tutuyo Δημοσ. Κυριακή στις 01:45 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:45 μμ (επεξεργασμένο) Νομίζω την έχω ξαναπεί την ιστορία Στο σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μαρούσι. Τύπος με μεγάλη μηχανή μπροστά μου, ανεβάζει τα δύο μικρά παιδιά μπροστά του και ο ίδιος, φυσικά όλοι χωρίς κράνος Του πετάω ένα που πας ρε άνθρωπε και με στολίζει κανονικά. Φυσικά τα παιδάκια άκουσαν όλα τα γαλλικά Οι ζηταδες αραχτοί στα διπλανά Έβερεστ. Δεν κουνήθηκε κανείς. Προφανώς έχουν τέτοιες εντολές Σίγουρα κι αυτός ήταν κάνας αντισυμβατικός που ακούει το δρόμο για ασφάλεια, κράνη κτλ ma guns Επεξ/σία Κυριακή στις 01:46 μμ από tutuyo 1
dtk-386 Δημοσ. Κυριακή στις 01:52 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:52 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, andreas-d είπε Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει αυτή η νοοτροπία? Σταματάς μπροστά στο κόκκινο φανάρι και σε δευτερόλεπτα έχουν περάσει δέκα μηχανάκια απο δεξιά και αριστερά και έχουν μπει μπροστά σου εκεί που είναι η διάβαση, κάποιος από αυτούς μπορεί να σε ακουμπησει και στον καθρέφτη η οπουδήποτε αλλού, συνήθως κάνα δυο τρεις μπορεί να φύγουν και με κόκκινο πριν ανάψει το πράσινο.. Ουγκάντα λέμε και άμα πεις τίποτα αμέσως αουαου.. Βλέπω μηχανές μεγάλου κυβισμού στο εξωτερικό και κάθονται στην κίνηση και περιμένουν όπως τα αυτοκίνητα, αυτοί είναι μ@λ@κες και οι δικοί μας τζημανια απορώ.. Αυτό με τα κόκκινα και τους 2τροχους το κάνουν οι 9.5 στους 10 και είναι πραγματικά απαράδεκτο. Επεξ/σία Κυριακή στις 02:15 μμ από dtk-386
phanispal Δημοσ. Κυριακή στις 01:55 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:55 μμ Στην ίδια συνομοταξία ανήκουν και αυτοί που δε φορούν ζώνη και παιδικό κάθισμα στα παιδιά τους επειδή γκρινιάζουν τα τελευταία, και βλέπω πολλούς δυστυχώς. Η πλάκα είναι ότι πολλοί από αυτούς κράζουν τους άλλους που ανεβάζουν παιδιά σε μηχανάκι χωρίς κράνος.
cumulus Δημοσ. Κυριακή στις 02:09 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:09 μμ 4 hours ago, dr_oid said: Ο,τι ακριβώς γίνεται από την μεταπολίτευση και μετά σε κάθε έργο, αεροπλάνα, σιδηρόδρομο, λιμάνια κλπ δηλαδή Μόνο του το δημόσιο απαξιώνει τα έργα . Θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα με το οποίο δεν παίζει καμία πώληση σε ιδιώτη . Παρκο Τριτση .Ηταν ένα φανταστικό πάρκο ,πήγαινα από Μαρούσι εκεί για να τρέξω και στο τέλος δεν είχε καν νερό .Τα πάντα παρατημένα μέσα στη βρώμα .Ολα αυτά πριν μερικά χρόνια ,δεν ξέρω αν κάτι έχει αλλάξει .Τωρα κάνε μια σύγκριση με το πάρκο Νιαρχος . Ολυμπιακα έργα .Παρατημενα ,μέσα στα σκουπίδια ,τα χόρτα είναι σαν ζούγκλα .
