Charismo Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Προσοχή στο τιμόνι ρε γαμώτο. Τα νέα αναφέρουν πως μαζί του, έχασε τη ζωή του και ο αδερφός του. Liverpool football star Diogo Jota, 28, killed in car crash - report 4
chrisde Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Δεν είναι (μόνο) θέμα προσοχής, δεν ξέρουμε τι ακριβώς μπορεί να έγινε. Είναι σίγουρα όμως θέμα ασφάλειας σχετικά με τα supercars όπως αυτό που οδηγούσε και οδηγούν πολλοί αθλητές-celebrities https://www.sdna.gr/auto-moto/1327023_giati-pire-fotia-i-lamborghini-toy-zota
NikosKallithea Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Αποκλείεται να πήγαινε κατω απο 300 χιλ την ωρα, το αυτοκίνητο εξαϋλώθηκε 1
dsi44 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου ενταξει... αμα βγω εγω να πηγαινω με 250 και μου σκασει το λαστιχο να δω ποσα θεματα στα φορουμ θα δημιουργηθουν... δολοφονος που ετρεχε με 300 σκοτωθηκε... 5
avacan23 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάηκε μαζί με τον αδερφό του… πολύ κρίμα… τεράστιο ταλέντο.. ότι και να φταίει, ο δρόμος, τα λάστιχα , το αυτοκίνητο, δεν έχει σημασία..παντρεύτηκε πριν 10 μέρες είχε 3 παιδιά και ήταν στο απόγειο της καριέρας του. Έχασε το αεροπλάνο κι έτρεχε να προλάβει το φέρι για να πάει από Ισπανία Αγγλία. Ούτε κόντρες έκανε ούτε βλακείες .. μια προσπέραση με 200χλμ και έσκασε το λάστιχο λένε… πολύ κρίμα.. Επεξ/σία 4 Ιουλίου από avacan23 1
dtk-386 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 ώρα πριν, dsi44 είπε ενταξει... αμα βγω εγω να πηγαινω με 250 και μου σκασει το λαστιχο να δω ποσα θεματα στα φορουμ θα δημιουργηθουν... δολοφονος που ετρεχε με 300 σκοτωθηκε... η 1η μου σκέψη. 👌 1
basilis_k6 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Κλασσικη περιπτωση βλαβης. Τα λεφτα αγοραζουν γρηγορο αμαξι αλλα οχι χερια. 1
cthulhucarbide Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου Εγώ πάντως αναρωτιέμαι, δεν έχει βγει κάποιο ειδικό λάστιχο που όταν τρυπάει να μην φεύγει γρήγορα ο αέρας, ή κάποια παρόμοια πατέντα, ώστε να μην χάνεται ο έλεγχος και φεύγει το αμάξι στο χωράφι ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες? Ειδικά όταν μιλάμε για τέτοια supercars που το κόστος δεν είναι εμπόδιο μου φαίνεται λίγο περίεργο να μην υπάρχει κάποιο σύστημα που να μην έχει υιοθετηθεί από τους κατασκευαστές
JakeKaufman Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 7 hours ago, avacan23 said: . Έχασε το αεροπλάνο κι έτρεχε να προλάβει το φέρι για να πάει από Ισπανία Αγγλία. Ούτε κόντρες έκανε ούτε βλακείες .. μια προσπέραση με 200χλμ και έσκασε το λάστιχο λένε… πολύ κρίμα.. ε πες το έτσι, έτρεχε να προλάβει το καράβι ο άνθρωπος. δικαιολογείται να πηγαίνει με 200. και με 300 έπρεπε. 1 1
milos_ Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 9 ώρες πριν, avacan23 είπε Δεν μπορώ να πιστέψω ότι κάηκε μαζί με τον αδερφό του… πολύ κρίμα… τεράστιο ταλέντο.. ότι και να φταίει, ο δρόμος, τα λάστιχα , το αυτοκίνητο, δεν έχει σημασία..παντρεύτηκε πριν 10 μέρες είχε 3 παιδιά και ήταν στο απόγειο της καριέρας του. Έχασε το αεροπλάνο κι έτρεχε να προλάβει το φέρι για να πάει από Ισπανία Αγγλία. Ούτε κόντρες έκανε ούτε βλακείες .. μια προσπέραση με 200χλμ και έσκασε το λάστιχο λένε… πολύ κρίμα.. Κανένα αεροπλάνο δεν έχασε. Για ιατρικούς λόγους δεν μπορούσε να ταξιδέψει με αεροπλάνο και έτσι χρησιμοποίησε το αυτοκίνητο
avacan23 Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου εκανε εγχείρηση στα πνευμονια και δεν μπορούσε να ταξιδέψει με αεροπλανο. αλλάζει κάτι στο δυσσάρεστο γεγονος? σημερα στη δουλειά έλεγαν οτι και ελλάδα είχαμε 2 περιστατικα θανάτου με Λάμπο Ουρακάν λόγω ελαστικών, ένας τράπερ και ενας αδερφός μιας βουλευτή και ότι τα ανθρακονημάτα και άλλα υλικα που έχει η λάμπο για χαμηλό βάρος είναι ότι χειρότερο σε περίπτωση φωτιάς σε σχέση με τη λαμαρινα που θα χε ενα συμβατικό αυτοκίνητο..δλδ δεν θα παιρνε τόσο γρήγορα φωτιά και μπορεί να τη γλίτωνε αν είχε συμβατικό αυτοκίνητο..δεν ξέρω αλλά προσωπικά λυπάμαι γιατι ειχε 3 παιδιά και χάθηκε και ο αδερφός του, ου΄τε γιατι ήταν διάσημος ουτε για τίποτα άλλο, είναι πολύ κρίμα να φεύγει κάποιος έτσι.. https://www.carandmotor.gr/nea/skasmeno-lastiho-sto-aytokinito-pos-na-apofygo
Nabuko Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, avacan23 είπε και ελλάδα είχαμε 2 περιστατικα θανάτου με Λάμπο Ουρακάν λόγω ελαστικών, ένας τράπερ και ενας αδερφός μιας βουλευτή Εν τω μεταξύ ο τάπερ σκοτώθηκε με Πόρσε και ο αδερφός της Μονογυιού με Φεράρι και κανένα από τα 2 δυστυχήματα δεν προκλήθηκαν λόγω ελαστικού. Έγκυρη δημοσιογραφία. Απ' ότι θυμάμαι αυτός που σκοτώθηκε λόγω σκασμένου ελαστικού σε συνδυασμό με υψηλή ταχύτητα ήταν ο γιος του Jumbo με Πόρσε, που σκότωσε και άλλους Επεξ/σία 4 Ιουλίου από Nabuko
JakeKaufman Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 1 hour ago, avacan23 said: σημερα στη δουλειά έλεγαν οτι και ελλάδα είχαμε 2 περιστατικα θανάτου με Λάμπο Ουρακάν λόγω ελαστικών, ένας τράπερ Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι οι απολαβές του τράπερ του επιτρέπουν να αγοράσει Ουρακαν;
avacan23 Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) μια αναζήτηση εκανα και μου βγήκε αυτό. ουτε κανενα τραπερ ξερω ουτε αν ο καποιος μονουιος σκοτώθηκε με λάμπο λογω σκασμένων ελαστικών. στο τραγικο ατύχημα που πεθανε η μάνα με το παιδί της σε σταθμό στην εθνική οδό δε βλέπω τη σύνδεση. θυμάμαι τότε λέγανε για επικίνδυνο ελιγμό και ότι του εφυγε το αμαξι και θυμάμαι και ενα βίντεο να παίρνει φωτιά. δεν ξέρω τι νόημα έχει να τα συζητάμε αυτά..πέθανε ένας ανθρωπος μαζί με τον αδερφό του..ας προσέχουμε πως οδηγάμε και τι ελαστικά έχουμε στα αυτοκίνητα μας..και δυστυχώς στην ελλάδα ειδικά κάθε φορά που οδηγάμε ασ έιμαστε έξτρα προσεκτικοί https://www.newsauto.gr/news/o-light-to-zi-sti-mikono-me-lamborghini/ https://www.newsauto.gr/news/giati-ta-supercar-pernoun-efkola-fotia-video/ Ειδικά στην περίπτωση ενός κεντρομήχανου όπως η «Lambo», όπου ο κινητήρας αυτός καθαυτός αλλά και όλα τα περιφερειακά, των κυκλωμάτων ψύξης και λίπανσης συμπεριλαμβανομένων αναπτύσσουν πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Ταυτόχρονα λόγω της στενότητας του χώρου -ας μην ξεχνάμε πως μιλάμε για μεγάλους, πολυκύλινδρους κινητήρες, τα πάντα βρίσκονται πολύ κοντά οπότε και η παραμικρή διαρροή αρκεί για να ξεσπάσει πυρκαγιά. Από εκεί και πέρα τα υλικά όπως τα ανθρακονήματα συμβάλλουν στη διάδοση και τη συντήρηση της φωτιάς, ενώ τα ελαφρά μέταλλα που συνήθως χρησιμοποιούνται έχουν χαμηλό σημείο τήξης με αποτέλεσμα τα supercars στις περισσότερες περιπτώσεις να λιώνουν στην κυριολεξία. Επομένως, σε μία ενδεχόμενη σύγκρουση, οι πιθανότητες ένα supercar να εκδηλώσει πυρκαγιά και να γίνει… στάχτη είναι αυξημένη ακριβώς λόγω της φιλοσοφίας της κατασκευής τους και των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Επεξ/σία 4 Ιουλίου από avacan23
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα