mike15 Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 6 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Εγω το μονο μπιπ μπιπ που θελω ειναι αυτο για οταν υπαρχει προβλημα στο αμαξι. Ολα τα αλλα ειναι περιττα και αγχωτικα. Ευθυνη του αυτοκινητου ειναι να σου πει αν το ιδιο εχει προβλημα, δεν πρεπει να το απασχολει η οδηγηση σου. Το αμαξι ειναι δουλος του αφεντη του και δεν πρεπει να σηκωνει κεφαλι και να αντιμιλαει. ΑΝ ΘΕΛΩ να παω με 200 ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου, αν θελω να αλλαξω λωριδα χωρις φλας ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου. Αν θελω να ρυθμισω κατι στο ραδιο ειναι προβλημα μου και οχι του αυτοκινητου. Αν κανω μαλακια και χασω τον ελεγχο ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ και οχι του αυτοκινητου. Ομοιως και με το start stop, ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΩ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ και οχι το αμαξι. Εγω κανω το κουμαντο, δε το κανει το αμαξι. Τετοια αχρηστα συστηματα δε θελω να τα ξερω ουτε να τα βλεπω. Αντε να δεχτω ενα ABS ενα ESP και ενα TC (που και εκει δεν γουσταρω συστηματα που επεμβαινουν πολυ νωρις, ασε τον οδηγο να κανει την δουλεια του παλιοσυστημα). Αντε το πολυ πολυ να του επιτρεψω να φωναζει αν δεν βαλεις καμια ζωνη. Εκει τελειωνουν οι ελευθεριες που δινω στο αμαξι. Ολα τα αλλα αφορουν εμενα, εμενα τον οδηγο, που το ΟΔΗΓΩ. Αν πιστευει πως ειναι αναρχοαυτονομο ας με παει εκει που θα του πω και εγω ας κατσω πισω να ξαπλαρω. Αν ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να το κανει αυτο να το βουλωσει. Καθε μηχανημα θελει τον χειριστη του και η ποιοτητα και η ασφαλεια της λειτουργιας του πρεπει να επαφίεται στην δεξιοτητα αυτου. Ολα πρεπει να ειναι αναλογικα και μηχανικα συνδεδεμενα. Οταν αλλαζεις την ταχυτητα πρεπει να νοιωθεις το συγχρονιζε που αρχιζει να μαγκωνει το κομπλερ που κινειται, την εμπλοκη με τον γραναζο και το τελικο κενο του τσοκρανου οταν η ταχυτητα κουμπωσει. Οταν πατας φρενο πρεπει να νοιωθεις την πιεση να χτιζει κατω απο το ποδι σου, το αμαξι να μπρουμουτιζει, στο τιμονι να νοιωθεις την στρεβλωση των τακουνιων του ελαστικου. Οταν στριβεις πρεπει να νοιωθεις το τιμονι να βαραινει να φορτιζετια να σε γεμιζει με πληροφοριες για το οδοστρωμα, να νοιωθεις το διπλωμα του ωμου του ελαστικου, να νοιωθεις τα παντα. Η θεση οδηγησης πρεπει να ειναι κολλημενη στο δαπεδο, ο κλς σου να ειναι στο υψος του κεντροειδους. Το οπτικο σου πεδιο να βλεπει μονο φτερα καθρεπτες και μπροστα, να εχει υψηλο shoulder line, να εισαι μπηγμενος μεσα, αγκαλιασμενος απο το καθισμα. Ο συμπλεκτης δεν πρεπει να εχει αποσβεση πρεπει να νοιωθεις τα κοκορια να τα κουντραει το ρουλεμαν, τον δισκο να γλυστραει και στο τελος να μαγκωνει. Το βολαν να ειναι σκληρο ελαφρυ μονης μαζας και το παραμικρο λαθος να σε χωροπηδαει σαν κατσικι στην γαλλικη ριβιερα. Το γκαζι πρεπει να ειναι ΜΕ ΝΤΙΖΑ να νοιωθεις να γινεται πιο σκληρο οσο περισσοτερο το πατας, σε χαμηλες στροφες και φορτια να σου buckaρει, τα πενταλια να ειναι στην τελεια θεση γωνια και κλιση. Το μοτερ πρεπει να κανει τον καταλληλο θορυβο, να ακους τις βαλβιδες, να ακους τα μπεκ, να ακους την καδενα, να νοιωθεις τις δευτερεουσες αρμονικες. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΞΕΝΩΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και ξανα ενα θεμα για να εχουμε μια αναμασηση των προηγουμενων σχετικων θεματων,νεο vsπαλιο αυτοκινητο,ο μητσος ο χερας κ.λ.π .μητσο δεν το διαβασα ολο ,αλλα επειδη σε ξερω τι γραφεις και τα εχεις ξαναγραψει απο τα λιγα που διαβασα και στο αλλο τοπικ,ΣΥΜΦΩΝΩ μαζι σου. το οτι καποιος εχει ολα αυτα τα καλουδια τον κανει αραγε πιο πολυ οδηγο απο τον αχρηστο που δεν ξερει να οδηγει και δεν τα εχει? η' τον κανει λιγοτερο ικανο οδηγο? λεω εγω τωρα. μηπως δλδ. αυτη ολη η νεα τεχνολογια αφαιρει απο την ετσι κιαλλιως κακη οδηγικη ικανοτητα ,ασιζομενος στο οτι το αυτοκινητο ξερει οποτε δεν χρειαζομαι και πολυ εγω να παρεμβω. δεν χρειαζομαστε και τοσα κουμπια.εδω ενα εχω του σταρτ-στοπ και βαριεμαι που καθε φορα που μπαινω μεσα το απενεργοποιω.εγω νιωθω το μελος που ανοιξε το τοπικ,ειναι εκνευριστικο. 55 λεπτά πριν, NT1G είπε Μόνο πίσω από τις υπερδυνάμεις, Κροατία, Βουλγαρία, Ρουμανία είναι η Ελλάδα στα θανατηφόρα τροχαία. συμφωνα με τους βαλκανιους τουριστες που βλεπουμε πλεον ολο τον χρονο στην πολη μας και στην χαλκιδικη ,μου κανει εντυπωση η ρουμανια.βεβαια δεν γνωριζω πως οδηγουν εκει,αλλα εδω που τους παρατηρω ειναι οι πιο σωστοι οδηγοι,ουτε τρεχουν ,ουτε πανε οπως ναναι.ειναι ο κανονικος μεσος οδηγος,προσεκτικος και μεσα στα ορια ταχυτηας.δεν ετυχε ποτε να βρισω εναν ρουμανο στον δρομο εδω και 15 χρονια που ερχονται εδω πανω. αντιθετα πιστευω πολυ το αποτελεσμα για τους βουλγαρους και ειδικα τους σκοπιανους.ειδικα οι δευτεροι σιγουρα θα επαιρναν την πρωτια εαν τους εβαζαν μεσα. τωρα καποιος ειπε οτι ποσοι ξερουν να οδηγουν στα 200χιλ την ωρα.ναι αλλα βλεπω στις πρωτες καλες θεσεις ολλανδια και γερμανια που εχουν τους δρομους χωρις ορια που τρεχουν με πολυ περισοτερα. 1
Mpiftekis Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Υπάρχουν οι πίστες για τους χεράδες.Οι υπόλοιποι δεν χρειάζεται να προσέχουμε και για τον κάθε μικρό Μήτσο που την έχει δει χεράς.Φτάνει που προσέχουμε τους κάθε λογής άσχετους και επικίνδυνους. Συμφωνώ. Το πρόβλημα είναι αυτοί που πιστεύουν ότι είναι χεράδες 2
theologos Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου το πρόβλημα δεν ειναι τα συστήματα, ειναι οι ανθρωποι. Μέχρι χτές ας πούμε ο οδηγός έπρεπε να έχει όσο οδηγεί γνώση του τι συμβαίνει γύρω από το όχημα, να είναι σε εγρήγορση για τη πιθανή όσο πιό γρήγορη αντίδραση κτλ κτλ.... Απ' ότι φαίνετε από το πλήθος των τροχαίων σοβαρών η μη ούτε ενα 5% δεν το έκανε. Πλυντήριο, αυτοκίνητο ένα πράμα ας πούμε, πατάς ενα κουμπί και πάμε. Αμ δεν είναι έτσι. Έρχονται λοιπόν οι αρχές και ρυθμίζουν το αρίθμηστο κοστοβόρο σε άψυχα και έμψυχα και βάζουν κανόνες, τιμωρίες κτλ. Δε φτάνει ούτε αυτό γιατί στο μεταξύ αυξάνεται ο πληθυσμός των αυτοκινούμενων, μύλος. Εδώ μπαίνει η τεχνολογική εξέλιξη. Αυτό που δε κάνει ο χειριστής θα το κάνει το χειριζόμενο μηχάνημα. Θα προσέχει αυτό για σένα. Οπότε που είναι το κακό? Οσο για το υπόλοιπο 5% υπάρχουν και οι πίστες (οχι ελλάδα αλλα νταξ). Και πιθανόν στό μέλλον οταν μπαίνεις σε ελεγχόμενο χώρο να δίνουν πιν απενεργοποίησης των συστημάτων ασφαλείας για να κάνεις το κέφι σου. Ακούγεται sci-fi αλλά και πολλά σημερινά πριν 25 χρόνια έτσι φαίνονταν. PS Τι άγχος να τηρείς τα όρια. Α περίμενε υπάρχουν και cruise control, adaptive μάλιστα, ούπς
cpc464 Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 4 hours ago, Ukforthemoment said: και πλατίνες,με ρύθμισμα κάθε μέρα. Και τσόκ μέχρι να ζεσταθεί το καρμπυρατέρ. 1 1
basilis_k6 Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου οι χεραδες και οι παρανομιες τι σχεση εχουν με τα μπιπ μπιπ και τα βοηθηματα? εντωμεταξυ κανενας reviewer αυτοκινητων δεν τα αφηνει ανοιχτα, ολοι τα κραζουν. ευτυχως η ρενο το εχει καταλαβει και με ενα κουμπι κλεινουν ολα. τοσο απλα, ολοι χαρουμενοι. 2
majunior Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου Τα βοηθήματα δεν επιβάλλονται από την ΕΕ; Στα αυτοκίνητα που οδηγώ, τα βοηθήματα είναι πολύ hit-n-miss, σε βαθμό που δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη. Μεγάλες διαφορές υπάρχουν και στα implementations κάθε εταιρείας. Ένα βασικό πρόβλημα που έχω διαπιστώσει πηγαίνοντας πίσω σε αυτοκίνητα χωρίς βοηθήματα, είναι ότι μετά από λίγο καιρό τα βοηθήματα σε κάνουν πιο χαζό γιατί το μυαλό σου έχει σταματήσει πχ. να νοιάζεται για το αν θα κρατήσεις το αυτοκίνητο 100% μέσα στις λωρίδες κυκλοφορίας. Αυτό, σε συνδυασμό με το παραπάνω που έγραψα για τη μη σίγουρη αξιοπιστία, είναι κακός συνδυασμός. 2 1
