imr Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 1 hour ago, QuantumWanderer said: Πιο συγκεκριμένα, τί καταναλώσεις βλέπεις σε πόλη με το MG3; Το εύρος τιμής που έχω θέσει στο αρχικό ερώτημα είναι 20000 +-. Δηλαδή όχι 25000-27000, «δώσε κάτι παραπάνω». 🤓 Το ηλεκτρικό το βλέπω στα 27000, που αν πάρεις την επιδότηση, υποθέτω πέφτει στα 24000. Εκτός λόγω τιμής. Το ήπια υβριδικό είναι ήπια υβριδικό, οπότε στην πράξη δεν πέφτει σε καταναλώσεις όπως τα πλήρως υβριδικά, οπότε φεύγει κι αυτό. Ευχαριστώ για την πρόταση πάντως. Εχεις κανει εναν υπολογισμο ποσα θα χαλας σε βενζινη τον χρονο με την καθε περιπτωση? γιατι τα μικρα ακομα και βενζινης δεν εχουν τοσο μεγαλη καταναλωση 4-5λ/100 ειναι επιπεδα μηχανης 1
gakost Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δεν θα σου πω τα Κινέζικα είναι χάλια, θα χαλάσουν κλπ. Αυτά ο χρόνος θα το δείξει. Θα σου πρότεινα να το σκεφτείς όμως καλά τι θέλεις.Μπορεί οι νεοεισερχόμενες μάρκες στην αγορά να έχουν εντυπωσιακή τεχνολογία και να φαίνονται αιώνες μπροστά σε σχέση με τους δινόσαυρους (βλέπε Toyota) αλλά δεν αγοράζεις ενα προϊόν τεχνολογίας που θα το αλλάξεις σε 3 - 4 χρόνια, αυτοκίνητο αλλάζεις και φαντάζομαι ότι έχεις έναν ορίζοντα 10ετίας. Πρέπει να αγοράσεις δηλαδή με βάση τι ψάχνεις σε ένα αμάξι όχι αν η οθόνη είναι 12 ίντσες ή 7. Από κει και πέρα, όσοι αγοράζουν σήμερα κινέζικο αυτοκίμητο είναι πειραματόζωα και τι εννοώ: Μπορεί να είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα μπορεί και όχι. Μόνο ο χρόνος θα δείξει. Επίσης απο υποστήριξη, μπορεί να πιάσει η μάρκα να γεμίσει ο τόπος μπορεί και να πατώσει και να κλείσει ο εισαγωγέας, και σκέψου ότι μπορεί να πιάσει και να πουλάει μια μάρκα σε άλλη αγορά αλλά στην Ελλάδα όχι για οποιοδήποτε λόγο. Εσύ τι θα κάνεις αν χρειαστείς ανταλλακτικά ή εξειδικευμένη υποστήριξη πχ διάγνωση με εργοστασιακό διαγνωστικό; Το θέμα της υποστήριξης πρέπει να σε απασχολήσει γενικότερα. Μια εδραιωμένη εταιρία μπορείς να βρεις μηχανικούς και να έχεις επιλογές που θα πας, στους νέους μόνο αντιπροσωπεία και εκεί που είναι οι εγκαταστάσεις τους. Αν χρειαστείς ανταλλακτικά επίσης μόνο αντιπροσωπεία και ότι έχει. Δεν υπάρχουν συμβατά πχ να πάρεις τηλέφωνο στην Ιαπωνική να βρεις τι θέλεις. Είχα συνάδερφο με GWM που χρειαστηκε κάποιο απλό ανταλλακτικό εντός εγγύησης και πήρε 4 μήνες να έρθει από την Κίνα και είχε το αμάξι ακινητοποιημένο. Και μην πας μακριά έστω και ένα μικροατύχημα να έχεις τι ανταλλακτικά φανοποιίας νομίζεις υπάρχουν στην Ελλάδα και πόσο να επενδύσει σε αυτό ο εισαγωγέας για ένα όχημα που πουλάει 10 αυτοκίνητα το μήνα και τι για ένα που πουλάει 1000 (τυχαία τα νούμερα αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ). Τέλος η απαξίωση που επειδή δεν είναι έξοδο κάθε μήνα ή χρόνο αλλά την βρίσκεις μπροστά σου όταν το πουλήσεις. Αγοράζεις από μια εταιρία γνωστή και μπορείς να υπολογίσεις. Για τις νέες μάρκες δεν ξέρεις αλλά δύσκολα σε 10 χρόνια να πάρεις σοβαρά λεφτα για ένα ΒΥD. Αν το βάλεις αγγελία ποιος θα ενδιαφερθεί να το αγοράσει σε σοβαρά λεφτά; Ενώ ένα Toyota πάρα πολλοί. Αν κοιτάξεις στα μηχανάκια που υπάρχουν κινέζικα ΄στην αγορά χρόνια τώρα δες τι ισχύει και σε τι κατάσταση. Δες πχ ένα Baotian και ένα άλλο από μια πιο κλασική μάρκα. Αν θέλεις να γίνεις πειραματόζωο τουλάχιστον δες αν μπορείς να το πάρεις με leasing οπότε στην λήξη του συμβολαίου βλέπεις πως θα είναι η αγορά για το συγκεκριμμένο και αποφασίζεις αν θα το κρατήσεις ή θα το ξεφορτωθείς. 2 1
BigJim34 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 20 ώρες πριν, koostas2001 είπε ο κουβας της toyota ειναι μιας εταιριας δοκιμασμενης επι 30-40 χρονια, και τα αυτοκινητα της ειναι πρωτα σε πωλησεις παγκοσμιως η byd ειναι μια νεα εταιρια, και σε βαθος 10ετιας δεν ξερεις τι θα βγαλει σε ζητηματα αξιοπιστιας ουτε τι σερβις θα εχεις σε μια 10ετια, αν αυτος που εχει τωρα το σερβις διακοψει τη συνεργασια... Σαν πρώην φανατικός υποστηρικτής της Toyota έχω να πω ότι ήδη τους γύρισα την πλάτη αν και έχω ακόμη επαγγελματικό της εταιρείας γιατί την έχουν δει κάπως.. νομίζουν ότι έχουμε στην ψωροκωσταινα το βιοτικό επίπεδο των Ευρωπαίων. Τα έχω πει χύμα και σε αντιπροσωπείες αλλά αφού πουλάνε συνεχίζουν ακάθεκτοι!!! Όσο για τους Κινέζους μην τους υποτιμάς γιατί δεν είναι όπως τα λες. Σε λίγο θα τρίβουν τα μάτια τους όσοι τους θεωρούν β' διαλογή. Ειδικά στα πάσης φύσεως ηλεκτρικά μηχανήματα είναι μονόδρομος. 1
@pnea1973 Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Όσα λέγονται για τους Κινεζους, λεγόταν για τους Κορεατες και πιο πριν για τους Ιάπωνες... Πάρε το Surf αν σου αρέσει και σε καλύπτει. 2 2
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 16 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 16 ώρες 13 λεπτά πριν, geofak είπε Δες το Dacia Sandero Stepway βενζίνη/αέριο Καλή ιδέα, θα το αξιολογούσα, αλλά έχω δει πολλαπλούς φίλους με Dacia και Renault, να έχουν συνεχή μηχανολογικά προβλήματα και να πηγαίνουν και να ξαναπηγαίνουν στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, και μερικά από αυτά να είναι ακόμα άλυτα! Δεν τους εμπιστεύομαι καθόλου! 1 ώρα πριν, gakost είπε Δεν θα σου πω τα Κινέζικα είναι χάλια, θα χαλάσουν κλπ. Αυτά ο χρόνος θα το δείξει. Θα σου πρότεινα να το σκεφτείς όμως καλά τι θέλεις.Μπορεί οι νεοεισερχόμενες μάρκες στην αγορά να έχουν εντυπωσιακή τεχνολογία και να φαίνονται αιώνες μπροστά σε σχέση με τους δινόσαυρους (βλέπε Toyota) αλλά δεν αγοράζεις ενα προϊόν τεχνολογίας που θα το αλλάξεις σε 3 - 4 χρόνια, αυτοκίνητο αλλάζεις και φαντάζομαι ότι έχεις έναν ορίζοντα 10ετίας. Πρέπει να αγοράσεις δηλαδή με βάση τι ψάχνεις σε ένα αμάξι όχι αν η οθόνη είναι 12 ίντσες ή 7. Από κει και πέρα, όσοι αγοράζουν σήμερα κινέζικο αυτοκίμητο είναι πειραματόζωα και τι εννοώ: Μπορεί να είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα μπορεί και όχι. Μόνο ο χρόνος θα δείξει. Επίσης απο υποστήριξη, μπορεί να πιάσει η μάρκα να γεμίσει ο τόπος μπορεί και να πατώσει και να κλείσει ο εισαγωγέας, και σκέψου ότι μπορεί να πιάσει και να πουλάει μια μάρκα σε άλλη αγορά αλλά στην Ελλάδα όχι για οποιοδήποτε λόγο. Εσύ τι θα κάνεις αν χρειαστείς ανταλλακτικά ή εξειδικευμένη υποστήριξη πχ διάγνωση με εργοστασιακό διαγνωστικό; Το θέμα της υποστήριξης πρέπει να σε απασχολήσει γενικότερα. Μια εδραιωμένη εταιρία μπορείς να βρεις μηχανικούς και να έχεις επιλογές που θα πας, στους νέους μόνο αντιπροσωπεία και εκεί που είναι οι εγκαταστάσεις τους. Αν χρειαστείς ανταλλακτικά επίσης μόνο αντιπροσωπεία και ότι έχει. Δεν υπάρχουν συμβατά πχ να πάρεις τηλέφωνο στην Ιαπωνική να βρεις τι θέλεις. Είχα συνάδερφο με GWM που χρειαστηκε κάποιο απλό ανταλλακτικό εντός εγγύησης και πήρε 4 μήνες να έρθει από την Κίνα και είχε το αμάξι ακινητοποιημένο. Και μην πας μακριά έστω και ένα μικροατύχημα να έχεις τι ανταλλακτικά φανοποιίας νομίζεις υπάρχουν στην Ελλάδα και πόσο να επενδύσει σε αυτό ο εισαγωγέας για ένα όχημα που πουλάει 10 αυτοκίνητα το μήνα και τι για ένα που πουλάει 1000 (τυχαία τα νούμερα αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ). Τέλος η απαξίωση που επειδή δεν είναι έξοδο κάθε μήνα ή χρόνο αλλά την βρίσκεις μπροστά σου όταν το πουλήσεις. Αγοράζεις από μια εταιρία γνωστή και μπορείς να υπολογίσεις. Για τις νέες μάρκες δεν ξέρεις αλλά δύσκολα σε 10 χρόνια να πάρεις σοβαρά λεφτα για ένα ΒΥD. Αν το βάλεις αγγελία ποιος θα ενδιαφερθεί να το αγοράσει σε σοβαρά λεφτά; Ενώ ένα Toyota πάρα πολλοί. Αν κοιτάξεις στα μηχανάκια που υπάρχουν κινέζικα ΄στην αγορά χρόνια τώρα δες τι ισχύει και σε τι κατάσταση. Δες πχ ένα Baotian και ένα άλλο από μια πιο κλασική μάρκα. Αν θέλεις να γίνεις πειραματόζωο τουλάχιστον δες αν μπορείς να το πάρεις με leasing οπότε στην λήξη του συμβολαίου βλέπεις πως θα είναι η αγορά για το συγκεκριμμένο και αποφασίζεις αν θα το κρατήσεις ή θα το ξεφορτωθείς. Αυτά, ναι, είναι σοβαρά ερωτήματα.
findex Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 2 ώρες πριν, LiquidTroll είπε Chevrolet Aveo Diesel που εχω, δδεν καιει τιποτε. Start Stop οποτε ακομα περισσότερη οικονομια Απο το 2015 δεν πωλείται στην Ελλάδα και νομίζω και στη Ευρώπη κανένα Chevrolet
doctorkostis Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 2 hours ago, gakost said: Τέλος η απαξίωση που επειδή δεν είναι έξοδο κάθε μήνα ή χρόνο αλλά την βρίσκεις μπροστά σου όταν το πουλήσεις. Αγοράζεις από μια εταιρία γνωστή και μπορείς να υπολογίσεις. Για τις νέες μάρκες δεν ξέρεις αλλά δύσκολα σε 10 χρόνια να πάρεις σοβαρά λεφτα για ένα ΒΥD. Αν το βάλεις αγγελία ποιος θα ενδιαφερθεί να το αγοράσει σε σοβαρά λεφτά; Ενώ ένα Toyota πάρα πολλοί. Αν κοιτάξεις στα μηχανάκια που υπάρχουν κινέζικα ΄στην αγορά χρόνια τώρα δες τι ισχύει και σε τι κατάσταση. Δες πχ ένα Baotian και ένα άλλο από μια πιο κλασική μάρκα. Μια κοινη παραλειψη στα περι απαξιωσης, δεν εχει να κανει με τογιοτα, κινεζικα ή ευρωπαϊκα οχηματα αλλα με θερμικο vs EV. Αν εχεις πληρωσει επι 10 χρονια βενζινη vs ρευμα με φορτιση στο σπιτι (χωρις φωτοβολταϊκά), πρεπει να βαλεις στην εξισωση τουλαχιστον 5000€ επιπλεον κοστος για καυσιμα για περιπου 100.000 χλμ. Μπορει το καυσιμο να ειναι μηναιο εξοδο που "κρυβεται" ευκολα οταν μετρας απομειωση αξιας, αλλα ειναι χρηματα που βγαινουν απο την τσεπη. Για αυτοκινητο πολης οταν υπαρχει θεση σταθμευσης με μπριζα νομιζω πλεον ειναι μονοδρομος το μικρο ηλεκτρικο. 1
majunior Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 ώρα πριν, doctorkostis είπε Μια κοινη παραλειψη στα περι απαξιωσης, δεν εχει να κανει με τογιοτα, κινεζικα ή ευρωπαϊκα οχηματα αλλα με θερμικο vs EV. Αν εχεις πληρωσει επι 10 χρονια βενζινη vs ρευμα με φορτιση στο σπιτι (χωρις φωτοβολταϊκά), πρεπει να βαλεις στην εξισωση τουλαχιστον 5000€ επιπλεον κοστος για καυσιμα για περιπου 100.000 χλμ. Μπορει το καυσιμο να ειναι μηναιο εξοδο που "κρυβεται" ευκολα οταν μετρας απομειωση αξιας, αλλα ειναι χρηματα που βγαινουν απο την τσεπη. Για αυτοκινητο πολης οταν υπαρχει θεση σταθμευσης με μπριζα νομιζω πλεον ειναι μονοδρομος το μικρο ηλεκτρικο. Ποιο μικρό ηλεκτρικό έχει τιμή κάτω από 20k εκτός ίσως από το Surf με την παιδική μπαταρία; Πόσο μάλλον κάτω από 18k που έχουν i10, Picanto, C3 κτλ. *Οι τιμές πάντα χωρίς ΚΗ3
fabiawrc Δημοσ. πριν από 13 ώρες Δημοσ. πριν από 13 ώρες Ειδαμε και τους ευρωπαιους...Γελαει ο κοσμος,ο κολλητος μου του τρακαρανε το ολοκαινουργιο Formentor και εκαναν 3 μηνες να το φτιαξουν μεχρι να ερθουν τα ανταλλακτικα....Τουλαχιστον τα πρωτα δειγματα απο χρηστες ειναι οτι σε byd εφεραν καποια ανταλακτικα σε καποιες μερες απο Ολανδια. 1
doctorkostis Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 55 minutes ago, majunior said: Ποιο μικρό ηλεκτρικό έχει τιμή κάτω από 20k εκτός ίσως από το Surf με την παιδική μπαταρία; Πόσο μάλλον κάτω από 18k που έχουν i10, Picanto, C3 κτλ. *Οι τιμές πάντα χωρίς ΚΗ3 Ο topic starter βάζει μέσα το Surf που μαλλον είναι η καλύτερη επιλογή. Σε αυτα τα χρήματα δεν υπάρχουν πολλές επιλογές, μόνο το leapmotor T03 και μετά μιλάμε για οχήματα μικροκινητικότητας που έχουν αρκετούς περιορισμούς και δε θα τα πρότεινα. Σε αυτά τα χρήματα φτωχός είναι και θερμικός ανταγωνισμός, πχ το καινούριο C3 πρέπει να έχει χειρότερη ποιότητα εσωτερικού από αυτό που έβγαινε 20 χρόνια πριν. Με τα νέα δεδομένα του ΚΗ3 θα έπαιρνα τη μεσαία έκδοση του dolphin surf, αρκεί να υπάρχει δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. 3-4€/100χλμ κόστος χρήσης.
cmaniac Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 10 λεπτά πριν, doctorkostis είπε το καινούριο C3 Στην έκθεση που μπήκα και άρχισα να παίζω με τα καθίσματα τρίζανε στο ανέβα κατέβα σαν ματρακάς. 2
LostHopes Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 20 λεπτά πριν, cmaniac είπε Στην έκθεση που μπήκα και άρχισα να παίζω με τα καθίσματα τρίζανε στο ανέβα κατέβα σαν ματρακάς. Μήπως είναι σημάδι ότι πρέπει να … χάσεις βάρος?? 5 ώρες πριν, NeCrOmAnCeR19 είπε Καταναλώσεις καθαρα εντός πόλης Αθήνα που μενω . Σε τι συνήθη δρομόλογια? Γιατί το καθημερινό Περιστέρι-Γαλάτσι-Άνω Κυψέλη με 4 άτομα είναι πολύ διαφορετικό από Περιστέρι-Αιγάλεω σόλο άντε και κάνα κέντρο/παραλία που και που με τη φαμίλια μαζί. 2
csontheline Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες Περισσότερες και πιο αξιόπιστες πληροφορίες εδώ https://m.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/
LostHopes Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες (επεξεργασμένο) @NeCrOmAnCeR19 Εδώ βρίσκεις το Service Manual του MG3+, το μελέταγα γιατί εξεπλάγην που κάποιος κόντραρε μηχανολογικά τη φιλοσοφία υβριδικού σχεδιασμού Synergy+ατμοσφαιρικό κύκλο Άτκινσον που έχει μια κομψότητα ως συνολική σύλληψη - ο Κινέζος την κοντράρει στα ίσια σαν σχέδιο και πιθανώς υλοποίηση αλλά τα μαστόρια αν αρχίσει τα περίεργα το «κιβώτιο» σε βάθος χρόνου μάλλον ΔΕΝ θα βγάζουν άκρη πράγμα αδιάφορο αν η μαμά παρέχει φτηνό κομπλέ ανταλλακτικό βγάλε-βάλε ή εντελώς καπούτ αν θες 5+χιλιάρικα να εισάγεις σαζμάν σε κάνα μήνα και βάλε… Γενικά το Service Manual μου αποπνέει μια εταιρικη αίσθηση «ωραίος ο νέος, αλλά» με κάποιες ματσολιές σύνταξης του τεχνικού κειμένου όχι μόνο γιατί η μετάφραση από Κινέζικο κείμενο/σκέψη σε Δυτικοευρωπαϊκό είναι από μόνη της γεμάτη λακούβες. Μεγάλο μείον το η έλλειψη 4ης ταχύτητας για ησυχία στο ταξίδι? Βουίζει πολύ? Από ανάρτηση μου θύμισε Mito ο σχεδιασμός αλλά δεν το οδήγησα γιατί ο φίλος που θα το έπαιρνε τελικά βρέθηκε να του παίρνει και το βόδι η Τράπεζα που είχε δάνειο σε Ελβετικό Τυρ…εε..Φράγκο…. Επεξ/σία πριν από 12 ώρες από LostHopes 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα