Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Sony ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία της με την ιαπωνική εταιρεία ψυχαγωγίας Bandai Namco, αποκτώντας το 2,5% των μετοχών της έναντι 68 δισεκατομμυρίων γιεν.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Sony συμφώνησε επίσης με υφιστάμενους μετόχους της Bandai Namco να αποκτήσει 16 εκατομμύρια μετοχές της εταιρείας, αξίας περίπου 68 δισεκατομμυρίων γιεν. Με αυτή την κίνηση, η Sony θα καταστεί μέτοχος κατέχοντας περίπου το 2,5% του συνόλου των εκδοθέντων μετοχών της Bandai Namco.

Μέσω αυτής της επιχειρηματικής συμμαχίας και της επένδυσης της Sony στην Bandai Namco, οι δύο κορυφαίες ιαπωνικές εταιρείες ψυχαγωγίας θα επικεντρωθούν στην επέκταση της κοινότητας θαυμαστών για πνευματική ιδιοκτησία (IP) όπως anime και manga σε όλο τον κόσμο. Όπως αναφέρεται, θα δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης στον τομέα του anime, όπου αναμένεται ραγδαία ανάπτυξη της αγοράς.

Οι εταιρείες στοχεύουν στη συγχώνευση των δυνάμεών τους για τη δημιουργία νέων και συναισθηματικά συγκινητικών εμπειριών για τους θαυμαστές, μεγιστοποιώντας έτσι την αξία της πνευματικής ιδιοκτησίας τους. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Bandai Namco και η Sony έχουν ιστορικά συνεργαστεί σε διάφορα έργα στους τομείς των παιχνιδιών, του anime και της μουσικής, και σχεδιάζουν να επεκτείνουν αυτή τη συνεργασία σε ευρύτερο φάσμα τομέων.

Οι δύο εταιρείες προτίθενται να υλοποιήσουν πρωτοβουλίες που περιλαμβάνουν την επέκταση έργων καθώς και προϊόντων και υπηρεσιών βασισμένων σε IP που αναπτύχθηκαν από την Bandai Namco, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της Sony σε τομείς όπως η παραγωγή και διανομή anime και άλλου περιεχομένου βίντεο, καθώς και το merchandising.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται, σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε λεπτομερείς συζητήσεις σχετικά με την κοινή ανάπτυξη και προώθηση IP όπως anime και manga, καθώς και σε συνεργασία σχεδιασμού και τεχνικής για ψυχαγωγία βασισμένη στην εμπειρία. Οι δύο εταιρείες σκοπεύουν επίσης να διερευνήσουν ευκαιρίες για την υποστήριξη δημιουργών μέσω της από κοινού ανάπτυξης και λειτουργίας τεχνολογιών και υπηρεσιών ψυχαγωγίας, καθώς και κοινές επενδύσεις και επιχειρηματικές συμμαχίες σε τομείς αλληλεπίδρασης με τους θαυμαστές.

Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Nobuhiko Momoi, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Bandai Namco Holdings Inc., δήλωσε: "Ο Όμιλος Bandai Namco προωθεί μια 'στρατηγική άξονα IP' που στοχεύει στη μεγιστοποίηση της αξίας της πνευματικής ιδιοκτησίας, αξιοποιώντας την έλξη και την κοσμοθεωρία του IP, παρέχοντας τα βέλτιστα προϊόντα και υπηρεσίες στον βέλτιστο χρόνο στις βέλτιστες περιοχές."

Ο ίδιος πρόσθεσε: "Είμαστε γεμάτοι ενθουσιασμό για τη δυνατότητα δημιουργίας νέας ψυχαγωγίας συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα και τις τεχνολογικές δυνατότητες του Ομίλου Sony σε διάφορους τομείς ψυχαγωγίας με τη στρατηγική άξονα IP της Bandai Namco. Μέσω αυτής της συνεργασίας, στοχεύουμε να συνδεθούμε με θαυμαστές IP παγκοσμίως, να συν-δημιουργήσουμε το μέλλον μαζί και να πραγματοποιήσουμε τον Σκοπό μας, 'Διασκέδαση για Όλους στο Μέλλον', και το Μεσοπρόθεσμο έως Μακροπρόθεσμο Όραμά μας, 'Σύνδεση με τους Θαυμαστές'."


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, techon1 είπε

2.5% δεν φτάνει ούτε για τσίχλες

Δεν είναι μεγάλο ποσοστό, αλλά οι περισσότεροι εδώ μέσα δε μπορούν να αγοράσουν ούτε το 0,000025%…

  • Like 4
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αλλά το tekken προσωπικά για εμένα έχει πάρει πολύ την κάτω βόλτα χρόνια τώρα στον βαθμό που το τα τελευταία δεν τα έχω παίξει ή θελήσει καν να δω πως είναι στο youtube...

Απο την άλλη δεν μπορώ να τους αδικήσω ιδιαίτερα δηλαδή δεν ειναι ότι μπορώ να τους μκαταλογίσω πως κάνανε βλακείες τόσο, όσο μάλλον το ότι "παίξανε και χάσανε" τουλάχιστον εμένα lol 

Θέλω να πω το πήγαν προς την σωστή κατεύθυνση γιατί ήδη απο το tekken 2 αλλά περισσότερο απο το tekken 3 και το πρώτο tekken tag tournament άρχισε να αποκτά ενα μικρό RPG ενδιαφέρον to game με την έννοια ότι οκ ναι μεν ειναι κυρίως fighter game και ενδιαφέρεσαι να σκας σωστα τα κόμπο και να κάνεις καλή άμυνα κτλ αλλά είχες και ένα single player κίνητρο να τερματίσεις το παιχνίδι με διάφορους τρόπους για να δεις trailer απο την ιστορία του κάθε χαρακτήρα ή να ξεκλειδώσεις εμφάνιση κτλ καθώς και τα minigames με mini bosses 

Οπότε ναι δεν θεωρώ λάθος που το εξέλιξαν προς τα εκεί αλλά το κάνανε ΠΟΛΥ καραγκιόζ μπερντέ ένω θα μπορούσε να είχε πολύ περισσότερο mortal kombat "σοβαρότητα" (με την έννοια ότι και αυτό fighter game και αυτό φουλ φαντασία δηλαδή δεν μιλάμε για ρεαλισμό αλλά οκ δεν είναι εντελώς ότι ναναι η υπόθεση...) 

επίσης και σαν fighter game νομίζω ότι χάλασε τουλάχιστον το 6 και το 7 δεν μου άρεσαν εμένα λίγο μου άρεσε το tekken tag tournament 2 αλλά πάλι όχι όσο το original αλλά έχω χρόνια να το παίξω οπότε δεν θυμάμαι να πω τους λόγους είχε αρκετά imbalances και λάγκαρε λίγο; και με τα πιασίματα είχε αλλάξει κάτι προς το χειρότερο νομίζω κάτι τέτοιο, επίσης το UI ήταν εμετικό και πολύπλοκο χωρίς λόγο αν θυμάμαι καλά. 

Τέλος και τα γραφικά ήταν λίγο off θέλω να πω πχ το tekken tag 2 στο PS 3 δεν μπορούσες να πεις ότι είχε καλύτερα γραφικά (ίσως περισσότερα πολύγωνα και effe αλλά όχι απο θέμα αισθητικής ) με το tekken tag που βγήκε στο ps 2

kGNw4dM.jpegvs Tekken Tag Tournament 2 - Black texture on all characters clothing. · Issue  #5900 · RPCS3/rpcs3

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, techon1 είπε

2.5% δεν φτάνει ούτε για τσίχλες

Είσαι πολύ large φίλε μου και είμαι σίγουρος δεν μπορείς ούτε τον μήνα να βγάλεις άνετα,χωρίς ειρωνία εντάξει?!👍

47 λεπτά πριν, aggelos87 είπε

Εγω για 2.5% ουτε ξυπναω το πρωι ουτε σηκωνω το τηλεφωνο μου για να παρω τα χαρολντς

2.5% για 450 εκατομμύρια,την εξυπνάδα αυτη το είπε η κοπελιά στο dragon den,γενικα να αντιγράφουμε αλλά να κρατάμε και ένα επίπεδο στην αντιγραφή 😀

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Είσαι πολύ large φίλε μου και είμαι σίγουρος δεν μπορείς ούτε τον μήνα να βγάλεις άνετα,χωρίς ειρωνία εντάξει?!👍

2.5% για 450 εκατομμύρια,την εξυπνάδα αυτη το είπε η κοπελιά στο dragon den,γενικα να αντιγράφουμε αλλά να κρατάμε και ένα επίπεδο στην αντιγραφή 😀

Η οποια αντεγραψε την Λίντα Εβαγκελίστα «δεν σηκώνομαι από το κρεβάτι μου για λιγότερα από 10.000 δολάρια την ημέρα»

Επεξ/σία από netakos
  • Like 3
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, netakos είπε

Η οποια αντεγραψε την Λίντα Εβαγκελίστα «δεν σηκώνομαι από το κρεβάτι μου για λιγότερα από 10.000 δολάρια την ημέρα»

Η οποια πρέπει να αντέγραψε έλληνα ταξιτζή. «Για 5€ δεν βάζω μπρος το εργαλείο» :P 

  • Haha 7
Δημοσ.

Η στρατηγική είναι πάναπλη. Έχουμε ποσοστά παντού για να έχουμε multimedia multiverse. Ήδη έχει σχεδόν όλο το ιαπωνικό άνιμε, θέλει να ελέγξει και το ιαπωνικό gaming. Το οποίο δεν ξέρω πως επιτροπές ανταγωνισμού εκεί το αφήνουν να περάσει 

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, techon1 said:

2.5% δεν φτάνει ούτε για τσίχλες

ειναι για τη σύνδεση αυτά τα λεφτά μετά θα βάλει και άλλα!! να ορίστε, το λεει και στο άρθρο.. Project Θαυμαστές IP παγκοσμίως!! :D 

"Mέσω αυτής της συνεργασίας, στοχεύουμε να συνδεθούμε με θαυμαστές IP παγκοσμίως, να συν-δημιουργήσουμε το μέλλον μαζί και να πραγματοποιήσουμε τον Σκοπό μας, 'Διασκέδαση για Όλους στο Μέλλον', και το Μεσοπρόθεσμο έως Μακροπρόθεσμο Όραμά μας, 'Σύνδεση με τους Θαυμαστές'. " 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Predatorkill είπε

λιγο αλμυρο το evaluation 2.5% για $465Μ

Πολυ dragons den βλέπεις με τον άλλο τον άθλιο που το έχει για καραμέλα το evaluation ενώ δεν έχει δουλέψει ούτε μια μέρα στη ζωή του. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Δεν ξέρω αλλά το tekken προσωπικά για εμένα έχει πάρει πολύ την κάτω βόλτα χρόνια τώρα στον βαθμό που το τα τελευταία δεν τα έχω παίξει ή θελήσει καν να δω πως είναι στο youtube...

Απο την άλλη δεν μπορώ να τους αδικήσω ιδιαίτερα δηλαδή δεν ειναι ότι μπορώ να τους μκαταλογίσω πως κάνανε βλακείες τόσο, όσο μάλλον το ότι "παίξανε και χάσανε" τουλάχιστον εμένα lol 

Θέλω να πω το πήγαν προς την σωστή κατεύθυνση γιατί ήδη απο το tekken 2 αλλά περισσότερο απο το tekken 3 και το πρώτο tekken tag tournament άρχισε να αποκτά ενα μικρό RPG ενδιαφέρον to game με την έννοια ότι οκ ναι μεν ειναι κυρίως fighter game και ενδιαφέρεσαι να σκας σωστα τα κόμπο και να κάνεις καλή άμυνα κτλ αλλά είχες και ένα single player κίνητρο να τερματίσεις το παιχνίδι με διάφορους τρόπους για να δεις trailer απο την ιστορία του κάθε χαρακτήρα ή να ξεκλειδώσεις εμφάνιση κτλ καθώς και τα minigames με mini bosses 

Οπότε ναι δεν θεωρώ λάθος που το εξέλιξαν προς τα εκεί αλλά το κάνανε ΠΟΛΥ καραγκιόζ μπερντέ ένω θα μπορούσε να είχε πολύ περισσότερο mortal kombat "σοβαρότητα" (με την έννοια ότι και αυτό fighter game και αυτό φουλ φαντασία δηλαδή δεν μιλάμε για ρεαλισμό αλλά οκ δεν είναι εντελώς ότι ναναι η υπόθεση...) 

επίσης και σαν fighter game νομίζω ότι χάλασε τουλάχιστον το 6 και το 7 δεν μου άρεσαν εμένα λίγο μου άρεσε το tekken tag tournament 2 αλλά πάλι όχι όσο το original αλλά έχω χρόνια να το παίξω οπότε δεν θυμάμαι να πω τους λόγους είχε αρκετά imbalances και λάγκαρε λίγο; και με τα πιασίματα είχε αλλάξει κάτι προς το χειρότερο νομίζω κάτι τέτοιο, επίσης το UI ήταν εμετικό και πολύπλοκο χωρίς λόγο αν θυμάμαι καλά. 

Τέλος και τα γραφικά ήταν λίγο off θέλω να πω πχ το tekken tag 2 στο PS 3 δεν μπορούσες να πεις ότι είχε καλύτερα γραφικά (ίσως περισσότερα πολύγωνα και effe αλλά όχι απο θέμα αισθητικής ) με το tekken tag που βγήκε στο ps 2

kGNw4dM.jpegvs Tekken Tag Tournament 2 - Black texture on all characters clothing. · Issue  #5900 · RPCS3/rpcs3

Μια χαρά είναι το Tekken 8, εμένα δεν μου άρεσαν τα 6 κ 7. Με το 8 το πήγαν σε άλλο επίπεδο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...