grenable Δημοσ. χθες στις 01:35 μμ Δημοσ. χθες στις 01:35 μμ Γειά σας έκανα μια παραγγελία σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών και δεν επιθυμώ να παραλάβω το πακέτο. Ενημέρωσα τα τοπικά ελτα και μου είπαν κανένα πρόβλημα θα το στείλουμε πίσω και δεν επιβαρύνεστε με κάποιο έξοδο. Βρήκα μετά το νόμο 2251 του 1994 όπου δεν ορίζεται ρητά ότι αν δεν παραλάβεις το πακέτο δεν είσαι υπόχρεος. Αυτό είναι ένα συμπέρασμα που εξάγεται εμμέσως από το κάτωθι απόσπασμα του νόμου " Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική τουκατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδαεπιστροφής.Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία του προηγούμενουεδαφίου αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους, εφόσον ο προμηθευτής τήρησετις υποχρεώσεις της προηγούμενης παραγράφου 9 και..." Βέβαια ο νόμος δεν προβλέπει καν τι γίνεται στην περίπτωση που δεν παραλάβεις. Η υπαναχωρηση αφορά μόνο την περίπτωση που παρέλαβες. Γνωρίζει κανείς τελικά τι ισχύει;;
Ukforthemoment Δημοσ. χθες στις 01:41 μμ Δημοσ. χθες στις 01:41 μμ Πως πλήρωσες την παραγγελία;Το κατάστημα το ενημέρωσες ότι δεν θα παραλάβεις; Δεν θα μου φαινόταν άδικο να σε χρεώσει το κατάστημα για τα έξοδα αποστολής κλπ. 2
grenable Δημοσ. χθες στις 02:51 μμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 02:51 μμ Δεν πλήρωσα γιατί επέλεξα αντικαταβολή. Το θέμα είναι ότι υπάρχει κενό στη νομοθεσία από ό,τι καταλαβαίνω. Δεν θα τους ενημερώσω. Έχουν το τηλέφωνο μου, να επικοινωνήσουν αν θέλουν να τους στείλω τα όποια έξοδα αποστολής, νομίζω 3.5 ευρώ είναι. Τώρα εγώ το συζητάω για να μάθουμε κάτι. Το ποσό είναι ευτελές οπότε αν μου το ζητήσουν θα τους το δώσω.
Moderators Inuyasha Δημοσ. χθες στις 03:08 μμ Moderators Δημοσ. χθες στις 03:08 μμ Και κάπως έτσι όλο και περισσότερα καταστήματα κόβουν της αντικαταβολες Το κόστος δεν είναι μόνο τα 3,5 που πιθανώς να πλήρωσες εσύ είναι 3,5+3,5 +τη χρέωση της courier για την αντικαταβολή 20
Ukforthemoment Δημοσ. χθες στις 03:16 μμ Δημοσ. χθες στις 03:16 μμ 24 λεπτά πριν, grenable είπε Δεν πλήρωσα γιατί επέλεξα αντικαταβολή. Το θέμα είναι ότι υπάρχει κενό στη νομοθεσία από ό,τι καταλαβαίνω. Δεν θα τους ενημερώσω. Έχουν το τηλέφωνο μου, να επικοινωνήσουν αν θέλουν να τους στείλω τα όποια έξοδα αποστολής, νομίζω 3.5 ευρώ είναι. Τώρα εγώ το συζητάω για να μάθουμε κάτι. Το ποσό είναι ευτελές οπότε αν μου το ζητήσουν θα τους το δώσω. πολυ λάθος συμπεριφορά.Το μαγαζί έπρεπε να το έχεις ενημερώσει απο την αρχή που άλλαξες γνώμη. Δεν έχει να μάθουμε κάτι. 4
1comment Δημοσ. χθες στις 03:17 μμ Δημοσ. χθες στις 03:17 μμ 21 λεπτά πριν, grenable είπε Δεν πλήρωσα γιατί επέλεξα αντικαταβολή. Το θέμα είναι ότι υπάρχει κενό στη νομοθεσία από ό,τι καταλαβαίνω. Δεν θα τους ενημερώσω. Έχουν το τηλέφωνο μου, να επικοινωνήσουν αν θέλουν να τους στείλω τα όποια έξοδα αποστολής, νομίζω 3.5 ευρώ είναι. Τώρα εγώ το συζητάω για να μάθουμε κάτι. Το ποσό είναι ευτελές οπότε αν μου το ζητήσουν θα τους το δώσω. Με τέτοιες πρακτικές που είναι δυστυχώς πάρα πολλές, είναι σίγουρο ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχει καθόλου η αντικαταβολή. Ήδη έχει εξτρα χρέωση. Έχω eshop και πάντα επιβεβαιώνω τηλεφωνικά την κάθε παραγγελία. Αν καταλάβω από το τηλ ότι δεν θα παραλάβει ή δεν το σηκώσει ούτε πάρει πίσω, δεν στέλνω τίποτα. Σε κάποιες επιστροφές έστειλα μεηλ ότι θα κινηθώ νομικά για το κόστος μεταφορικών και το 90% μου τα κατέθεσε στην τράπεζα. Κι ο άγιος φοβέρα θέλει. Από την άλλη, είναι μεγάλο το ποσοστό που θέλει με αντικαταβολή και είναι φερέγγυοι. 4
cthulhucarbide Δημοσ. χθες στις 03:19 μμ Δημοσ. χθες στις 03:19 μμ 1 λεπτό πριν, 1comment είπε Με τέτοιες πρακτικές που είναι δυστυχώς πάρα πολλές, είναι σίγουρο ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχει καθόλου η αντικαταβολή. Ήδη έχει εξτρα χρέωση. Ναι ήδη. Εδώ και 25 χρόνια 3 1
haris_216 Δημοσ. χθες στις 03:19 μμ Δημοσ. χθες στις 03:19 μμ Βρε αφήστε τους ανθρώπους να κάνουν τις "μαμουνιές" ελεύθερα και απλά απαντήστε πια είναι τα δικαιώματά τους (γιατί μόνο τέτοια έχει ο κόσμος ) 1
grenable Δημοσ. χθες στις 03:20 μμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 03:20 μμ (επεξεργασμένο) Έχετε δίκιο. Έχω έρθει σε έμμεση επαφή μαζί τους και τους ζητάω να μου πουν αν είμαι υπόχρεος σε κάτι έστω και αν με καλύπτει ο νομος. Το θέμα είναι αν ξέρει κανείς γενικότερα τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις. Εμένα είναι πρώτη φορά που μου τυχαίνει και ενήργησα λίγο σπασμωδικά. Επεξ/σία πριν από 23 ώρες από grenable
DrLo Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 1 ώρα πριν, grenable είπε Γειά σας έκανα μια παραγγελία σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών και δεν επιθυμώ να παραλάβω το πακέτο. Ενημέρωσα τα τοπικά ελτα και μου είπαν κανένα πρόβλημα θα το στείλουμε πίσω και δεν επιβαρύνεστε με κάποιο έξοδο. Βρήκα μετά το νόμο 2251 του 1994 όπου δεν ορίζεται ρητά ότι αν δεν παραλάβεις το πακέτο δεν είσαι υπόχρεος. Αυτό είναι ένα συμπέρασμα που εξάγεται εμμέσως από το κάτωθι απόσπασμα του νόμου " Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική τουκατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδαεπιστροφής.Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία του προηγούμενουεδαφίου αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους, εφόσον ο προμηθευτής τήρησετις υποχρεώσεις της προηγούμενης παραγράφου 9 και..." Βέβαια ο νόμος δεν προβλέπει καν τι γίνεται στην περίπτωση που δεν παραλάβεις. Η υπαναχωρηση αφορά μόνο την περίπτωση που παρέλαβες. Γνωρίζει κανείς τελικά τι ισχύει;; Διαβάζεις τα λόγια όπως σε συμφέρει. Το ότι αρχίζει να μέτρα το χρονικό περιθώριο από τη στιγμή της παραλαβής είναι εκεί για να σε προστατεύει από την περίπτωση να παραλάβεις πχ 13 μέρες από την παραγγελία και όπου σε άλλη ερμηνεία θα είχες πχ 1 μέρα περιθώριο. Δε σημαίνει ότι αν δεν παραλάβεις δεν ξεκινά να μέτρα ο χρόνος. Μπορεί να μην είναι σαφώς διατυπωμένο αλλά αυτό είναι το νόημα του νόμου.
lector Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Ο,τι και να λεει ο νομος, το εντιμο εκ μερους σου ειναι να πληρωσεις τα μεταφορικα μπρος πισω και το κοστος της αντικαταβολης, απο τη στιγμη που απο δικη σου επιλογη (και δικαιωμα) δεν παρελαβες, δεδομενου οτι το καταστημα δεν ειχε καποια λαθος συμπεριφορα, . 2
grenable Δημοσ. πριν από 23 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δεν τον διαβάζω όπως με συμφέρει. Ο νόμος είναι σαφής, για το γίνεται αν παραλάβεις το πακέτο και θελήσεις κάποια στιγμή εντός 14 ημερών να το επιστρέψεις. Δεν αναφέρεται στο τι γίνεται αν δεν το παραλάβεις καν. Αν ο νομος αυτός είναι ο μοναδικός που ρυθμίζει την περίπτωση της επιστροφής δέματος τότε έχει κενό. Αν αυτός είναι ο λόγος που η αντικαταβολή πλέον χάνεται, άρα σημαίνει λογικά ότι ο νόμος εκεί έχει να συμπεριλάβει και αλλα Μόλις τώρα, lector είπε Ο,τι και να λεει ο νομος, το εντιμο εκ μερους σου ειναι να πληρωσεις τα μεταφορικα μπρος πισω και το κοστος της αντικαταβολης, απο τη στιγμη που απο δικη σου επιλογη (και δικαιωμα) δεν παρελαβες, δεδομενου οτι το καταστημα δεν ειχε καποια λαθος συμπεριφορα, . Δεν αντιλέγω έχεις απόλυτο δίκιο και ήδη έχω προβεί σε ενέργεια για αποκατάσταση. 1
DrLo Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, grenable είπε Δεν τον διαβάζω όπως με συμφέρει. Ο νόμος είναι σαφής, για το γίνεται αν παραλάβεις το πακέτο και θελήσεις κάποια στιγμή εντός 14 ημερών να το επιστρέψεις. Δεν αναφέρεται στο τι γίνεται αν δεν το παραλάβεις καν. Αν ο νομος αυτός είναι ο μοναδικός που ρυθμίζει την περίπτωση της επιστροφής δέματος τότε έχει κενό. Αν αυτός είναι ο λόγος που η αντικαταβολή πλέον χάνεται, άρα σημαίνει λογικά ότι ο νόμος εκεί έχει να συμπεριλάβει και αλλα Δεν αντιλέγω έχεις απόλυτο δίκιο και ήδη έχω προβεί σε ενέργεια για αποκατάσταση. Δε καταλαβαίνω αυτούς που έχουν μια παγιωμένη άποψη για κάτι, γιατί μπαίνουν εδώ.μεσα και ρωτάνε. Τι ακριβώς περιμένεις από το θρεντ αυτό; Να μας πείσεις και εμάς για αυτό που ήδη έχεις αποφασισει; Επεξ/σία πριν από 23 ώρες από DrLo 3
Vstromrider Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες Οποιος εχει eshop θα σου πει οτι εισαι υποχρεωμενος να πληρωσεις τα εξοδα αποστολης. Φυσικα και δεν εισαι και δεν προβλεπεται απο καμια νομοθεσια. Οποιος δεν μπορει να ανταποκριθει στο κοστος αντικαταβολης την κοβει και ησυχαζει. Και αυτος και οι πελατες του, μια που η αντικαταβολή ειναι και ο χειροτερος τροπος ηλεκτρονικου εμποριου. 1
grenable Δημοσ. πριν από 23 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 23 ώρες Όχι εγώ τον Νόμο ήθελα να μαθω. Ήταν ξεκάθαρο από την αρχή. Δεν σας ρώτησα τι είναι ηθικό. Η συζήτηση πήρε αυτή την κατεύθυνση από εσάς. Δεν κάθισα να πω κάτι, για αυτά που μου είπατε περί σωστού και ηθικού γιατί συμφωνώ. Μπορείς εσύ να μου πεις λοιπόν τι ορίζει ο νόμος και να μην λες άσχετα πράγματα τα οποία αποκλινουν από τη στόχευση του ζητηματος . Αν δεν έχεις να συνεισφέρεις κάτι με καλή διάθεση δεν βλέπω το λόγο να απαντήσεις. Ο τίτλος είναι ξεκάθαρος, δεν ζητούσα πνευματική καθοδήγηση, αλλά πέρα από αυτό δεν είχα πρόβλημα με σχόλια του τύπου δεν είναι σωστή συμπεριφορά. Εγώ δεν ξέρω από πλευράς σου κάτι γίνεται που δε θέλω να μπω σε διαδικασία να το συζητήσω. 7 λεπτά πριν, Vstromrider είπε Οποιος εχει eshop θα σου πει οτι εισαι υποχρεωμενος να πληρωσεις τα εξοδα αποστολης. Φυσικα και δεν εισαι και δεν προβλεπεται απο καμια νομοθεσια. Οποιος δεν μπορει να ανταποκριθει στο κοστος αντικαταβολης την κοβει και ησυχαζει. Και αυτος και οι πελατες του, μια που η αντικαταβολή ειναι και ο χειροτερος τροπος ηλεκτρονικου εμποριου. Σε ευχαριστώ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα