Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, cmaniac είπε

Σταμάτα στον ελενίδη, να πάρεις τρίγωνα, πήγαινε στην Καβάλα, στον Ευαγγέλου να πάρεις Προφιτερόλ ή στην Καρβάλη για κουραμπιέδες, φτάσε μέχρι την Κομοτηνή για να δεις τις ομορφιές της και γύρνα πίσω.

Μετά, έλα να μου πεις αν ένιωσες καλά ταξιδεύοντας τον.

Αμα τα φαει ολα αυτα μονοκοπανια δεν ξερω αν θα νιωθει καλα μετα.

15 ώρες πριν, majunior είπε

Το ξέρεις ότι πέθανε κατά τη "δολοφονία" έτσι; Γιατί έχεις βάλει την κασέτα για αυτούς που εγκληματούν και τη σκαπουλάρουν και ακούγεται κάπως περίεργο.

Καλα ο συγκεκριμενος αν δεν ειχε πεθανει κατα τη δολοφονια (χωρις εισαγωγικα) αυτη τη στιγμη μαλλον θα εκανε ζωαρα στη μυκονο με καινουρια πορσε απο το μπαμπα μιας που η προηγουμενη χαλασε.

  • Haha 3
  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, lector είπε

δεν ξερω αν θα νιωθει καλα μετα

Έχει και ατομικές συσκευασίες, δεν είναι ανάγκη να φάει ένα τσουκάλι :P

  • Haha 3
Δημοσ.
15 hours ago, cmaniac said:

Πάμε πίσω στην Εγνατία. Ο δρόμος για τον οποίον συζητάμε είναι σουρωτήρι, επικίνδυνος, με όρια 130 χιλιόμετρα ανά περιπτώσεις και περνάνε άνθρωποι από πάνω. Πάρε μια μέρα τη Brera σου και κάνε ένα tour. Σταμάτα στον ελενίδη, να πάρεις τρίγωνα, πήγαινε στην Καβάλα, στον Ευαγγέλου να πάρεις Προφιτερόλ ή στην Καρβάλη για κουραμπιέδες, φτάσε μέχρι την Κομοτηνή για να δεις τις ομορφιές της και γύρνα πίσω.

Μετά, έλα να μου πεις αν ένιωσες καλά ταξιδεύοντας τον.

Καλο το παραμυθακι αλλα δεν εχει δρακο 

Οι πιο παλαιοι, θυμομαστε ακομη της προ Εγνατιας εποχη που για να κανεις το ταξιδι Αλεξανδρουπολη-Θεσσαλονικη ηθελες 6-7-8 ωρες περνωντας μεσα απο πολεις (Κομοτηνη-Ξανθη-Καβαλα-Δραμα-Σερρες) και το καθε φαρ ουεστ χωριο στην διαδρομη. Να εισαι συνεχως πισω απο μια νταλικα/κτελ και να προσπαθεις να περασεις ρισκαροντας την ζωη σου στο αντιθετο ρευμα. Να εχει ενα μαμημενο φαναρι στην Κομοτηνη για να στριψεις και να αφηνει 2 αυτοκινητα την φορα

Να σε περναει ο δρομος μεσα απο τα Σερρας και να εχει διπλοπαρκαρισμενους να αγορασουν τουλουμπακια απο το Βασακη και να κανεις εσυ σλαλομ

Και πανω που περνας να σου ερχεται το φαρ ουεστ κωλοχωρι και ενα φαναρι και να σε αναγκαζει να διακοπτεις την πορεια σου, επειδη ο βλαχοδημαρχος θελει να περναει ο δρομος μεσα  απο το χωριο

Για να μην αναφερω πιο περα για Κοζανη, την Καστανια και ακομη πιο περα για Γιαννενα το Επταχωρι.

υπαρχει ακομη κοσμος που τα ωραιοποιει και θυμαται σουβλακια και τρεχουμενα νερα και ξεχναει το ποσο επικινδυνο ειναι να ανεβαινεις με χιονια και νταλικες την Καστανια - εχει τυχει να κανω 3 ωρες το Κοζανη-Βεροια

Που για να περασεις απο Πενταλοφο-Επταχωρι για Γιαννενα εκανες το σταυρο σου σε ολους τους αγιους να την βγαλεις καθαρη μην σε φαει ο UZUN ARAC και ο καθε λαζοντοιτς και παραλληλα να ξερνανε οι επιβατες απο τα στροφιλικια

Δεν υπαρχει καμια συγκριση ενος αυτοκινητοδρομου (σε οποια κατασταση κι αν ειναι) με διαχωριστικο και διπλη λωριδα με την παλαια ΕΟ. Καμια. Ολα τα αλλα για τα παραπλευρα λουκουμια/ακανεδες/παστιτσια ειναι απλα boomεριες 

  • Like 11
  • Thanks 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Καλο το παραμυθακι αλλα δεν εχει δρακο 

Οι πιο παλαιοι, θυμομαστε ακομη της προ Εγνατιας εποχη που για να κανεις το ταξιδι Αλεξανδρουπολη-Θεσσαλονικη ηθελες 6-7-8 ωρες περνωντας μεσα απο πολεις (Κομοτηνη-Ξανθη-Καβαλα-Δραμα-Σερρες) και το καθε φαρ ουεστ χωριο στην διαδρομη. Να εισαι συνεχως πισω απο μια νταλικα/κτελ και να προσπαθεις να περασεις ρισκαροντας την ζωη σου στο αντιθετο ρευμα. Να εχει ενα μαμημενο φαναρι στην Κομοτηνη για να στριψεις και να αφηνει 2 αυτοκινητα την φορα

Να σε περναει ο δρομος μεσα απο τα Σερρας και να εχει διπλοπαρκαρισμενους να αγορασουν τουλουμπακια απο το Βασακη και να κανεις εσυ σλαλομ

Και πανω που περνας να σου ερχεται το φαρ ουεστ κωλοχωρι και ενα φαναρι και να σε αναγκαζει να διακοπτεις την πορεια σου, επειδη ο βλαχοδημαρχος θελει να περναει ο δρομος μεσα  απο το χωριο

Για να μην αναφερω πιο περα για Κοζανη, την Καστανια και ακομη πιο περα για Γιαννενα το Επταχωρι.

υπαρχει ακομη κοσμος που τα ωραιοποιει και θυμαται σουβλακια και τρεχουμενα νερα και ξεχναει το ποσο επικινδυνο ειναι να ανεβαινεις με χιονια και νταλικες την Καστανια - εχει τυχει να κανω 3 ωρες το Κοζανη-Βεροια

Που για να περασεις απο Πενταλοφο-Επταχωρι για Γιαννενα εκανες το σταυρο σου σε ολους τους αγιους να την βγαλεις καθαρη μην σε φαει ο UZUN ARAC και ο καθε λαζοντοιτς και παραλληλα να ξερνανε οι επιβατες απο τα στροφιλικια

Δεν υπαρχει καμια συγκριση ενος αυτοκινητοδρομου (σε οποια κατασταση κι αν ειναι) με διαχωριστικο και διπλη λωριδα με την παλαια ΕΟ. Καμια. Ολα τα αλλα για τα παραπλευρα λουκουμια/ακανεδες/παστιτσια ειναι απλα boomεριες 

Εγώ είμαι Νότιος. Αθηνών - Πατρών, Κακιά σκάλα, κωλοσούρτη και τέτοια.

Αλλά τι προσπαθείς να πεις;

Εμπρός - πίσω;

Ναι μωρέ έχουμε κάτι, κι ας είναι μισό/στραβό, αλλά κάνουμε tick the box οπότε τι ζητάω τώρα;

Δεν καταλαβαίνω.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, cmaniac είπε

Ναι μωρέ έχουμε κάτι, κι ας είναι μισό/στραβό, αλλά κάνουμε tick the box οπότε τι ζητάω τώρα;

και αν ήταν τσάμπα πάει στο διάολο

Δημοσ.
1 minute ago, phanispal said:

Υπερβολικές και οι δύο πλευρές, η αλήθεια ως συνήθως βρίσκεται κάπου στη μέση.

Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols.

  • Like 1
  • Haha 9
Δημοσ.
8 minutes ago, cmaniac said:

Εγώ είμαι Νότιος. Αθηνών - Πατρών, Κακιά σκάλα, κωλοσούρτη και τέτοια.

Αλλά τι προσπαθείς να πεις;

Εμπρός - πίσω;

Ναι μωρέ έχουμε κάτι, κι ας είναι μισό/στραβό, αλλά κάνουμε tick the box οπότε τι ζητάω τώρα;

Δεν καταλαβαίνω.

Το αυτονόητο 

Ότι οποιοσδήποτε αυτοκινητόδρομος, ακόμη και σε άσχημη κατάσταση είναι ασφαλέστερος από οποιαδήποτε άλλη επιλογή 

Να βάλω και ακόμη μια σημαντική παράμετρο που λέγεται παιδιά στο πίσω κάθισμα. Όσοι κινούνται με μικρά αντιλαμβάνονται το επίπτωση έχουν τα στροφιλικια στα παιδάκια. Κάθε λίγο και λιγάκι στάση, εμετός, γκρίνια κτλ κτλ

Ένω στο ισιαδι τουλάχιστον γλυτώνεις από όλα αυτά. Το "πότε θα φτάσουμε" υπάρχει φυσικά αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Να βάλω και ακόμη μια σημαντική παράμετρο που λέγεται παιδιά στο πίσω κάθισμα. Όσοι κινούνται με μικρά αντιλαμβάνονται το επίπτωση έχουν τα στροφιλικια στα παιδάκια. Κάθε λίγο και λιγάκι στάση, εμετός, γκρίνια κτλ κτλ

Μωρε εγω ζαλιζομαι αν δεν οδηγω ακομα και σε ευθεια. Οποτε ειναι μονοδρομος ο αυτοκινητοδρομος, αλλα αν εχει z axis acceleration με μεγαλο jerk (γουβες)  παλι θα ζαλιστω. Οποτε δε μου κανει τιποτα, ιδιαιτερα αν δω την τιμη των διοδιων θα ζαλιστω λιγο εξτρα

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Haha 1
Δημοσ.

Τα τελευταία χρόνια πηγαίνω συνέχεια Ιόνιο, η Εγνατία είναι από τους χειρότερους αυτοκινητόδρομους και τους πιο επικινδύνους.  Μέσα στα άπειρα τούνελ δεν υπάρχει ΛΕΑ!!! παρά ένα κομματάκι μισού μέτρου όπου δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος λογικός άνθρωπος να σταματήσει εκεί γιατί θα τον μαζεύουν με το κουταλάκι. Στα κομμάτια έξω από τα τούνελ που έχει ΛΕΑ πάλι είναι πολύ στενή και δεν σου δίνει την αίσθηση της ασφάλειας άμα χρειαστεί να σταματήσεις. Σε όλο το μήκος από την είσοδο μετά την Καλαμπάκα μέχρι και την Ιγουμενίτσα δεν θυμάμαι να έχω δει πάρκινγκ και τουαλέτες, άντε να έχει κάνα δυο δεν νομίζω να έχει παραπάνω. Επίσης οι πολύ μεγάλες κλήσεις που έχουν οι δρόμοι ειδικά στην ανηφόρα είναι πολύ επικίνδυνες γιατί όταν έχεις φορτωμένο το αμάξι με πράγματα και άτομα συν air condition το αμάξι αγκομαχεί να ανταπεξέλθει και φοβάσαι μην έρθει κάποιος με φόρα από πίσω και πέσει πάνω σου. 

Όποτε μπαίνω σε αυτόν τον δρόμο πραγματικά κάνω τον σταυρό μου, φέτος που πήγαινα  διακοπές με το που μπήκα στην Εγνατία μετά από δυο χιλιόμετρα μου παρουσιάζει βλάβη το αμάξι, (ο νόμος του Μέρφι) αυτό που φοβόμουν τόσα χρόνια δηλαδή, κάηκε ο πολλαπλασιαστής από τον 3ο κύλινδρο και όπως ήταν φυσικό το αμάξι έχασε σε ιπποδύναμη, εκεί με έκοψε κρύος ιδρώτας και περισσότερο για την ασφάλεια της οικογένειας, δεν υπήρχε περίπτωση να σταματήσω μέσα στα τούνελ χωρίς ΛΕΑ ούτε στα ενδιάμεσα κομμάτια άρα το πήγα και ότι γίνει, σταμάτησα στα πρώτα διόδια όπου έχει άπλα να κάνεις δεξιά αλλά μέχρι να φτάσω μου πήγε το σκ@τό στην κάλτσα. 

  • Sad 1
Δημοσ.
1 hour ago, 11osmikrosmhtsos said:

 διοδιων θα ζαλιστω λιγο εξτρα

Εσυ ζαλιζεσαιμ εμενα με ποναει ο πωπος😊

παντως για να ειμαστε ακριβοδικαιοι, το Πασχα που μας περασε οδηγησα σε ολοκληρη την Τοσκανη, κοματια της Autostrada ειδικα προς το Λιβορνο, ηταν σε εξισου τραγικη κατασταση. Αν το συνδυασεις με το οτι ολοι τρεχουν σαν τρελοι, αντιλαμβανεσαι οτι δεν εχουμε την αποκλειστικοτητα στην βλακεια. Πηγαινα με 120 (τοσο μπορουσα με το Φιατακι) και με προσπερασε λεωφορειο της BUSITALIA 🤨

  • Haha 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Saloufas είπε

Επίσης οι πολύ μεγάλες κλήσεις που έχουν οι δρόμοι ειδικά στην ανηφόρα είναι πολύ επικίνδυνες γιατί όταν έχεις φορτωμένο το αμάξι με πράγματα και άτομα συν air condition το αμάξι αγκομαχεί να ανταπεξέλθει και φοβάσαι μην έρθει κάποιος με φόρα από πίσω και πέσει πάνω σου. 

Να ξερεις ετσι ειναι και οι αυτοκινητοδρομοι στην τουρκια, εχουν τεραστιες υψομετρικες αλλαγες.

Θα πω παντως ενα τιπ για μικρα αδυναμα αμαξια που το εφαρμοζω κι εγω σε δρομους με εντονες ανηφορες υψηλης ταχυτητας.

Η απαντηση για να μην ξεπατωσεις το αμαξι και να μην κολλωσεις ειναι η εξης.

Οταν βλεπεις να ερχεται ανηφορα γιατι συνηθως τις βλεπεις, σανιδωνεις γκαζι (η πας ξερω γω 80% αν δε θες να το ζορισεις) για να μαζεψεις οσα περισσοτερα χιλιομετρα γινεται και να ανεβουν οι στροφες.

Μην σε νοιαζει τι ταχυτητα θα φτασεις, οσο φτασεις, 140-150-160 (συνηθως ακομα και μικρα αυτοκινητα εχουν το βημα μηχανικα να πανε αρκετα χιλιομετρα και σε ισωμα πολλες φορες ξεπερνανε την τελικη τους απο το εργοστασιο). Και στην ανηφορα μειωνεις το γκαζι ξερω γω στo 40-50% και σχεδον παντα θα σε βγαλει στην κορυφη με ικανοποιητικη ταχυτητα π.χ. (80-90) και μετα το αφηνεις να μαζεψει εως εκει που θελεις χαλαρα για να το ξεκουρασεις.

Ετσι ουτε καις τον πατο σου στις ανηφοριες ουτε το τιναζεις το αμαξι.

Spoiler

image.png.bcc70e2249f52de1832bf6ac3f10586a.png

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, tutuyo said:

Καλο το παραμυθακι αλλα δεν εχει δρακο 

Οι πιο παλαιοι, θυμομαστε ακομη της προ Εγνατιας εποχη που για να κανεις το ταξιδι Αλεξανδρουπολη-Θεσσαλονικη ηθελες 6-7-8 ωρες περνωντας μεσα απο πολεις (Κομοτηνη-Ξανθη-Καβαλα-Δραμα-Σερρες) και το καθε φαρ ουεστ χωριο στην διαδρομη. Να εισαι συνεχως πισω απο μια νταλικα/κτελ και να προσπαθεις να περασεις ρισκαροντας την ζωη σου στο αντιθετο ρευμα. Να εχει ενα μαμημενο φαναρι στην Κομοτηνη για να στριψεις και να αφηνει 2 αυτοκινητα την φορα

Να σε περναει ο δρομος μεσα απο τα Σερρας και να εχει διπλοπαρκαρισμενους να αγορασουν τουλουμπακια απο το Βασακη και να κανεις εσυ σλαλομ

Και πανω που περνας να σου ερχεται το φαρ ουεστ κωλοχωρι και ενα φαναρι και να σε αναγκαζει να διακοπτεις την πορεια σου, επειδη ο βλαχοδημαρχος θελει να περναει ο δρομος μεσα  απο το χωριο

Για να μην αναφερω πιο περα για Κοζανη, την Καστανια και ακομη πιο περα για Γιαννενα το Επταχωρι.

υπαρχει ακομη κοσμος που τα ωραιοποιει και θυμαται σουβλακια και τρεχουμενα νερα και ξεχναει το ποσο επικινδυνο ειναι να ανεβαινεις με χιονια και νταλικες την Καστανια - εχει τυχει να κανω 3 ωρες το Κοζανη-Βεροια

Που για να περασεις απο Πενταλοφο-Επταχωρι για Γιαννενα εκανες το σταυρο σου σε ολους τους αγιους να την βγαλεις καθαρη μην σε φαει ο UZUN ARAC και ο καθε λαζοντοιτς και παραλληλα να ξερνανε οι επιβατες απο τα στροφιλικια

Δεν υπαρχει καμια συγκριση ενος αυτοκινητοδρομου (σε οποια κατασταση κι αν ειναι) με διαχωριστικο και διπλη λωριδα με την παλαια ΕΟ. Καμια. Ολα τα αλλα για τα παραπλευρα λουκουμια/ακανεδες/παστιτσια ειναι απλα boomεριες 

Δεν νομίζω ότι η σύγκριση αφορουσε με παλιές Ε.Ο. και επαρχιακούς...αν φτάσει κανείς εκεί, η απογοήτευση γίνεται ανορθολογισμός...

Εγώ "μεγάλωσα" κάνοντας τη διαδρομή Γιάννενα - Θεσσαλονίκη από ΚΑτάρα κτλ, με κάθε είδους καιρό...με όσα προβληματα κι αν έχει η Εγνατία, απλά δεν υπάρχει σύγκριση...

...τα προβλήματα αυτά οφείλουμε να τα επισημαίνουμε...κυρίως
- κακή κατάσταση και κακή συντήρηση δεξιάς λωρίδας (που λόγω βάρους οχημάτων πάσχει)
- έλλειψη ΛΕΑ σε πολλά τμήματα
- έλλειψη χώρων στάσης/ξεκούρασης/τουαλέτας
- έλλειψη βενζινάδικων "πάνω" στον δρόμο.

...υπάρχουν και πιο τοπικά προβλήματα ή δυσκολίες που επιδεινώνουν τα παραπάνω, πχ η προβληματική κατάσταση των τούνελ στη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Γιάννενα (και ο μεγάλος  αριθμός τους, ενώ πολύ συχνά κλείνει η μια λωρίδα - τί κάνουν αφού δεν διορθώνονται δεν ξέρω - και πηγαίνουν όλοι σε μια σειρά για αρκετά χιλιόμετρα)...
...αλλά τα προβλήματα είναι συστηματικά σε όλος το μήκος της Εγνατίας που έχω προσωπικά διανύσει (κυρίως ΘΕσσαλονίκη-Γιάνενα, Θεσσαλονίκη-Β.Μακεδονία, Θεσσαλονίκη-Βουλγαρία)

  

22 hours ago, cmaniac said:

Πάρε μια μέρα τη Brera σου και κάνε ένα tour. Σταμάτα στον ελενίδη, να πάρεις τρίγωνα, πήγαινε στην Καβάλα, στον Ευαγγέλου να πάρεις Προφιτερόλ ή στην Καρβάλη για κουραμπιέδες, φτάσε μέχρι την Κομοτηνή για να δεις τις ομορφιές της και γύρνα πίσω.

Μετά, έλα να μου πεις αν ένιωσες καλά ταξιδεύοντας τον.

ααα...με κολάζεις τώρα...εγώ πάντως γκάβλωσα για roadtrip στα ζαχαροπλαστεία της Β.Ελλάδος...έστω κ με ταπεινή 156.

...αλλά πλιζ, ως προς τα τρίγωνα, όταν υπάρχει Τάσος (Πανόραμα), ο Ελενίδης καλύτερα να ανοίξει φύλλο για πίτες...πραγματικά η διαφορά είναι τέτοια που λες τί στο διάολο κάνουν όλοι οι άλλοι...

Επεξ/σία από definitio
  • Haha 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Θα πω παντως ενα τιπ για μικρα αδυναμα αμαξια που το εφαρμοζω κι εγω σε δρομους με εντονες ανηφορες υψηλης ταχυτητας.

Η απαντηση για να μην ξεπατωσεις το αμαξι και να μην κολλωσεις ειναι η εξης.

Οταν βλεπεις να ερχεται ανηφορα γιατι συνηθως τις βλεπεις, σανιδωνεις γκαζι (η πας ξερω γω 80% αν δε θες να το ζορισεις) για να μαζεψεις οσα περισσοτερα χιλιομετρα γινεται και να ανεβουν οι στροφες.

Μην σε νοιαζει τι ταχυτητα θα φτασεις, οσο φτασεις, 140-150-160 (συνηθως ακομα και μικρα αυτοκινητα εχουν το βημα μηχανικα να πανε αρκετα χιλιομετρα και σε ισωμα πολλες φορες ξεπερνανε την τελικη τους απο το εργοστασιο). Και στην ανηφορα μειωνεις το γκαζι ξερω γω στo 40-50% και σχεδον παντα θα σε βγαλει στην κορυφη με ικανοποιητικη ταχυτητα π.χ. (80-90) και μετα το αφηνεις να μαζεψει εως εκει που θελεις χαλαρα για να το ξεκουρασεις.

Ετσι ουτε καις τον πατο σου στις ανηφοριες ουτε το τιναζεις το αμαξι.

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.bcc70e2249f52de1832bf6ac3f10586a.png

 

 

Μια εμβριθής τεχνική προσέγγιση που θα μπορούσε να συμπυκνωθεί στο "πάρε φόρα".

  • Haha 8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...