andreas-d Δημοσ. Κυριακή στις 02:27 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 02:27 μμ Gotthard Tunnel Ελβετία 17κλμ μήκος, όριο ταχύτητας 60κλμ, μηδέν ατυχήματα, πώς καταφέρνουν στην Ελλάδα στην Εγνατία η στην περιμετρική της Πάτρας να τρακάρουν? Ούτε αποστάσεις κρατάνε, προσπερνούν μέσα στο τούνελ τρέχουν άσε τα κινητά στα χέρια.. Κάμερες και πρόστιμα μέχρι να σβήσει ο ήλιος.. 1
toyo73 Δημοσ. Κυριακή στις 07:00 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:00 μμ (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, bill999r είπε Δεν ξέρω αν οδηγάς μηχανή, αλλά από τον τρόπο σου λογικά δεν έχεις ιδέα. Καλό είναι λοιπόν όταν εκφράζουμε μια άποψη να έχουμε ή την εμπειρία για να την εκφράσουμε ή να έχουμε ασχοληθεί με το θέμα. Ο όρος κλασσική άποψη μηχανοβιου δεν ξέρω πώς προέκυψε. Η άποψη μου είναι ότι από τη στιγμή που στον δρόμο επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας, χωρίς κανένα έλεγχο και φόβο των οδηγών, όπου η κάθε πλούσια με πορσε μπορεί μεθυσμένη να απογειωθεί και να φτάσει σε διαφορετικό δρόμο από αυτόν που αρχικά κινούνταν, που οδηγοί με SUV περνάνε μέσα από στενά με 70 χλμ, που μηχανάκια μπαίνουν ανάποδα όπου μπορούν, που γιαγιάδες μπαίνουν ανάποδα σε εθνική οδό, που πατίνια πετάγονται από παντού και δεν υπολογίζουν τίποτα, που ο καθένας παρκάρει όπου θέλει κοβωντας την ορατότητα στον δρόμο, εγω δεν πρόκειται να κάτσω και να κυκλοφορώ εκτεθειμένος πάνω σε ένα μηχανάκι. Αν εσύ αυτή την θεωρείς κλασσική άποψη μηχανοβιου καλά κάνεις. Το πρόβλημα είναι αυτό ακριβώς, ότι όλοι θεωρείται ότι το πρόβλημα είναι οι οδηγοί και οι δρόμοι. Το επαναλαμβάνω. Το πρόβλημα είναι το κράτος και η αστυνομία που δεν τους νοιάζει για τους χρήστες των δρόμων. Είναι καθαρά θέμα πολιτικών αποφάσεων να δημιουργήσουν το αίσθημα ελέγχου στον δρόμο. Πόσους αστυνομικούς βλέπεις καθημερινά στον δρόμο που να ασχολούνται με γράψιμο; Πόσες λειτουργικές κάμερες υπάρχουν ανά την επικράτεια; Πόσες κλήσεις μπορείς να σβήσεις με γνωστό ( ευτυχώς όχι τόσο εύκολο πλέον); Πόσες κλήσεις μπορείς να γλυτώσεις αν πάρεις τηλέφωνο γνωστό όταν σε έχουν σταματήσει σε μπλόκο; Πόσες κλήσεις θα γλυτώσεις αν απλά είσαι εσύ ο ίδιος γνωστός; Αν έχεις όρεξη για συζήτηση, να απαντάς με επιχειρήματα και όχι μαγκιες του καφενείου που λέγονται απλά για να λέγονται. Και νταλικα δεν οδηγαω, αλλα και τρακτερ και θεριζοαλωνιστικη μηχανη.Μιλησες για ζωα με αυτοκινητο, που συμφωνο υπαρχουν, αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο καλικανζαρων ειναι μηχαναβιοι, που οπως λεει ο andreas-d οι Ελληνες μηχανοβιοι εχουν την χειροτερη οδηγικη συμπεριφορα.Ερχομαι καντε στην ακρη. Επεξ/σία Κυριακή στις 07:00 μμ από toyo73
Stavros86 Δημοσ. Κυριακή στις 07:13 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:13 μμ Αναφορά σε κείμενο Προχωρούν οι διαδικασίες για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, όπου το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ενεργοποιήσει το τελικό στάδιο των διαδικασιών για την υπογραφή του πρωτοκόλλου παράδοσης–παραλαβής. η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ καλείται να υλοποιήσει ένα κρίσιμο πακέτο παρεμβάσεων, με αιχμή την αναβάθμιση των σηράγγων από κατηγορία Ε σε κατηγορία Α, ώστε να επιτρέπεται η διέλευση οχημάτων που μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία. Στόχος είναι οι εργασίες να ολοκληρωθούν ώστε η παραχώρηση να έχει περάσει στον νέο φορέα μέχρι το τέλος του 2025, με τίμημα που υπολογίζεται μεταξύ 1,3 και 1,4 δισ. ευρώ. Των κόστος των εργασιών αυτών δεν έχει προσδιοριστεί ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι θα αφαιρεθεί από το τίμημα. https://www.paratiritis-news.gr/oikonomia/ti-apomenei-gia-tin-parachorisi-tis-egnatias-odou/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα