφάλειας και εφαρμόζοντας αλλαγές στη σχεδίαση. en.wikipedia.org+1en.wikipedia.org+1 🧠 Γιατί δημιουργήθηκε τόσο φόβος: Νέα, άγνωστη τεχνολογία – τα laptops ήταν σχεδόν sci-fi για πολλούς. Ανεπαρκή πρότυπα ασφάλειας – οι early battery tech (Li‑ion) δεν είχαν εξελιχθεί πλήρως. Μίντια και δημόσιος πανικός – τίτλοι όπως “Flaming PowerBook” στα πρωτοσέλιδα μεγάλωσαν τις ανησυχίες ότι «ο υπολογιστής στο γραφείο ή στην αγκαλιά μπορεί να ανάψει φωτιά». Ξέχασες το galaxy…. Είναι αμόρφωτοι και «βενζινοπώλες» οι αεροπορικές εταιρείες που θέλουν τις συσκευές με μεγάλες μπαταρίες εκτός του χώρου αποσκευών? Εχεις μπερδέψει την τεχνολογία με την τεχνοφοβία πάντως. 3
sugata_gr Δημοσ. Κυριακή στις 02:58 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:58 μμ 48 λεπτά πριν, imperialplay3r είπε τρέχτε να αγοράσετε ηλεκτρικά, που άμα το τρακάρεις έστω και ελαφρά βγαίνει άχρηστο. Ναι... όχι. Δεν ισχύει (για το bold κομμάτι). Μην γινόμαστε υπερβολικοί. 1
SOCRATIS1000 Δημοσ. Κυριακή στις 03:05 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:05 μμ Αυτά τα θέματα με τις φωτιές που ανατινάζονται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα ,θυμίζει πολύ κορώνα virus ,που μετά από κάθε θάνατο έγραφαν ότι είχε κορωνοιο ο ασθενής 😂😂😂 Νέα μάστιγα
Ducatista Δημοσ. Κυριακή στις 03:07 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:07 μμ 7 λεπτά πριν, sugata_gr είπε Ναι... όχι. Δεν ισχύει (για το bold κομμάτι). Μην γινόμαστε υπερβολικοί. Ένω αν τρακάρει ενα αμαξι νέας γενιάς και ανοίξουν ολοι οι αερόσακοι ηλεκτρονικά κλπ δεν στο βγάζουν ολική
Αντικειμενικός Δημοσ. Κυριακή στις 03:11 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:11 μμ Παλια μολις βλεπαμε σαπιοκαραβο, λεγαμε το εκαναν για την ασφαλεια. Πλεον τσιμπανε την ασφαλεια με μια φωτια. Δηλωνουν οτι εγινε στο τμημα που ηταν φορτωμενα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα και μετα ερχεται ενα σαιτ ψεκασμενων και γραφει με μεγαλα γραμματα ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ......
xristos97 Δημοσ. Κυριακή στις 03:12 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:12 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Paladin-}LoA{- είπε Σε άλλα νέα Νονά υπέφερε σε βάπτιση αφού στιγμιαία έπιασαν φωτιά τα μαλλιά της από λαμπάδες. Στο Euroferry Olympia το 2022 πέθαναν επιβαίνοντες από φωτιά στο γκαράζ που ξεκίνησε σε φορτηγό. Η φωτιά έκαιγε μέρες ανεξέλεγκτη. Ανεβάσατε κάποιο άρθρο τότε; Αυτο μου φαινεται ηταν επιβατικο; Το morning midas μετεφερε ολοκαινουργια αυτοκινητα. Στο Euroferry Olympia ποιος ξερει σε τι κατασταση ηταν τα οχηματα των επιβατων. Επεξ/σία Κυριακή στις 03:14 μμ από xristos97
Ntinaras Δημοσ. Κυριακή στις 03:13 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:13 μμ 53 λεπτά πριν, d4mage είπε Επίσης πρέπει επιτέλους να σταμάτησουν οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (άλλο ποδήλατα, μηχανάκια). Έχει καταντήσει αηδία. Δεν γνωρίζω ούτε ένα άτομο, ούτε ένα που να έχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να μην έχει και ένα αυτοκίνητο με θεριμικό κινητήρα, και σαφώς να μην είναι οικονομικά ευκατάστατο. Κάτι που σε απλή μετάφραση σημαίνει πως μπορεί κάποιος να το αγοράσει εύκολα και μόνος του. Άντε στην αρχή ήταν οι πρώτες αγορές, λίγο αναγκάζανε τον κόσμο να στραφεί προς τα εκεί μέχρι που γ@μήθηκε η φάση. Αντί να δώσουν αυτά τα χρήματα για κάποια σοβαρή υποδομή στον δημόσιο τομέα, τα δίνουν σε ηλεκτρικά που εφόσουν είναι τόσο καλά αυτοκίνητα δεν βρίσκω λόγο στο να σταθεί εμπόδιο σε κάποιον που ήθελε να το αγοράσει. Με την ίδια λογική να δώσουν επιδότηση και στα 20ετίας αυτοκίνητα που κυκλοφορεί ο κόσμος εκεί έξω να τα αλλάξουν, λες και δεν θέλουν να αγοράσουν κάτι πιο σύγχρονο, μπας και σταματήσει η νέοπλουτη κλάψα ορισμένων που κράζουν τον παλαιότερο στόλο αυτοκινήτων που έχουμε στην Ευρώπη. Σου φαινεται περιεργο να εχει ηδη καποιος συμβατικο και μετα να παρει ηλεκτρικο? Εκτος κι αν νομιζεις οτι καποιος 20χρονος θα παει να αγορασει το πρωτο του αυτοκινητο με δικα του λεφτα και θα ειναι ηλεκτρικο.
oldnew Δημοσ. Κυριακή στις 03:17 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:17 μμ 1 hour ago, Ukforthemoment said: Εχεις δει πως είναι στα αμπάρια τα αυτοκίνητα; Ε, ας τα βάλουν 5 εκατοστά ποιο μακριά, ειδικά τα ηλεκτρικά που θα μπαίνουν ολα σε συγκεκριμένο σημείο. Είναι καλύτερα να καίγεται ολο το πλοίο? 1
Jiakometi Δημοσ. Κυριακή στις 03:17 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:17 μμ (επεξεργασμένο) Delete Λάθος … Επεξ/σία Κυριακή στις 08:33 μμ από Jiakometi 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα