Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφου η ιδια η ΔΙΑΣ το κανει και δεν ασχολειται με κανενα .

Το προβλημα δεν ειναι η διηθηση ομως... ειναι οτι την κανουν απο παντου (δεξια - αριστερα ) σε σημεια ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ  λες και ειναι ο marc marquez κοντευοντας να σπασουν καθρεπτες με τα ζιγκ ζαγκ. Παράλληλα εχουμε ολοι φανταζομαι πετυχει μηχανοβιους στο κηφισο να κανουν διηθηση εκατερωθεν του αυτοκινητου και αν κινηθεις λιγο σου πηρε το φτερο στα χερια...  Ρε guys... 

 

 

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν πρόκειται να κοπεί η διήθηση. Ό,τι και να γίνει. Το θέμα είναι να μην κινούνται με υψηλές ταχύτητες όλοι και να τηρούν τα όρια. Τα νέα όρια, τα 30χλμ σε κατοικημένες περιοχές. Διήθηση και παρκινγκ είναι τα πλεονεκτηματα του δικύκλου, με πολύ ακριβό κιόλας αντίτιμο αν χτυπήσεις.

Μη ζηλεύετε, μπορείτε να αγοράσετε κι εσείς και να μη λιώνει ο κώλος σας στο κάθισμα 2-3 ώρες την ημέρα. Επίσης υπάρχει και η λύση της επιστροφής στα χωριά σας και θα λυθούν όλων τα προβλήματα.

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Confused 3
  • Sad 2
  • Haha 2
Δημοσ.
1 hour ago, Black Demis said:

αν φάνε μερικά πρόστιμα και ξαφνικά καταλάβουν οτι δεν μπορουν πλέον να πάνε με μηχανη στην δουλειά ξέρεις τι θα κανουν?
..............
θα πάρουν όλοι τους αυτοκίνητο........ 

Τρομάξαμε. Η ίδια δικαιολογία μια ζωή.

Να κάνει τη διήθηση του όταν τα οχήματα είναι σταματημένα. Όταν είναι σε κίνηση, είτε μένει πίσω είτε κάνει νόμιμη προσπέραση αλλάζοντας λωρίδα. Δεν επιτρέπεται η παράλληλη κίνηση δύο οχημάτων στην ίδια λωρίδα. Ας το καταλάβουμε επιτέλους.

Δεν φταίμε σε κάτι αν κάποιος βαρέθηκε τη ζωή του.

30 minutes ago, pace said:

Μη ζηλεύετε, μπορείτε να αγοράσετε κι εσείς και να μη λιώνει ο κώλος σας στο κάθισμα 2-3 ώρες την ημέρα. Επίσης υπάρχει και η λύση της επιστροφής στα χωριά σας και θα λυθούν όλων τα προβλήματα.

Μια χαρά είναι ο δικός μας κώλος. Έχουμε και aircon. Ο δικός σας είναι το πρόβλημα. Και οκ, ζήσατε αρκετά. Εμείς τι φταίμε να έχουμε τύψεις μετά;

  • Like 7
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Τρομάξαμε. Η ίδια δικαιολογία μια ζωή.

Ειρωνευεσαι γιατι ευτυχως δεν εχει συμβει κατι τετοιο.

Αν συμβει θα ειναι πιο τρομακτικο απο οσο νομιζεις.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 minutes ago, jimmy213 said:

 

1 hour ago, pace said:

Μη ζηλεύετε, μπορείτε να αγοράσετε κι εσείς και να μη λιώνει ο κώλος σας στο κάθισμα 2-3 ώρες την ημέρα. Επίσης υπάρχει και η λύση της επιστροφής στα χωριά σας και θα λυθούν όλων τα προβλήματα.

Μια χαρά είναι ο δικός μας κώλος. Έχουμε και aircon. Ο δικός σας είναι το πρόβλημα. Και οκ, ζήσατε αρκετά. Εμείς τι φταίμε να έχουμε τύψεις μετά;

Έτσιιιιιι!!! Πες τα χρυσόστομε (και ο άλλος πιο μέσα)!
Εμείς και οι άλλοι. Οι έτσι και οι αλλιώς. Οι από εδώ και οι από εκεί.

Γιατί αυτοί (ξέρεις, οι άλλοι) δεν είναι σαν εμάς, είναι διαφορετικοί. Ας πούμε, έχουν 2 κεφάλια και 8 δάχτυλα και όσο τους πατάμε με τις ρόδες (τους περνάμε από πάνω), τόσο κερδίζουμε πόντους που μπορούμε να τους εξαργυρώσουμε για να κερδίσουμε εμείς.

Οι άλλοι, οι από εκεί, οι απέναντι, οι έξω από το κουτί, στο σήμερα, στο τώρα, να πάνε να γαμηθούν.

Επεξ/σία από csontheline
Δημοσ.
1 hour ago, lector said:

Οταν στερεις απο τη μηχανη τα πλεονεκτηματα που εχει σε σχεση με ενα αυτοκινητο, δηλαδη το λιγοτερο ογκο και την περισσοτερη ευελιξια, μαντεψε, εχεις ακομα ενα αυτοκινητο. Και οποιος ειναι τοσο ηλιθιος να πιστευει οτι δεν υπαρχουν αρκετα αυτοκινητα να μποτιλιαρουν, αλλα χρειαζομαστε ακομα περισσοτερα, θα επρεπε να μπαινει πρωτα φυλακη και μετα να δικαζεται.

Αν το πλεονέκτημα που έχει είναι να είσαι παράνομος-επικίνδυνος-αντικοινωνικός οδηγός, να το στερήσουμε και να πάρουμε το έξτρα αυτοκίνητο.

Σε χώρες όπως η Ινδία και το Πακιστάν, που οι μηχανές κυκλοφορούν παντού, η οδηγική συμπεριφορά έχει πιάσει πάτο. Όταν το δίτροχο γίνεται η εύκολη λύση για όλους,  το αποτέλεσμα είναι χάος. Γιατί μαζί του φέρνει και ένα sense of entitlement "δεν χρειάζομαι λωρίδα, δεν χρειάζομαι φλας, κάνω χάρη στους άλλους που έχω μηχανή οπότε στην μπάντα όλοι να περάσω για να σας κάνω πιο μεγάλη χάρη". 

Η χρήση δικύκλων χωρίς παιδεία δεν φέρνει "ευελιξία" — φέρνει ζούγκλα.

  • Like 14
  • Thanks 2
  • Confused 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Αν το πλεονέκτημα που έχει είναι να είσαι παράνομος-επικίνδυνος-αντικοινωνικός οδηγός, να το στερήσουμε και να πάρουμε το έξτρα αυτοκίνητο.

Σε χώρες όπως η Ινδία και το Πακιστάν, που οι μηχανές κυκλοφορούν παντού, η οδηγική συμπεριφορά έχει πιάσει πάτο. Όταν το δίτροχο γίνεται η εύκολη λύση για όλους,  το αποτέλεσμα είναι χάος. Γιατί μαζί του φέρνει και ένα sense of entitlement "δεν χρειάζομαι λωρίδα, δεν χρειάζομαι φλας, κάνω χάρη στους άλλους που έχω μηχανή οπότε στην μπάντα όλοι να περάσω για να σας κάνω πιο μεγάλη χάρη". 

Η χρήση δικύκλων χωρίς παιδεία δεν φέρνει "ευελιξία" — φέρνει ζούγκλα.

Έχεις ένα δίκιο αν νιώθεις/σκέφτεσαι σαν Ινδός ή Πακιστανός.

Με τα ποδήλατα, πατίνια συμβαίνει το ίδιο? Τι λες?

  • Confused 1
Δημοσ.
14 hours ago, lector said:

Σου εχει φαει τη γκομενα μηχανοβιος;

ευτυχώς οι καλές γκόμενες γουστάρουν αμάξι και άνεση και όχι κράνος στην κεφάλα.

  • Like 2
  • Haha 5
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Μακιαβέλλι είπε

Αν το πλεονέκτημα που έχει είναι να είσαι παράνομος-επικίνδυνος-αντικοινωνικός οδηγός, να το στερήσουμε και να πάρουμε το έξτρα αυτοκίνητο.

Σε χώρες όπως η Ινδία και το Πακιστάν, που οι μηχανές κυκλοφορούν παντού, η οδηγική συμπεριφορά έχει πιάσει πάτο. Όταν το δίτροχο γίνεται η εύκολη λύση για όλους,  το αποτέλεσμα είναι χάος. Γιατί μαζί του φέρνει και ένα sense of entitlement "δεν χρειάζομαι λωρίδα, δεν χρειάζομαι φλας, κάνω χάρη στους άλλους που έχω μηχανή οπότε στην μπάντα όλοι να περάσω για να σας κάνω πιο μεγάλη χάρη". 

Η χρήση δικύκλων χωρίς παιδεία δεν φέρνει "ευελιξία" — φέρνει ζούγκλα.

Εγραψα ξεκαθαρα για ποια πλεονεκτηματα μιλαω, και δε θυμαμαι να ειπα να εισαι παρανομος επικινδυνος ή αντικοινωνικος οδηγος.

Αλλωστε, δε χρειαζεσαι να καβαλας μηχανη για να εισαι παρανομος επικινδυνος ή αντικοινωνικος οδηγος. Καθε μερα τα βλεπουμε.

  • Like 5
Δημοσ.
28 minutes ago, pace said:

Έχεις ένα δίκιο αν νιώθεις/σκέφτεσαι σαν Ινδός ή Πακιστανός.

Με τα ποδήλατα, πατίνια συμβαίνει το ίδιο? Τι λες?

Το αν νιώθω Ινδός δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Σημασία έχει ότι το περιβάλλον στο οποίο οδηγάμε πιο πολύ φέρνει σε Ινδία παρά σε Ευρωπαϊκή χώρα. 

1 minute ago, lector said:

Εγραψα ξεκαθαρα για ποια πλεονεκτηματα μιλαω, και δε θυμαμαι να ειπα να εισαι παρανομος επικινδυνος ή αντικοινωνικος οδηγος.

Αλλωστε, δε χρειαζεσαι να καβαλας μηχανη για να εισαι παρανομος επικινδυνος ή αντικοινωνικος οδηγος. Καθε μερα τα βλεπουμε.

Φυσικά και όχι. Αλλά υπάρχει πολύ ησχυρή συσχέτιση χρήσης δικύκλων και κακής οδηγικής κουλτούρας σε πολλές κοινωνίες. Δεν γίνεται να αγνοηθεί. 

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, spooker είπε

ευτυχώς οι καλές γκόμενες γουστάρουν αμάξι και άνεση και όχι κράνος στην κεφάλα.

Ό,τι πιο λάθος έχει γραφτεί στο thread, πιο λάθος και από το spelling στο «θυριο πατινη».

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Αν το πλεονέκτημα που έχει είναι να είσαι παράνομος-επικίνδυνος-αντικοινωνικός οδηγός, να το στερήσουμε και να πάρουμε το έξτρα αυτοκίνητο.

Σε χώρες όπως η Ινδία και το Πακιστάν, που οι μηχανές κυκλοφορούν παντού, η οδηγική συμπεριφορά έχει πιάσει πάτο. Όταν το δίτροχο γίνεται η εύκολη λύση για όλους,  το αποτέλεσμα είναι χάος. Γιατί μαζί του φέρνει και ένα sense of entitlement "δεν χρειάζομαι λωρίδα, δεν χρειάζομαι φλας, κάνω χάρη στους άλλους που έχω μηχανή οπότε στην μπάντα όλοι να περάσω για να σας κάνω πιο μεγάλη χάρη". 

Η χρήση δικύκλων χωρίς παιδεία δεν φέρνει "ευελιξία" — φέρνει ζούγκλα.

Δεν έχει σημασία αν οδηγας μηχανη η αμαξι. Ισα ισα με το αμαξι εισαι οντως επικίνδυνος οποτε καλυτερα να οδηγας μηχανη.

 

Και ναι ειμαι απο αυτους που οτι και να οδηγαω κανω αυτα που εγραψες. Φλας; Λολ ουτε καν.

  • Confused 3
Δημοσ.
1 hour ago, majunior said:

Ό,τι πιο λάθος έχει γραφτεί στο thread, πιο λάθος και από το spelling στο «θυριο πατινη».

Θα του εφαγε γκομενα κανας καγκουρας με XT550 του ‘82 και ακομη το φυσαει…

  • Haha 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Αλλά υπάρχει πολύ ησχυρή συσχέτιση χρήσης δικύκλων και κακής οδηγικής κουλτούρας σε πολλές κοινωνίες. Δεν γίνεται να αγνοηθεί. 

Πηγή; Η συσχέτιση αυτή από που προκύπτει; Δίκυκλα κυκλοφορούν σε όλο το κόσμο, οπότε μήπως κάτι άλλο παίζει; Πχ παιδεία/πειθαρχία/κοινωνικές νόρμες/εφαρμογή νόμων κτλ; 

Δημοσ.
5 minutes ago, Zaknafein said:

Πηγή; Η συσχέτιση αυτή από που προκύπτει; Δίκυκλα κυκλοφορούν σε όλο το κόσμο, οπότε μήπως κάτι άλλο παίζει; Πχ παιδεία/πειθαρχία/κοινωνικές νόρμες/εφαρμογή νόμων κτλ; 

Motorcycle-Riding Experience: Friend or Foe? Understanding Its Effects on Driving Behavior and Accident Risk

European road users' risk perception and mobility: The SARTRE 4 survey

Behavioural Comparison of Driverswhen Driving a Motorcycle or a Car: A Structural Equation Modelling Study

Driving attitudes, behaviours, risk perception and risk concern among young student car-drivers, motorcyclists and pedestrians in various EU countries

A behavioral comparison between motorcyclists and a matched group of non-motorcycling car drivers: factors influencing accident risk

Behavioural Comparison of Drivers when Driving a Motorcycle or a Car: A Structural Equation Modelling Study

Πάνω κάτω λένε οι έρευνες πως οι riders υποτιμούν τα ρίσκα, είναι πιο επιθετικοί οδηγοί, πιο οξύθυμοι, έχουν την τάση να ξεπερνάνε περισσότερο τα όρια ταχύτητας, να κάνουν πιο πολλές προσπεράσεις με αυτοπεποίθηση που δεν θα έπρεπε να έχουν, προκαλούν ποσοστιαία περισσότερα ατυχήματα και κηνυγάνε την αδρεναλίνη περισσότερο.

Φυσικά αυτό δεν απαντά στο τελευταίο ερώτημα σου, ούτε σημαίνει ότι όλοι οι riders είναι όλα τα παραπάνω, αλλά γενικά υπάρχει η ροπή στο να έχουν χειρότερη συμπεριφορά (ακόμα και από τον ίδιο τους τον εαυτό με αμάξι σύμφωνα με την τελευταία πηγή). 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...