Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας έκανα μια παραγγελία σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών και δεν επιθυμώ να παραλάβω το πακέτο. Ενημέρωσα τα τοπικά ελτα και μου είπαν κανένα πρόβλημα θα το στείλουμε πίσω και δεν επιβαρύνεστε με κάποιο έξοδο. Βρήκα μετά το νόμο 2251 του 1994 όπου δεν ορίζεται ρητά ότι αν δεν παραλάβεις το πακέτο δεν είσαι υπόχρεος. Αυτό είναι ένα συμπέρασμα που εξάγεται εμμέσως από το κάτωθι  απόσπασμα του νόμου " Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική τουκατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδαεπιστροφής.Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία του προηγούμενουεδαφίου αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους, εφόσον ο προμηθευτής τήρησετις υποχρεώσεις της προηγούμενης παραγράφου 9 και..." Βέβαια ο νόμος δεν προβλέπει καν τι γίνεται στην περίπτωση που δεν παραλάβεις. Η υπαναχωρηση αφορά μόνο την περίπτωση που παρέλαβες. Γνωρίζει κανείς τελικά τι ισχύει;;

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Πως πλήρωσες την παραγγελία;Το κατάστημα το ενημέρωσες ότι δεν θα παραλάβεις;

Δεν θα μου φαινόταν άδικο να σε χρεώσει το κατάστημα για τα έξοδα αποστολής κλπ.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν πλήρωσα γιατί επέλεξα αντικαταβολή. Το θέμα είναι ότι υπάρχει κενό στη νομοθεσία από ό,τι καταλαβαίνω. Δεν θα τους ενημερώσω. Έχουν το τηλέφωνο μου, να επικοινωνήσουν αν θέλουν να τους στείλω τα όποια έξοδα αποστολής, νομίζω 3.5 ευρώ είναι. Τώρα εγώ το συζητάω για να μάθουμε κάτι. Το ποσό είναι ευτελές οπότε αν μου το ζητήσουν θα τους το δώσω. 

  • Moderators
Δημοσ.

Και κάπως έτσι όλο και περισσότερα καταστήματα κόβουν της αντικαταβολες

Το κόστος δεν είναι μόνο τα 3,5 που πιθανώς να πλήρωσες εσύ είναι 3,5+3,5 +τη χρέωση της courier για την αντικαταβολή 

  • Like 20
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, grenable είπε

Δεν πλήρωσα γιατί επέλεξα αντικαταβολή. Το θέμα είναι ότι υπάρχει κενό στη νομοθεσία από ό,τι καταλαβαίνω. Δεν θα τους ενημερώσω. Έχουν το τηλέφωνο μου, να επικοινωνήσουν αν θέλουν να τους στείλω τα όποια έξοδα αποστολής, νομίζω 3.5 ευρώ είναι. Τώρα εγώ το συζητάω για να μάθουμε κάτι. Το ποσό είναι ευτελές οπότε αν μου το ζητήσουν θα τους το δώσω. 

πολυ λάθος συμπεριφορά.Το μαγαζί έπρεπε να το έχεις ενημερώσει απο την αρχή που άλλαξες γνώμη.

Δεν έχει να μάθουμε κάτι.

  • Like 4
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, grenable είπε

Δεν πλήρωσα γιατί επέλεξα αντικαταβολή. Το θέμα είναι ότι υπάρχει κενό στη νομοθεσία από ό,τι καταλαβαίνω. Δεν θα τους ενημερώσω. Έχουν το τηλέφωνο μου, να επικοινωνήσουν αν θέλουν να τους στείλω τα όποια έξοδα αποστολής, νομίζω 3.5 ευρώ είναι. Τώρα εγώ το συζητάω για να μάθουμε κάτι. Το ποσό είναι ευτελές οπότε αν μου το ζητήσουν θα τους το δώσω. 

Με τέτοιες πρακτικές που είναι δυστυχώς πάρα πολλές, είναι σίγουρο ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχει καθόλου η αντικαταβολή. Ήδη έχει εξτρα χρέωση. Έχω eshop και πάντα επιβεβαιώνω τηλεφωνικά την κάθε παραγγελία. Αν καταλάβω από το τηλ ότι δεν θα παραλάβει ή δεν το σηκώσει ούτε πάρει πίσω, δεν στέλνω τίποτα. Σε κάποιες επιστροφές έστειλα μεηλ ότι θα κινηθώ νομικά για το κόστος μεταφορικών και το 90% μου τα κατέθεσε στην τράπεζα. Κι ο άγιος φοβέρα θέλει. Από την άλλη, είναι μεγάλο το ποσοστό που θέλει με αντικαταβολή και είναι φερέγγυοι. 

  • Like 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 1comment είπε

Με τέτοιες πρακτικές που είναι δυστυχώς πάρα πολλές, είναι σίγουρο ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχει καθόλου η αντικαταβολή. Ήδη έχει εξτρα χρέωση.

Ναι ήδη. Εδώ και 25 χρόνια

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.

Βρε αφήστε τους ανθρώπους να κάνουν τις "μαμουνιές" ελεύθερα και απλά απαντήστε πια είναι τα δικαιώματά τους (γιατί μόνο τέτοια έχει ο κόσμος :mad:

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχετε δίκιο. Έχω έρθει σε έμμεση επαφή μαζί τους και τους ζητάω να μου πουν αν είμαι υπόχρεος σε κάτι έστω και αν με καλύπτει ο νομος. Το θέμα είναι αν ξέρει κανείς γενικότερα τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις. Εμένα είναι πρώτη φορά που μου τυχαίνει και ενήργησα λίγο σπασμωδικά. 

Επεξ/σία από grenable
Δημοσ.
1 ώρα πριν, grenable είπε

Γειά σας έκανα μια παραγγελία σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών και δεν επιθυμώ να παραλάβω το πακέτο. Ενημέρωσα τα τοπικά ελτα και μου είπαν κανένα πρόβλημα θα το στείλουμε πίσω και δεν επιβαρύνεστε με κάποιο έξοδο. Βρήκα μετά το νόμο 2251 του 1994 όπου δεν ορίζεται ρητά ότι αν δεν παραλάβεις το πακέτο δεν είσαι υπόχρεος. Αυτό είναι ένα συμπέρασμα που εξάγεται εμμέσως από το κάτωθι  απόσπασμα του νόμου " Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική τουκατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδαεπιστροφής.Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία του προηγούμενουεδαφίου αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους, εφόσον ο προμηθευτής τήρησετις υποχρεώσεις της προηγούμενης παραγράφου 9 και..." Βέβαια ο νόμος δεν προβλέπει καν τι γίνεται στην περίπτωση που δεν παραλάβεις. Η υπαναχωρηση αφορά μόνο την περίπτωση που παρέλαβες. Γνωρίζει κανείς τελικά τι ισχύει;;

Διαβάζεις τα λόγια όπως σε συμφέρει. Το ότι αρχίζει να μέτρα το χρονικό περιθώριο από τη στιγμή της παραλαβής είναι εκεί για να σε προστατεύει από την περίπτωση να παραλάβεις πχ 13 μέρες από την παραγγελία και όπου σε άλλη ερμηνεία θα είχες πχ 1 μέρα περιθώριο. 

Δε σημαίνει ότι αν δεν παραλάβεις δεν ξεκινά να μέτρα ο χρόνος. 

Μπορεί να μην είναι σαφώς διατυπωμένο αλλά αυτό είναι το νόημα του νόμου.

Δημοσ.

Ο,τι και να λεει ο νομος, το εντιμο εκ μερους σου ειναι να πληρωσεις τα μεταφορικα μπρος πισω και το κοστος της αντικαταβολης, απο τη στιγμη που απο δικη σου επιλογη (και δικαιωμα) δεν παρελαβες, δεδομενου οτι το καταστημα δεν ειχε καποια λαθος συμπεριφορα, . 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν τον διαβάζω όπως με συμφέρει. Ο νόμος είναι σαφής, για το γίνεται αν παραλάβεις το πακέτο και θελήσεις κάποια στιγμή εντός 14 ημερών να το επιστρέψεις. Δεν αναφέρεται στο τι γίνεται αν δεν το παραλάβεις καν. Αν ο νομος αυτός είναι ο μοναδικός που ρυθμίζει την περίπτωση της επιστροφής δέματος τότε έχει κενό. Αν αυτός είναι ο λόγος που η αντικαταβολή πλέον χάνεται, άρα σημαίνει λογικά ότι ο νόμος εκεί έχει να συμπεριλάβει και αλλα

Μόλις τώρα, lector είπε

Ο,τι και να λεει ο νομος, το εντιμο εκ μερους σου ειναι να πληρωσεις τα μεταφορικα μπρος πισω και το κοστος της αντικαταβολης, απο τη στιγμη που απο δικη σου επιλογη (και δικαιωμα) δεν παρελαβες, δεδομενου οτι το καταστημα δεν ειχε καποια λαθος συμπεριφορα, . 

Δεν αντιλέγω έχεις απόλυτο δίκιο και ήδη έχω προβεί σε ενέργεια για αποκατάσταση. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, grenable είπε

Δεν τον διαβάζω όπως με συμφέρει. Ο νόμος είναι σαφής, για το γίνεται αν παραλάβεις το πακέτο και θελήσεις κάποια στιγμή εντός 14 ημερών να το επιστρέψεις. Δεν αναφέρεται στο τι γίνεται αν δεν το παραλάβεις καν. Αν ο νομος αυτός είναι ο μοναδικός που ρυθμίζει την περίπτωση της επιστροφής δέματος τότε έχει κενό. Αν αυτός είναι ο λόγος που η αντικαταβολή πλέον χάνεται, άρα σημαίνει λογικά ότι ο νόμος εκεί έχει να συμπεριλάβει και αλλα

Δεν αντιλέγω έχεις απόλυτο δίκιο και ήδη έχω προβεί σε ενέργεια για αποκατάσταση. 

Δε καταλαβαίνω αυτούς που έχουν μια παγιωμένη άποψη για κάτι, γιατί μπαίνουν εδώ.μεσα και ρωτάνε.

Τι ακριβώς περιμένεις από το θρεντ αυτό; Να μας πείσεις και εμάς για αυτό που ήδη έχεις αποφασισει;

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 3
Δημοσ.

Οποιος εχει eshop θα σου πει οτι εισαι υποχρεωμενος να πληρωσεις τα εξοδα αποστολης. Φυσικα και δεν εισαι και δεν προβλεπεται απο καμια νομοθεσια. Οποιος δεν μπορει να ανταποκριθει στο κοστος αντικαταβολης την κοβει και ησυχαζει. Και αυτος και οι πελατες του, μια που η αντικαταβολή ειναι και ο χειροτερος τροπος ηλεκτρονικου εμποριου.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Όχι εγώ τον Νόμο ήθελα να μαθω. Ήταν ξεκάθαρο από την αρχή. Δεν σας ρώτησα τι είναι ηθικό. Η συζήτηση πήρε αυτή την κατεύθυνση από εσάς. Δεν κάθισα να πω κάτι, για αυτά που μου είπατε περί σωστού και ηθικού γιατί συμφωνώ. Μπορείς εσύ να μου πεις λοιπόν τι ορίζει ο νόμος και να μην λες άσχετα πράγματα τα οποία αποκλινουν από τη στόχευση του ζητηματος . Αν δεν έχεις να συνεισφέρεις κάτι με καλή διάθεση δεν βλέπω το λόγο να απαντήσεις. Ο τίτλος είναι ξεκάθαρος, δεν ζητούσα πνευματική καθοδήγηση, αλλά πέρα από αυτό δεν είχα πρόβλημα με σχόλια του τύπου δεν είναι σωστή συμπεριφορά. Εγώ δεν ξέρω από πλευράς σου κάτι γίνεται που δε θέλω να μπω σε διαδικασία να το συζητήσω.

 

 

 

7 λεπτά πριν, Vstromrider είπε

Οποιος εχει eshop θα σου πει οτι εισαι υποχρεωμενος να πληρωσεις τα εξοδα αποστολης. Φυσικα και δεν εισαι και δεν προβλεπεται απο καμια νομοθεσια. Οποιος δεν μπορει να ανταποκριθει στο κοστος αντικαταβολης την κοβει και ησυχαζει. Και αυτος και οι πελατες του, μια που η αντικαταβολή ειναι και ο χειροτερος τροπος ηλεκτρονικου εμποριου.

Σε ευχαριστώ. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...