Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
59 minutes ago, Black Demis said:

χλομο το βλεπω  θα πρεπει να αλλαξει το συνταγμα για αυτο και παλι θα ειμαστε αντιθετοι με τους κανονες της ΕΕ

Και τα μυαλά μας όμως οδηγικά είναι ανάποδα σε αναλογία (με το μεγαλύτερο ποσοστό) της Ευρώπης! Κάτι πρέπει να γίνει για:

-παραβίαση σε κοκκινο

-παραβίαση stop με κορνάρισμα / yolo

-rage driving καθημερινές πρωί

-parking

-πληρωμή παρκαρίσματος σε δημόσιο χώρο

  • Απαντ. 242
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

αφηνω αυτο εδω, εγινε πριν λιγες ωρες

 

 

Ο δολοφονος που ξεφυγε μπροστα αργα η γρηγορα θα το βρει μπροστα του. Οπως και οι 2 που πηγαν να φυγουν και μπηκε μπροστα ο αστυνομος. Ζουγκλα πραγματικη.

5 ώρες πριν, phanispal είπε

Ο κόσμος έχει πιεστεί από το 2008 και μετά, βάλε και τα lockdown και δένει το γλυκό.

Δε θα ηρεμήσει με τις κάμερες και τα πρόστιμα, σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί και να έχει και τα αντίθετα αποτελέσματα.

 

Φταιει και ο κακιστος συγχρονος τροπος ζωης. Ολοι τρεχουν να προλαβουν το οτιδηποτε μην χασουν αυτο που προσταζει η κοινωνια. Οι πολεις ειναι βοθρος ενα ατερμονο κυνηγι να κανεις αυτο να κανεις εκεινο να βγαλεις 2 ευρω παραπανω κτλ κτλ εχοντας ξεχασει τι πραγματικα αξιζει. Μηδεν ηρεμια της ψυχης ολοι τρεχουν για το κυνηγι του χαμενου θησαυρου. Για αυτο και γινονται αυτα στους δρομους για να φτασουν μισο λεπτο νωριτερα σκοτωνουν οποιον βρουν μπροστα τους. 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεγάλη αλήθεια το παραπάνω για τον τρόπο ζωής στις πόλεις και κυρίως στην Αθήνα. Είμαστε πολλοί πλέον, τα αυτοκίνητα ακόμη περισσότερα και δεν ευνοούνται μέτρα για να αποσυμφορηθεί το κυκλοφοριακό (π.χ. περισσότερες μέρες τηλεργασία). Προσοχή στον δρόμο λοιπόν, αμυντική οδήγηση, και μακριά από ανούσιες διενέξεις μιας και κυκλοφορούν αρκετοί σαλταρισμένοι / πιωμένοι στον δρόμο.

Επεξ/σία από mevsem
Δημοσ.

Το επίπεδο ορθής λειτουργίας ενός Κράτους σχετίζεται για τις μετακινήσεις με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Ανεξάρτητα από το εάν κάτι είναι σωστό και κάτι άλλο όχι απο την στιγμή που χρησιμοποιείται και για εισπρακτικούς λόγους χάνεται όλη η ουσία. Είναι αδιανόητο να ζητάς χρήματα, λόγω παράβασης, σε έναν οδηγό ενώ πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια και κτεο. Εάν θέλεις αληθινά να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα και νοιάζεσαι πραγματικά για τους πολίτες δεν ζητάς χρήματα αλλά σε κάθε παράβαση ανάλογα με την σοβαρότητα αφαιρείς πόντους ή προσωρινα το δίπλωμα αλλά και όπου προβλέπεται οριστικά και αμετάκλητα (εκτός απο τις ποινικές ή αστικές προεκτάσεις που ενδέχεται να έχει π.χ. ένα δυστύχημα). Εάν ο οδηγός δεν συμμορφώνεται πρέπει να ξέρει ότι δεν θα έχει δικαίωμα να οδηγεί για το υπόλοιπο της ζωής του. Όλα τα άλλα φούμαρα.

  • Like 3
Δημοσ.
40 minutes ago, Giorgos241 said:

Και τα μυαλά μας όμως οδηγικά είναι ανάποδα σε αναλογία (με το μεγαλύτερο ποσοστό) της Ευρώπης! Κάτι πρέπει να γίνει για:

-παραβίαση σε κοκκινο

-παραβίαση stop με κορνάρισμα / yolo

-rage driving καθημερινές πρωί

-parking

-πληρωμή παρκαρίσματος σε δημόσιο χώρο

ολα αυτά δια μαγείας στρώνουν μολις πάνε σε μια άλλη χώρα όπου τους πηδάνε σαν να μην υπάρχει αύριο....... συμπέρασμα μια χαρά ξέρουν απλά δεν έχουν μπαμπούλα πάνω από το κεφάλι τους ετσι χωρίς φόβο κανουν ότι γουστάρουν.... 

καλά για rage driving πλέον υπάρχει λυση μην δουν οτι ο άλλος τα πήρε στα σοβαρά η και έχει πιθανότητα να έχει όπλο πάνω του το σκατού φεύγει ποιο γρήγορα και απο ταχύτητα του φωτός 

Δημοσ.
Στις 28/6/2025 στις 10:41 ΠΜ, Black Demis είπε

οταν λες ανοχη μηδενικη? ακομη και ελβετια που ζουσα ειχαν ανοχη 3 χιλομετρα αν θυμαμαι καλα (πρακατικης ταχυτητας)

Οταν λεει ανοχη μηδενικη, εννοει να μπαινουν τα προστιμα χωρις δικαιολογιες. Ακομα και τα τωρινα ρανταρ (τα σταθερα που δουλευουν), εχουν ενα περιθωριο. Πχ Εγνατια με οριο 130 δεν θα βγαλει φωτο με 140. Για τα κινητα ρανταρ, ε δεν εχει τυχει να με σταματησουν με οριο 70 και να πηγαινω 75-80. Αυτα για την ταχυτητα. Αν σε πιασουν με κινητο, χωρις κρανος κτλ, εκει δεν εχει ενδιαμεσο

Στις 28/6/2025 στις 4:08 ΜΜ, NickTG είπε

Αν δεν έχει σχέση το που είναι τότε τι έχει? 

Αφού λοιπόν έχει τόσες λωρίδες και δεν έχει σχέση το που είναι ας βάλουμε το όριο εκεί 110.

 

Στις 28/6/2025 στις 4:28 ΜΜ, NickTG είπε

Ή 30αρακι μιας και είναι δρόμος που περνάει από το κέντρο και έχει πολλούς πεζούς τριγύρω. 

 

Μακαρι καμερες και για να μπαινουν προστιμα στους πεζους, γιατι για αυτους που περνανε απο οπου θελουν και θεωρουν οτι εχουν παντου προτεραιοτητα, αλλαζουν μεγαλοι κεντρικοι σε οριο 30. Στην Θεσσαλονικη, Τσιμισκη, Εγνατια, Νικης, Μ. Αλεξανδρου, Καραμανλη δεν υπαρχει κανενας λογος να εχουν οριο 30. 

Αλλα ξερω τι θα πεις. Ειναι εντος κατοικισιμης περιοχης, αλλιως να εβαζαν οριο 110. 

  • Like 1
Δημοσ.
19 minutes ago, Black Demis said:

ολα αυτά δια μαγείας στρώνουν μολις πάνε σε μια άλλη χώρα όπου τους πηδάνε σαν να μην υπάρχει αύριο....... συμπέρασμα μια χαρά ξέρουν απλά δεν έχουν μπαμπούλα πάνω από το κεφάλι τους ετσι χωρίς φόβο κανουν ότι γουστάρουν.... 

καλά για rage driving πλέον υπάρχει λυση μην δουν οτι ο άλλος τα πήρε στα σοβαρά η και έχει πιθανότητα να έχει όπλο πάνω του το σκατού φεύγει ποιο γρήγορα και απο ταχύτητα του φωτός 

Δέχομαι ότι όλοι στρώνουν με μπαμπούλα. 
το να κουβαλάς όπλο - μαχαίρι για να απειλήσεις κάποιον στην δρόμο ξανά δεν είναι κάτι που το θεωρώ σωστό (ούτε ακούγεται κάτι που θα έπρεπε να περάσει ως νόμιμο) 

 

38 minutes ago, spirostolios said:

Το επίπεδο ορθής λειτουργίας ενός Κράτους σχετίζεται για τις μετακινήσεις με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Ανεξάρτητα από το εάν κάτι είναι σωστό και κάτι άλλο όχι απο την στιγμή που χρησιμοποιείται και για εισπρακτικούς λόγους χάνεται όλη η ουσία. Είναι αδιανόητο να ζητάς χρήματα, λόγω παράβασης, σε έναν οδηγό ενώ πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια και κτεο. Εάν θέλεις αληθινά να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα και νοιάζεσαι πραγματικά για τους πολίτες δεν ζητάς χρήματα αλλά σε κάθε παράβαση ανάλογα με την σοβαρότητα αφαιρείς πόντους ή προσωρινα το δίπλωμα αλλά και όπου προβλέπεται οριστικά και αμετάκλητα (εκτός απο τις ποινικές ή αστικές προεκτάσεις που ενδέχεται να έχει π.χ. ένα δυστύχημα). Εάν ο οδηγός δεν συμμορφώνεται πρέπει να ξέρει ότι δεν θα έχει δικαίωμα να οδηγεί για το υπόλοιπο της ζωής του. Όλα τα άλλα φούμαρα.

Ναι απλά τα επιπλέον χρήματα είσπραξης βοηθούν φαντάζομαι στην συντήρηση ενός τέτοιου συστήματος. Όταν δουλεύει. 

 

22 minutes ago, SabotazNic said:

Μακαρι καμερες και για να μπαινουν προστιμα στους πεζους, γιατι για αυτους που περνανε απο οπου θελουν και θεωρουν οτι εχουν παντου προτεραιοτητα, αλλαζουν μεγαλοι κεντρικοι σε οριο 30

Χθες μου ετυχε σε άσχετο σημείο πάνω στην Κηφησιάς πεζός. Αναρωτιόμουν αν με είχε βαρέσει η ζέστη: βγήκε μέσα από βλάστηση. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 minutes ago, SabotazNic said:

Οταν λεει ανοχη μηδενικη, εννοει να μπαινουν τα προστιμα χωρις δικαιολογιες. Ακομα και τα τωρινα ρανταρ (τα σταθερα που δουλευουν), εχουν ενα περιθωριο. Πχ Εγνατια με οριο 130 δεν θα βγαλει φωτο με 140. Για τα κινητα ρανταρ, ε δεν εχει τυχει να με σταματησουν με οριο 70 και να πηγαινω 75-80. Αυτα για την ταχυτητα. Αν σε πιασουν με κινητο, χωρις κρανος κτλ, εκει δεν εχει ενδιαμεσο

 

Μακα

ετσι ειναι παγκόσμια ακομη και σε πολύ αυστηρές χώρες πάντα έχουν ενα περιθώριο και όταν έρχεται η κλήση σου λέει όριο ήταν 130 σε πιάσαμε με 140 -6 χιλομετρα ειναι το περιθώριο και τρως κλήση για 4 χιλομετρα κάνα 30 ευρώ πχ (αν το ίδιο γίνει στην περιοχη των 80 ειναι λιγοτερο και μηδενικό στα στενά και γειτονίες  όπου ειναι 30 (συνήθως πλακόστρωτα η ανάμεσα στα συγκροτήματα η κοντά στα σχολεία κλπ) 

+ δεν ειναι οπως σε μας που ο πεζός κάνει ότι γουστάρει..... πέρασες με κόκκινο..... πρόστιμο... πέρασες με κόκκινο και προκάλεσες ατυχημα πρόστιμο και καλύπτεις όλες της ζημίες από την τσέπη..... πέρασες εκτός διαβσης..... παλι πρόστιμο 
βγήκες στην εθνική????? (ναι εχω πετύχει κάτι τέτοιο στο εξωτερικό....... και πολλές φορές στην ελλαδα)...... δεν εχεις πρόστιμο....... σε μαζεύουν και σε πάνε για ψυχιατρική αξιολόγηση....... 

11 minutes ago, Giorgos241 said:

Δέχομαι ότι όλοι στρώνουν με μπαμπούλα. 
το να κουβαλάς όπλο - μαχαίρι για να απειλήσεις κάποιον στην δρόμο ξανά δεν είναι κάτι που το θεωρώ σωστό (ούτε ακούγεται κάτι που θα έπρεπε να περάσει ως νόμιμο) 

 

 

ετσι οπως έχουν γίνει όλοι, γεμάτοι οργή και θυμό, πλέον όταν βγαίνεις έξω παιζει κορόνα γράμματα την ζωή σου δεν ειμαστε εποχές προ κοβιδ που κάτι τετοια τα έβλεπες μια φορά στα τόσο και αν.... τώρα όλοι ειναι στα χειρότερα τους και δεν έχουν τπτ να σε κανουν ένα με την άσφαλτο.... για αυτό πρέπει να μπορεις να αμύνεσαι.....

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, SabotazNic said:

Μακαρι καμερες και για να μπαινουν προστιμα στους πεζους, γιατι για αυτους που περνανε απο οπου θελουν και θεωρουν οτι εχουν παντου προτεραιοτητα, αλλαζουν μεγαλοι κεντρικοι σε οριο 30. Στην Θεσσαλονικη, Τσιμισκη, Εγνατια, Νικης, Μ. Αλεξανδρου, Καραμανλη δεν υπαρχει κανενας λογος να εχουν οριο 30. 

Αλλα ξερω τι θα πεις. Ειναι εντος κατοικισιμης περιοχης, αλλιως να εβαζαν οριο 110. 

Ας βάλουν. 

Θεωρείς θα με ενοχλήσει?

Ναι η ασφάλεια ακόμα και αυτού που θα περάσει έτσι είναι ένας λόγος να μειωθεί το όριο. Δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό. 

Φυσικά δεν είναι ο μοναδικός. 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Arkin είπε

Γιατι ξερουν οτι Ελλαδα ειναι μπαχαλο και δεν τρεχει τιποτα. Το ιδιο και οι ξενοι οχι μονο Ελληνες. Οταν ερχονται Ελλαδα οδηγανε χαλια ενω στη χωρα τους υποδειγματικα. Επισης δρομους ακομα δεν εχουμε δυστυχως. Περιφερειακος Θεσσαλονικη-Μουδανια καθε λιγα χλμ εχει κατι τρελα βουναλακια πας με 100-120 και το νιωθεις καλα ουτε καν ισιος δεν ειναι ο δρομος δηλαδη. Χωρια οτι οταν βρεχει γινονται κατι γουρνες και με 50 να πηγαινεις μπορει να σε πεταξει απο το δρομο. Αυτα ειναι ντροπη σε εναν δρομο που δεν αδειαζει ποτε και ειδικα καλοκαιρι γινεται χαμος με τον τουρισμο που κατεβαινουν Χαλκιδικη. Δεν ειναι για τιποτα η Ελλαδα ακομα και αυτα που φτιαχνουν γινονται για τις μιζες πχ 10 εκατομμυρια να γινει ενας δρομος τα 5 θα πανε τσεπουλα γνωστων και με τα αλλα 5 θα κανουν εναν δρομο που σε 1-2 χρονια θα ειναι ερειπιο. Καταντια αλλα αυτη ειναι η Ελλαδα καινουργιοι δρομοι και σε 1-2 μηνες βλεπεις να εχουν κατσει σε αρκετα σημεια περα απο τα βουναλακια καθε λιγο σε δρομους με οριο 120-130χλμ. Στην υγεια μας παιδια και προσεχετε στους δρομους 10 φορες παραπανω απο οτι πρεπει γιατι εχει πολλους δολοφονους εκει εξω που πανε οπως να ναι. 

Θεσσαλονικη-Μουδανια 90χιλ.μεσα στα πουρναρια , μουδανια-ποτιδαια που περναει  απο χωριο 110χιλ. ωραια και λογικα ετσι?

1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Μακαρι καμερες και για να μπαινουν προστιμα στους πεζους, γιατι για αυτους που περνανε απο οπου θελουν και θεωρουν οτι εχουν παντου προτεραιοτητα, αλλαζουν μεγαλοι κεντρικοι σε οριο 30. Στην Θεσσαλονικη, Τσιμισκη, Εγνατια, Νικης, Μ. Αλεξανδρου, Καραμανλη δεν υπαρχει κανενας λογος να εχουν οριο 30. 

Αλλα ξερω τι θα πεις. Ειναι εντος κατοικισιμης περιοχης, αλλιως να εβαζαν οριο 110. 

σαμπως μπορεις σαυτες τις οδους να πας με παραπανω? αλλα ακομα και να μπορεις δεν πας γιατι αντιλαμβανεσαι την επικυνδυνοτητα του δρομου.οπως ειπα αυτος που θα απει με 100 θα παει και με το οριο των 30,αυτος που προσεχει δεν χρειαζοταν το οριο των 20 και 50 να ειχε παλι πιο προσεκτικα θα πηγαινε με χαμηλοτερο οριο.

Δημοσ.
4 minutes ago, mike15 said:

Θεσσαλονικη-Μουδανια 90χιλ.μεσα στα πουρναρια , μουδανια-ποτιδαια που περναει  απο χωριο 110χιλ. ωραια και λογικα ετσι?

σαμπως μπορεις σαυτες τις οδους να πας με παραπανω? αλλα ακομα και να μπορεις δεν πας γιατι αντιλαμβανεσαι την επικυνδυνοτητα του δρομου.οπως ειπα αυτος που θα απει με 100 θα παει και με το οριο των 30,αυτος που προσεχει δεν χρειαζοταν το οριο των 20 και 50 να ειχε παλι πιο προσεκτικα θα πηγαινε με χαμηλοτερο οριο.

μονο που αυτος που προσεχει θα ειναι ενας στους 10,000 και αυτοι που δεν προσεχουν (γιατι δεν τους νοιαζει ) θα ειναι ολοι η υπολοιποι..... 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Black Demis είπε

μονο που αυτος που προσεχει θα ειναι ενας στους 10,000 και αυτοι που δεν προσεχουν (γιατι δεν τους νοιαζει ) θα ειναι ολοι η υπολοιποι..... 

ελα ρε υπερβολες,εμεις εδω ειμαστε καλα παιδια,ΧΑΛΑΡΑ=θεσαλονικη

Δημοσ.
6 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Nah μόνο και μόνο από τον ελιγμό του φαίνεται ότι είναι χερας. Οπότε τι κατάφερε απλώς? Να μην φάει πρόστιμο και να συνεχίσει την βόλτα του. More power to him. Έτσι πρέπει κάθε δράση φέρνει αντίδραση. Κλείνουν ένα ολόκληρο δρόμο, ε θα έχουν αυτή την αντίδραση. 

 

Έχεις ιδέα πόσοι τέτοιου τύπου χεράδες έχουν μπει στο κουτί με γαμπριάτικα ή είσαι παλαιοχριστιανός και γράφεις από καμιά σπηλιά; 

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 29/6/2025 στις 5:23 ΠΜ, papoys1 είπε

Για μενα δεν φταίει ο Ελληνας οδηγός αλλά το συστημα που τον εχει εκπαιδεύσει ετσι για ψηφοθηρικους λόγους. Όταν με τη μεσολάβηση κάποιου πολιτικού του σβηνεται η κλήση γιατί να μην παρκάρει όπου γουσταρει,γιατί να μην περάσει ,με κόκκινο γιατί να μην τρέχει όσο θέλει ακόμη και έξω από σχολεία και να κορνάρει στον πεζό ρίχνοντάς του και κανένα μπινελίκι που του εκοψε τη φόρα επειδή επιχείρησε από διάβαση να περάσει απέναντι,γιατί να μη μπει στη λεωφορειολωρίδα και να φτάσει πρώτος γράφοντας εκεί που δεν πιάνει μελάνι τους υπόλοιπους οδηγούς;;;

Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αλλα κάπου διαβασα πρόσφατα ότι 3.000.000 οχηματα κυκλοφορούν χωρίς ΚΤΕΟ ή ανασφάλιστα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αν δεν αλλάξει το σάπιο σύστημα (πρόσφατο παράδειγμα) που επιτρέπει στον κρητικό π.χ. να δηλώνει βοσκοτόπια στη Θράκη ή στη Χίο να πάρει επιδοτήσεις επειδή η Κρήτική έκταση δηλώθηκε ήδη σχεδόν δυο φορές έτσι θα μαλώνουμε.

Και επειδή αυτοί δεν πρόκειται να αλλάξουν μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι εμείς;;

για τα 3 εκατ. το είδα στις ειδήσεις αλλά είμαι πολύ επιφυλακτικός για τα νούμερα με τον λογική ότι στην Ελλάδα έχουμε σχεδόν 6 εκατ. ΙΧ και άλλα 3 εκατ. υπόλοιπα. δλδ ένας στους τρεις δεν περνάει ΚΤΕΟ. εξωφρενικό ποσοστό και το κράτος δεν κάνει κάτι να το αλλάξει αυτό...

Ο Έλληνας παίζει με τις πιθανότητες. δεν είναι τόσο θέμα ρουσφετιού (για μερικούς είναι αλλά όχι για τόσους πολλούς) αλλά ότι δεν γίνονται γενικά έλεγχοι και εάν τον πιάσουν το ρίχνει στην άδικη την κοινωνία. δεν μπορώ να δεχτώ πως αυτός που έχει αυτοκίνητο χρέπι ή ο άλλος που παρκάρει καθημερινά στο πάρκινγκ έξω από το σπίτι μου, έχουν όλοι τον τρόπο να σβήσουν την κλήση. δεν μπορώ να δεχτώ πως όσοι πίνουν μπύρες στο ψιλικατζίδικο στην γειτονιά μου και φεύγουν μεθυσμένοι μέρα μεσημέρι με το αυτοκίνητό τους έχουν τρόπο να σβήσουν κλήσεις. απλά στηρίζονται στο γεγονός πως δεν θα τους πιάσουν.

22 ώρες πριν, meletis11 είπε

Ας φτιαχτουν σωστες οδοί - σωστοι δρομοι, ας ρυθμιστουν οπως πρεπει οι σηματοδοτες, ας γινεται πιο σωστη η εξεταση για διπλωμα και πιο αυστηρος ελεγχος στα πληθη των τουριστων που ερχονται και ας αφησουν τις καμερες και τις ποινες.

αυτήν την λογική την έχει και ο πατέρας μου δυστυχώς. του λες για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, σου απαντά ''μα και στην Ευρώπη κλέβουν''. του λες για κάτι άλλο, μα και οι άλλοι κάνουν τα ίδια. σε τι ακριβώς φταίνε οι τουρίστες; πως θα φτιαχτούν σωστές οδοί εάν δεν ισοπεδωθεί όλη η Ελλάδα; 

το γεγονός πως στην Αθήνα που μένω, σε ΚΑΘΕ μα ΚΑΘΕ φανάρι που γίνεται κόκκινο περνάνε τουλάχιστον άλλα δύο αυτοκίνητα και ανάβει πράσινο και τους βλέπεις ακόμη να περνάνε με κόκκινο, ε λίγο ντροπή. τι ρύθμιση χρειάζεται αυτό; ρύθμιση του εγκεφάλου του οδηγού μάλλον. κάμερες και ποινές και παράλληλα μαθήματα οδικής συμπεριφοράς. επίσης καλύτερες διαγραμμίσεις στους δρόμους και ποιότητα ασφάλτου. δεν μπορεί στην γέφυρα του Ασπροπύργου ή της Λ. Αθηνών να υπάρχουν σαμαράκια πάνω στις γέφυρες λόγω κακής οδόστρωσης. εκεί που το όριο είναι 80 να υπάρχει αυτό το χάλι και να σε πετάει στον αέρα...

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, mike15 said:

ελα ρε υπερβολες,εμεις εδω ειμαστε καλα παιδια,ΧΑΛΑΡΑ=θεσαλονικη

Μακάρι θεσσαλονικη να ήταν όπως πριν από 5 χρονια, μακάρι, όντος ήταν όλα όπως τα λες χαλαρά!! , τώρα βγαίνεις και ένας προσπαθεί να σκοτώσει τον άλλον στην οδήγηση, και γενικός κόσμος έχει σαλτάρει + πλυθησμος ανέβηκε στο Θεό 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...