Dark_Nightfall Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε και πλατίνες,με ρύθμισμα κάθε μέρα. Μας είχε δώσει / δωρίσει ένα starlet του 80 ένας μπάρμπας , αυτό με λίγο κρύο δεν έπαιρνε μπροστά με την καμία (μια φορά μου έβγαλε την παναγία και του έριξα κλωτσιά στην πόρτα , ένα βαθούλωμα ναααα) , έπρεπε να ψεκάσω με σπρει καθαρισμού το καρμπυρατέρ για να πάρει , ένας φίλος μου είχε πει ότι είχε να κάνει με τις πλατίνες αυτό , δεν το έμαθα , ποτέ το πέταξα. Επεξ/σία 1 Αυγούστου από Dark_Nightfall
cpc464 Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου Και που να πάρουν EV μερικοί,που πολλές λειτουργίες γίνονται μόνο απο την οθόνη.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 7 ώρες πριν, lector είπε Ενω γενικα συμφωνω με τη λογικη σου, αυτα τα 2 συγκεκριμενα δεν ειναι μονο προβλημα δικο σου αλλα και των αλλων τριγυρω ορθα το εθεσα στην βαση οτι δεν θετω αλλους σε κινδυνο παντα 6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Υπάρχουν οι πίστες για τους χεράδες.Οι υπόλοιποι δεν χρειάζεται να προσέχουμε και για τον κάθε μικρό Μήτσο που την έχει δει χεράς. Εγω φιλε μου δεν θετω σε κανενα κινδυνο λοιπους χρηστες του οδοστρωματος. Μην μου αγχωνεσαι 1
Ukforthemoment Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 13 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ορθα το εθεσα στην βαση οτι δεν θετω αλλους σε κινδυνο παντα Εγω φιλε μου δεν θετω σε κανενα κινδυνο λοιπους χρηστες του οδοστρωματος. Μην μου αγχωνεσαι Aυτό άσε να το πουν οι άλλοι χρήστες του οδοστρώματος. 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε οι χεραδες και οι παρανομιες τι σχεση εχουν με τα μπιπ μπιπ και τα βοηθηματα? ακριβως καμια απολυτως, η απολαυση της οδηγησης και η πραγματικη οδηγηση γινεται μονο μεσα απο τον συνδιασμο μηχανικο συνολο - οδηγο, ισα ισα εμεις που δεν εχουμε easy go fast cars ειμαστε πολυ πιο προσεχτικοι και πολυ λιγοτερο error prone, εδω το 90% δεν ξερει που να κοιταξει οταν οδηγει τι λεμε τωρα. 5 ώρες πριν, Mpiftekis είπε Το πρόβλημα είναι αυτοί που πιστεύουν ότι είναι χεράδες Νομιζω αυτο το καταλαβαινεις στα πρωτα 10sec που μπαινεις στο αμαξι ενος ανθρωπου. Ποια ειναι η οδηγητικη του ικανοτητα και ποση απο αυτη αποφασιζει να χρησιμοποιήσει. Εγω οπως εχω πει πολλες φορες στον δημοσιο δρομο φτανω μεχρι το 30% των ικανοτητων μου κρατωντας το υπολοιπο 70% για καβαντζα οταν θα τυχει η στραβη. Νομιζω δεν με πιασατε στο αρχικο κειμενο ολοι. Θελω το αμαξι να κανει οτι εγω του ζητησω και οχι να πραττει αυτοβουλα διοτι πολυ απλα θελω εγω να ειμαι ο συνδετικος κρικος μηχανικου συνολου - οδηγησης. Οταν το αμαξι ειναι οπως περιεγραψα τοτε ο 11οςμικροςμητσος μπορει να αποδωσει εφοσον χρειαστει και το 100% των οδηγητικων του δεξιοτητων διοτι πολυ απλα εχει την αισθηση και τα ερεθίσματα που χρειαζεται για να το κανει. Μονον τοτε μπορει να οδηγησει με την μεγιστη δυνατη ασφαλεια. Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε Aυτό άσε να το πουν οι άλλοι χρήστες του οδοστρώματος το λενε το λενε
