Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το αυτοκίνητο του τίτλου στην κατοχή μου εδώ και 4 χρόνια περίπου. Τα service του γίνονται ανελλιπώς και στην ώρα τους πάντα.
Υπάρχει όμως η παρακάτω συμπεριφορά που όποτε συμβαίνει, με ανησυχεί πολύ και δυστυχώς ενώ την έχω περιγράψει (και έχουν ακούσει το ηχητικό) σε 2 διαφορετικούς εξουσιοδοτημένους τεχνικούς VW, δεν έχουν καταφέρει να την αναπαράγουν όσο το αυτοκίνητο ήταν εκεί.

Το απλό σενάριο είναι το εξής, έστω ότι θέλω να πάω από Νέα Μάκρη μέχρι Νομισματοκοπείο και έχω οδηγήσει κανονικά το αυτοκίνητο να ζεσταθεί πχ 30-45 λεπτά σε μια φυσιολογική διαδρομή και ξαφνικά κολλήσω στην κίνηση στην Αγία Παρασκευή και είμαι συνέχεια συμπλέκτη-1η-συμπλέκτη-2α-συμπλέκτη-νεκρά και πάει λέγοντας όπως σε κάθε κόλλημα στην κίνηση. Σε λίγη ώρα το αυτοκίνητο ξεκινάει να κάνει τον θόρυβο που έχω επισυνάψει, ακόμα και στο ρελαντί αλλά ΠΟΛΥ περισσότερο όταν δώσω γκάζι. Ακούστε το ηχητικό και θα καταλάβετε τι εννοώ θόρυβος. Μπήκα στο parking του Νομισματοκοπείου και χαλούσα τον κόσμο μέχρι να κλείσω τη μίζα να σταματήσει.
Αν σβήσω μηχανή, αφήσω το αυτοκίνητο να "κρυώσει" πχ 30' και βάλω μπρος πάλι να φύγω σε νορμάλ διαδρομή χωρίς κίνηση, ο ήχος έχει φύγει.

Τον ίδιο θόρυβο θα ξεκινήσει να τον κάνει αν πχ έχω οδηγήσει κάποια ώρα και φτάσω Πειραιά και ξεκινήσω να ψάχνω για πάρκινγκ στα στενά μέσα και το τρελλάνω στο συμπλέκτη-1η-συμπλέκτη-2α-συμπλέκτη-νεκρά κλπ κλπ.

Το ίδιο θόρυβο θα κάνει γενικά αν μετά από μια διαδρομή "κουράσω" με διαρκείς και γρήγορες αλλαγές των χαμηλών ταχυτήτων, ακόμα και στην όπισθεν αν πχ κάνεις 10 μανούβρες για να παρκάρεις σε γκαράζ.

Έχει κάποιος να προτείνει κάτι λογικό;

Επεξ/σία από MiLToS_666
Δημοσ.
8 minutes ago, MiLToS_666 said:

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω το αυτοκίνητο του τίτλου στην κατοχή μου εδώ και 4 χρόνια περίπου. Τα service του γίνονται ανελλιπώς και στην ώρα τους πάντα.
Υπάρχει όμως η παρακάτω συμπεριφορά που όποτε συμβαίνει, με ανησυχεί πολύ και δυστυχώς ενώ την έχω περιγράψει (και έχουν ακούσει το ηχητικό) σε 2 διαφορετικούς εξουσιοδοτημένους τεχνικούς VW, δεν έχουν καταφέρει να την αναπαράγουν όσο το αυτοκίνητο ήταν εκεί.

Το απλό σενάριο είναι το εξής, έστω ότι θέλω να πάω από Νέα Μάκρη μέχρι Νομισματοκοπείο και έχω οδηγήσει κανονικά το αυτοκίνητο να ζεσταθεί πχ 30-45 λεπτά σε μια φυσιολογική διαδρομή και ξαφνικά κολλήσω στην κίνηση στην Αγία Παρασκευή και είμαι συνέχεια συμπλέκτη-1η-συμπλέκτη-2α-συμπλέκτη-νεκρά και πάει λέγοντας όπως σε κάθε κόλλημα στην κίνηση. Σε λίγη ώρα το αυτοκίνητο ξεκινάει να κάνει τον θόρυβο που έχω επισυνάψει, ακόμα και στο ρελαντί αλλά ΠΟΛΥ περισσότερο όταν δώσω γκάζι. Ακούστε το ηχητικό και θα καταλάβετε τι εννοώ θόρυβος. Μπήκα στο parking του Νομισματοκοπείου και χαλούσα τον κόσμο μέχρι να κλείσω τη μίζα να σταματήσει.
Αν σβήσω μηχανή, αφήσω το αυτοκίνητο να "κρυώσει" πχ 30' και βάλω μπρος πάλι να φύγω σε νορμάλ διαδρομή χωρίς κίνηση, ο ήχος έχει φύγει.

Τον ίδιο θόρυβο θα ξεκινήσει να τον κάνει αν πχ έχω οδηγήσει κάποια ώρα και φτάσω Πειραιά και ξεκινήσω να ψάχνω για πάρκινγκ στα στενά μέσα και το τρελλάνω στο συμπλέκτη-1η-συμπλέκτη-2α-συμπλέκτη-νεκρά κλπ κλπ.

Το ίδιο θόρυβο θα κάνει γενικά αν μετά από μια διαδρομή "κουράσω" με διαρκείς και γρήγορες αλλαγές των χαμηλών ταχυτήτων, ακόμα και στην όπισθεν αν πχ κάνεις 10 μανούβρες για να παρκάρεις σε γκαράζ.

Έχει κάποιος να προτείνει κάτι λογικό;

 

καλα οι μηχανικοι που εχεις ισως να κανουν για βαρκαρηδες, σεβιτοροι και οτι αλλο μπορει να φανταστεις.

Για αρχη διαβασε εδω:

 

Μετα δε μας εγραψες αν ειχες καποια ενδειξη στο ταμπλο (π.χ αντλια λαδιου) αν στο κανει εδω και καιρο (κακο καυσιμο αν ειναι μια φορα)....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ, θα διαβάσω το θέμα.

Δεν έχω καμία απολύτως ένδειξη στο ταμπλό και το καύσιμο είναι πάντα ΕΚΟ 98 από συγκεκριμένο πρατήριο με το οποίο δεν έχω καμία αμφιβολία για την ποιότητα.
Το κάνει από όταν το έχω το αυτοκίνητο όμως θα το κάνει 2 φορές το χρόνο, αν συμβούν τα όσα περιγράφω δηλαδή, δεν το παθαίνω κάθε μέρα.

Επίσης, προτού κακοχαρακτηρίσουμε τον όποιο μηχανικό έχω επιλέξει, να σημειώσω ότι γενικά δεν το αφήνω στα χέρια του οποιουδήποτε τυχάρπαστου μάστορα το αυτοκίνητό μου.

Επεξ/σία από MiLToS_666
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν εχει να κανει με τη γνωση αλλα με το χρονο και το σεβασμο που δειχνουν στον πελατη: επειδη η δικη σου δουλεια θελει ελεγχο εργατοωρες που πολλες φορες ο πελατης δε θα συμφωνησει με την επισκευη, δε καθονται να ασχοληθουν. Εσυ μπορει να εχεις π.χ προβλημα σε κυλινδρο.

Εχω τυχει σε bmw (πολυ συγκεκριμμενη βλαβη στη μηχανη εωτερικα/τσιμουχακια κυλινδρων) βρηκα μονος μου τη βλαβη απλως δεν ειχα το εργαλειο της bmw για να κανω καποιες εργασιες και απειρα συνεργεια μου ελεγαν, δεν ειναι κατι, μην ασχοληθεις κτλ (το συνεργειο που το πηγαινα μαλιστα μου ειπε επι λεξη: αμαξι 15ετιας ειναι τι περιμενεις...θα σου τρωει και λαδι, θα σου βγαζει και καυσαεριο!)

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Sad 1
Δημοσ.

Συμπληρωματικές πληροφορίες, έχει αλλάξει (όχι λόγω του θορύβου αυτού):
- Καδένα χρονισμού φουλ σετ (πριν 3  μήνες) > με σκότωσε οικονομικά!
- Αντλία νερού σετ με κάποιον ιμάντα τούρμπο πήγαινε αν θυμάμαι σωστά
- Καλώδιο/σύστημα αερόσακου στο τιμόνι
- Δίσκο-πλατώ πριν χρόνια, πριν από εμένα

Και όλα τα σχετικά "αναλώσιμα" φούσκες, ακρόμπαρα κλπ κλπ...

Δημοσ.

Το Golf 5 TSi γενικά είναι ζημιάρικο. Καλύτερα να περάσεις από έναν καλό μηχανικό και να αποκαταστήσει το θέμα του θορύβου. Ελπίζω να είναι κάτι περιφερειακό και όχι μηχανικό θέμα από τον κινητήρα

Δημοσ.

ρουλεμαν συμπλεκτη μηπως ???

ειδικα οταν οπως λες το κανει μετα απο παρα πολλες συνεχεις αλλαγες ταχυτήτων 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, atheatos είπε

Το σύστημα χρονισμού  των βαλβίδων εχει θεμα. Τι λάδια βάζεις αν επιτρέπεται?

Castrol 5W30

Ο μηχανικός μου λέει για τα ωστήρια των βαλβίδων.

Δημοσ.
8 minutes ago, MiLToS_666 said:

Castrol 5W30

Ο μηχανικός μου λέει για τα ωστήρια των βαλβίδων.

ισως αλλα θελει ανοιγμα ο κινητηρας. Μη το αφησεις για πολυ ομως θελει επισκευη.

Εγω ισως επελεγα για την ωρα κατι τετοιο (οχι οτι επιδιορθωνει αλλα καθυστερει το προβλημα)

 

https://www.liqui-moly.com/el/gr/proionta/symboyles-kai-thematikes-enotites/krotalisma-ydraylikoy-ostirioy-aities-synepeies-kai-antimetopisi.html

Δημοσ.
3 ώρες πριν, MiLToS_666 είπε

Castrol 5W30

Ο μηχανικός μου λέει για τα ωστήρια των βαλβίδων.

Τα ωστήρια είναι υδραυλικά, γιατί να έχουν θέμα;

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τα ωστήρια είναι υδραυλικά, γιατί να έχουν θέμα;

Eαν έχει πολλά χιλιόμετρα, δε είναι παράλογο για ωστηρια. Συχνό θέμα και σε Opel Corsa/Astra G. 

 

3 ώρες πριν, MiLToS_666 είπε

Castrol 5W30

Ο μηχανικός μου λέει για τα ωστήρια των βαλβίδων.

Κάρτερ λαδιού και σίτα είναι καθαρά .

Για ωστηρια θες άνοιγμα  μοτέρ να δεις σε τι κατάσταση είναι . 

Σε Corsa C(με 330.000 km) χρησιμοποίησα 1-2 φορές πρόσθετο για ωστηρια , αυτό που παραθέτει μέλος και σταμάτησαν . Είχε κυρίως θέμα το πρωί 

Δημοσ.

Αυτος ο θορυβος που ακουσαμε ειναι με το μικροφωνο του κινητου τοποθετημενο σε ποιο σημειο?

Μπροστα απο τον κινητηρα?Ανοιχτο το καπο πανω στον κινητηρα?Μεσα απο το αμαξι με ανοιχτα παραθυρα?κλειστα παραθυρα?

Ωστηρια το κανει οταν μεινει σβηστος ο κινητηρας μεχρι να ανεβασει λαδι, ή θα το κανει συνεχεια.

Ρουλεμαν πλατο οταν πατας συμπλεκτη σταματαει ο θορυβος.

Μεταβλητο χρονισμο δεν ξερω.

Κομπρεσορας πιστευω..

Δημοσ.

Κάνε μια αλλαγή λαδιών να δεις αν βελτιωθεί. Πιθανών έχει πιάσει βρώμα το μεταβλητό και κολλάει Μάλλον πας για άλλαγμα του μεταβλητού. Είναι το γρανάζι που δίνει κίνηση στο εκκεντροφόρο. Δουλεύει με πίεση λαδιού και προφανώς έχει κολλήσει. Καθαρίζεται αλλά είναι μανούρα. Άλλαζε πιο συχνά τα λάδια και δες το ξανά. Μήπως έχεις κατανάλωση λαδιού μεγάλη ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...