Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

H Γερμανία δεν έχει καθόλου διόδια - και έχει από τους καλύτερους δρόμους στον κόσμο.

Η Εγνατία πάλι δεν έχει καθόλου μα καθόλου χώρους για να σταθείς - έστω να πάρεις μια ανάσα (δε λέω για ΣΕΑ ή τουαλέτες κλπ.).  Μην τυχόν και νυστάξεις, θα πας κοιμισμένος πολλά χιλιόμετρα μέχρι να βρεις χώρο στάθμευσης να ξεκουραστείς λίγο.  

  • Like 1
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το κομμάτι από Θεσσαλονίκη προς Ασπροβάλτα είναι όντως πολύ προβληματικό ως προς την ποιότητα του οδοστρώματος...και σε πολλά σημεία από Θεσσαλονίκη προς Ιωάννινα, ειδικά στα πιο ορεινά, με τα πολλά τούνελ, η άσφαλτος είναι γεμάτη τρύπες κ μπαλώματα...σε κάποιο βαθμό εξηγείται κι από τις συνθήκες αλλά δεν σκίζονται να το στρώσουν κι όλας...

...πιο επικίνδυνο μου φαίνεται το κομμάτι προς Σέρρες, με πολύ στενές λωρίδες κ χωρίς ΛΕΑ...

η έλλειψη βενζινάδικων έστω κ οι πραγματικά ελάχιστοι χώροι για να σταματήσεις, χωρίς εγκαταστάσεις, είναι σοβαρό θέμα.

Την έχει ήδη πάρει ιδιώτης (ποιός άραγε), ευτυχώς δεν έχει αυξήσει ακόμη τα διόδια όσο θα περίμενε κανείς...

Δημοσ.
4 ώρες πριν, bill999r είπε

Έτσι ακριβώς φίλε μου, αν δεν μπούνε κάμερες παντού, και αν δεν αρχίσει να κόβει κώλους η τροχαία, δεν πρόκειται να σταματήσουν τα θανατηφόρα.

Κάθε μέρα ακούμε και κάποιο ακόμα πιο ακραίο τροχαίο. Όλα οφείλονται σε κακούς και απρόσεκτους οδηγούς. Κανένας δρόμος δεν προκάλεσε θανατηφόρο δυστύχημα μόνος του.

Η Εσθονία φέτος έκλεισε έναν ολόκληρο χρόνο χωρίς ούτε ένα θύμα από τροχαίο. Στη Σουηδία οι ορθοπεδικές κλινικές νοσηλευουν κυρίως περιστατικα άσχετα με τροχαία ατυχήματα καθώς υπάρχει πρόληψη. 

Εδώ στη μπανανία καθημερινά σκοτώνεται κόσμος λες και έχουμε πόλεμο.

Πραγματικά το μικρό μου μυαλό δεν μπορεί να αντιληφθεί αυτή την απάθεια των Ελλήνων . Ο κίνδυνος είναι καθημερινός και άμεσος και παρόλα αυτά δεχόμαστε να κυκλοφορούμε εμείς και τα παιδιά μας σε τέτοιες πρωτόγονες συνθήκες.

Δηλαδή δεν μπορούμε να καταλάβουμε ότι είναι θέμα χρόνου το κακό να έρθει στην πόρτα μας;

Και καλά κάνουν κ έρχονται. Αλλά μόλις περάσουν τα σύνορα, ξεχνάνε κάθε οδηγική παιδεία που εφαρμόζουν στην χώρα τους και πάνε τέρμα με τα τανκ SUV.

Δεν ξέρω αν έχεις ταξιδέψει στα Βαλκάνια, αλλά εγώ που έχω πάει οδικώς πολλές φορές σε αυτές τις χώρες, μπορώ να σου πω ότι εκεί οι συγκεκριμένοι είναι Παναγίες. Σε όλο το οδικό τους δίκτυο υπάρχουν συνεχώς κάμερες, κάμερες σε εισόδους και εξόδους χωριών, ακόμα και σε διασταυρώσεις. Μπλόκα συνεχώς από τροχαία. Και τους βλέπεις του μάγκες με 90 και να σέβονται διπλές γραμμές και σήματα.

Εδώ όμως είναι Ελλάδα. Στα παπάρια μας...

Εχω παει Σλοβενια.Δεν ειδα ποτε μου μπλοκο,4 ημερες εκει ,αλλα είδα να κυκλοφορούν στον δρόμο.Οι οδηγοι? Αστο ειμαστε 3 αιωνες πισω...

4 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Καλοκαίρι έχει μεγάλη κίνηση και από Έλληνες αλλά κυρίως από ξένους. Τα διόδια ας πούμε της Ασπροβάλτας κατασκευάστηκαν εκ των υστέρων σε εντελώς λάθος σημείο που η ουρά ξεπερνά πολλές φορές τις ταμπέλες. Και από μακριά δεν βλέπεις γιατί δεν έχεις ορατότητα. Τέλος πάντων ξανά φταίει ο πολίτης που τρέχει. Ας το ρίξουμε εκεί. 

Δεν ξερω το συγκεκριμενο σημειο.Τα σχόλια διαβαζώ και δεν βλεπω να  υπαρχει ενα σημείο που να εχει κατακευαστεί σωστά .Τιποτα δεν ειναι τυχαιο,να το ξερεις.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, cumulus είπε

Πρέπει να το καταλάβουμε ή δημοσιο με λίγα διοδια ,αλλα και χάλια δρόμους ή ιδιώτης και μια περιουσία διοδια .

Και χάλια δρόμους να συμπληρώσω.

Αρα μάλλον κορόιδα μιας έπιασαν.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Και όχι άδικα, το κακό είναι ότι εμείς πληρώνουμε την διαμονή του στο ξενοδοχείο δυο αστέρων( φυλακή)..

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, idefixius είπε

H Γερμανία δεν έχει καθόλου διόδια - και έχει από τους καλύτερους δρόμους στον κόσμο.

Η Εγνατία πάλι δεν έχει καθόλου μα καθόλου χώρους για να σταθείς - έστω να πάρεις μια ανάσα (δε λέω για ΣΕΑ ή τουαλέτες κλπ.).  Μην τυχόν και νυστάξεις, θα πας κοιμισμένος πολλά χιλιόμετρα μέχρι να βρεις χώρο στάθμευσης να ξεκουραστείς λίγο.  

Έχει αρκετά πάρκινγκ η Εγνατία που μπορείς να κάνεις στάση.

Στη Γερμανία πριν περίπου 10 χρόνια είναι σίγουρος ότι πληρώσαμε διόδια, πηγαίνοντας ίσως προς Φρανκφούρτη; Δεν θυμάμαι σίγουρα την πόλη, αλλά σίγουρα είχε διόδια.

 

 

 

Δημοσ.

Εδώ λέει ότι:

Στη Γερμανία οι εθνικές οδοί (Autobahn) δεν έχουν διόδια για τα Ι.Χ. και τις μηχανές.

Διόδια πληρώνουν μόνο:

Φορτηγά άνω των 7,5 τόνων, μέσω ηλεκτρονικού συστήματος (Toll Collect).

Υπήρχε σχέδιο για εισαγωγή διοδίων στα επιβατικά (με βινιέτα), αλλά ακυρώθηκε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο το 2019.

 

 

 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, zio10 είπε

Στη Γερμανία πριν περίπου 10 χρόνια είναι σίγουρος ότι πληρώσαμε διόδια, πηγαίνοντας ίσως προς Φρανκφούρτη; Δεν θυμάμαι σίγουρα την πόλη, αλλά σίγουρα είχε διόδια.

Στην Γερμανία δεν είχε ποτέ διόδια, βέβαια τις μεγάλες Autobahn τις είχε φτιάξει ο Χίτλερ, και τις νέες τις πληρώσαμε εμείς όλοι σαν ανοικοδόμηση μετά τον  Β' παγκόσμιο πόλεμο, και φυσικά δεν είναι οι καλύτεροι δρόμοι τις Ευρώπης, η Ιταλία ας πούμε έχει πολύ καλύτερους δρόμους όπως και η Ολλανδία Αυστρία κλπ..

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Στην Γερμανία δεν είχε ποτέ διόδια, βέβαια τις μεγάλες Autobahn τις είχε φτιάξει ο Χίτλερ, και τις νέες τις πληρώσαμε εμείς όλοι σαν ανοικοδόμηση μετά τον  Β' παγκόσμιο πόλεμο, και φυσικά δεν είναι οι καλύτεροι δρόμοι τις Ευρώπης, η Ιταλία ας πούμε έχει πολύ καλύτερους δρόμους όπως και η Ολλανδία Αυστρία κλπ..

Τι μπορεί να ήταν; Δεν οδηγούσα εγώ αλλά σταματήσαμε σε σταθμό σαν τα δικά μας διόδια και η οδηγός πλήρωσε.

Να είχε να κάνει με την πόλη ή το αεροδρόμιο κάτι; Δεν μπορώ να θυμηθώ.

 

Δημοσ.

Η Ελλάδα δεν θα πρέπει να συγκρίνεται με χώρες όπως η Γερμανία ,η Ιταλία και η Ολλανδία αλλά με χώρες όπως Βουλγαρία,Ρουμανία,Σλοβακία.

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 18/8/2025 στις 10:23 ΜΜ, andreas-d είπε

Σε όλους δρόμους πανελλαδικά εάν τηρούνται τα όρια ταχύτητας,  θα ακούγαμε ατύχημα θανατηφόρο και θα μας φαινόταν απίθανο..

Συμβάλει ο δρόμος σε μικρό ποσοστό% σε σχέση μέ τον άνθρωπο..

 

Στις 18/8/2025 στις 10:39 ΜΜ, james01gr είπε

Οι οδηγοί έχουν την ευθύνη σε αυτά τα ατυχήματα πάντα 

Κοίτα να δεις κάτι πράγματα..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, moure είπε

Η Ελλάδα δεν θα πρέπει να συγκρίνεται με χώρες όπως η Γερμανία ,η Ιταλία και η Ολλανδία αλλά με χώρες όπως Βουλγαρία,Ρουμανία,Σλοβακία.

Μάλλον με Ζιμπάμπουε πρέπει να συγκρινομαστε. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
8 hours ago, zio10 said:

Έχει αρκετά πάρκινγκ η Εγνατία που μπορείς να κάνεις στάση.

Στη Γερμανία πριν περίπου 10 χρόνια είναι σίγουρος ότι πληρώσαμε διόδια, πηγαίνοντας ίσως προς Φρανκφούρτη; Δεν θυμάμαι σίγουρα την πόλη, αλλά σίγουρα είχε διόδια.

 

 

 

Οχι έχει ελάχιστα πάρκιγκ πχ πηγαίνοντας από Θεσσαλονίκη προς Πρέβεζα, παίζει να έχει περισσότερα πάρκιγκ στο κομμάτι της Ιονίας Οδού παρά σε όλη την Εγνατία πλην πλησίον της Θεσσαλονίκης.
...απο Θεσσαλονίκη προς Ασπροβάλτα πόσα έχει;

Και ΣΕΑ πού κ πόσα έχει, πάνω στην Εγνατία οδό σε αυτά τα κομμάτια; 
...το περιεχόμενο της σελίδας στον ιστότοπο της Εγνατίας Οδού είναι μόνιμα "σύντομα διαθέσιμο" 
https://egnatia.eu/gia-ton-politi/sea-parking/

Βενζινάδικα, πάνω στον δρόμο, όπως στη διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης, χωρίς παρέκβαση/έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο, πού κ πόσα έχει στα παραπάνω κομμάτια;

Κι αναλόγως τις συνθήκες είναι κ κουραστική διαδρομή, ειδικά με τη συνεχή εναλλαγή τούνελ κτλ και δεν έχεις να σταθείς...ενώ συχνά κλείνουν λωρίδες κυκλοφορίας είτε σε πολλά μικ΄ρα κομμάτια είτε και μεγαλύτερα, δυσκολεύοντας περισσότερο το ταξίδι.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...