Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ένα Ibiza του '18 και μέχρι τώρα για τα service πήγαινα στην αντιπροσωπεία (Βελμάρ)

Κάτι η εγγύηση που είχε ακόμα το αμάξι, κάτι η τεμπελιά μου να ψαχτώ παραπέρα, πήγαινα εκεί.

Για να μην γκρινιάζω άδικα ή να μην δημιουργώ εντυπώσεις, δεν έχω κάτι αρνητικό μαζί τους (είμαι οκ μέχρι τώρα). Πέρα από το προφανές βέβαια,  ότι δηλαδή ΟΛΑ τα αναλώσιμα μπορούν να βρεθούν φθηνότερα. Επειδή όμως έτσι κι αλλιώς μια φορά το χρόνο είναι έλεγα "δε γ....ται :X, που να τρέχω".

Πρόσφατα όμως μου βγήκε η πρώτη πιο πιασοκωλέ βλάβη (η αντλία νερού με όλα τα λοιπά τζέρτζελα) και η εκτιμώμενη σούμα πάει γύρω στα 550-570. Ακόμα και με την έκπτωση που μου είπαν ότι μπορεί να γίνει δεν θα πήγαινε κάτω από 500. Μου φαίνεται λίγο κάπως και σκέφτομαι ότι ίσως ήρθε η ώρα να ψαχτώ.

Αν λοιπόν κάποιος έχει υπ' όψιν του κάποιο (δοκιμασμένα) αξιόπιστο συνεργείο με σωστή δουλειά και (όσο το δυνατόν πιο "ανώδυνη") τιμολόγηση θα ήμουν ευγνώμων. Αν αυτό δε βρίσκεται Αθήνα (νότια προάστια) ακόμα καλύτερα

Σημ. Καταλαβαίνω ότι το χρονικό timing είναι κακό, αφού πηγαίνουμε προς εβδομάδες που θα είναι όλα κλειστά, αλλά δεν είναι ότι βιάζομαι να το βάλω αύριο μέσα (μικρή διαρροή και δεν το πολυκυκλοφορώ) 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε Ν. Ηράκλειο σε βολεύει; 

4 αυτοκίνητα της οικογένειας πάω εκεί 

Δημητρίου Αθανάσιος

https://share.google/vS7p1PhZU7Xcjsu7N

Σε ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη απάντηση

Δυστυχώς μου πέφτει αρκετά μακριά πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να "στρατοπεδεύσω" εκεί όλη την ημέρα, αφού τόσο δουλειά όσο και κατοικία είναι στα νότια προάστια

Επίσης (δεν το ανέφερα στο αρχικό ποστ) νομίζω ότι θα προτιμούσα να ήταν κάποιο που ασχολείται με Seat ή γενικότερα με vag.

Και πάλι όμως ευχαριστώ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν μιλας γ σερβις  μαζι με αντλια ειναι οκ η τιμη...αν μιλας μονο γ αλλαγη αντλιας  ειναι υπερβολη

Spoiler

Δες αν σ κανει mds  ή hypersport βουλιαγμενης / βενετσιανος μοσχατο

 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
7 ώρες πριν, haris_216 είπε

Έχω ένα Ibiza του '18 και μέχρι τώρα για τα service πήγαινα στην αντιπροσωπεία (Βελμάρ)

Κάτι η εγγύηση που είχε ακόμα το αμάξι, κάτι η τεμπελιά μου να ψαχτώ παραπέρα, πήγαινα εκεί.

Για να μην γκρινιάζω άδικα ή να μην δημιουργώ εντυπώσεις, δεν έχω κάτι αρνητικό μαζί τους (είμαι οκ μέχρι τώρα). Πέρα από το προφανές βέβαια,  ότι δηλαδή ΟΛΑ τα αναλώσιμα μπορούν να βρεθούν φθηνότερα. Επειδή όμως έτσι κι αλλιώς μια φορά το χρόνο είναι έλεγα "δε γ....ται :X, που να τρέχω".

Πρόσφατα όμως μου βγήκε η πρώτη πιο πιασοκωλέ βλάβη (η αντλία νερού με όλα τα λοιπά τζέρτζελα) και η εκτιμώμενη σούμα πάει γύρω στα 550-570. Ακόμα και με την έκπτωση που μου είπαν ότι μπορεί να γίνει δεν θα πήγαινε κάτω από 500. Μου φαίνεται λίγο κάπως και σκέφτομαι ότι ίσως ήρθε η ώρα να ψαχτώ.

Αν λοιπόν κάποιος έχει υπ' όψιν του κάποιο (δοκιμασμένα) αξιόπιστο συνεργείο με σωστή δουλειά και (όσο το δυνατόν πιο "ανώδυνη") τιμολόγηση θα ήμουν ευγνώμων. Αν αυτό δε βρίσκεται Αθήνα (νότια προάστια) ακόμα καλύτερα

Σημ. Καταλαβαίνω ότι το χρονικό timing είναι κακό, αφού πηγαίνουμε προς εβδομάδες που θα είναι όλα κλειστά, αλλά δεν είναι ότι βιάζομαι να το βάλω αύριο μέσα (μικρή διαρροή και δεν το πολυκυκλοφορώ) 

Γνωστός μου το σύστησε .

Είναι Νότια προάστια. Εμένα δε με εξυπερετησε λόγω φόρτου εργασίας. Opel έχω αλλά από ότι είδα δουλεύει κυρίως Vag Group 

Περνάς ρωτάς εάν θες , Σάββατο είναι κλειστός .

Δ/νση: Εθνάρχου Μακαρίου 41 &, Άρεως, Ηλιούπολη 163 41

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΤΖΑΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Λ. Συγγρού & Λαμψάκου 3, Νέα Σμύρνη 171 21

Πολλά χρόνια εμπειρία με VAG, πολύ καλές τιμές και κυρίως σωστός άνθρωπος.

2 χρόνια τώρα κανένα παράπονο, τον έχω συστήσει και σε 2-3 γνωστούς και είναι επίσης πολύ ευχαριστημένοι.

Επεξ/σία από swstost
  • Thanks 1
Δημοσ.

Χέρι στο αμάξι καλό ειναι να βάζει μονο ένας που θα έχει και καλύτερη εικόνα του ιστορικού των εργασιών του. Αν είσαι ευχαριστημένος εκεί και το συντηρούν όπως πρέπει μείνε εκεί. Μη νομίζεις οτι τα μαστορια της γειτονιάς με γενικά ή εξειδικευμένα συνεργεια χρεώνουν λιγότερο και ότι είναι πιο σωστοί σε σχέση με αντιπροσωπεια.

Ενδεικτικά μετά απο χρόνια στα συνεργεια με μοτο εγώ αγανακτησα γύρισα πίσω στην αντιπροσωπεια. Και σωστά έγιναν όλα και με τιμή αντίστοιχη των μη εξουσιοδοτημενων συνεργειων

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, salss είπε

Χέρι στο αμάξι καλό ειναι να βάζει μονο ένας που θα έχει και καλύτερη εικόνα του ιστορικού των εργασιών του. Αν είσαι ευχαριστημένος εκεί και το συντηρούν όπως πρέπει μείνε εκεί. Μη νομίζεις οτι τα μαστορια της γειτονιάς με γενικά ή εξειδικευμένα συνεργεια χρεώνουν λιγότερο και ότι είναι πιο σωστοί σε σχέση με αντιπροσωπεια.

Ενδεικτικά μετά απο χρόνια στα συνεργεια με μοτο εγώ αγανακτησα γύρισα πίσω στην αντιπροσωπεια. Και σωστά έγιναν όλα και με τιμή αντίστοιχη των μη εξουσιοδοτημενων συνεργειων

Ίσως να έχεις δίκιο, μιλώντας γενικά. Αλλά αυτό που λέμε "αντιπροσωπεία" (ειδικά οι μεγάλες), καλώς ή κακώς, δεν είναι αυτό ακριβώς που περιγράφεις. Μπορεί να έχουν το αρχείο των εργασιών που έχουν γίνει (το οποίο φυσικά το κρατάω κι εγώ στα δικά μου αρχεία) αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι η φάση που λες "χέρι βάζει μόνο ένας". Εκεί υπάρχει ένας αρκετά μεγάλος αριθμός τεχνικών που ποτέ δεν ξέρεις ποιος θα το "πιάσει". Άσε που αλλάζουν (έρχονται/φεύγουν). Ακόμα και αυτός με τον οποίο έρχεσαι σε επαφή (καταγράφει το αμάξι, αυτό που του λες ότι είναι το θέμα, σε ενημερώνει για το τι πρέπει να γίνει και αν τελικά έγινε, κλπ) αλλάζει αρκετά συχνά. Συνεπώς μπορεί όλοι να τελούν υπό την ίδια "διοίκηση" αλλά δύσκολα το βλέπεις σαν "μόνο ένας βάζει χέρι και ξέρει το αμάξι" 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, meletis_m είπε

Γνωστός μου το σύστησε .

Είναι Νότια προάστια. Εμένα δε με εξυπερετησε λόγω φόρτου εργασίας. Opel έχω αλλά από ότι είδα δουλεύει κυρίως Vag Group 

Περνάς ρωτάς εάν θες , Σάββατο είναι κλειστός .

Δ/νση: Εθνάρχου Μακαρίου 41 &, Άρεως, Ηλιούπολη 163 41

 

7 ώρες πριν, swstost είπε

ΤΖΑΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Λ. Συγγρού & Λαμψάκου 3, Νέα Σμύρνη 171 21

Πολλά χρόνια εμπειρία με VAG, πολύ καλές τιμές και κυρίως σωστός άνθρωπος.

2 χρόνια τώρα κανένα παράπονο, τον έχω συστήσει και σε 2-3 γνωστούς και είναι επίσης πολύ ευχαριστημένοι.

Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο. 

Και οι δύο προτάσεις φαίνονται πολύ καλές, ως προς τις κριτικές. Αυτό της Ηλιούπολης είναι κοντά σε αυτό που ήδη πάω, άρα οκ, ενώ αυτό της Συγγρού είναι πολύ κοντά στην περιοχή που μένω (επίσης βολικό)

Θα ψαχτώ και φυσικά θα ενημερώσω για το όποιο αποτέλεσμα

Δημοσ.
16 hours ago, haris_216 said:

Έχω ένα Ibiza του '18 και μέχρι τώρα για τα service πήγαινα στην αντιπροσωπεία (Βελμάρ)

Κάτι η εγγύηση που είχε ακόμα το αμάξι, κάτι η τεμπελιά μου να ψαχτώ παραπέρα, πήγαινα εκεί.

Για να μην γκρινιάζω άδικα ή να μην δημιουργώ εντυπώσεις, δεν έχω κάτι αρνητικό μαζί τους (είμαι οκ μέχρι τώρα). Πέρα από το προφανές βέβαια,  ότι δηλαδή ΟΛΑ τα αναλώσιμα μπορούν να βρεθούν φθηνότερα. Επειδή όμως έτσι κι αλλιώς μια φορά το χρόνο είναι έλεγα "δε γ....ται :X, που να τρέχω".

Πρόσφατα όμως μου βγήκε η πρώτη πιο πιασοκωλέ βλάβη (η αντλία νερού με όλα τα λοιπά τζέρτζελα) και η εκτιμώμενη σούμα πάει γύρω στα 550-570. Ακόμα και με την έκπτωση που μου είπαν ότι μπορεί να γίνει δεν θα πήγαινε κάτω από 500. Μου φαίνεται λίγο κάπως και σκέφτομαι ότι ίσως ήρθε η ώρα να ψαχτώ.

Αν λοιπόν κάποιος έχει υπ' όψιν του κάποιο (δοκιμασμένα) αξιόπιστο συνεργείο με σωστή δουλειά και (όσο το δυνατόν πιο "ανώδυνη") τιμολόγηση θα ήμουν ευγνώμων. Αν αυτό δε βρίσκεται Αθήνα (νότια προάστια) ακόμα καλύτερα

Σημ. Καταλαβαίνω ότι το χρονικό timing είναι κακό, αφού πηγαίνουμε προς εβδομάδες που θα είναι όλα κλειστά, αλλά δεν είναι ότι βιάζομαι να το βάλω αύριο μέσα (μικρή διαρροή και δεν το πολυκυκλοφορώ) 

οπως εγραψα και χθες σε αλλο θεμα, με κλειστα ματια για VAG κινητηρες ο Χρηστος αλλα γινεται της @%#ας απο δουλεια. CRS Chris Racing Sport

 

Στο προβλημα σου τωρα (μηχανολογικα) για να αλλαξει ο αλλος τρομπα νερου πρεπει να λυσει το μισο κινητηρα και ιδανικα εγω θα αλλαζα και ιμαντα/καδενα (μιλαμε για 7 χρονια). Αν σου ειπαν 500 ευρ με αποδειξη/εγγυηση δεν ειναι και τρελη τιμη. Σε εργατοωρες υπολογισε τουλαχιστον 3 και απο εκει και περα τα ανταλλακτικα.

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Panagiotis 05 είπε

να πω και εγώ τη δική μου πρόταση με ειδίκευση στα vag

https://share.google/z4v8KBx7X0v7ObPIG

η γνώμη μου είναι κάνεις μια βόλτα ή παίρνεις τηλ. και όποιος σου ταιριάζει περισσότερο πας.

Εννοείται πως θα κάνω αυτό που λες

1 λεπτό πριν, vamvakoolas είπε

οπως εγραψα και χθες σε αλλο θεμα, με κλειστα ματια για VAG κινητηρες ο Χρηστος αλλα γινεται της @%#ας απο δουλεια. CRS Chris Racing Sport

 

Στο προβλημα σου τωρα (μηχανολογικα) για να αλλαξει ο αλλος τρομπα νερου πρεπει να λυσει το μισο κινητηρα και ιδανικα εγω θα αλλαζα και ιμαντα/καδενα (μιλαμε για 7 χρονια). Αν σου ειπαν 500 ευρ με αποδειξη/εγγυηση δεν ειναι και τρελη τιμη. Σε εργατοωρες υπολογισε τουλαχιστον 3 και απο εκει και περα τα ανταλλακτικα.

 

 

Στην πρόταση που μου δόθηκε ο ιμάντας είναι μέσα αλλά όχι η καδένα. Η τιμή προφανώς και είναι με απόδειξη και σαν εργατοώρες έβαλαν 2,1.

Καδένα κανονικά κάθε πότε αλλάζει αυτό το μοτέρ (είμαι στα 55.000χλμ);

Γιατί αν είναι σχετικά κοντά, θεωρώ φάουλ το ότι δεν το ανέφεραν σαν option (άσχετα από το πόσο θα ανέβαινε η τιμή) αν πρέπει έτσι κι αλλιώς σε πχ 2 χρόνια να πρέπει να αλλαχτεί και να χρεώνομαι ίδιες δουλειές (λυσίματα/δεσίματα) 

  • Like 2
Δημοσ.

για καδενα μιας και που λυνει το κινητηρα και συνηθως ειναι διπλα εγω προσωπικα θα την αλλαζα. Δες το βιβλιαρακι καθε ποτε αλλαζει ο καδενας αλλα να ξερεις δεν ειναι μονο τα χλμ αλλα και τα ετη χρησης.

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

για καδενα μιας και που λυνει το κινητηρα και συνηθως ειναι διπλα εγω προσωπικα θα την αλλαζα. Δες το βιβλιαρακι καθε ποτε αλλαζει ο καδενας αλλα να ξερεις δεν ειναι μονο τα χλμ αλλα και τα ετη χρησης.

Σε σχετικό ψάξιμο που έκανα (μετά το ποστ σου 👍) σε διάφορα αλλοδαπά sites αλλού αναφέρουν 5ετία και αλλού ότι ήρθε ενημέρωση από τη Seat για πολύ μεγαλύτερο interval (150.000χλμ ???). Και τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο.

Θα το ψάξω και με τα συνεργεία που θα μιλήσω να δω κι εκεί τι θα μου πουν. Όπως και να 'χει, μου έδωσες "τροφή για σκέψη/ψάξιμο". Thanks

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρητικά, οι κινητήρες βενζίνης ΕΑ211 δεν αλλάζουν τακτικά ιμάντα, παρά μόνο αν υπάρξουν σημάδια φθοράς (κάτι το οποίο φαίνεται με οπτικό έλεγχο). Στο επίσημο service manual για τη χώρα μας δεν έχει καν διάστημα αλλαγής (δεν ήμαστε στις χώρες με υψηλή σκόνη):

image.png.d35d8ff5181c54a5753f7a065ef85d4d.png

Η φώτο είναι από service manual του T-ROC, αλλά οι κινητήρες είναι οι ίδιοι.

Πρακτικά, οι περισσότεροι προτιμούν να τον αντικαταστήσουν προληπτικά μετά τις 150.000 χλμ, ή στα 7-8 χρόνια, διότι αν γίνει το κακό, η ζημιά είναι μεγάλη.

Επεξ/σία από Haldol
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...