mike15 Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου αυτοι που νομιζουν τι ειναι χεραδες ειναι το μικροτερο ποσοστο και δεν θα το κανουν σε ενα δρομο με κινηση γιατι δεν υπαρχει χρονος.ασε που δεν εχει καμμια σχεση με τα μπιμπιλικια αυτο. το μεγαλο προβλημα ειναι αυτοι που φοβουνται το τιμονι και το αυτοκινητο,που δεν εχουν αντιληψη,που δεν κανουν τις σωστες επιλογες και δεν παιρνουν αποφασεις σωστες σε κλασματα δευτερολεπτου και αυτοι που πανε αργα και πατανε φρενο χωρις λογο και λογικη,αυτοι που ξεχνανε το φλας.αυτα που οριζουν εναν καλο μεσο οδηγο και παραπανω.δυστυχως αυτοι ειναι η μεγαλη πλειοψηφια .αυτοι εκνευριζουν τους αλλους οδηγους που οδηγουν νορμαλ αυτοι θα γινουν χειροτεροι οδηγοι με αυτα τα μπιμπιλικια.γιατι δεν εχουν ηδη τις ικανοτητες και αφηνοντας τα παντα στα ηλεκτρονικα,αχρηστευουν την ελαχιστη ικανοτητα να βελτιωθουν. 1
anavgous Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 1 ώρα πριν, mike15 είπε το μεγαλο προβλημα ειναι αυτοι που φοβουνται το τιμονι και το αυτοκινητο,που δεν εχουν αντιληψη,που δεν κανουν τις σωστες επιλογες και δεν παιρνουν αποφασεις σωστες σε κλασματα δευτερολεπτου και αυτοι που πανε αργα και πατανε φρενο χωρις λογο και λογικη,αυτοι που ξεχνανε το φλας.αυτα που οριζουν εναν καλο μεσο οδηγο και παραπανω.δυστυχως αυτοι ειναι η μεγαλη πλειοψηφια .αυτοι εκνευριζουν τους αλλους οδηγους που οδηγουν νορμαλ αυτοι θα γινουν χειροτεροι οδηγοι με αυτα τα μπιμπιλικια.γιατι δεν εχουν ηδη τις ικανοτητες και αφηνοντας τα παντα στα ηλεκτρονικα,αχρηστευουν την ελαχιστη ικανοτητα να βελτιωθουν. Χρόνιο το πρόβλημα των φοβικών οδηγών, οι οποίοι λόγω φόβου και ανασφάλειας οδηγούνται σε λάθος επιλογές, που διακινδυνεύουν την ασφάλεια όλων κατά την πορεία. Αλλά και αυτό είναι περισσότερο θέμα εκπαίδευσης, και σε ένα πολύ μικρό ποσοστό (θεωρώ εγώ), αυτό που λέμε "να το έχει" κάποιος. Τα ηλεκτρονικά θα βοηθήσουν σ αυτές τις περιπτώσεις? Σε κάποιες ναι. Όταν κάποιος ξεχάσει να στρίψει και βγει απ' τη λωρίδα του, όταν κάποιος ξεχαστεί και δεν πατήσει φρένο, πηγαίνοντας να καρφωθεί στον μπροστινό. Αυτός όμως ο οδηγός θα συνεχίσει να πατάει ανούσια φρένα σε ανηφόρες (ναι flyover, εσένα κοιτάω), και γενικώς θα συμπεριφέρεται φοβικά δημιουργώντας ανασφάλεια σε όλους. (Ναι, έχω θέμα με τα ανούσια φρένα, είναι λάθος και δεν δέχομαι τον φόβο ως δικαιολογία) Φτάνουν τα ηλεκτρονικά αυτόν τον οδηγό να τον κάνουν να μην τα κάνει όλα σμπαράλια κάποια στιγμή? Στατιστικά φαίνεται πως ναι, βελτιώνουν την κατάσταση. Σε όλα τα αυτοκίνητα? Αυτό μόνο οι ίδιοι οι οδηγοί μπορούν να μας το πιστοποιήσουν, ανάλογα με το τι αυτοκίνητο οδηγούν και πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει οι εταιρίες στις υλοποιήσεις τους. Γιατί θεωρώ ότι σε λίγο καιρό, όπως παλιά συγκρίναμε κυβικά, άλογα, ροπές, μοτέρ κλπ, θα συγκρίνουμε αποτελεσματικότητα ηλεκτρονικών. Ενδεχομένως να χρειαστεί και κάποιο iso με συγκεκριμένα τεστ που τσεκάρουν σε αντίξοες συνθήκες τα συστήματα αυτά, γιατί με ιστορίες που μπλέκονται χωρίς την θέληση του οδηγού με τιμόνια και φρένα, καλό είναι να μην παίζουμε
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 7 ώρες πριν, anavgous είπε Αλλά και αυτό είναι περισσότερο θέμα εκπαίδευσης, και σε ένα πολύ μικρό ποσοστό (θεωρώ εγώ), αυτό που λέμε "να το έχει" κάποιος Το ορθό φρενάρισμα ειναι μια μορφή τέχνης. Ελάχιστοι οδηγοί μπορούν να μαντέψουν μια πίεση φρενου που θα τους σταματήσει χωρίς να την αλλάξουν όταν είναι πχ μια συγκεκριμένη απόσταση μακριά από το εμπόδιο. Ελάχιστοι οδηγοί μπορούν να εκτιμήσουν σε ποια δύναμη πεδης θα εμπλακεί το abs ή θα κλειδώσουν οι τροχοί. Ακόμα λιγότεροι οδηγοί μπορούν να οδηγήσουν αφρενοι. Εγώ θεωρώ την ελαχιατοποιηση της χρήσης φρενου ως δείγμα εξαιρετικής αντίληψης και ελέγχου ταχύτητας. Προφανώς η εκπαίδευση σε αυτό τον τομέα είναι σημαντική όπως και η εξάσκηση. Αλλά αν δεν έχεις την αντίληψη δεν γίνεται τίποτα. Προσωπικά εγώ βγαίνω με όλα τα αμάξια που οδηγώ κάθε μήνα σε διάφορες καιρικές συνθήκες για να παίξω με τα φρένα τους. Φρένα σε ευθεία σε στροφή σε διάφορα οδοστρωματα. Threshold braking και λοιπά. Έτσι καλιμπραρω τον ευατο μου όσο καλύτερα μπορώ. Στα 10 περίπου χρόνια οδηγητικης εμπειρίας που έχω δεν έχω κλειδώσει ή μπει σε abs ποτέ! Διότι πολύ απλά δε το δέχομαι από τον ευατο μου. Δε θα συγχωρουσα ποτέ τον Μήτσο αν είχε εμπλοκή σε ατύχημα που θα μπορούσε να αποφύγει εκτελώντας ορθότερα την ενέργεια αποφυγής. Το 90% της υπόθεσης είναι η πρόβλεψη των συνθηκών που επερχονται κσι το υπόλοιπο 10% όλα τα άλλα. 1
Dreamstorm Δημοσ. 2 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου Καλησπέρα, last update: Κάθε φορά που βάζω μπροστά και είμαι πόλη, απενεργοποιώ από buttons: 1. Start/stop 2. Lane Assist 3. Dual Sensor Brake support Αν βγω σε highway ενεργοποιώ το 2. Ευτυχώς ότι warning έχω βάλει σε OFF (εκτός της πίεσης ελαστικών) από το touchscreen είναι μόνιμο και δεν χρειάζεται να το κάνω κάθε φορά. Proximity sensor στο minimun και ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΟΣ τα καταραμένα beeps. Το μόνο που δεν έχω βρει, δεν πρέπει να απενεργοποιείται προσωρινά ή μόνιμα, είναι το speed limit warning. I can (almost) live with that.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα