Axlmon Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου Η Honda κυκλοφόρησε έναν νέο προσαρμογέα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που επιτρέπει στα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα Prologue και Acura ZDX να φορτίζουν σε περισσότερους από 23.500 σταθμούς Tesla Supercharger. Ο προσαρμογέας, με κόστος 225 δολάρια, δίνει τη δυνατότητα σε οχήματα εξοπλισμένα με βύσματα Combined Charging System (CCS) να χρησιμοποιούν τους σταθμούς Tesla με πρότυπο North American Charging Standard (NACS), κερδίζοντας χρόνο για τη Honda μέχρι να ενσωματώσει επίσημα το NACS στα ηλεκτρικά της οχήματα. Η Honda είχε αρχικά ανακοινώσει ότι εργαζόταν στον νέο προσαρμογέα τον Μάρτιο, και τώρα οι οδηγοί μπορούν να τον αγοράσουν από την ιστοσελίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς και από τις αντιπροσωπείες των Honda και Acura. Παράλληλα με την κυκλοφορία του προσαρμογέα, η Honda ανακοίνωσε ότι πλέον θα επιτρέπει στους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων να χρησιμοποιούν την ενσωματωμένη εφαρμογή Google Maps των οχημάτων τους για να εντοπίζουν τους σταθμούς Tesla Supercharger. Μετά την τυποποίηση του NACS το 2023, αρκετές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Honda, δεσμεύτηκαν να υιοθετήσουν το βύσμα NACS. Η Honda συνεργάζεται επίσης με τις BMW, GM, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz και Stellantis για τη δημιουργία ενός δικτύου φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε ολόκληρη τη Βόρεια Αμερική, με υποστήριξη τόσο για NACS όσο και για CCS. Η Honda εργάζεται επίσης σε μια ενσωμάτωση με τις εφαρμογές HondaLink και Acura EV που θα επιτρέψει στους οδηγούς να χρησιμοποιούν τους Superchargers. Προς το παρόν, οι κάτοχοι των Honda Prologue και Acura ZDX θα πρέπει να βασίζονται στην εφαρμογή της Tesla για την έναρξη της φόρτισης. Η κίνηση αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα για τη Honda καθώς επεκτείνει την πρόσβαση των ηλεκτρικών της οχημάτων σε ένα ευρύτερο δίκτυο φόρτισης, αξιοποιώντας την εκτεταμένη υποδομή της Tesla στη Βόρεια Αμερική. Ο προσαρμογέας αποτελεί μια προσωρινή λύση για τη Honda μέχρι να ενσωματώσει πλήρως το πρότυπο NACS στα μελλοντικά της ηλεκτρικά οχήματα, ακολουθώντας την τάση της αγοράς για υιοθέτηση του προτύπου που καθιερώθηκε από την Tesla. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
cpc464 Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Ούτε σε στάνταρ πρότυπο φόρτισης δεν έχουν κατάλήξει μεταξύ τους οι εταιρείες, και μετά αν πείς χρήστη EV beta user θυμώνει. 2
Huruduru Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου 11 λεπτά πριν, cpc464 είπε Ούτε σε στάνταρ πρότυπο φόρτισης δεν έχουν κατάλήξει μεταξύ τους οι εταιρείες, και μετά αν πείς χρήστη EV beta user θυμώνει. Κάθονται και κοιτάνε ποιος θα εισπράξει τα περισσότερα και στο τέλος θα τους πάρει μονοπώλιο ο Musk και θα δουλεύουν με αντάπτορες, όπως το παράδειγμα στο άρθρο.
Geralt_Haute_Bellegarde Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Ετσι οπως πανε θα γεμίσουν με αντάπτορες τα αμάξια τους, όπως κάναμε κάποτε με τα κινητά μας. 😆
chek2fire Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Εδώ στην Ευρώπη δεν έχει καμία σημασία αυτή η είδηση καθώς όλοι ακόμα η Tesla έχει το πρότυπο CCS 2
TasMan Δημοσ. 24 Ιουλίου Δημοσ. 24 Ιουλίου Καιρός ειναι πλέον κάποιος φορέας να αναγκάσει ΟΛΕΣ τις εταιρείες να συμμορφωθούν σε ένα πρότυπο ISO γιατί στο τέλος θα καταντήσει φαρσοκομμωδία η κάθε εταιρεία να έχει το δικό της φορτιστή. Σκεφτείτε τι χαμός γινόταν παλιότερα όταν το κάθε κινητό είχε τη δική του θύρα φόρτιστης. Καταλήξαμε σε usb c και ησυχάσαμε. Τότε το κάθε κινητό συνοδευόταν από το φορτιστή του, σκεφτείτε όμως σε λίγα χρόνια το κάθε σπίτι που θα έχει εγκατάσταση για φόρτιση αυτοκινήτου και ακόμα χειρότερα αν κάθε σπίτι έχει 2-3 αυτοκίνητα διαφορετικής μάρκας. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα