Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έβαλα το ίδιο Αθήνα, Νότια Προάστια πριν 2 μήνες.

Συμφώνησα με το συνεργείο όταν ήρθαν τα γνωστά περί σωλήνων και αντλίας τα οποία και έγιναν σωστά.

Από εκεί και πέρα το χάος.
 

1) Πρώτη απόπειρα τοποθέτησης τρύπησαν με το κομπρεσέρ σε δοκάρι. Και άσχετος να σαι, δεν θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβεις. 
2) Αφού έκαναν αβαβά την λακιαμα τους με το δοκάρι, συνεχίζουν με 2η τρύπα πιο κάτω και άλλες 4 (έξτρα από τις προηγούμενες) για την εσωτερική μονάδα. Εδώ τραυμάτισαν ένα καλώδιο ενός διακόπτη (το οποίο επίσης δεν ανέφεραν ποτέ αλλά το είδα προχθές που το έβγαλε άλλος ψυκτικός λόγω μετακόμισης)
3) Αφού ο τοίχος έγινε σουρωτήρι,  τοποθέτησαν το AC με τόση μαεστρία που ανοίγοντας τις συρόμενες μπαλκονόπορτες έβρισκαν πάνω στις σωληνώσεις μέσα στον τοίχο, χωρίς να έχω καμία ενημέρωση ούτε αν συμφωνώ αλλά ούτε και για να το προσέχω. 

Φυσικά όταν στο τέλος του ζήτησα τα ρέστα έκανε τον κινέζο και όταν του έδειξα τις φωτογραφίες που έβγαζα σε όλη τη διάρκεια ξεκίνησε το mp3 με τις δικαιολογίες.  

Δυστυχώς αυτός δηλώνει επαγγελματίας ενώ αν δε ζούσαμε σε ρδελομπού δεν θα έπιανε ούτε κατσαβίδι. 
 

Το Public ενημερώθηκε και έδρασε άμεσα με έρευνα, συγγνώμες, δωροεπιταγές κλπ. Ο τύπος με ξαναπήρε και μου είπε να έρθει πάλι να το βάλει εκ νεου, φυσικά αρνήθηκα.

Συνοψίζοντας, δωρεάν ξεδωρεάν τοποθέτηση επειδή εκεί έξω κυκλοφορούν άσχετοι χωρίς κανένα έλεγχο, πριν ξεκινήσουν ζήτα να σου πουν ΑΚΡΙΒΩΣ τι θα κάνουν και μην κάνεις βήμα από το δωμάτιο σε όλη τη διάρκεια. Όπου έχεις απορία ρώτα, όπου δεις λακιαμα σταμάτησε τους και αν δεν συμφωνείς σε κάτι, κλείνεις πόρτα και άρνηση τοποθέτησης. 
 

Καλή τύχη.

  • Like 4
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε σε αυτές τις περιπτώσεις όλοι δίκιο έχουμε. Λίγο υπομονή και καλή θέληση θέλει.

Εμένα προχθές κάτι έπαθε ξαφνικά το κλιματιστικό (που το δουλεύω όλο το έτος) και πήρα τον ψυκτικό μου και μου λέει για τις επόμενες 10 μέρες είμαι κλεισμένος από τις 7 το πρωί ως τις 10 το βράδυ. Τι να του πω; Του είπα ότι αν μπορεί να με χωρέσει κάπου, γιατί θα σκάσουμε χωρίς κλιματιστικό και περίμενα. Προς τιμήν του ήρθε την ίδια μέρα στις 10 το βράδυ και το φτιαξε. Και να μην ερχόταν όμως δεν θα του έριχνα και άδικο.

Επεξ/σία από for4
  • Like 3
Δημοσ.

Παιδια δεν ειπα οτι δεν θα εχω υπομονή να τους περιμένω λόγω φόρτου μερικές μέρες. Ετσι κιαλλιως δε λενε μέσα εγκατάσταση την ιδια μερα. Πιο πολυ με νοιάζει να γινει σωστη δουλεια, γιαυτο ρωτάω. 

Εκανα αγορά με εγκατάσταση για να μη ψαχνω ψυκτικό μεσα στο καλοκαίρι. Καταλάβαινω οτι πνίγονται αλλα θελω να μη γίνει πρόχειρο δουλειά επειδή ειναι συνεργείο που συνεργάζεται με τα public. 

5 ώρες πριν, aromeo είπε

Έβαλα το ίδιο Αθήνα, Νότια Προάστια πριν 2 μήνες.

Συμφώνησα με το συνεργείο όταν ήρθαν τα γνωστά περί σωλήνων και αντλίας τα οποία και έγιναν σωστά.

Από εκεί και πέρα το χάος.
 

1) Πρώτη απόπειρα τοποθέτησης τρύπησαν με το κομπρεσέρ σε δοκάρι. Και άσχετος να σαι, δεν θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβεις. 
2) Αφού έκαναν αβαβά την λακιαμα τους με το δοκάρι, συνεχίζουν με 2η τρύπα πιο κάτω και άλλες 4 (έξτρα από τις προηγούμενες) για την εσωτερική μονάδα. Εδώ τραυμάτισαν ένα καλώδιο ενός διακόπτη (το οποίο επίσης δεν ανέφεραν ποτέ αλλά το είδα προχθές που το έβγαλε άλλος ψυκτικός λόγω μετακόμισης)
3) Αφού ο τοίχος έγινε σουρωτήρι,  τοποθέτησαν το AC με τόση μαεστρία που ανοίγοντας τις συρόμενες μπαλκονόπορτες έβρισκαν πάνω στις σωληνώσεις μέσα στον τοίχο, χωρίς να έχω καμία ενημέρωση ούτε αν συμφωνώ αλλά ούτε και για να το προσέχω. 

Φυσικά όταν στο τέλος του ζήτησα τα ρέστα έκανε τον κινέζο και όταν του έδειξα τις φωτογραφίες που έβγαζα σε όλη τη διάρκεια ξεκίνησε το mp3 με τις δικαιολογίες.  

Δυστυχώς αυτός δηλώνει επαγγελματίας ενώ αν δε ζούσαμε σε ρδελομπού δεν θα έπιανε ούτε κατσαβίδι. 
 

Το Public ενημερώθηκε και έδρασε άμεσα με έρευνα, συγγνώμες, δωροεπιταγές κλπ. Ο τύπος με ξαναπήρε και μου είπε να έρθει πάλι να το βάλει εκ νεου, φυσικά αρνήθηκα.

Συνοψίζοντας, δωρεάν ξεδωρεάν τοποθέτηση επειδή εκεί έξω κυκλοφορούν άσχετοι χωρίς κανένα έλεγχο, πριν ξεκινήσουν ζήτα να σου πουν ΑΚΡΙΒΩΣ τι θα κάνουν και μην κάνεις βήμα από το δωμάτιο σε όλη τη διάρκεια. Όπου έχεις απορία ρώτα, όπου δεις λακιαμα σταμάτησε τους και αν δεν συμφωνείς σε κάτι, κλείνεις πόρτα και άρνηση τοποθέτησης. 
 

Καλή τύχη

Τι λες τώρα. Οποτε να ειμαι προετοιμασμενος. Να γιαυτο ρωτάω για κατι τέτοιες περιπτώσεις. 

Τα "γνωστά" που  λες ποια ειναι? Καποια έξτρα χρέωση? 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/6/2025 στις 4:28 ΜΜ, phanispal είπε

Όποιος έχει γνωστό ψυκτικό, ξέρει ότι εδώ και κάνα μήνα (όχι φέτος, κάθε χρόνο) έχουν άπειρη δουλειά αφού όλοι τώρα θυμούνται να κάνουν σέρβις και τοποθέτηση. Φλεβάρη, Μάρτη αλλά και Σεπτέμβρη, Οκτώβρη για όσους τα δουλεύουν και θέρμανση δε θυμάται κανείς. Πέφτουν όλοι μαζί και περιμένουν άπλα, ταχύτητα και επαγγελματισμό.

Ακριβώς όπως τα λες. Να το κάνουμε πιο λιανά. Ο μόνος τρόπος για να εξυπηρετηθείς άμεσα αν θες νέο κλιματιστικό είναι να το αγοράσεις από ψυκτικό της περιοχής σου. Σε αυτή την περίπτωση θα έρθει αμέσως να σου το περάσει. Αν του  πεις "έλα να μου βάλεις κλιματιστικό που το πήρα από αλλού", θα σε βάλει στη...λίστα αναμονής. Αν είσαι τυχερός και βρεις μάστορα διαθέσιμο, θα είναι ο πιο ακριβός. 

Πριν 2 χρόνια τα είχαν φτύσει 2 κλιματιστικά, ένα σπίτι και ένα στη δουλειά. Οι τεχνικοί δεν μπορούσαν ούτε να έρθουν να τα δουν. Ήταν παλιά μηχανήματα. Ειδικά στη δουλειά ήταν μικρό και ήθελα το διπλάσιο σε απόδοση. Ρώτησα τιμές για αγορά κλιματιστικού στους ψυκτικούς της πόλης μου, σύγκρινα με άλλα καταστήματα και είδα ακριβώς ίδιες τιμές. Με τη διαφορά ότι θα έρχονταν αμέσως να το βάλουν και μου είχαν κάνει μια τιμή, αγορά με εγκατάσταση πακέτο. Σε μια βδομάδα είχα 2 καινούργια κλιματιστικά από 2 διαφορετικούς μαστόρους. 

Όποιος "καίγεται" καλό είναι να κάνει έρευνα αγοράς από ψυκτικούς της πόλης του και να αφήσει τα παμπλικ, σκρουτζ εφόσον θέλει γρήγορη τοποθέτηση.

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.

Θα ηταν ενδιαφερον να μας πει καποιος επαγγελματιας ψυκτικος, απο την εμπειρια του:

Η εγκατασταση ειναι δωρεαν, με Χ στανταρ παροχες. Οι υπολοιπες Ψ παροχες χρεωνονται. Ποσο πιθανο/συχνο ειναι να χρειαστει μια ή περισσοτερες απο τις Ψ παροχες σε καποιο πελατη; 

Με λιγα λογια, αυτο που διαφημιζεται ως δωρεαν εγκατασταση, ειναι οντως δωρεαν εγκατασταση, ή στην πλειοψηφια των περιπτωσεων θα χρειαστει ο πελατης να πληρωσει κατι εξτρα στο μαστορα;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, lector είπε

Θα ηταν ενδιαφερον να μας πει καποιος επαγγελματιας ψυκτικος, απο την εμπειρια του:

Η εγκατασταση ειναι δωρεαν, με Χ στανταρ παροχες. Οι υπολοιπες Ψ παροχες χρεωνονται. Ποσο πιθανο/συχνο ειναι να χρειαστει μια ή περισσοτερες απο τις Ψ παροχες σε καποιο πελατη; 

Με λιγα λογια, αυτο που διαφημιζεται ως δωρεαν εγκατασταση, ειναι οντως δωρεαν εγκατασταση, ή στην πλειοψηφια των περιπτωσεων θα χρειαστει ο πελατης να πληρωσει κατι εξτρα στο μαστορα;

Είναι δωρεάν μεν αλλά στην πράξη την έχεις πληρώσει στην τιμή αγοράς. 

Στις εγκαταστάσεις αυτές το περιθώριο κέρδους για τον επαγγελματία είναι μικρότερο οπότε αυξάνουν οι πιθανότητες να μπουν φθηνά υλικά, να μην μπουν καθόλου κάποια πράγματα που θεωρούνται δεδομένα (πχ αποχέτευση εξωτερικής μονάδας), να γίνει βιαστική δουλειά ώστε να γίνουν περισσότερες εγκαταστάσεις στο εργάσιμο ωράριο, να μη τηρηθούν οι στοιχειώδεις πρακτικές καλής εργασίας (βλέπε κενό με αντλία), να μη γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι με το πέρας της εργασίας (πχ δοκιμαστική λειτουργία) κοκ 

Δεν είναι ο κανόνας, απλά είναι πιο πιθανό. 

Επίσης οι καλοί μάστορες που έχουν πελατεία, δεν πρόκειται να ασχοληθούν με τις αλυσίδες. Οπότε θα έρθει μάλλον ο πιο άπειρος, ο λιγότερο καλός. 

 Το μόνο καλό για μένα, είναι ότι αν γίνει στραβή θα σε καλύψει η αλυσίδα. Και δίνουν και εγγύηση εγκατάστασης πχ 1 έτος κάποιες. 

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 3
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, liakjim είπε

Το μόνο καλό για μένα, είναι ότι αν γίνει στραβή θα σε καλύψει η αλυσίδα. Και δίνουν και εγγύηση εγκατάστασης πχ 1 έτος κάποιες. 

Εχω τις αμφιβολιες μου για αυτο... η αλυσιδα μπορει να πεταξει το μπαλακι στο συνεργειο, το συνεργειο στην αλυσιδα, και τρεχα γυρευε...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, lector είπε

Εχω τις αμφιβολιες μου για αυτο... η αλυσιδα μπορει να πεταξει το μπαλακι στο συνεργειο, το συνεργειο στην αλυσιδα, και τρεχα γυρευε...

Εσύ δεν μιλάς καθόλου με το συνεργείο. Αγοράζεις την υπηρεσία από την αριστερά αλυσίδα συνεπώς έχεις να κάνεις μόνο με αυτή. 

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, liakjim είπε

Eπίσης οι καλοί μάστορες που έχουν πελατεία, δεν πρόκειται να ασχοληθούν με τις αλυσίδες. Οπότε θα έρθει μάλλον ο πιο άπειρος, ο λιγότερο καλός.

Ο μάστορας πάντως που μου σύστησες προ 2ετίας -και ο οποίος όντως έκανε εξαιρετική δουλειά στην τοποθέτηση-στην πρώτη επικοινωνία που είχαμε,με ρώτησε αν είναι δωρεάν εγκατάσταση από το πλαίσιο 😛

  • Haha 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, yiannis72 είπε

Ο μάστορας πάντως που μου σύστησες προ 2ετίας -και ο οποίος όντως έκανε εξαιρετική δουλειά στην τοποθέτηση-στην πρώτη επικοινωνία που είχαμε,με ρώτησε αν είναι δωρεάν εγκατάσταση από το πλαίσιο 😛

Α τον μπαγάσα 😅

  • Haha 1
Δημοσ.
On 14/06/2025 at 14:18, phanispal said:

Άμα περιμένεις να πάει μέσα Ιούνη για να παραγγείλεις κλιματιστικό, τι περιμένεις ακριβώς;

Άλλη φορά να ρωτάτε τον κύριο παιδιά 

  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν λέει ένα ρητό.

Άστους, δεν καταλαβαίνουν. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, dimlevi είπε

Update: το κλιματιστικο ηρθε χτες, περιμένω τηλ απο public για τους τεχνικούς. 

Θα έρθει την αλλη Παρασκευή πρωί, πιο νωρίς δεν...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...