Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, doflamingo13 είπε

Λοιπόν κοίτα, καταρχάς έχω το model 3 απο το 2023. Είμαι πολύ υπερ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και δεν θα ξαναγύρναγα ποτέ σε θερμικό αλλά, παρόλο που το σχόλιο του φίλου είναι με παρωπίδες,  δυστυχώς υπάρχει μια δόση αλήθειας (όχι για μικροπράγματα φυσικά που είναι μόνο για φαναρτζή). 

Τι εννοώ:
Σε τρακάρισμα ενός model 3 στην πίσω αριστερά μεριά που απλά πήρε και αμορτισέρ, η αντιπροσωπεία του έβγαλε ένα κουστούμι της τάξεως των 20000 δολλαρίων, όσο αδιανόητο και να ακούγεται, για μια ζημιά που το πολύ σε ένα θερμικό να κόστιζε 4-5 χιλιάρικα. Τι θα το κάνεις μετά το αυτοκίνητο? Η ίδια η ασφάλεια του, που είχε μεικτή, του το έβγαλε ολική και του έδωσε την μικρή διαφορά.

Καλά άκουσες. Η δικαιολογία ήταν ότι υπάρχουν υπερβολικά πολλά εργατικά λόγω της φύσης των ηλεκτρικών.

Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, το καλύτερο είναι απλά να βλέπουμε τα πάντα αντικειμενικά και απο τις 2 πλευρές.
 

....true story! 950eur αγορά απο Σφακιανάκη (αφού δεν υπάρχει πουθενά αλλού στο εμπόριο) η πίσω πόρτα επιβατών για το Dolphin και εφόσον είναι μη επισκευάσιμη (το θέμα με την ασφαλιστική, ακόμα το δουλεύω) ...κ μιλάμε για σκέτη λαμαρίνα...(δεν ρώτησα καν για την μπροστά-συνοδηγού - γιατί στην περίπτωση μου, ειναι επισκευασιμη και γιατί μάλλον ξεπερνάει τα 1.500eur) όλα τα περιφερειακά που φέρει η πόρτα θα μεταφερθούν απο αυτήν που είναι προς αντικατάσταση...επίσης δυο μήνες αναμονή (δεν υπάρχει διαθεσιμότητα) και στην παραπάνω τιμή δεν έχω συμπεριλάβει ακόμα κόστη βαφής και εργασίας....ίδωμεν

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Μα αυτό κάνουν ..Επιδοτούνται τα ηλεκτρικά ώστε να είναι περισσότερο προσιτά σε αυτόν που θέλει να αλλάξει το 20ετιας αυτοκίνητο του. 
 

Πως θα έπρεπε να γίνει δηλαδή ? 
 

EDIT: Τώρα έγινε το σωστό quote sorry @Ntinaras

Πάντως ο συνομιλητής που παραθέτω το πιάσε και γελάει οπότε όλα καλά. 

Γιατί, ποιος αρνήθηκε την επιδότηση σε κάποιον  που αγόρασε ηλεκτρικό και είχε αυτοκίνητο 20ετιας ? 
Εννοείς προφανώς η επιδότηση να γινόταν ΜΟΝΟ σε αυτούς ? 
Δεν βλέπω τον λόγο από την στιγμή  που έχουν τις ίδιες δυνατότητες επιδότησης με αυτούς που δεν είχαν αυτοκίνητο 20ετίας. 
 

Α και να μην το ξεχάσω… ΑΝ γινόταν έτσι, καλό θα ήταν ο κάτοχος του οχήματος 20ετιας να το είχε αποδεδειγμένα στην κατοχή του τουλάχιστον 10 χρόνια. 
 

Οχι να γίνει ότι γινόταν στην «απόσυρση» του 1992 και σε όλες τις μετέπειτα. Αγόραζαν τα λαμόγια σαράβαλα για 500 € και είχαν όφελος 10 - 15Κ …..

Μπορούν να μπουν δικλείδες ασφαλείας όπως.πχ ελάχιστο χρόνο κατοχής αυτοκινήτου ή κίνησης του αυτοκινήτου που να αποδεικνύεται πως πλήρωνε τέλη και ασφάλειες. 

Πόσο στρεβλό είναι να επιδοτείται ένα αυτοκίνητο των 50κ ενώ πρέπει να αντικαταστήσει ένα αυτοκίνητο των 5κ; Στον κύκλο μου έχουν πάρει ηλεκτρικά δύο άτομα. Και οι δύο τα πήραν γιατί είχαν χρήματα και δεν αντικατέστησαν αυτοκίνητα 20ετιας. Και οι δύο βέβαια έχουν και άλλο αυτοκίνητο θερμικό. 

Δεν είναι θέμα απαγόρευσης της επιδότησης αλλά εάν η χώρα επιθυμεί να αλλάξει τα μεκ, τέτοιες επιδοτήσεις δεν είναι στην σωστή κατεύθυνση.αυτος που έχει χρήματα θα το πάρει το ακριβό έτσι και αλλιώς. Σε αυτούς αρκεί να δώσεις φορολογικά τεκμήρια και τέλος. Τα φτωχά στρώματα έχουν ανάγκη επιδοτήσεων για σύγχρονα αυτοκίνητα 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, james01gr είπε

Μπορούν να μπουν δικλείδες ασφαλείας όπως.πχ ελάχιστο χρόνο κατοχής αυτοκινήτου ή κίνησης του αυτοκινήτου που να αποδεικνύεται πως πλήρωνε τέλη και ασφάλειες. 

Πόσο στρεβλό είναι να επιδοτείται ένα αυτοκίνητο των 50κ ενώ πρέπει να αντικαταστήσει ένα αυτοκίνητο των 5κ; Στον κύκλο μου έχουν πάρει ηλεκτρικά δύο άτομα. Και οι δύο τα πήραν γιατί είχαν χρήματα και δεν αντικατέστησαν αυτοκίνητα 20ετιας. Και οι δύο βέβαια έχουν και άλλο αυτοκίνητο θερμικό. 

Δεν είναι θέμα απαγόρευσης της επιδότησης αλλά εάν η χώρα επιθυμεί να αλλάξει τα μεκ, τέτοιες επιδοτήσεις δεν είναι στην σωστή κατεύθυνση.αυτος που έχει χρήματα θα το πάρει το ακριβό έτσι και αλλιώς. Σε αυτούς αρκεί να δώσεις φορολογικά τεκμήρια και τέλος. Τα φτωχά στρώματα έχουν ανάγκη επιδοτήσεων για σύγχρονα αυτοκίνητα 

Γενικά δεν διαφωνώ …

 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, james01gr είπε

Ούτε καν γνωρίζεις για ποιον λόγο είχε ξεκινήσει η φωτιά. Χρησιμοποιείς ένα γεγονός στο οποίο το μόνο που υπάρχει ομοιότητα ειναι πως έγινε σε φορτηγό πλοίο. Το θέμα είναι πως εάν υπάρχει φωτιά από ηλεκτροκίνητο ανάθεμα εάν θα σβήσει πριν βυθιστεί το πλοίο ολοκληρο

Απλά να σημειώσουμε πως ακόμη και σήμερα, μετά από 30 χρόνια, τα λάπτοπ μπαίνουν στην καμπίνα και όχι στον χώρο των αποσκευών. 

Μα δεν το κάνουν αυτό. Θα έπρεπε να δίνουν την επιδότηση σε κάποιον που πραγματικά έχει παλιό αυτοκίνητο.

Έχεις ένα θέμα με τα quotes αλλά για πες εσύ που γνωρίζεις...

4 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Δεν είναι το ίδιο η μπαταρία του κινητού με του αυτοκίνητου. Άλλες συστοιχίες και αλλά VA. Αντίστοιχα και οι μπαταρίες για σπίτια δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτές των EV.

Για μπαταρίες του κινητού μίλησες εσύ και όχι εγώ.

10 ώρες πριν, doflamingo13 είπε

Λοιπόν κοίτα, καταρχάς έχω το model 3 απο το 2023. Είμαι πολύ υπερ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και δεν θα ξαναγύρναγα ποτέ σε θερμικό αλλά, παρόλο που το σχόλιο του φίλου είναι με παρωπίδες,  δυστυχώς υπάρχει μια δόση αλήθειας (όχι για μικροπράγματα φυσικά που είναι μόνο για φαναρτζή). 

Τι εννοώ:
Σε τρακάρισμα ενός model 3 στην πίσω αριστερά μεριά που απλά πήρε και αμορτισέρ, η αντιπροσωπεία του έβγαλε ένα κουστούμι της τάξεως των 20000 δολλαρίων, όσο αδιανόητο και να ακούγεται, για μια ζημιά που το πολύ σε ένα θερμικό να κόστιζε 4-5 χιλιάρικα. Τι θα το κάνεις μετά το αυτοκίνητο? Η ίδια η ασφάλεια του, που είχε μεικτή, του το έβγαλε ολική και του έδωσε την μικρή διαφορά.

Καλά άκουσες. Η δικαιολογία ήταν ότι υπάρχουν υπερβολικά πολλά εργατικά λόγω της φύσης των ηλεκτρικών.

Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, το καλύτερο είναι απλά να βλέπουμε τα πάντα αντικειμενικά και απο τις 2 πλευρές.
 

Αν και η Tesla στην Ελλάδα που πρακτικά είναι η Καρεντα από πίσω το έχει παραγ@@@ει, όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν ακριβές επισκευές. 

Δικαιολογίες δεν έχω ακούσει ποτέ αλλά αυτό μόνο αστείο ακούγεται. Ένα αυτοκίνητο με το 1/3 των εξαρτημάτων ενός θερμικού πόσο πιο πολύπλοκο να είναι;

Πάντως ένα Suzuki Ignis φίλου που το τράκαρε το φανάρι έκανε 850€, δεν θυμάμαι αν ήταν μέσα η εργασία σε αυτά ή αν ήταν extra. Το ανάλογο σε Tesla τόσο πάει. Οπότε καινούργιο χωρίς μικτή δεν παίζει. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, manolis940 είπε

Έχεις ένα θέμα με τα quotes αλλά για πες εσύ που γνωρίζεις...

Αν και η Tesla στην Ελλάδα που πρακτικά είναι η Καρεντα από πίσω το έχει παραγ@@@ει, όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν ακριβές επισκευές. 

Δικαιολογίες δεν έχω ακούσει ποτέ αλλά αυτό μόνο αστείο ακούγεται. Ένα αυτοκίνητο με το 1/3 των εξαρτημάτων ενός θερμικού πόσο πιο πολύπλοκο να είναι;

Πάντως ένα Suzuki Ignis φίλου που το τράκαρε το φανάρι έκανε 850€, δεν θυμάμαι αν ήταν μέσα η εργασία σε αυτά ή αν ήταν extra. Το ανάλογο σε Tesla τόσο πάει. Οπότε καινούργιο χωρίς μικτή δεν παίζει. 

τα τρακαρίσματα και την φανοποιία έχεις την δυνατότητα να τα πας σε συνεργεία έξω. το ignis μάλλον θα ήταν δουλειάς αντιπροσωπίας. το tesla θα το πας σε φαναρτζή έξω; στην ασφάλεια συμφωνούμε, μικτή γιατί πολλοί δεν μπορούν να καλύψουν το κόστος ζημιών.

για το πλοίο 

https://www.protothema.gr/greece/article/1240629/ta-dokoumeda-tis-tragodias-pos-kai-giati-kaikan-11-psuhes-mesa-sto-euroferry-olympia/

https://www.in.gr/2022/02/19/greece/kerkyra-fos-sta-aitia-tis-katastrofis-etsi-ksekinise-fotia-sto-ploio/

Δημοσ.
15 ώρες πριν, zio10 είπε

Δεν το παρακολουθώ στενά το θέμα των ηλεκτρικών αλλά έχω την εντύπωση ότι η byd έχει μπαταρίες (ή θα βγάλει σύντομα) που είναι σχεδόν αδύνατο να πάρουν φωτιά. 

Άσχετο άλλα εάν έμπαινα στο κόνσεπτ του ηλεκτρικού, είχα λεφτά για πέταμα, ελέυθερο χρόνο για φορτίζω, και ικανοποιητικό αριθμό φορτιστών σε μια κοντινή απόσταση χιλιομέτρων (όπου Χαλκιδική για παράδειγμα σύμφωνα με τις πωλήσεις των ηλεκτρικών θα έπρεπε ολοένα και πειρσσότερο κάθε χρόνο να ανεβαίνουν αριθμητικά οι φορτιστές και όχι να κλαις την ώρα σου για το που θα φορτίσεις) θα έπαιρνα μόνο BYD. Για κάποιο λόγο μου αρέσουν όλα τα μοντέλα της.

8 ώρες πριν, manolis940 είπε

Αν και η Tesla στην Ελλάδα που πρακτικά είναι η Καρεντα από πίσω το έχει παραγ@@@ει, όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν ακριβές επισκευές. 

Δικαιολογίες δεν έχω ακούσει ποτέ αλλά αυτό μόνο αστείο ακούγεται. Ένα αυτοκίνητο με το 1/3 των εξαρτημάτων ενός θερμικού πόσο πιο πολύπλοκο να είναι;

Πάντως ένα Suzuki Ignis φίλου που το τράκαρε το φανάρι έκανε 850€, δεν θυμάμαι αν ήταν μέσα η εργασία σε αυτά ή αν ήταν extra. Το ανάλογο σε Tesla τόσο πάει. Οπότε καινούργιο χωρίς μικτή δεν παίζει. 

Για τα ηλεκτρικά μιλάμε για μικροχτυπήματα (προφυλακτήρες, φανάρια) οτιδήποτε άλλο είναι εκτός κάλυψης επειδή πολύ απλά εάν χτυπήσει αρκετά ένα ηλεκτρικο όπου το σασί του είναι το πάτωμα της μπαταρίας, δεν επισκευάζεται!

Θα ήταν χρήσιμο να μας έλεγε κάποιος χωρίς leasing (όπου δεν τον ενδιαφέρει) να μας έλεγε τι περιλαμβάνει το ασφαλιστικό του συμβόλαιο και τι πραγματικά καλύπτουν, διότι στα της πυρκαγιάς ας πουμε όλο και πιο ψιλά γράμματα θα έχει από τα αυτοκίνητα με τους θερμικούς κινητήρες. Το ίδιο φαντάζομαι και στην περίπτωση που έστω και με μκτή χτυπήσεις πολύ το αυτοκίνητο.

Πόσο άραγε κοστολογούν μια ζημιά στην μπαταρία;

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, d4mage είπε

Άσχετο άλλα εάν έμπαινα στο κόνσεπτ του ηλεκτρικού, είχα λεφτά για πέταμα, ελέυθερο χρόνο για φορτίζω, και ικανοποιητικό αριθμό φορτιστών σε μια κοντινή απόσταση χιλιομέτρων (όπου Χαλκιδική για παράδειγμα σύμφωνα με τις πωλήσεις των ηλεκτρικών θα έπρεπε ολοένα και πειρσσότερο κάθε χρόνο να ανεβαίνουν αριθμητικά οι φορτιστές και όχι να κλαις την ώρα σου για το που θα φορτίσεις) θα έπαιρνα μόνο BYD. Για κάποιο λόγο μου αρέσουν όλα τα μοντέλα της.

 

Πρέπει να τα πηγαίνει καλά. Εγώ είμαι επαρχία που δεν ξέρω καν αν έχει αντιπροσωπεία και βλέπω όλο και πιο πολλά. Ειδικά το μικρό της. 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τελικα θα αποφασισετε?

Μια γραφετε πως τα ηλεκτρικα ειναι μονο για λεφταδες, μια γραφετε πως τα θερμικα ειναι μονο για λεφταδες.

Με το μέσο μισθό στην Ελλάδα και τις τιμές των νέων αυτοκινήτων όλα για λεφτάδες φαίνονται πιά.

19 ώρες πριν, doflamingo13 είπε

Λοιπόν κοίτα, καταρχάς έχω το model 3 απο το 2023. Είμαι πολύ υπερ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και δεν θα ξαναγύρναγα ποτέ σε θερμικό αλλά, παρόλο που το σχόλιο του φίλου είναι με παρωπίδες,  δυστυχώς υπάρχει μια δόση αλήθειας (όχι για μικροπράγματα φυσικά που είναι μόνο για φαναρτζή). 

Τι εννοώ:
Σε τρακάρισμα ενός model 3 στην πίσω αριστερά μεριά που απλά πήρε και αμορτισέρ, η αντιπροσωπεία του έβγαλε ένα κουστούμι της τάξεως των 20000 δολλαρίων, όσο αδιανόητο και να ακούγεται, για μια ζημιά που το πολύ σε ένα θερμικό να κόστιζε 4-5 χιλιάρικα. Τι θα το κάνεις μετά το αυτοκίνητο? Η ίδια η ασφάλεια του, που είχε μεικτή, του το έβγαλε ολική και του έδωσε την μικρή διαφορά.

Καλά άκουσες. Η δικαιολογία ήταν ότι υπάρχουν υπερβολικά πολλά εργατικά λόγω της φύσης των ηλεκτρικών.

Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, το καλύτερο είναι απλά να βλέπουμε τα πάντα αντικειμενικά και απο τις 2 πλευρές.
 

Τουλάχιστον με τη μικτή αποζημιώθηκε.

Αν δεν είχε μικτή;

Δημοσ.
18 ώρες πριν, doflamingo13 είπε

Λοιπόν κοίτα, καταρχάς έχω το model 3 απο το 2023. Είμαι πολύ υπερ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και δεν θα ξαναγύρναγα ποτέ σε θερμικό αλλά, παρόλο που το σχόλιο του φίλου είναι με παρωπίδες,  δυστυχώς υπάρχει μια δόση αλήθειας (όχι για μικροπράγματα φυσικά που είναι μόνο για φαναρτζή). 

Τι εννοώ:
Σε τρακάρισμα ενός model 3 στην πίσω αριστερά μεριά που απλά πήρε και αμορτισέρ, η αντιπροσωπεία του έβγαλε ένα κουστούμι της τάξεως των 20000 δολλαρίων, όσο αδιανόητο και να ακούγεται, για μια ζημιά που το πολύ σε ένα θερμικό να κόστιζε 4-5 χιλιάρικα. Τι θα το κάνεις μετά το αυτοκίνητο? Η ίδια η ασφάλεια του, που είχε μεικτή, του το έβγαλε ολική και του έδωσε την μικρή διαφορά.

Καλά άκουσες. Η δικαιολογία ήταν ότι υπάρχουν υπερβολικά πολλά εργατικά λόγω της φύσης των ηλεκτρικών.

Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, το καλύτερο είναι απλά να βλέπουμε τα πάντα αντικειμενικά και απο τις 2 πλευρές.
 

Άρα δηλαδή εμείς που τρέχουμε να βάλουμ ένα γνήσιο παρμπρίζ αντιπροσωπείας και όχι της CARGLASS μας λες πως αν πάρουμε ένα ηλεκτρικό και το χτυπήσουμε σε σημείο που δεν φτιάχνεται (αν είναι δυνατόν για προφυλακτήρα, φανάρι, φανοποιό, αμορτισέρ, εργασία 20,000€) θα μας προτείνουν ολική και θα δούμε στο λογαριασμό μας το μετρητό για να πάρουμε καινούργιο;

Στην Ελλάδα επίσης εάν πάρει φωτιά και το φορτίζεις σπίτι σου,θα έρθουν να αξιολογήσουν την εγκατάσταση σπίτι σου, θα κατηγορήσουν ΔΕΔΔΗΕ, θα σε βγάλουν εκτός επειδή κάτι θα βρουν και αν είσαι και σε επιχέιρηση ( ξενοδοχείο, πρατήριο καυσίμων) θα σε βάλουν να μπλέξεις με την επιχείρηση γιατί εκεί θα το ρίξουν.

Πάντως στα ηλεκτρικά κανείς δεν υπολογίζει μεταπώληση, κόστος συντήρησης από ένα χτύπημα, από προβλήματα που μπορεί να προκύψουν μετά την εγγύηση στα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου, είναι τρελό ακόμα και σήμερα να λένε η τάδε μάρκα στους θερμικούς υστερεί στα ηλεκτρολογικά και βγάζει προβλήματα και να μην ισχύει το ίδιο για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανεξεραίτως μάρκας.

Βέβαια ξαναλέω δεν βγήκαν ακόμη προβλήματα και ότι βγαίνει το φτιάχουν στις αντιπροσωπείες. Αυτοί με τα ηλεκτρικά ας μας πουν θα αγοράζανε μεταχειρισμένο; Σε τι χρήματα και με πόσα χιλιόμετρα;

Τα χιλιόμετρα είναι το ίδιο με αυτά των θερμικών ανά έτος ή το υπλογίζεις αλλιώς;

 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, manolis940 είπε

Για μπαταρίες του κινητού μίλησες εσύ και όχι εγώ.

Αν κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις δεν μπορώ να συνεχίσω. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, d4mage είπε

Άρα δηλαδή εμείς που τρέχουμε να βάλουμ ένα γνήσιο παρμπρίζ αντιπροσωπείας και όχι της CARGLASS μας λες πως αν πάρουμε ένα ηλεκτρικό και το χτυπήσουμε σε σημείο που δεν φτιάχνεται (αν είναι δυνατόν για προφυλακτήρα, φανάρι, φανοποιό, αμορτισέρ, εργασία 20,000€) θα μας προτείνουν ολική και θα δούμε στο λογαριασμό μας το μετρητό για να πάρουμε καινούργιο;

Στην Ελλάδα επίσης εάν πάρει φωτιά και το φορτίζεις σπίτι σου,θα έρθουν να αξιολογήσουν την εγκατάσταση σπίτι σου, θα κατηγορήσουν ΔΕΔΔΗΕ, θα σε βγάλουν εκτός επειδή κάτι θα βρουν και αν είσαι και σε επιχέιρηση ( ξενοδοχείο, πρατήριο καυσίμων) θα σε βάλουν να μπλέξεις με την επιχείρηση γιατί εκεί θα το ρίξουν.

Πάντως στα ηλεκτρικά κανείς δεν υπολογίζει μεταπώληση, κόστος συντήρησης από ένα χτύπημα, από προβλήματα που μπορεί να προκύψουν μετά την εγγύηση στα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου, είναι τρελό ακόμα και σήμερα να λένε η τάδε μάρκα στους θερμικούς υστερεί στα ηλεκτρολογικά και βγάζει προβλήματα και να μην ισχύει το ίδιο για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανεξεραίτως μάρκας.

Βέβαια ξαναλέω δεν βγήκαν ακόμη προβλήματα και ότι βγαίνει το φτιάχουν στις αντιπροσωπείες. Αυτοί με τα ηλεκτρικά ας μας πουν θα αγοράζανε μεταχειρισμένο; Σε τι χρήματα και με πόσα χιλιόμετρα;

Τα χιλιόμετρα είναι το ίδιο με αυτά των θερμικών ανά έτος ή το υπλογίζεις αλλιώς;

 

στα ηλεκτρικά το πρώτο service είναι στα δύο χρόνια η στα τρία για τα tesla και το μόνο που κάνουν είναι να σου αλλάξουν φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων.

Δεν έχεις να πληρώνεις σήμα.

Φορτίζεις με το 1/10 της τιμής της βενζίνας αν είσαι σπίτι και με το 1/4 αν χρησιμοποιείς τους εξωτερικούς φορτιστές. 

Υπολόγισε τι κερδίζεις κάθε χρόνο διαίρεσε το ανά 12 και σου βγήκε μια κανονική δόση αυτοκινήτου.

Μέχρι και 100.000 χιλιόμετρα αν έχεις προσέξει τη μπαταρία το πολύ να έχεις μια μείωση απόδοσης 5% και πολύ σου είπα.

Yπάρχουν video με tesla στα 460.000 που η απόδοση τους έχει μειωθεί σε 24% δεν το λές και άσχημα. Σε θερμικό θα ήθελες αλλαγή κινητήρα σίγουρα

 

Για μένα όποιος έχει γκαράζ και δεν έχει ένα ηλεκτρικό τουλάχιστον για μέσα στην πόλη απλά πρέπει να έχει χρήμα για πέταμα στη μαφία της βενζίνας στους κάθε απίθανους μηχανικούς που βγάζουν βλάβες από το κ..λο τους και ζητάνε τα μαλιοκέφαλα τους , από το κράτος νταβατζή που ζητάει ότι νανε σε σήματα. 

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, james01gr είπε

τα τρακαρίσματα και την φανοποιία έχεις την δυνατότητα να τα πας σε συνεργεία έξω. το ignis μάλλον θα ήταν δουλειάς αντιπροσωπίας. το tesla θα το πας σε φαναρτζή έξω; στην ασφάλεια συμφωνούμε, μικτή γιατί πολλοί δεν μπορούν να καλύψουν το κόστος ζημιών.

για το πλοίο 

https://www.protothema.gr/greece/article/1240629/ta-dokoumeda-tis-tragodias-pos-kai-giati-kaikan-11-psuhes-mesa-sto-euroferry-olympia/

https://www.in.gr/2022/02/19/greece/kerkyra-fos-sta-aitia-tis-katastrofis-etsi-ksekinise-fotia-sto-ploio/

Σε ρωταψάω πως ξεκινησείνησε η φωτισά και μου φερνεις άρθρο του 2022 ;

6 ώρες πριν, d4mage είπε

Άσχετο άλλα εάν έμπαινα στο κόνσεπτ του ηλεκτρικού, είχα λεφτά για πέταμα, ελέυθερο χρόνο για φορτίζω, και ικανοποιητικό αριθμό φορτιστών σε μια κοντινή απόσταση χιλιομέτρων (όπου Χαλκιδική για παράδειγμα σύμφωνα με τις πωλήσεις των ηλεκτρικών θα έπρεπε ολοένα και πειρσσότερο κάθε χρόνο να ανεβαίνουν αριθμητικά οι φορτιστές και όχι να κλαις την ώρα σου για το που θα φορτίσεις) θα έπαιρνα μόνο BYD. Για κάποιο λόγο μου αρέσουν όλα τα μοντέλα της.

Για τα ηλεκτρικά μιλάμε για μικροχτυπήματα (προφυλακτήρες, φανάρια) οτιδήποτε άλλο είναι εκτός κάλυψης επειδή πολύ απλά εάν χτυπήσει αρκετά ένα ηλεκτρικο όπου το σασί του είναι το πάτωμα της μπαταρίας, δεν επισκευάζεται!

Θα ήταν χρήσιμο να μας έλεγε κάποιος χωρίς leasing (όπου δεν τον ενδιαφέρει) να μας έλεγε τι περιλαμβάνει το ασφαλιστικό του συμβόλαιο και τι πραγματικά καλύπτουν, διότι στα της πυρκαγιάς ας πουμε όλο και πιο ψιλά γράμματα θα έχει από τα αυτοκίνητα με τους θερμικούς κινητήρες. Το ίδιο φαντάζομαι και στην περίπτωση που έστω και με μκτή χτυπήσεις πολύ το αυτοκίνητο.

Πόσο άραγε κοστολογούν μια ζημιά στην μπαταρία;

Οι ασφάλειες γράφουν το τι καλύπτουν. Πχ η δική μου στο dolphin καλύπτει 26000€ για ολική καταστροφή του οχήματος. 

 

5 ώρες πριν, d4mage είπε

Άρα δηλαδή εμείς που τρέχουμε να βάλουμ ένα γνήσιο παρμπρίζ αντιπροσωπείας και όχι της CARGLASS μας λες πως αν πάρουμε ένα ηλεκτρικό και το χτυπήσουμε σε σημείο που δεν φτιάχνεται (αν είναι δυνατόν για προφυλακτήρα, φανάρι, φανοποιό, αμορτισέρ, εργασία 20,000€) θα μας προτείνουν ολική και θα δούμε στο λογαριασμό μας το μετρητό για να πάρουμε καινούργιο;

Στην Ελλάδα επίσης εάν πάρει φωτιά και το φορτίζεις σπίτι σου,θα έρθουν να αξιολογήσουν την εγκατάσταση σπίτι σου, θα κατηγορήσουν ΔΕΔΔΗΕ, θα σε βγάλουν εκτός επειδή κάτι θα βρουν και αν είσαι και σε επιχέιρηση ( ξενοδοχείο, πρατήριο καυσίμων) θα σε βάλουν να μπλέξεις με την επιχείρηση γιατί εκεί θα το ρίξουν.

Πάντως στα ηλεκτρικά κανείς δεν υπολογίζει μεταπώληση, κόστος συντήρησης από ένα χτύπημα, από προβλήματα που μπορεί να προκύψουν μετά την εγγύηση στα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου, είναι τρελό ακόμα και σήμερα να λένε η τάδε μάρκα στους θερμικούς υστερεί στα ηλεκτρολογικά και βγάζει προβλήματα και να μην ισχύει το ίδιο για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανεξεραίτως μάρκας.

Βέβαια ξαναλέω δεν βγήκαν ακόμη προβλήματα και ότι βγαίνει το φτιάχουν στις αντιπροσωπείες. Αυτοί με τα ηλεκτρικά ας μας πουν θα αγοράζανε μεταχειρισμένο; Σε τι χρήματα και με πόσα χιλιόμετρα;

Τα χιλιόμετρα είναι το ίδιο με αυτά των θερμικών ανά έτος ή το υπλογίζεις αλλιώς;

 

Όσο χαλιά και να είναι η εξωτερική πηγή ρεύματος το αυτοκίνητο οφείλει να προστατεύσει τα κυκλώματα όπως αυτά της μπαταρίας όπως συμβαίνει και σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές. 

4 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Αν κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις δεν μπορώ να συνεχίσω. 

παρομοίως.

1 ώρα πριν, chek2fire είπε

Yπάρχουν video με tesla στα 460.000 που η απόδοση τους έχει μειωθεί σε 24% δεν το λές και άσχημα. Σε θερμικό θα ήθελες αλλαγή κινητήρα σίγουρα

Και μέχρι τότε σιγά σιγά θα έχεις αλλάξει όλο το αμάξι, σασμάν, δίσκους, τρόμπρες και παρά πολλά άλλα. 

Δημοσ.
Στις 8/6/2025 στις 1:04 ΜΜ, dkstopo είπε

υπαρχει νεα τεχνολογια που αποτρεπει την αναφλεξη υπο συνθηκες; Ποιες ειναι αυτες και πως τις ξεχωριζουμε; εχουν καποιο τύπο; 

Ναι. Οι μπαταρίες Ιόντων Νατρίου της BYD. Ειναι και στο 1/3 της τιμής των μπαταριών Ιόντων λιθίου , αντεχουν 10.000 κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης , αντεχουν σε συνθήκες λειτουργίας μέχρι -20 βαθμούς Κελσίου και παράγονται από το αλάτι της θάλασσας

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 9/6/2025 στις 4:06 ΜΜ, manolis940 είπε

Οι ασφάλειες γράφουν το τι καλύπτουν. Πχ η δική μου στο dolphin καλύπτει 26000€ για ολική καταστροφή του οχήματος. 

To 26000€ είναι έως 26000€ και κρίνεται από διάφορους παράγωντες. Το ερώτημα είναι υπό ποιες σου καλύπτει αυτό το ποσό σε περίπτωση φωτιάς. Η ολική είναι γενική περιγραφή και μέσα είναι η οποιαδήποτε ζημιά βγάλει ασύμφορη την επισκευή.

Έχεις το αυτοκίνητο σου και το φορτίζεις στο σπίτι σου. Για ΧΨ λόγο παίρνει φωτιά. Σε καλύπτει η ασφαλιστική και αν ναι πως χωρίς να έχεις μικτή;

Εγώ ας πούμε στο αμάξι μου δεν έχω μικτή έχω όμως όλα τα υπόλοιπα, συνεπώς γνωρίζω πως εάν το χτυπήσω εγώ δεν θα αποζημιωθώ. Εάν είχα ένα ηλεκτρικό και είχα την ίδια ασφάλεια με αυτή που έχω στο αμάξι μου με θερμικό κινητήρα και το είχα στην πρίζα μου στο σπίτι μου και έπιανε φωτιά, πόσο σίγουρος θα ήμουν εάν θα με κάλυπτε η ασφαλιστική;

Ποιος μου λέει πως δεν θα με πετάξουν εκτός με τον δικό τους ισχυρισμό κόντρα στον δικό μου πως μπορεί να φταίει η μπρίζα μου ή η παροχή του σπιτιού μου.

Δεν το νομίζω να έπαιρνα τα λεφτά που γράφει η ασφαλιστική σου.

Δημοσ.

Την ίδια ώρα η εγχώρια μαφία που ελέγχει τα πρατήρια στην Ελλάδα κάνει καλή δουλειά...

 

  • Confused 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...