d4mage Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ποια ανταλλακτικά έχει η τέσλα? Να σου θυμίσω πως τα αυτοκίνητα της δεν χρειάζονται καθόλου συντήρηση. Άρα 'o,τι βγάλει θα είναι από την πώληση και το ρεύμα στους superchargers Δηλαδή το αυτοκίνητο δεν αποτελείται από κομμάτια; 12 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ποια ανταλλακτικά έχει η τέσλα? Να σου θυμίσω πως τα αυτοκίνητα της δεν χρειάζονται καθόλου συντήρηση. Άρα 'o,τι βγάλει θα είναι από την πώληση και το ρεύμα στους superchargers Εγώ το δικό μου θερμικό αυτοκίνητο μπορώ να το πάω παντού, εσύ το ηλεκτρικό σε ποιον θα το πας εκτός από την TESLA;
Ntinaras Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 21 λεπτά πριν, d4mage είπε Δηλαδή το αυτοκίνητο δεν αποτελείται από κομμάτια; Εγώ το δικό μου θερμικό αυτοκίνητο μπορώ να το πάω παντού, εσύ το ηλεκτρικό σε ποιον θα το πας εκτός από την TESLA; Άμα τρακάρεις ναι, θα χρειαστείς. Αλλά το γδάρσιμο που σου κάνει η κάθε αντιπροσωπεία με τα ανταλλακτικά και τα εργατικά για να είσαι εντός εγγυησης, με τη τεσλα το γλιτώνεις
panagiotis1988 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 26 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ποια ανταλλακτικά έχει η τέσλα? Να σου θυμίσω πως τα αυτοκίνητα της δεν χρειάζονται καθόλου συντήρηση. Το οτι δεν εχει μηχανη δεν σημαινει οτι δεν εχει ανταλλακτικα. 3
ScorpioX777 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, d4mage είπε Δηλαδή το αυτοκίνητο δεν αποτελείται από κομμάτια; Αναφορά σε κείμενο Electric vehicles (EVs) have significantly fewer parts compared to gasoline-powered cars. While an internal combustion engine (ICE) vehicle may have over 2,000 moving parts, an EV drivetrain can have as few as 20. The exact number of parts can vary depending on how "part" is defined, but the overall trend is a substantial reduction in components for EVs. Οσο λιγοτερα κινουμενα μερη τοσο λιγοτερη φθορα εχουμε οποτε οι ζημιες ειναι με διαφορα λιγοτερες στα EV... Επεξ/σία 5 Αυγούστου από ScorpioX777 2
panagiotis1988 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 3 λεπτά πριν, ScorpioX777 είπε Οσο λιγοτερα κινουμενα μερη τοσο λιγοτερη φθορα οποτε κανουμε με διαφορα λιγοτερα service στα EV και οι ζημιες ειναι λιγοτερες... Ναι αλλα το θεμα ειναι οτι οταν υπαρξουν ζημιες ποιο ειναι το κοστος για το ανταλλακτικο, καθως και για την εργασια του. Ψαξτο λιγο να δεις κατι τρελα ποσα που ζητανε. Τουλαχιστον παλιοτερα...
Ntinaras Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 4 λεπτά πριν, panagiotis1988 είπε Ναι αλλα το θεμα ειναι οτι οταν υπαρξουν ζημιες ποιο ειναι το κοστος για το ανταλλακτικο, καθως και για την εργασια του. Ψαξτο λιγο να δεις κατι τρελα ποσα που ζητανε. Τουλαχιστον παλιοτερα... Γλιτώνεις τα πάγια έξοδα συντήρησης : Μπουζί, φίλτρα, λάδια, ιμάντες, πολλαπλασιαστές, μπέκ, σωληνάκια, τακάκια, αισθητήρες. Μόνο στα λάστιχα πληρώνεις παραπάνω. 2
ScorpioX777 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 7 λεπτά πριν, panagiotis1988 είπε Ναι αλλα το θεμα ειναι οτι οταν υπαρξουν ζημιες ποιο ειναι το κοστος για το ανταλλακτικο, καθως και για την εργασια του. Ψαξτο λιγο να δεις κατι τρελα ποσα που ζητανε. Τουλαχιστον παλιοτερα... Αναφορά σε κείμενο In fact, the study found that overall, EVs are not particularly more expensive to repair but that the real difference may have more to do with the fact that EVs are heavier than ICE vehicles and thus, sustain more damage to the body panels and frame in a collision.
KrisDs Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Έχετε ψάξει πόσο κοστίζει η αλλαγή μπαταρίας στα ηλεκτρικά? Μπορεί να φτάσει και το 50% της τιμής που αγόρασες το αυτοκινήτο καινούργιο. Οπότε ότι υποτίθεται ότι γλυτώνεις από πάγια έξοδα συντήρησης τα πληρώνεις στο τέλος μαζεμένα και με το παραπάνω. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από KrisDs 2
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 50 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Γλιτώνεις τα πάγια έξοδα συντήρησης : Μπουζί, φίλτρα, λάδια, ιμάντες, πολλαπλασιαστές, μπέκ, σωληνάκια, τακάκια, αισθητήρες. Μόνο στα λάστιχα πληρώνεις παραπάνω. Ειδικά με τα τακάκια γλυτώνει και η ίδια η τεσλα πολλά. 2
ScorpioX777 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, KrisDs είπε Έχετε ψάξει πόσο κοστίζει η αλλαγή μπαταρίας στα ηλεκτρικά? Μπορεί να φτάσει και το 50% της τιμής που αγόρασες το αυτοκινήτο καινούργιο. Οπότε ότι υποτίθεται ότι γλυτώνεις από πάγια έξοδα συντήρησης τα πληρώνεις στο τέλος μαζεμένα και με το παραπάνω. Αναφορά σε κείμενο Let's say your car uses 10 liters per 100km and fuel costs $1.60 per liter: Liters needed: (1000 km * 10 liters/100km) = 100 liters Total cost: 100 liters * $1.60/liter = $160 Therefore, the fuel cost for 1000 km in this example would be $160. Αναφορά σε κείμενο Tesla car batteries are designed to last over 200,000 miles of driving, according to the company. Tesla's car batteries are warrantied to last 8 years or up to 150,000 miles, depending on the model, and are expected to retain a minimum 70% battery capacity at the end of the warranty term. Ξεχασες τα καυσιμα, στις 150000miles(240000km) θελεις 24000 δολλαρια... Αναφορά σε κείμενο What's the average cost of Tesla battery replacement? The type of Tesla model you drive influences how much you'll spend to replace your battery. In general, the Tesla replacement battery cost ranges from $5,000 to $20,000 Και το ανωτερο κοστος της μπαταριας να βαλεις λιγοτερα θελεις... το οποιο ομως αυτοματως σημαινει οτι αν υπολογισουμε το ανωτερο κοστος της μπαταριας που ειναι για τα premium μοντελα αν παρουμε ενα αντιστοιχο premium μοντελο βενζινοκινητο με πολλα κυβικα δεν θα καιει 10lt/100km με το οποιο υπολογισα τα 24000 δολλαρια αλλα πολυ παραπανω... Επεξ/σία 5 Αυγούστου από ScorpioX777
svartevarg Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 14 ώρες πριν, spirostolios είπε Δεν ξέρω γιατί ανά τακτά διαστήματα αυτή η εταιρία μου δίνει την αίσθηση ότι είναι ένα είδος Μεγκα σχήματος Πόντζι. Τα έσοδα είναι τόσο μεγάλα από την τεσλα που με βάση την κοινή λογική καταλήγω στο συμπερασμα ότι η κατασκευή των αυτοκινήτων κοστίζει λίγο ενώ πωλούνται με υψηλές τίμες λόγω της συγκρισής τους με τα θερμικά/υβριδικά κ.α. και η αγορά τους με την κατάλληλη διαφήμιση και προώθηση πέρασε ως οχήματα φιλικά στο περιβάλλον και φουτουριστικές ικανότητες. Ωστόσο οι τιμές τους θα έπρεπε να είναι χαμηλές επειδή είναι σε πρώιμο στάδιο η παραγωγή για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα κάτι σαν ντεμο οδηγοί και το κόστος είναι αυταπόδεικτα χαμηλό επειδή βλέπουμε τα κέρδη.. Η φώτο με τον μπάφο παραπάνω αποδεικνύει περίτρανα ότι είναι το καλύτερο χαλαρωτικό για στρεσαρισμένα μεγάλα ταλέντα... Όπως και η αυτονομία που δίνει η Tesla για τα οχήματά της είναι επίσης υπερβολική. Συμφωνώ ότι τα καθαρόαιμα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι όλα demo (προς το παρόν), όπως επίσης πιστεύω ότι μακροπρόυεσμα δεν θα έχουν καλή μεταπωλητική αξία. Και ναι ισχύει ότι έχουν με θρασύτατο τρόπο εξαντλήσει υπερβολικά (στο μάξιμουμ) το περιθώριο κέρδους. Αλλά πει κανείς ότι αυτό γίνεται και σε τεχνολογικά προϊόντα όπως smartphone, κάρτες γραφικών κλπ. 1
Spyros7 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 56 minutes ago, ScorpioX777 said: Ξεχασες τα καυσιμα, στις 150000miles(240000km) θελεις 24000 δολλαρια... Και το ανωτερο κοστος της μπαταριας να βαλεις λιγοτερα θελεις... το οποιο ομως αυτοματως σημαινει οτι αν υπολογισουμε το ανωτερο κοστος της μπαταριας που ειναι για τα premium μοντελα αν παρουμε ενα αντιστοιχο premium μοντελο βενζινοκινητο με πολλα κυβικα δεν θα καιει 10lt/100km με το οποιο υπολογισα τα 24000 δολλαρια αλλα πολυ παραπανω... Η φόρτιση δεν είναι τσαμπα 2
spiros2000 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Άμα τρακάρεις ναι, θα χρειαστείς. Αλλά το γδάρσιμο που σου κάνει η κάθε αντιπροσωπεία με τα ανταλλακτικά και τα εργατικά για να είσαι εντός εγγυησης, με τη τεσλα το γλιτώνεις να προσθεσω εδω οτι φανοποιϊα σε ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν γινετε ευκολα και θελει ειδικα διαμορφωμενο χωρο. επεισης στο μελλον ακουγετε πολυ οτι θα χρεωνεσαι με την αλλαγη μπαταριας και κοστος ανακυκλωσης λογο του οτι θα υπαρχουν χιλιαδες τοννοι αχρηστων μπαταριων. προς το παρον οι μπαταριες δεν ανακυκλωνονται αλλα θαβονται !!!!!!! τελος να πω οτι πλεον δεν ειναι υποχρεωτικο βαση νομου να πηγαινεις το νεο αυτοκινητο για σερβις στην αντιπροσωπια. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από spiros2000 1
antirix024 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου κάποτε ήταν οι τράπεζες too big to fail, τώρα είναι οι άνθρωποι. Καλά θα πάει αυτό. Ξαναγυρίσαμε στο μεσαίωνα. Μια γαλλική επανάσταση θα μας σώσει.
Ntinaras Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 2 ώρες πριν, KrisDs είπε Έχετε ψάξει πόσο κοστίζει η αλλαγή μπαταρίας στα ηλεκτρικά? Μπορεί να φτάσει και το 50% της τιμής που αγόρασες το αυτοκινήτο καινούργιο. Οπότε ότι υποτίθεται ότι γλυτώνεις από πάγια έξοδα συντήρησης τα πληρώνεις στο τέλος μαζεμένα και με το παραπάνω. Ενώ η αλλαγή κινητήρα και σασμάν στα συμβατικά είναι τσάμπα. 51 λεπτά πριν, spiros2000 είπε να προσθεσω εδω οτι φανοποιϊα σε ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν γινετε ευκολα και θελει ειδικα διαμορφωμενο χωρο. επεισης στο μελλον ακουγετε πολυ οτι θα χρεωνεσαι με την αλλαγη μπαταριας και κοστος ανακυκλωσης λογο του οτι θα υπαρχουν χιλιαδες τοννοι αχρηστων μπαταριων. προς το παρον οι μπαταριες δεν ανακυκλωνονται αλλα θαβονται !!!!!!! τελος να πω οτι πλεον δεν ειναι υποχρεωτικο βαση νομου να πηγαινεις το νεο αυτοκινητο για σερβις στην αντιπροσωπια. Συντάκτης στο ekklisia.gr ? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα