haris_216 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Προσωπικά θέλω λίγο πιο απλή την ζωή μου από το να ψειρίζω και να ψάχνω ιστοσελίδες και μελέτες για το καθετί. Και να μπαίνω σε διαμάχες με τους pro και τους haters. Αναφορικά με το start-stop ψιλοχ...στηκα για να την όποια υποτιθέμενη εξοικονόμηση. Αν και δεν πιστεύω ότι υπάρχει, ακόμα και να υπάρχει κάποια προφανώς την "καίω" ήδη με άλλες μου ενέργειες όπως μη βγάζοντας από πάνω ποτέ τις μπάρες (αφού φορτώνω περιστασιακά κάνα ποδήλατο) και κυκλοφορώντας με ανοιχτά παράθυρα. Επίσης η απλή λογική μου λέει ότι πηγαίνοντας Γλυφάδα-Πανεπιστημίου χωρίς το σύστημα η μίζα θα δουλέψει μία φορά ενώ με το σύστημα μπορεί και πενήντα (σε συνθήκες κίνησης). Μπορεί να διαφωνεί κάποιος με θεωρίες του στυλ "έχουν φτιάξει ειδικές μίζες" αλλά δεν ψήνομαι ότι είναι το ίδιο για το ΟΠΟΙΟ μηχάνημα η επαναλαμβανόμενη χρήση. Ακόμα η πραγματικότητα (τιμοκατάλογοι) μου λένε ότι και η μπαταρία που έχει το αμάξι μου που έχει start-stop έχει κάνα 70άρι 80άρι παραπάνω από αυτή του προηγούμενου που δεν είχε. Οπότε το σύστημα βγήκε μόνιμα off από το obd και συνεχίζω ως δεινόσαυρος τη ζωή μου. Αν κάποια στιγμή αλλάξω γνώμη (δε νομίζω) ή το πουλήσω, πάντα μπορεί να ενεργοποιηθεί εκ νέου
sakks80 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Καύσιμο δεν εξοικονομείς. Για τους ρύπους είναι. Σε κάθε φαναρι αν σβήνουν εκατομμύρια αυτοκίνητα για μερικά δευτερόλεπτα γίνεται δουλειά όσο αναφορά τους ρύπους . Το πρώτο πράγμα που κάνω όταν βάζω μπροστά το αμάξι είναι να το απενεργοποιω. Δεν θέλω να το κατάργησω τελείως. Θέλω να αλλάξω της default λειτουργία. By default είναι ενεργό όταν βάζεις μπροστά.. Γίνεται να το κάνεις by default να είναι ανενεργό και όταν θές εσύ να πατάς το κουμπί να το ενεργοποιείς?
haHa Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, sakks80 είπε Καύσιμο δεν εξοικονομείς. Για τους ρύπους είναι. Σε κάθε φαναρι αν σβήνουν εκατομμύρια αυτοκίνητα για μερικά δευτερόλεπτα γίνεται δουλειά όσο αναφορά τους ρύπους . Οι ρυποι απο που προέρχονται : απο καυσιμο ή απο αστεροσκονη; Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου από haHa 1
sakks80 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 5 λεπτά πριν, haHa είπε Οι ρυποι απο που προέρχονται : απο καυσιμο ή απο αστεροσκονη; Δεν γλιτώνεις κάτι σε λεφτά. Η κατανάλωση ρελαντί είναι απειροελάχιστη για τα 5-10 λεπτά ημερησίως πού θα είσαι σταματημένος σε κάποιο Φανάρι
mike15 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 15 ώρες πριν, haHa είπε Οι ρυποι απο που προέρχονται : απο καυσιμο ή απο αστεροσκονη; Spoiler απο τα γαστρικα υγρα των βοοειδων..νεα ανακαλυψη των οικολογων ευρωπαιων ,οποτε μειωση τους ευρωπαικα με συνεπεια την αυξηση της τιμης στο σουπερ μαρκετ.ασχετο αλλα για να ξερουμε τι ηλιθιοτητες ψαχνουν να βρουν για πιο καθαρη ευρωπη η οποια παρεπιπτοντως ηδη με ολα τα μετρα εχει συμβολη μονο στο 6% της παγκοσμιας μολυνσης ενω η ασια στο 33%.
tutuyo Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου ισως το πιο αχρηστο συστημα εβα Μεγαλη υποθεση να υπαρχει φυσικο κουμπακι για την απενεργοποιηση του
vasilllis Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 21 ώρες πριν, Zakzam είπε Το σύστημα αυτό είναι μόνο για τους ρύπους και τίποτα άλλο. Καμμία οικονομία ούτε εξοικονόμηση ούτε τίποτα. Αν θες οικονομία μάθε να έχεις ελαφρύ πόδι και νορμάλ οδήγηση. 21 ώρες πριν, sakks80 είπε Καύσιμο δεν εξοικονομείς. Για τους ρύπους είναι. Σε κάθε φαναρι αν σβήνουν εκατομμύρια αυτοκίνητα για μερικά δευτερόλεπτα γίνεται δουλειά όσο αναφορά τους ρύπους . Το πρώτο πράγμα που κάνω όταν βάζω μπροστά το αμάξι είναι να το απενεργοποιω. Δεν θέλω να το κατάργησω τελείως. Θέλω να αλλάξω της default λειτουργία. By default είναι ενεργό όταν βάζεις μπροστά.. Γίνεται να το κάνεις by default να είναι ανενεργό και όταν θές εσύ να πατάς το κουμπί να το ενεργοποιείς? Αν εσβηναν εκατομμυρια οδηγοι τα αυτοκινητα και αν ειχαν ελαφρυ ποδι για μερικα δευτ. δεν θα υπηρχε το start & stop. Eπισης για να μειωθουν οι ρυποι δεν σταματαει να καιε αερα το οχημα. 15 ώρες πριν, haHa είπε Οι ρυποι απο που προέρχονται : απο καυσιμο ή απο αστεροσκονη; ουρανιο??? Ρελαντί ένα αυτοκίνητο καίει απο 0,2-0,5λτ/ωρα.
cmaniac Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, vasilllis είπε Ρελαντί ένα αυτοκίνητο καίει απο 0,2-0,5λτ/ωρα. Όπως έχω γράψει, 4κύλινδρο όχημα βενζίνης 1,3l με έμμεσο ψεκασμό, μου βγάζει στις 700rpm από 0,66lt/h έως 0,74lt/h ανάλογα τι μετράει το IAT και το MAP. Στις 800, πάει ~0,9lt/h και πάει λέγοντας. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου από cmaniac 2
Ntinaras Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Στις 20/9/2025 στις 8:24 ΜΜ, haHa είπε Οι ρυποι απο που προέρχονται : απο καυσιμο ή απο αστεροσκονη; Οι ρύποι δεν είναι 1:1 με τη κατανάλωση καυσίμου. πχ με φτωχό μίγμα, βγάζεις περισσότερους ρύπους αλλά έχεις καλύτερη κατανάλωση 1
haHa Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 43 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Οι ρύποι δεν είναι 1:1 με τη κατανάλωση καυσίμου. πχ με φτωχό μίγμα, βγάζεις περισσότερους ρύπους αλλά έχεις καλύτερη κατανάλωση Συμφωνω, κανενας δεν ειπε οτι ειναι 1:1.
mike15 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου εμενα το μονο θεμα που με προβληματιζε ειναι η μιζα,τιποτα αλλο.δεν βλεπω περιπτωσεις αναφορας ομως.
johnieXoX Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου toyota auris 2009, 1,33κε 222.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα δε το χω κλείσει ποτέ πρέπει να χω αλλάξει 2 μπαταρίες, άντε 3.. η τελευταία κόστισε 120-130 € 2
Ntinaras Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 23 ώρες πριν, mike15 είπε εμενα το μονο θεμα που με προβληματιζε ειναι η μιζα,τιποτα αλλο.δεν βλεπω περιπτωσεις αναφορας ομως. Είναι ενισχυμένη γι αυτό το λόγο.
NT1G Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου Τα καινούργια πάντως που τα περισσότερα είναι κάποιας μορφής mild hybrid χρησιμοποιούν το έξτρα ηλεκτρικό μοτέρ αντί της μίζας. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα