Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η BMW αποκάλυψε το πρώτο όχημα της επόμενης γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων "Neue Klasse", το iX3, στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, σηματοδοτώντας μια σημαντική στροφή για την 109 ετών γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Το iX3 αποτελεί την αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια της BMW να επανεφεύρει τον εαυτό της ως μια εταιρεία προσανατολισμένη στο μέλλον, κατανοώντας την αυξανόμενη σημασία του λογισμικού στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράλληλα, το νέο μοντέλο είναι μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για να αντιμετωπίσει την αυξανόμενη επιρροή της Κίνας, η οποία έχει γίνει ο κορυφαίος εξαγωγέας υψηλής τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως.

Το iX3 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της BMW που κατασκευάζεται σε αρχιτεκτονική 800 volt, επιτρέποντας εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση με ταχύτητες έως και 400kW, προσθέτοντας έως και 370 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά. Επιπλέον, είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα που διαθέτει τις κυλινδρικές μπαταρίες Gen6, ανεπτυγμένες εσωτερικά από την BMW, οι οποίες προσφέρουν 30% περισσότερη αυτονομία, έως 30% ταχύτερη φόρτιση, 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και είναι 50% φθηνότερες στην κατασκευή.

P90615618_highRes.jpg.b61acd58b068cb2a956a69239917a459.jpg

P90615620_highRes.jpg.7204df852e07d19491ba03b9cf3bb3e3.jpg P90615648_highRes.jpg.f94eccdad98946332469f3feea9b165f.jpg

Η BMW δεν αποκάλυψε ακόμη την ακριβή χωρητικότητα της μπαταρίας του iX3, αλλά ανέφερε ότι θα προσφέρει αυτονομία πάνω από 600 χιλιόμετρα κατά EPA. Αυτό -αν τελικά επιβεβαιωθεί- θα τοποθετήσει το iX3 μεταξύ των κορυφαίων ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά όσον αφορά την αυτονομία.

Η πρώτη έκδοση που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής στο νεόδμητο εργοστάσιο της BMW στην Ουγγαρία θα είναι το iX3 50 xDrive, με σύστημα τετρακίνησης που αποδίδει 463 ίππους και 476lb-ft ροπής. Η έκδοση θα φτάσει στις αντιπροσωπείες των ΗΠΑ και της Ευρώπης μέχρι τα μέσα του 2026, με τιμή εκκίνησης τα €65.000, ενώ θα ακολουθήσουν σύντομα και εκδόσεις με πίσω κίνηση.

Το iX3 θα είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της BMW που θα διαθέτει τον υπολογιστή "Heart of Joy", έναν από τους τέσσερις "υπερεγκεφάλους" της πλατφόρμας Neue Klasse. Το σύστημα αυτό συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες διαχείρισης πρόσφυσης, σταθερότητας και ηλεκτρικού κινητήρα που συνήθως εκτελούνται από πολλούς διαφορετικούς επεξεργαστές.

Το σύστημα οθονών - με πίνακα οργάνων, head-up display και κεντρική οθόνη - συνδυάζονται για να δημιουργήσουν το Panoramic iDrive, το οποίο λειτουργεί με το λειτουργικό σύστημα Operating System X βασισμένο στο Android. Η BMW τονίζει ότι έχει συμπεριλάβει φυσικά κουμπιά για τις σημαντικότερες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων κλιματισμού, ήχου και ελέγχου καθρεπτών.

Το iX3 είναι η πρώτη προσπάθεια της BMW στον κόσμο των οχημάτων που ορίζονται από το λογισμικό, με πολλές ψηφιακές λειτουργίες που θα βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου μέσω ενημερώσεων over-the-air. Τα ψηφιακά κλειδιά σε smartphones ή smartwatches θα είναι ο "προτιμώμενος" τρόπος για το ξεκλείδωμα και την εκκίνηση του iX3, με υποστήριξη για όλους τους μεγάλους κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Apple, Samsung και Google.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

'Ολα τα νέα οχήματα διακρίνονται για την εντυπωσιακή τους ασχημιά,αλλά η BMW  με τις μάσκες το έχει ξεχειλώσει.

2ualzcvdgh351.jpg?width=640&crop=smart&a

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.
7 minutes ago, cpc464 said:

'Ολα τα νέα οχήματα διακρίνονται για την εντυπωσιακή τους ασχημιά,αλλά η BMW  με τις μάσκες το έχει ξεχειλώσει.

2ualzcvdgh351.jpg?width=640&crop=smart&a

Ισα ίσα.Κατάλαβαν το λάθος τους με τις μεγάλες γρίλιες και το συμμάζεψαν αρκετά θα έλεγα.

Τώρα φυσικά πως θα καταφέρουν να συναγωνιστούν τους Κινέζους όταν σου λέει τιμή εκκίνησης 65.000 και μετά θα πρέπει να προσθέτεις τουλάχιστον 2.000 για κάθε έξτρα λειτουργία(συνήθη τακτική πλέον από τους Γερμανούς) δεν ξέρω.

Πολύ όμορφο,πολλή τεχνολογία,πολύ ακριβό,πολλά για λίγους.

  • Like 3
Δημοσ.

Οι δύο τρύπες στη μέση με κάνουν να φαντάζομαι μύτη από γουρούνι και δεν μπορώ να το ξεδώ τώρα.

52 minutes ago, ScorpioX777 said:

Η μουρη της μια φορα ειναι σαν μια "Geile Hexe"...👍

2026-BMW-iX3-front-fascia.jpg

 

  • Haha 6
Δημοσ.
19 minutes ago, panther_512 said:

Οι δύο τρύπες στη μέση με κάνουν να φαντάζομαι μύτη από γουρούνι και δεν μπορώ να το ξεδώ τώρα.

 

Κανε το εικόνα να ζεί χωρίς νοίκι στο κεφάλι όποιου σε αμφισβητεί.

1180w-600h_011314_miss-piggy-calendar.jp

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dumakos είπε

Ισα ίσα.Κατάλαβαν το λάθος τους με τις μεγάλες γρίλιες και το συμμάζεψαν αρκετά θα έλεγα.

Τώρα φυσικά πως θα καταφέρουν να συναγωνιστούν τους Κινέζους όταν σου λέει τιμή εκκίνησης 65.000 και μετά θα πρέπει να προσθέτεις τουλάχιστον 2.000 για κάθε έξτρα λειτουργία(συνήθη τακτική πλέον από τους Γερμανούς) δεν ξέρω.

Πολύ όμορφο,πολλή τεχνολογία,πολύ ακριβό,πολλά για λίγους.

Μακάρι να ήταν μόνο 2.000€ ανά έξτρα  λειτουργία. Είναι 2.000€ ανα μήνα η συνδρομή για ένα πακέτο λειτουργιών. Είναι κορυφαία αμάξια αυτα που βγάζει, δεν το αμφισβητει κανένας αυτό. Αλλά η εντελώς εχθρική προς το καταναλωτή μανία της να βάζει πράγματα πίσω από συνδρομές, για μένα την έχει κάνει μια εταιρεία που δεν κοιτάω κι ούτε προτείνω σε όποιον με ρωτήσει. Προφανώς χέστηκε η BMW για το τι θα κάνουμε εμείς και προφανώς απευθύνονται σε κάποιους, που δεν τους νοιάζει να δίνουν συνδρομές. Χέστηκα όμως κι εγώ για κάθε τους ανακοίνωση.

Δημοσ.

Δεν θα αφήσεις το αμάξι να πέσει κάτω από 10% αλλά ούτε θα το φορτίσει πάνω από 90% λόγο ταχύτητας.

άρα 300-350 αυτονομία με φυσιολογική χρήση! Next

Δημοσ.
43 minutes ago, Devil9697 said:

Δεν θα αφήσεις το αμάξι να πέσει κάτω από 10% αλλά ούτε θα το φορτίσει πάνω από 90% λόγο ταχύτητας.

άρα 300-350 αυτονομία με φυσιολογική χρήση! Next

Από τα 600 πώς έφτασες στα 300, απορίας άξιο. 

Βέβαια στο site αναφέρει έως 800χλμ αυτονομία. 

Ο καθένας κρίνει με τις ανάγκες του. Εγώ πχ με ένα road trip τον χρόνο, προτείνω να φάω 2 ώρες σε ΣΕΑ και να γλυτώσω 340 μέρες τον χρόνο την έννοια του βενζιναδικου. 

  • Like 2
Δημοσ.

Αρχική τιμή αγοράς = 65.000€

Μηνιαία συνδρομή για χρήση κλιματιστικού = 200€

Μηνιαία συνδρομή για αύξηση ιπποδύναμης = 150€

Μηνιαία συνδρομή για γρήγορη φόρτιση =100€

Μηνιαία συνδρομή επειδή το αγόρασες = 300€ 

......και οι συνδρομές συνεχίζονται!!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...