amigagr Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 4 hours ago, lexotamilf said: Η Ευρώπη που δεν παράγει, απαιτεί. ναι αλλά πληρώνει και είναι λογικό να απαιτεί. εσύ δίνεις τα λεφτά σου εδώ κι εκεί έτσι στην τύχη αγοράζοντας γουρούνια στο σακί;
Pansp32 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Άσχετα αν γκρινιάξουν οι εταιρείες, δεν το βρίσκω κακό. Μου φαίνεται δύσκολο να γίνει, ειδικά αφού βγαίνουν 6000 μοντέλα κάθε χρόνο αλλά μακάρι. Ειδικά το κομμάτι των μπαταριών είναι σημαντικό και θα μπορούσαν να βάλουν κατώτατο όριο. Ίσως ωθήσει αυτόν τον τομέα. Προφανώς εξίσου σημαντική είναι η υποστήριξη. Νομίζω ότι είναι "προσεκτικά" διατυπωμένο για να πληρεί ήδη τα κριτήρια των μεγάλων(μήλο-σάμμυ κλπ). Θα θελα να δω πως θα κινηθούν οι εταιρείες στην low end κατηγορία για το κομμάτι της υποστήριξης. Η λογική λέει λιγότερες συσκευές, καλύτερη υποστήριξη. Για να δούμε.. Υ.Γ. Και με τους φορτιστές γκρίνια έπεφτε αλλά μια χαρά λειτούργησε. Να που τελικά δεν χρειάζεται να έχουμε 15409384 πρότυπα σε κάθε βλακεία. Φαντάστειτε να είχαμε ο καθένας το δικό του πρότυπο bluetooth, το δικό του πρότυπο wifi κ.ο.κ.
alet Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 4 ώρες πριν, jimex είπε Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με δυσεύρετα ανταλλακτικά των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στην 7ετία; Το ερώτημα μου δεν έχει να κάνει με δυσεύρετα ανταλλακτικά αυτοκινήτων ή κινητών. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει η ίδια νομική υποχρέωση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων (που παράγει η ΕΕ) για διάθεση ανταλλακτικών 7 χρόνια μετά το τέλος της πώλησης ενός μοντέλου στην αγορά ως προαπαιτούμενο για την διάθεση του προϊόντος στην Ένωση, όπως θα ισχύσει απο οτι διαβάζω στο θέμα για κινητά και ταμπλετς (που δεν παράγει η ΕΕ)
Chloe2 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Στις 25/6/2025 στις 11:59 ΜΜ, Axlmon είπε Επιπλέον, οι μπαταρίες πρέπει να είναι επαρκώς ανθεκτικές ώστε να αντέχουν τουλάχιστον 800 κύκλους φόρτισης και εκφόρτισης, διατηρώντας τουλάχιστον το 80% της αρχικής τους χωρητικότητας. Τουλάχιστον 800 κύκλοι φόρτισης = περίπου 3 χρόνια χρήσης.
Kosmass Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Δεν μας ενδιαφέρουν τα παραπάνω,μας ενδιαφέρει πότε θα αρχίσουν να εφαρμόσουν(υποτίθεται από το 2027) την δυνατότητα αλλαγής μπαταρίας όπως τον παλιό καλό καιρό!
NikNix Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου "- In the European Union, car manufacturers must guarantee the availability of spare parts for at least 10 years after a model is discontinued. This is mandated by the EU's Type Approval Regulation. - In the United States, there is no federal law that sets a specific timeframe, but some states have passed their own legislation. For example, California requires automakers to provide parts for at least 10 years after a model is last manufactured. - In Japan, the law stipulates that spare parts must be available for at least 10 years after a model's production ends. - In China, the government requires a minimum of 10 years of spare parts" 5 2
Retromaniac Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 5 ώρες πριν, jimex είπε Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με δυσεύρετα ανταλλακτικά των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στην 7ετία; Δεν έχω ακούσει ποτέ να έχουν πρόβλημα στα 7 έτη. Μάλλον δεν το ξέρει ο δικός που το έγραψε.
JcD Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Το λογισμικό θα πρέπει να είναι όντως το λιγότερο 5 έτη, οι ναυαρχίδες πενταετίας και βάλε τρέχουν άνετα το σημερινό λογισμικό σε επίπεδο λειτουργικού τουλάχιστον. Είναι γελοίο τα νέα midrange με υλικό παρόμοιας ή μικρότερης ισχύος των ναυαρχιδων του 2020 να λαμβάνουν τα τελευταία λειτουργικά και όχι αυτές. 2
kyanos Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Για μας τους ελληνάρες δουλεύουν! Πουλάμε το νεφρό μας για να αποκτήσουμε ναυαρχίδα και έχουμε την απαίτηση εννοείτε να αντέχει τα πάντα και να παίρνει update για πάντα! 😋
xmprofile Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 9 ώρες πριν, alexpap είπε Γι' αυτό φτιάχτηκε η Ευρωπαική ένωση για να λειτουργεί ως ένωση και να είναι ισχυρή και όχι ως μεμωνομένο κράτος που είναι ανίσχυρο. Έτσι και ο μεμονωμένος καταναλωτής είναι αναγκασμένος να συνεταιριστεί σε εταιρεία ώστε να μπορεί να εκπληρώσει τις απαιτήσεις τις Ε.Ε. και να αποκτήσει βέβαια και όλα τα προβλήματα των εταιρειών-συνεταιρισμόν αλλιώς είναι καταδικασμένος να αποτύχει. Σημείωση: Όταν στη δουλειά μας συναντάμε απαιτήσεις που δεν μπορούμε να εκπληρώσουμε αναγκαστικά παρατάμε τη δουλειά μας. Βαλόμεθα από πόλεμο και σιγουρα είναι πολλοί που θέλουν το μεροκαματό μας. Καλή επιτυχία στις δυσκολίες του μέλλοντο σας που φτιάχτηκε από εμάς για εσας και στο μέλλον που θα φτιάξετε εσείς για τους απογόνους σας. Όσο για το δικό μου το ζω αυτό που φτιάξανε οι προγονοί μου με όλες του τις δυσκολίες. προφανώς δεν γνωρίζεις γιατί φτιάχτηκε η ευρωπαϊκή ένωση 1
spiros2000 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου καλα μιλαμε για τελειος ασχετοι χαρτογιακαδες. ρε μορτιδες ευρωπαιοι που δεν ξερετε να βιδωσετε μια λαμπα, πως θα εχουνε stock ανταλλακτικα για 7 χρονια οταν σε ενα κινητο π.χ iPhone το μονο που εχει της Apple ειναι το IOS και ολα τα εξαρτηματα μπαταρια, cpu, memory, οθονη καλωδια, case, βιδες, ειναι απο 20 διαφορετικους προμηθευτες ???? πως θα τους υποχρεωσεις και ποιους ??? να σου βγαζουν ανταλλακτικα stock και στο τελος να τους μεινουν στο ραφι ???? θα τα πληρωσετε εσεις ??? το ιδιο γινετε πλεον και με τα αυτοκινητα περνεις αμαξι μιας μαρκας και μετα οταν βλεπεις τα ταμπελακια απο τα διαφορα εξαρτηματα παθαινεις πολιτισμικο σοκ λες και το εφτιαξε ο ΟΗΕ. Η αγορα ρυθμιζετε μονη της οτι πουλαει εξελισετε και οτι δεν παει στα σκουπιδια. δειτε για παραδειγμα τους Η/Υ ποσα χρονια παιζει η καραμελα παρε τωρα και αναβαθμιζεις στο μελλον και μετα απο 2-3 χρονια δεν υπαρχει τιποτα για αναβαθμηση γιατι εχει ξεπεραστει σε τεχνολογια???. αμα ειναι ετσι να βγαλω τον 486 DX απο το παταρι και να παω για αναβαθμηση !!!!!🙃🙃🙃😂 3 2
jimarass26 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, lexotamilf είπε Η Ευρώπη που δεν παράγει, απαιτεί. Τι δεν παράγει η ΕΕ? Η ΕΕ ειναι η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ εμπορική δύναμη στον πλανήτη με διαφορά από τον δευτερο, ΧΩΡΙΣ να συνυπολογιζουμε το (πια) ΕΕ-loving ΗΒ. ΜΗν λέμε οτι θέλουμε. Επεξ/σία 27 Ιουνίου από jimarass26
lexotamilf Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, jimarass26 είπε Τι δεν παράγει η ΕΕ? Η ΕΕ ειναι η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ εμπορική δύναμη στον πλανήτη με διαφορά από τον δευτερο, ΧΩΡΙΣ να συνυπολογιζουμε το (πια) ΕΕ-loving ΗΒ. ΜΗν λέμε οτι θέλουμε. Τί ακριβώς παράγει η Ευρώπη από αυτά που αναφέρει το άρθρο;
jimarass26 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, lexotamilf είπε Τί ακριβώς παράγει η Ευρώπη από αυτά που αναφέρει το άρθρο; Ρώτα τον Trump που γκρινιάζει γιατι έχει έλλειμα με Ευρώπη 300 δις (50 δισ αν συνυπολογισεις υπηρεσίες). Η ΕΕ έχει έλλειμα πατέντας, η οποία θα σκάσει στο μέλλον αν δεν κανει κάτι. Σήμερα ακομα δεν έχει σκάσει αυτό. Επίσης στο τι παράγει μια χώρα, πια ειναι και λιγο θολό. Αν εσένα πχ σου ανηκει ολη η Apple, αλλά τα έσοδα τα ξοδεύεις ολα στην Ελλάδα, ΠΟΙΟΣ παράγει τελικά? Αυτός που του ανηκει το εργοστάσιο (Ελλαδα) ή αυτός που έχει το χωράφι στο οποιο ειναι το εργοστάσιο (ΗΠΑ); Για αυτό άλλωστε λέμε οτι ειμαστε καταδικασμένοι να συνυπάρχουμε, γιατι ειμαστε ολοι μαζι. Ακομα και οταν βομβαρδιζουμε, το κάνουμε με προσκλήσεις. Επεξ/σία 27 Ιουνίου από jimarass26
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα