Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το διοικητικό συμβούλιο της Tesla ανακοίνωσε μια νέα πρόταση αμοιβής για τον διευθύνοντα σύμβουλο Elon Musk, η οποία ανέρχεται σε περίπου 29 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετοχές, επικαλούμενο την ολοένα και εντεινόμενη μάχη για ταλέντα στην τεχνητή νοημοσύνη και τη κρίσιμη καμπή στην οποία βρίσκεται η εταιρεία.

Η πρόταση έρχεται σε μια περίοδο όπου η Tesla αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από άλλες εταιρείες τεχνολογίας, οι οποίες αγωνίζονται να προσελκύσουν κορυφαίους επιστήμονες στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Η εταιρεία τονίζει ότι η διατήρηση ηγετικών στελεχών όπως ο Musk είναι απαραίτητη για να παραμείνει ανταγωνιστική σε αυτό το ταχύτατα εξελισσόμενο πεδίο. Η νέα αμοιβή περιλαμβάνει την παροχή 96 εκατομμυρίων μετοχών, οι οποίες θα κατοχυρωθούν σε διάστημα δύο ετών, υπό την προϋπόθεση ότι ο Musk θα παραμείνει σε υψηλή ηγετική θέση στην εταιρεία κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και θα διατηρήσει τις μετοχές για πέντε χρόνια. Σε αντίθεση με προηγούμενες συμφωνίες, αυτή η πρόταση δεν συνδέεται με συγκεκριμένους στόχους απόδοσης, όπως η αύξηση της τιμής της μετοχής.

Η αξία του πακέτου υπολογίζεται με βάση την τρέχουσα τιμή της μετοχής της Tesla πριν από την έναρξη των συναλλαγών, φτάνοντας τα 29 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, ο Musk θα πρέπει να καταβάλει 23,34 δολάρια ανά μετοχή ως τιμή αγοράς, μειώνοντας την καθαρή αξία στα περίπου 26,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία διευκρινίζει ότι αυτή η αμοιβή θα ακυρωθεί πλήρως εάν το Ανώτατο Δικαστήριο του Ντέλαγουερ ανατρέψει την απόφαση δικαστή του Ιανουαρίου 2024, η οποία ακύρωσε το πακέτο αμοιβής του 2018 λόγω ζητημάτων στη διαδικασία διαπραγμάτευσης. Σε περίπτωση επιτυχούς έφεσης της Tesla, ο Musk δεν θα δικαιούται να εισπράξει αμφότερα τα πακέτα, αποκλείοντας οποιαδήποτε διπλή αποζημίωση.

Πριν από αυτή την εξέλιξη, ο Elon Musk είχε εκφράσει απειλές ότι θα σταματήσει να εργάζεται σε έργα τεχνητής νοημοσύνης και ρομποτικής εντός της Tesla, εκτός εάν αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο στην εταιρεία. Οι δηλώσεις ήρθαν εν μέσω μιας ευρύτερης τάσης, όπου μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας δαπανούν εκατομμύρια δολάρια για να προσελκύσουν ταλέντα, συχνά μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών. Παράλληλα, ο Musk έχει αναπτύξει τη δική του εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης, την xAI, η οποία πλέον ελέγχει και την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X, πρώην Twitter. Η κίνηση υποδηλώνει μια στρατηγική διαφοροποίησης των δραστηριοτήτων του, η οποία μπορεί να επηρεάσει τις προτεραιότητες της Tesla.

Η πρόταση θα τεθεί σε ψηφοφορία κατά την ετήσια γενική συνέλευση μετόχων της εταιρείας, η οποία έχει προγραμματιστεί για τον Νοέμβριο. Το διοικητικό συμβούλιο της Tesla σχημάτισε νωρίτερα φέτος μια ειδική επιτροπή για να εξετάσει το ζήτημα, με στόχο να βρεθεί μια ισορροπημένη λύση. Η επιτροπή εστίασε σε τρόπους να διασφαλιστεί η συνέχεια της ηγεσίας, χωρίς να παραβιάζονται νομικές υποχρεώσεις. Στο πλαίσιο της ευρύτερης συζήτησης για την τεχνητή νοημοσύνη, η περίπτωση της Tesla θυμίζει μια σύγχρονη "κούρσα εξοπλισμών" στον τεχνολογικό χώρο, όπου εταιρείες όπως η Google ή η OpenAI ανταγωνίζονται για περιορισμένους πόρους ταλέντων, συχνά προσφέροντας υπέρογκες αμοιβές ή μετοχές. Η Tesla, ως πρωτοπόρος σε αυτοκινούμενα οχήματα και ρομποτική, βλέπει την AI ως κλειδί για την επόμενη φάση ανάπτυξής της, αλλά η εξάρτηση από ηγετικές φιγούρες όπως ο Musk δημιουργεί προκλήσεις.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Εγώ λέω να του δώσετε180 δις, τέτοιο ταλέντο με 2 bachelor σε φυσική και οικονομικά δεν θα το ξαναβρείτε.

  • Like 1
  • Haha 9
Δημοσ.

Δεν ξέρω γιατί ανά τακτά διαστήματα αυτή η εταιρία μου δίνει την αίσθηση ότι είναι ένα είδος Μεγκα σχήματος Πόντζι. Τα έσοδα είναι τόσο μεγάλα από την τεσλα που με βάση την κοινή λογική καταλήγω στο συμπερασμα ότι η κατασκευή των αυτοκινήτων κοστίζει λίγο ενώ πωλούνται με υψηλές τίμες λόγω της συγκρισής τους με τα θερμικά/υβριδικά κ.α. και η αγορά τους με την κατάλληλη διαφήμιση και προώθηση πέρασε ως οχήματα φιλικά στο περιβάλλον και φουτουριστικές ικανότητες. Ωστόσο οι τιμές τους θα έπρεπε να είναι χαμηλές επειδή είναι σε πρώιμο στάδιο η παραγωγή για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα κάτι σαν ντεμο οδηγοί και το κόστος είναι αυταπόδεικτα χαμηλό επειδή βλέπουμε τα κέρδη.. Η φώτο με τον μπάφο παραπάνω αποδεικνύει περίτρανα ότι είναι το καλύτερο χαλαρωτικό για στρεσαρισμένα μεγάλα ταλέντα...

  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, spirostolios είπε

Δεν ξέρω γιατί ανά τακτά διαστήματα αυτή η εταιρία μου δίνει την αίσθηση ότι είναι ένα είδος Μεγκα σχήματος Πόντζι. Τα έσοδα είναι τόσο μεγάλα από την τεσλα που με βάση την κοινή λογική καταλήγω στο συμπερασμα ότι η κατασκευή των αυτοκινήτων κοστίζει λίγο ενώ πωλούνται με υψηλές τίμες λόγω της συγκρισής τους με τα θερμικά/υβριδικά κ.α. και η αγορά τους με την κατάλληλη διαφήμιση και προώθηση πέρασε ως οχήματα φιλικά στο περιβάλλον και φουτουριστικές ικανότητες. Ωστόσο οι τιμές τους θα έπρεπε να είναι χαμηλές επειδή είναι σε πρώιμο στάδιο η παραγωγή για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα κάτι σαν ντεμο οδηγοί και το κόστος είναι αυταπόδεικτα χαμηλό επειδή βλέπουμε τα κέρδη.. Η φώτο με τον μπάφο παραπάνω αποδεικνύει περίτρανα ότι είναι το καλύτερο χαλαρωτικό για στρεσαρισμένα μεγάλα ταλέντα...

Ναι ενώ τα θερμικά - υβριδικά τα δίνουν σε τιμή κόστους 😂 που τα Yaris το τίποτα δλδ πάνε 25 χιλιάρικα. 

Επεξ/σία από farcry33
  • Like 10
  • Thanks 2
  • Haha 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, farcry33 είπε

Ναι ενώ τα θερμικά - υβριδικά τα δίνουν σε τιμή κόστους 😂 που τα Yaris το τίποτα δλδ πάνε 25 χιλιάρικα. 

Νομίζω ότι δεν κατάλαβες τι έγραψα. Μία επανάληψη ίσως θα βοηθήσει.

Δημοσ.
9 hours ago, spirostolios said:

Δεν ξέρω γιατί ανά τακτά διαστήματα αυτή η εταιρία μου δίνει την αίσθηση ότι είναι ένα είδος Μεγκα σχήματος Πόντζι. Τα έσοδα είναι τόσο μεγάλα από την τεσλα που με βάση την κοινή λογική καταλήγω στο συμπερασμα ότι η κατασκευή των αυτοκινήτων κοστίζει λίγο ενώ πωλούνται με υψηλές τίμες λόγω της συγκρισής τους με τα θερμικά/υβριδικά κ.α. και η αγορά τους με την κατάλληλη διαφήμιση και προώθηση πέρασε ως οχήματα φιλικά στο περιβάλλον και φουτουριστικές ικανότητες. Ωστόσο οι τιμές τους θα έπρεπε να είναι χαμηλές επειδή είναι σε πρώιμο στάδιο η παραγωγή για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα κάτι σαν ντεμο οδηγοί και το κόστος είναι αυταπόδεικτα χαμηλό επειδή βλέπουμε τα κέρδη.. Η φώτο με τον μπάφο παραπάνω αποδεικνύει περίτρανα ότι είναι το καλύτερο χαλαρωτικό για στρεσαρισμένα μεγάλα ταλέντα...

Τα καθαρά κέρδη είναι σχετικά μικρά, από μια πώληση βγάζει ~ 18%, από ένα αμάξι 40.000€ βγάζει 7.000€

Δημοσ.
9 ώρες πριν, spirostolios είπε

Ωστόσο οι τιμές τους θα έπρεπε να είναι χαμηλές επειδή είναι σε πρώιμο στάδιο η παραγωγή για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα κάτι σαν ντεμο οδηγοί και το κόστος είναι αυταπόδεικτα χαμηλό επειδή βλέπουμε τα κέρδη.

Έχεις δει ποτέ κάτι που να αποτελεί την επιτομή της τεχνολογίας να έρχεται σε χαμηλή τιμή; Εμένα προσωπικά δεν μου έρχεται κάτι τέτοιο στο μυαλό πέραν κάποιων crowd funding προϊόντων ίσως που εκεί ουσιαστικά έχεις και το ρίσκο να μην πάρεις τίποτα, ποτέ. 

Δεν είχε ξεκινήσει άσχημα η Tesla. Με τα Model S και X τα οποία είναι αρκετά ακριβά κατάφερε να φέρει στην αγορά κάτι οικονομικό. Αν με ρωτάς και εμένα σαν κατασκευή ένα ηλεκτρικό φαίνεται πολύ πιο απλό, ειδικά αυτοκίνητα σαν τα tesla που είναι όσο πιο minimal γίνεται. Αυτό που ίσως κοστίζει περισσότερο είναι το R&D καθώς ο ανταγωνισμός για το ποιες εταιρείες θα επικρατήσουν είναι πολύ μεγάλος. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, farcry33 είπε

Ναι ενώ τα θερμικά - υβριδικά τα δίνουν σε τιμή κόστους 😂 που τα Yaris το τίποτα δλδ πάνε 25 χιλιάρικα. 

Εμ, δεν μέναμε με το παλαιότερο στόλο αυτοκινήτων που είχαμε στην Ευρώπη, θέλαμε μετά τον κόβιντ να το αλλάξουμε αυτό και βλέπω στο δρόμο καινούργια αυτοκίνητα, ίδια χρώματα, ίδια μοντέλα, ίδια κυβικά κα ζητάνε τα λεφτά που αναφέρεις. Μια θεία μου πήρε ένα Corsa 1.2 το 2021-2022 μεσαία έκδοση, χειροκίνητο 20.000€

Στην Toyota ζητάνε προκαταβολή το ελάχιστο 1,000€ για ένα Aygo αξίας 17,500€ εντελώς γυμνό κι αν αλλάξεις γνώμη τα χάνεις. Φαντάσου ε, για ένα Aygo που να κάνανε παραγγελία κάνα Land Cruiser θα σε κρατούσανε αιχμάλωτο στην αντιπροσωπεία. Πόσο γελοίοι τύποι.

Στο YouTube και Social έχει γεμίσει ο τόπος με άτομα που φέρνουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα απ`έξω όπου πάλι τα πληρώνει ένα σκασμό λεφτά ο Έλληνας.

Γενικώς μια κοροϊδία η φάση.

  • Like 2
Δημοσ.

μιλαμε πλεον για την απολυτη ξεφτιλα. ο καθενας κανει οτι θελει και οποτε το θελει. κοροιδευουν τον κοσμο λεγοντας πως εχουν τεχνολογια αιχμης με το να φτιαχνουν κονσερβοκουτια με μοτερακι μπαταρια και μια οθονη πολυμεσων. εχουν χρηματισει τις κυβερνησεις για να λενε στον κοσμο οτι ετσι θα σωθει ο πλανητης και πειθουν τον κοσμο να αγοραζει αυτοκινητα 50.000 ευρω.

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Τα καθαρά κέρδη είναι σχετικά μικρά, από μια πώληση βγάζει ~ 18%, από ένα αμάξι 40.000€ βγάζει 7.000€

Και ποσα αυτοκινητα πουλαει η τεσλα; Και αρα ποσα ειναι τα καθαρα της κερδη ετησιως; Για να δουμε μηπως μπαινει μεσα ρε παιδι μου...βαλε και τα σερβις τους που για βιδα μπορει να ζητησει 1.000€ και ξαναμιλαμε 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Τα καθαρά κέρδη είναι σχετικά μικρά, από μια πώληση βγάζει ~ 18%, από ένα αμάξι 40.000€ βγάζει 7.000€

Με συγχωρείς άλλα το 18% που ισχυρίζεσαι δεν είναι καθόλου μικρό κέρδος. Το θέμα είναι πως βγάζει πολύ παραπάνω και είναι έτοιμοι να βγάλουν πολλά περισσότερα από τα ανταλλακτικά μελλοντικά και τις βλάβες.

Δεν γίνεται μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων να βγάζει το ελάχιστο 4,000€ με τα μπόνους πωλήσων και τα έξτρα και η μαμά TESLA να βγάζει 7,000€

Επεξ/σία από d4mage
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, d4mage είπε

Με συγχωρείς άλλα το 18% που ισχυρίζεσαι δεν είναι καθόλου μικρό κέρδος. Το θέμα είναι πως βγάζει πολύ παραπάνω και είναι έτοιμοι να βγάλουν πολλά περισσότερα από τα ανταλλακτικά μελλοντικά και τις βλάβες.

Δεν γίνεται μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων να βγάζει το ελάχιστο 4,000€ με τα μπόνους πωλήσων και τα έξτρα και η μαμά TESLA να βγάζει 7,000€

Ποια ανταλλακτικά έχει η τέσλα?

Να σου θυμίσω πως τα αυτοκίνητα της δεν χρειάζονται καθόλου συντήρηση.

Άρα 'o,τι βγάλει θα είναι από την πώληση και το ρεύμα στους superchargers

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...