Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας.

Θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Καλή οδηγική ασφάλεια (5/6 αστέρων)
  • Κατάλληλο για μετακινήσεις κυρίως στην πόλη αλλά και για ταξίδια.
  • Κατηγορία : Κομπακτ/hatchback
  • Οικονομικό σε κατανάλωση βενζίνης. Πετρέλαιο το κοιτάζω σε δεύτερο χρόνο.
  • 4-5 πόρτες (5 πόρτες)
  • Χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (έως 130 ευρώ)
  • Έως 1300cc
  • Μέχρι 90.000 χλμ (με επιφύλαξη μέχρι 100.000 χλμ)
  • Προϋπολογισμός έως 10.000 ευρώ
  • Χρονολογία από 2014 και μετά
  • Μέχρι στιγμής αποφεύγω "μικρά" αυτοκίνητα. Λχ Toyota aygo, SEAT Mii, Kia Picanto κοκ.
  • Κοιταζω αυτοκίνητα όπως Citroen C3Hyundai i 20 2016, Citroen C1 2015 (Είναι μικρό, όμως το άτιμο μου αρέσει), Citroen C3 2018 PURETECH 82 FEEL

Προτιμώ να αγοράσω από ιδιώτη, καθώς αισθάνομαι μεγαλύτερη ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε σύγκριση με έναν έμπορο. Δεν θα πω όχι στον έμπορο, όμως θα πάω με ενδυασμούς. Ζω στην επαρχία, γεγονός που περιορίζει τις επιλογές μου. Μέχρι τώρα, έχω βρει αυτοκίνητα από εμπόρους στον προϋπολογισμό μου, αλλά με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα (160.000-180.000 χλμ), τα οποία θεωρώ υπερβολικά πολλά. Αντιθέτως σε εμπόρους λχ Automarin έχω δεί αρκετά αυτοκίνητα με τα κριτήρια μου. Πολλές οι σκέψεις και προσπάθω να τις βάλω σε μια σειρά. Καλοδεχούμενες λοιπόν οι όποιες προτάσεις σας και συμβουλές.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια και για τον χρόνο σας.

 

Επεξ/σία από Dr.MikeD
Προσθήκη πληροφοριών
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σου πω κατι και ας με κραξει ξανα ολο το forum.

Θελεις ασφαλες αμαξι, αυτα τα αμαξια που εχεις βρει, εχουν καλη παθητικη ασφαλεια. Αλλα στην πραξη δεν ειναι καθολου ασφαλη.

Δηλαδη θες να δωσεις 10k για αυτο.

 image.png.3a7213341f9f7dfae1076e175687577d.png

Δινεις πολλα λευτα για πολυ λιγο αυτοκινητο. Δηλαδη θα περιμενα καποιος να μου πει τι καλο εχει ενα τετοιο αυτοκινητο. Τι καλο εχει? Εχει ποιοτητα? Εχει ασφαλεια? Εχει οδηγικη συμπεριφορα? Εχει ανεση? Εχει καταναλωση? Τι εχει?

Παμε τωρα στην ουσια. Θα στα απαντησω 1-1

3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Καλή οδηγική ασφάλεια (5/6 αστέρων)

Ασε τα αστερια και κοιτα την πλατφορμα, αν θες πραγματικη ασφαλεια θες μαζα. Η μαζα παντα νικαει.

3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Κατάλληλο για μετακινήσεις κυρίως στην πόλη αλλά και για ταξίδια

Θα πρεπει να συμβιβαστεις στο να μην κανει καλα κατι απο τα 2. Jack of all trades master of none

3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Οικονομικό σε κατανάλωση βενζίνης

Κανενα μικρο συγχρονο τουρμποκουβαδακι δεν προκειται να πεσει κατω απο τα 6.5L εντος εκτος και εισαι μαγικος οδηγος. Αν το εχεις στο αιμα σου ισως να δεις καλες τιμες με καναν ecoboost απο ford.

3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

4-5 πόρτες (5 πόρτες)

Δεκτο

3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε
  • Χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (έως 120 ευρώ)
  • Έως 1300cc

Περιοριζεις παρα πολυ τις επιλογες σου αλλα μπορω να το δεκτω, το undersizing παντως εναντιων του καταναλωτη γυρναει στο τελος imho

3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Μέχρι 80.000 χλμ (με επιφύλαξη μέχρι 90.000 χλμ)

Περιοριζεις τρομερα τις επιλογες σου. Ενα αμαξι με αλλαγες λαδιων καθε 5000km ειναι σε καλυτερη κατασταση στις 300.000km απο ενα με 80.000 με αλλαγες καθε 20.000km. Name of the game ειναι η συντηρηση και ο προηγουμενος ιδιοκτητης.

3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε
  • Προϋπολογισμός 9.000-10.000 ευρώ
  • Χρονολογία από 2014 και μετά

Νομιζω θες να περιοριστεις σε αμαξακια σαν αυτα που βρηκες. Fun fact θα προτιμουσα να φαω 10.000 σε μπαρμπουτι παρα να τα δωσω σε καποιο τετοιο αμαξακι. Αν θελεις κουβαδακι, παρε ενα hyundai getz τουλαχιστον θα σου βγει σκυλι, θα του βαλεις και υγραεριο, θα καει φραγκοδιφραγκα και δε θα δωσεις 10.000 ευρω... Ε στις 500.000km ισως να του πεταξεις ενα μοτερ και να βγαλει αλλα τοσα. Απλως να μην χρειαστεις να τεσταρεις την ενεργητικη/παθητικη ασφλαεια του ποτε.

3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Citroen C1

3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Toyota aygo

Same car FYI

Τελος η προταση μου θα ηταν κατι τετοιο.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46704365-ford-focus

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Καλημέρα σας.

Θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Καλή οδηγική ασφάλεια (5/6 αστέρων)
  • Κατάλληλο για μετακινήσεις κυρίως στην πόλη αλλά και για ταξίδια
  • Οικονομικό σε κατανάλωση βενζίνης
  • 4-5 πόρτες (5 πόρτες)
  • Χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (έως 120 ευρώ)
  • Έως 1300cc
  • Μέχρι 80.000 χλμ (με επιφύλαξη μέχρι 90.000 χλμ)
  • Προϋπολογισμός 9.000-10.000 ευρώ
  • Χρονολογία από 2014 και μετά
  • Μέχρι στιγμής αποφεύγω "μικρά" αυτοκίνητα. Λχ Toyota aygo, SEAT Mii, Kia Picanto κοκ.
  • Κοιταζω αυτοκίνητα όπως Citroen C3Hyundai i 20 2016, Citroen C1 2015 (Είναι μικρό, όμως το άτιμο μου αρέσει), Citroen C3 2018 PURETECH 82 FEEL

Προτιμώ να αγοράσω από ιδιώτη, καθώς αισθάνομαι μεγαλύτερη ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε σύγκριση με έναν έμπορο. Δεν θα πω όχι στον έμπορο, όμως θα πάω με ενδυασμούς. Ζω στην επαρχία, γεγονός που περιορίζει τις επιλογές μου. Μέχρι τώρα, έχω βρει αυτοκίνητα από εμπόρους στον προϋπολογισμό μου, αλλά με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα (160.000-180.000 χλμ), τα οποία θεωρώ υπερβολικά πολλά. Αντιθέτως σε εμπόρους λχ Automarin έχω δεί αρκετά αυτοκίνητα με τα κριτήρια μου. Πολλές οι σκέψεις και προσπάθω να τις βάλω σε μια σειρά. Καλοδεχούμενες λοιπόν οι όποιες προτάσεις σας και συμβουλές.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια και για τον χρόνο σας.

 

 

Είμαι και εγω σε παρόμοια φάση καθώς θέλω να ξεφορτωθώ ενα Opel Corsa C 22 ετών με 330.000.

Έχω καταλήξει με τα ίδια κριτήρια σε Hyundai i20 βενζίνη ή Ford Ecoboost όχι 3 κύλινδρο και θα του βάλω LPG λόγω χιλιομέτρων ετησίως (>25000).

Τα Cintroen που αναφέρεις έχουν τον κινητήρα με ιμάντα στο λάδι που οι απόψεις δίστανται .

Τώρα όσο για τα χιλίομετρα και ο ιδιωτης μπορεί να κανει οτιδήποτε .

Απο εμπόρους που αναφέρεις , πέρασα και εγω (θέλω να το αποφύγω) και μεγάλο ποσοστό είναι Leasing/ Εταιρικά με οτι συνεπάγεται στο θέμα συντήρησης .(

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

αν του αλλαζεις λαδια τα ξαναλεμε στις 800.000km οταν αποφασισει να καρφωσει

Λάδια γινονται αλλαγές καθε 7000 . Απλώς το μοτέρ πέρα απο κατανάλωση λαδιού σε λογικά πλαίσια για τα χιλιόμετρα έχει πέσει .

Έχει γινει ηδη επισκευη καπάκι πρίν 80.000 (φλάντζα καθρέφτη) . 

Και ζητάει συνεχώς απο περιφερειακά . 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Λάδια γινονται αλλαγές καθε 7000 . Απλώς το μοτέρ πέρα απο κατανάλωση λαδιού σε λογικά πλαίσια για τα χιλιόμετρα έχει πέσει

ενας φιλος με ενα astra station wagon, ειχε 400.000 χιλιομετρα κομμενη εξατμιση και πεσμενη πορτα, ετριζε ολο του εβαζε μεταχειρισμενα λαδια γιατι τα εχανε-εκαιγε και πηγαιναμε για αναβασεις στα βουνα 10km κοφτες. Το αμαξι κλαιν μαιν, δεν χαλαγε, αυτης της εποχης τα opel απλως δεν χαλανε...

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Θα σου πω κατι και ας με κραξει ξανα ολο το forum.

Θελεις ασφαλες αμαξι, αυτα τα αμαξια που εχεις βρει, εχουν καλη παθητικη ασφαλεια. Αλλα στην πραξη δεν ειναι καθολου ασφαλη.

Δηλαδη θες να δωσεις 10k για αυτο.

 image.png.3a7213341f9f7dfae1076e175687577d.png

Δινεις πολλα λευτα για πολυ λιγο αυτοκινητο. Δηλαδη θα περιμενα καποιος να μου πει τι καλο εχει ενα τετοιο αυτοκινητο. Τι καλο εχει? Εχει ποιοτητα? Εχει ασφαλεια? Εχει οδηγικη συμπεριφορα? Εχει ανεση? Εχει καταναλωση? Τι εχει?

Παμε τωρα στην ουσια. Θα στα απαντησω 1-1

Ασε τα αστερια και κοιτα την πλατφορμα, αν θες πραγματικη ασφαλεια θες μαζα. Η μαζα παντα νικαει.

Θα πρεπει να συμβιβαστεις στο να μην κανει καλα κατι απο τα 2. Jack of all trades master of none

Κανενα μικρο συγχρονο τουρμποκουβαδακι δεν προκειται να πεσει κατω απο τα 6.5L εντος εκτος και εισαι μαγικος οδηγος. Αν το εχεις στο αιμα σου ισως να δεις καλες τιμες με καναν ecoboost απο ford.

Δεκτο

Περιοριζεις παρα πολυ τις επιλογες σου αλλα μπορω να το δεκτω, το undersizing παντως εναντιων του καταναλωτη γυρναει στο τελος imho

Περιοριζεις τρομερα τις επιλογες σου. Ενα αμαξι με αλλαγες λαδιων καθε 5000km ειναι σε καλυτερη κατασταση στις 300.000km απο ενα με 80.000 με αλλαγες καθε 20.000km. Name of the game ειναι η συντηρηση και ο προηγουμενος ιδιοκτητης.

Νομιζω θες να περιοριστεις σε αμαξακια σαν αυτα που βρηκες. Fun fact θα προτιμουσα να φαω 10.000 σε μπαρμπουτι παρα να τα δωσω σε καποιο τετοιο αμαξακι. Αν θελεις κουβαδακι, παρε ενα hyundai getz τουλαχιστον θα σου βγει σκυλι, θα του βαλεις και υγραεριο, θα καει φραγκοδιφραγκα και δε θα δωσεις 10.000 ευρω... Ε στις 500.000km ισως να του πεταξεις ενα μοτερ και να βγαλει αλλα τοσα. Απλως να μην χρειαστεις να τεσταρεις την ενεργητικη/παθητικη ασφλαεια του ποτε.

Same car FYI

Τελος η προταση μου θα ηταν κατι τετοιο.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46704365-ford-focus

Γνωστός μου πριν μερικούς μήνες πήρε το C3 2020 μοντέλο με αρκετά έξτρα 10,000€ και είναι ευχαριστημένος, επίσης το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πουλήσει τρελά. 1.2 ατμοσφαιρικό δεν πατάει μία αλλά για την δουλειά που το πήρε είναι ικανοποιημένος.

Βέβαια γούστα είναι αυτά, επίσης μην σου κάνει καμία εντύπωση που ζητάνε 10κ για ένα μικρό αυτοκίνητο 5ετίας - 7ετίας.

 

Στις 26/7/2025 στις 8:13 ΠΜ, Dr.MikeD είπε

Καλημέρα σας.

Θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Καλή οδηγική ασφάλεια (5/6 αστέρων)
  • Κατάλληλο για μετακινήσεις κυρίως στην πόλη αλλά και για ταξίδια
  • Οικονομικό σε κατανάλωση βενζίνης
  • 4-5 πόρτες (5 πόρτες)
  • Χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (έως 120 ευρώ)
  • Έως 1300cc
  • Μέχρι 80.000 χλμ (με επιφύλαξη μέχρι 90.000 χλμ)
  • Προϋπολογισμός 9.000-10.000 ευρώ
  • Χρονολογία από 2014 και μετά
  • Μέχρι στιγμής αποφεύγω "μικρά" αυτοκίνητα. Λχ Toyota aygo, SEAT Mii, Kia Picanto κοκ.
  • Κοιταζω αυτοκίνητα όπως Citroen C3Hyundai i 20 2016, Citroen C1 2015 (Είναι μικρό, όμως το άτιμο μου αρέσει), Citroen C3 2018 PURETECH 82 FEEL

Προτιμώ να αγοράσω από ιδιώτη, καθώς αισθάνομαι μεγαλύτερη ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε σύγκριση με έναν έμπορο. Δεν θα πω όχι στον έμπορο, όμως θα πάω με ενδυασμούς. Ζω στην επαρχία, γεγονός που περιορίζει τις επιλογές μου. Μέχρι τώρα, έχω βρει αυτοκίνητα από εμπόρους στον προϋπολογισμό μου, αλλά με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα (160.000-180.000 χλμ), τα οποία θεωρώ υπερβολικά πολλά. Αντιθέτως σε εμπόρους λχ Automarin έχω δεί αρκετά αυτοκίνητα με τα κριτήρια μου. Πολλές οι σκέψεις και προσπάθω να τις βάλω σε μια σειρά. Καλοδεχούμενες λοιπόν οι όποιες προτάσεις σας και συμβουλές.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια και για τον χρόνο σας.

 

 

Δεν πρόκειται να βρεις αυτοκίνητο με τέτοια κριτήρια.

  • Like 2
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

@d4mage μέχρι στιγμής λόγω των όποιων δυσκολιών έχω αυτό τον χρονικό διάστημα, περιορίζομαι πάρα πολύ. Αν πρόκειται για καλη περιπτωση , τότε θα κάνω την όποια υπέρβαση. Δεν θέλω να το γενικεύω. 

Με όλο το θάρρος, ποια από τα παραπάνω κριτήρια θα διαφοροποιούσες; Σε σχέση τιμής και χιλιομέτρων.

 

 

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Dr.MikeD είπε

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

@d4mage μέχρι στιγμής λόγω των όποιων δυσκολιών έχω αυτό τον χρονικό διάστημα, περιορίζομαι πάρα πολύ. Αν πρόκειται για καλη περιπτωση , τότε θα κάνω την όποια υπέρβαση. Δεν θέλω να το γενικεύω. 

Με όλο το θάρρος, ποια από τα παραπάνω κριτήρια θα διαφοροποιούσες; Σε σχέση τιμής και χιλιομέτρων.

 

 

Τα χιλιόμετρα ποτέ δεν ήταν ο πρώτος μου προβληματισμός με βάση την χρονολογία ενός αυτοκινήτου. Το να κάνει κάποιος 17.000 - 25.000χιλ/έτος είναι απόλυτα φυσιολογικό, το πρόβλημα πως το συντηρούσε και πως συμπεριφερόταν οδηγικά. Ζητάς ένα αυτοκίνητο με πατημένη την δεκαετία με έως 80.000-90.000 χιλ. που αυτό σημαίνει ένα αυτοκίνητο που θα έκανε το έτος ούτε 8.500 χιλ. Κάτι εντελώς απίθανο. Δεν είναι να ρωτάς τι πρέπει να κοιτάξεις στο σέρβις, τι έχει αλλάξει ο κάτοχος με βάση τα χιλιόμετρα που έχει κάνει, που πονάει από κάποια βλάβη, εάν ενδιαφέρεσαι για κάποιο συσγκεκριμένο μοντέλο ώστε να το έχει κάποιο μέλος από εδώ και να σου μιλήσει αντικειμενικά με βάση την εμπειρία του ως κάτοχος του μοντέλου που σε ενδιαφέρει να αγοράσει.

Τι 6 αστέρια, το Euro NCAP έχει μαξ τα 5 άλλα και 10 να είχε, υπήρχε περίπτωση να έχεις ένα μικρό αμάξι (smart,picando, i20,C3 και τα περισσότερα που κυκλοφορούν εκεί έξω) και να το επέλεγες ως κριτήριο αγοράς την παθητική ασφάλεια;

Πρώτα θα πρέπει να ξεκαθαρίσεις μέσα σου τις ανάγκες σου, αναφέρεις κυρίως στην πόλη άλλα και ταξίδια, αυτό από μόνο του δεν λέει και πολλά για την ακρίβεια δεν λέει τίποτα. Είναι σαν να λές "θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο για να μπαίνω μέσα και να μετακινούμαι"

Τα τέλη κυκλόφορίας πάνε με τους ρύπους οπότε τα 120,00€ είναι σχετικό θέμα. Τι εννοώ, στην Giulietta 2014 1.6 έχω 103,00€ και στο Chevrolet Matiz 2008 1.0 πληρώνω 135,00€ 

Η οικονομία είναι επίσης σχετική. Λες κάπου για βενζίνη άλλα πολύ με αυτό εννοούν οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου. Πετρέλαιο σε ενδιαφέρει; Μετην Giullieta με ένα γέμισμα (60 λίτρα δεξαμενή) κάνω 800 χιλ με ανεβάσματα, με ταχύτητες άνω των 120, με κλιματισμούς. Dynamic εντός- εκτός πόλης δεν ξεπρνάω καστά βάση τα 6.4L/100

Εκτός πόλης θυμάμαι είχα πάει Γιάννενα με αυτόματο πιλότο χαλαρά 120 και είχα δει μέχρι 5.2L/100

Το Matiz από την άλλη εντός πόλης είναι τρομερό αμάξι, χωράει παντού, έχει πολύ καλούς χώρους για 4 επιβάτες, πολύ καλούς χώρους για μικροαντικείμενα, δεν καίει τίποτα εντός άλλα εκτός σε γονατίζει ιδίως με κλιματισμό ανοιχτό. Το πήρα όμως για συγκεκριμένο σκοπό, να χωράει παντού και να μετακινούμε γρήγορα μέσα στην πόλη από παρκάρισμα, σουπερμάρκετ, περίεργες παραλίες το καλοκαίρι.

Θα μου πεις τώρα δεν πας ταξίδι; Εννοείται πως πας, πήγαμε Βόλο. Χαλαρά άλλα πήγαμε. 

Συνεπώς με 9.000-10.000€ βρίσκεις αυτοκίνητα άλλα πρέπει να κόψεις από τις απαιτήσεις και αυτό επεδή τα όσα ζητάς είναι παράλογα.

Στην προτελευταία σειρά των χαρακτηριστικών που αναφέρεις λες πως δεν ψάχνεις για μικρά αυτοκίνητα και στην τελευταία βάζεις μέσα στο C1

 

Δημοσ.
1 hour ago, d4mage said:

Τα χιλιόμετρα ποτέ δεν ήταν ο πρώτος μου προβληματισμός με βάση την χρονολογία ενός αυτοκινήτου. Το να κάνει κάποιος 17.000 - 25.000χιλ/έτος είναι απόλυτα φυσιολογικό, το πρόβλημα πως το συντηρούσε και πως συμπεριφερόταν οδηγικά. Ζητάς ένα αυτοκίνητο με πατημένη την δεκαετία με έως 80.000-90.000 χιλ. που αυτό σημαίνει ένα αυτοκίνητο που θα έκανε το έτος ούτε 8.500 χιλ. Κάτι εντελώς απίθανο. Δεν είναι να ρωτάς τι πρέπει να κοιτάξεις στο σέρβις, τι έχει αλλάξει ο κάτοχος με βάση τα χιλιόμετρα που έχει κάνει, που πονάει από κάποια βλάβη, εάν ενδιαφέρεσαι για κάποιο συσγκεκριμένο μοντέλο ώστε να το έχει κάποιο μέλος από εδώ και να σου μιλήσει αντικειμενικά με βάση την εμπειρία του ως κάτοχος του μοντέλου που σε ενδιαφέρει να αγοράσει.

Τι 6 αστέρια, το Euro NCAP έχει μαξ τα 5 άλλα και 10 να είχε, υπήρχε περίπτωση να έχεις ένα μικρό αμάξι (smart,picando, i20,C3 και τα περισσότερα που κυκλοφορούν εκεί έξω) και να το επέλεγες ως κριτήριο αγοράς την παθητική ασφάλεια;

Πρώτα θα πρέπει να ξεκαθαρίσεις μέσα σου τις ανάγκες σου, αναφέρεις κυρίως στην πόλη άλλα και ταξίδια, αυτό από μόνο του δεν λέει και πολλά για την ακρίβεια δεν λέει τίποτα. Είναι σαν να λές "θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο για να μπαίνω μέσα και να μετακινούμαι"

Τα τέλη κυκλόφορίας πάνε με τους ρύπους οπότε τα 120,00€ είναι σχετικό θέμα. Τι εννοώ, στην Giulietta 2014 1.6 έχω 103,00€ και στο Chevrolet Matiz 2008 1.0 πληρώνω 135,00€ 

Η οικονομία είναι επίσης σχετική. Λες κάπου για βενζίνη άλλα πολύ με αυτό εννοούν οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου. Πετρέλαιο σε ενδιαφέρει; Μετην Giullieta με ένα γέμισμα (60 λίτρα δεξαμενή) κάνω 800 χιλ με ανεβάσματα, με ταχύτητες άνω των 120, με κλιματισμούς. Dynamic εντός- εκτός πόλης δεν ξεπρνάω καστά βάση τα 6.4L/100

Εκτός πόλης θυμάμαι είχα πάει Γιάννενα με αυτόματο πιλότο χαλαρά 120 και είχα δει μέχρι 5.2L/100

Το Matiz από την άλλη εντός πόλης είναι τρομερό αμάξι, χωράει παντού, έχει πολύ καλούς χώρους για 4 επιβάτες, πολύ καλούς χώρους για μικροαντικείμενα, δεν καίει τίποτα εντός άλλα εκτός σε γονατίζει ιδίως με κλιματισμό ανοιχτό. Το πήρα όμως για συγκεκριμένο σκοπό, να χωράει παντού και να μετακινούμε γρήγορα μέσα στην πόλη από παρκάρισμα, σουπερμάρκετ, περίεργες παραλίες το καλοκαίρι.

Θα μου πεις τώρα δεν πας ταξίδι; Εννοείται πως πας, πήγαμε Βόλο. Χαλαρά άλλα πήγαμε. 

Συνεπώς με 9.000-10.000€ βρίσκεις αυτοκίνητα άλλα πρέπει να κόψεις από τις απαιτήσεις και αυτό επεδή τα όσα ζητάς είναι παράλογα.

Στην προτελευταία σειρά των χαρακτηριστικών που αναφέρεις λες πως δεν ψάχνεις για μικρά αυτοκίνητα και στην τελευταία βάζεις μέσα στο C1

 

@d4mage Ευχαριστώ εσένα και τα υπόλοιπα μέλη για τον χρόνο σας. Δεν διαθέτω πολλές γνώσεις για αυτοκίνητα, κάτι που πιθανόν φαίνεται από τον τρόπο που εκφράζομαι. Μέχρι τώρα, η μοναδική μου επιλογή αυτοκινήτου έγινε με σύσταση συγγενή. Σήμερα επικρατεί πραγματικό "χάος" στην αγορά αυτοκινήτων, και η έλλειψη βασικών γνώσεων με οδηγεί να ζητώ πράγματα που ίσως φαίνονται "παράλογα". Συνεπώς ζητώ τόσο από εσένα όσο και από τα υπόλοιπα παιδιά, εκ των προτέρων συγνώμη.

 

Δημοσ.

Καλημερα σε ολους. Για να μην ανοιγω νεο θεμα το ποσταρω εδω. Σκέφτομαι να αγορασω την 116 E87 του 2008 για τον γιο μου που περασε στο πανεπιστήμιο Σπαρτης και θελω ενα αμαξι θεωρητικα ασφαλες να κυκλοφορει εκει και να κανει την διαδρομη Αθηνα Σπαρτη 2 φορες τον μηνα. Το συγκεκριμένο εχει 225Κ χλμ σε καλη κατασταση βενζινη αυτοματο. Εχουν γινει ολα τα service και αλλαγη μπεκ αλλα οχι δισκο πλατο και μου φαινεται πολυ περιεργο μετα απο τοσα χλμ. Πιστευετε οτι αξιζει η αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου στα 6000 ευρω? Επειδη κοιταμε μονο αυτοματα δυστυχώς δεν υπαρχουν πολλες επιλογες σε αυτο το budget 6-7K. Θα εκτιμούσα τις γνωμες σας, ευχαριστώ

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, eliasj είπε

ο συγκεκριμένο εχει 225Κ χλμ σε καλη κατασταση βενζινη αυτοματο. Εχουν γινει ολα τα service και αλλαγη μπεκ αλλα οχι δισκο πλατο και μου φαινεται πολυ περιεργο μετα απο τοσα χλμ.

Aφού είναι αυτόματο πως θα άλλαζε δίσκο πλατό? αφού δεν έχει, είναι με μετατροπέα ροής (torque converter). Εκτός κι αν έχεις πέσει στην σπάνια περίπτωση να έχει DCT (αυτόματο διπλού συμπλέκτη) που αι πάλι δεν έχει το παραδοσιακό δίσκο πλατό

Δημοσ.
2 hours ago, Nabuko said:

Aφού είναι αυτόματο πως θα άλλαζε δίσκο πλατό? αφού δεν έχει, είναι με μετατροπέα ροής (torque converter). Εκτός κι αν έχεις πέσει στην σπάνια περίπτωση να έχει DCT (αυτόματο διπλού συμπλέκτη) που αι πάλι δεν έχει το παραδοσιακό δίσκο πλατό

To SMG μου ειπε οτι εχει , αν δεν κανω τρομερο λαθος δεν ηταν dual clutch,  που το εβαζε μια εποχη η BMW. Και εμενα μου εκανε εντυπωση να εχει τέτοιο κιβωτιο. μπορει να κανω και λαθος βεβαια, δεν γνωριζω πολλα σε σχεση με BMW.  Εχω κλεισει ραντεβου στον Σπανο 6 Αυγούστου για έλεγχο αλλα και παλι δεν ειμαι σίγουρος αν αξιζει τα χρηματα αυτα το συγκεκριμένο αμαξι για εναν 19χρονο αλλα οι επιλογες δεν ειναι πολλες σε αυτο το budget. 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, eliasj είπε

To SMG μου ειπε οτι εχει

Nαι μόνο που το Ε87 και γενικώς χαμηλού κυβισμού και ιπποδύναμης ΒMW δεν είχαν ποτέ SMG. Ψάξτο λίγο καλύτερα

Δημοσ.
28 minutes ago, Nabuko said:

Nαι μόνο που το Ε87 και γενικώς χαμηλού κυβισμού και ιπποδύναμης ΒMW δεν είχαν ποτέ SMG. Ψάξτο λίγο καλύτερα

Διαβασε καλυτερα γιατι το γραφω οτι δεν γνωριζω και εχω ραντεβου στον Σπανο. Γνωμες θα ηθελα αν αξιζει η αγορα του απο ανθρωπους που εχουν η γνωριζουν αρκετα για το συγκεκριμένο μοντελο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...