Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, giorgoc89 είπε

Το ακούω αυτό που λες και είμαι ένας βαθιά ενοχικός άνθρωπος. Ωστόσο δεν ήταν από το μαγαζί της κυρά Σουλας η αγορά. Ήταν από μεγάλη αλυσίδα η οποία υποθέτω έχει και κάποια ασφάλεια για τέτοια περιστατικά. 

Ρωτάω για το νομικό πλαίσιο. 

Αν και "βαθιά ενοχικός άνθρωπος" μια χαρά έχεις τακτοποιημένα τα "κουτάκια" στο μυαλό σου. Αφού είναι "από μεγάλη αλυσίδα" (και όχι από το μαγαζί της κυρά Σούλας) το να το κρατήσεις μπορεί κανείς να το πει και αντίσταση στο κατεστημένο ή χτύπημα στο κεφάλαιο :P

Btw με το "ασφάλεια για τέτοια περιστατικά" εννοείς κλοπή; Υπεξαίρεση*; Γιατί κάτι τέτοιο έχεις κάνει

*Ως υπεξαίρεση ορίζεται η ιδιοποίηση ξένου (ολικώς ή εν μέρει) κινητού πράγματος που περιήλθε στην κατοχή του δράστη με οποιονδήποτε τρόπο

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 7
Δημοσ.

Μπορεί και να μη γίνει τίποτα αλλά γιατί να μπεις στην οποία ταλαιπωρία, να μπλεχτείς και να χαλάσεις και το όνομα σου  για κάτι που πιθανότατα έχει αξία κάνα χιλιάρικο. Αφού είναι μεγάλη αλυσίδα μεγαλύτερες πιθανότητες έχεις να στο χαρίσουν ή να σου κάνουν κάποιο δώρο αν τους ενημερώσεις και με τη βοήθεια σου βελτιώσουν μια διαδικασία.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν θες να χεις το κεφαλι σου ήσυχο, το επιστρεφεις και καθαριζεις.

Ή εναλλακτικα κανε μια κινηση (κατα προτιμηση γραπτως) και ενημερωσε οτι παρελαβες, αλλα ο μονος διαθεσιμος τροπος πληρωμης ειναι ο ταδε, και εαν ενδιαφερονται να προχωρησουν ετσι, εχει καλως. Διαφορετικα πακετακι πισω.

 

ΥΓ. Για οποιον φλερταρει με τα -ηντα, υπηρχε ενα σχετικο επεισοδιο στους Παντρεμενοι με Παιδια. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μεγάλη εταιρεία (Ελληνική νοτ.. πλέον..) που ήταν το 21 τουλάχιστον/δεν ξέρω τώρα/ ρδελομπου.. Στα logistics τους (έπαιρνες προϊόν υπολογιστή και δεν έγραφε η απόδειξη σειριακό πχ...) έστειλε σε γνωστό μου, το 21, κάρτα γραφικών που δεν είχε πληρωθεί το τιμολόγιο, και... 4 χρόνια μετά δεν τον έχουν ενοχλήσει.. (ακυρώθηκε νομίζω η παραγγελία αλλά αυτός παρέλαβε κανονικά...). Για το νομικό το έγραψα... 

  • Like 1
Δημοσ.

αν είναι να το επιστρέψεις πίσω φρόντισε να έχεις αποδείξεις ότι το επέστρεψες. να είσαι καλυμμένος για παν ενδεχόμενο.

Spoiler

(αν πας και το αφήσεις σε κάποιο κατάστημα, ίσως ο υπάλληλος το κρατήσει για πάρτι του και άντε βρες άκρη μετά)

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gizaxgiza είπε

αν είναι να το επιστρέψεις πίσω φρόντισε να έχεις αποδείξεις ότι το επέστρεψες. να είσαι καλυμμένος για παν ενδεχόμενο.

  Απόκρυψη περιεχομένων

(αν πας και το αφήσεις σε κάποιο κατάστημα, ίσως ο υπάλληλος το κρατήσει για πάρτι του και άντε βρες άκρη μετά)

 

Αν παει σε καταστημα θα πρεπει οπωσδηποτε να κοπει καποιο δελτιο παραλαβης, δε θα το αφησει πανω σε ενα παγκο και να φυγει.

Δημοσ.

Προσωπικά όταν είχα αγοράσει ένα monitor από την dell, είχα κάτι θέματα. 

Προσπαθώντας να το φτιάξω, μέσω του φόρουμ τους, αυτοί επέμεναν να μιλήσω με το support και να μου κάνουν αντικατάσταση. Κάνοντας αντικατάσταση το προϊόν ήταν refurbished οπότε του είπα, εγώ νομίζω ότι είναι θέμα firmware δεν θέλω να αλλάξω την καινούργια μου οθόνη με μία refurbished. Μου λένε κράτησε την και αν δουλεύει την κρατάς αν το πρόβλημα παραμείνει επιστρέφεις αυτή που σου δώσαμε. 

Τεσπά το θέμα δεν λύθηκε απλά πήρα άλλη κάρτα γραφικών. Επειδή ήταν γιορτές με πήραν να επιστρέψω μία από τις δύο και τους λέω την άλλη εβδομάδα τάδε μέρα μπορείτε να περάσετε όποτε θέλετε. Δεν πέρασαν τους πήρα την επόμενη και τους είπα μπορώ μόνο τις δύο επόμενες μέρες που θα δουλέυω από το σπίτι. Μου λένε θα περάσουμε. Δεν πέρασε κανείς ποτέ, δεν με πήρε τηλέφωνο κανείς ποτέ. Δεν τους ξαναπήρα και την κράτησα.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...