CHRISpros Δημοσ. χθες στις 12:08 μμ Δημοσ. χθες στις 12:08 μμ Καλησπέρα σε όλους, Το 2021 αγόρασα μια Samsung smart tv Qled. Μέσα στη διετία έβγαλε πρόβλημα το πάνελ και αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης. Σήμερα, 4 χρόνια από την αγορά και 2 από την επισκευή, εμφάνισε ξανά το ίδιο πρόβλημα. Μια τηλεόραση τέτοιας αξίας και σε τέτοιο brand, δεν δικαιολογήται να βγάζει θέμα στο panel κάθε 2 χρόνια. Εκανα αίτημα στη Samsung ζητώντας να χαρακτηριστεί ελαττωματικό προιόν με κατασκευαστικό λάθος, ώστε να προχωρήσουν είτε σε εκ νέου επισκευή είτε σε αντικατάσταση. Μου απάντησαν πως η εγγύηση έληξε και να πληρώσω 300 ευρώ για επισκευή! Χωρίς μάλιστα καμία εγγύηση πως δεν θα εμφανίσει ξανά το ίδιο πρόβλημα πάλι σε 2 χρόνια. Βάσει Νόμου, κι αν τα ξέρω καλά, τα ελαττωματικά προϊόντα οφείλει ο κατασκευαστής να τα αναγνωρίζει και μετά την πρώτη διετία. Εδώ, με βάση το ιστορικό, έχουμε ξεκάθαρο δείγμα ελλαττωματικού προϊόντος. Τι άλλες κινήσεις μπορώ να κάνω? Θα κάνω σήμερα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτη και ψάχνω και στοιχεία για να επικοινωνήσω με τη μητρική samsung. Κάποια άλλη ιδέα? 1 1
lector Δημοσ. χθες στις 12:27 μμ Δημοσ. χθες στις 12:27 μμ Οταν εγινε η πρωτη επισκευη, σου εδωσαν καποια νεα εγγυηση για το panel; Αν ναι, εληξε και αυτη; 1
wizzyhead Δημοσ. χθες στις 12:43 μμ Δημοσ. χθες στις 12:43 μμ Δυστυχώς η ποιότητα των τηλεοράσεων Samsung έχει πέσει πολύ την τελευταία 5ετία+, ρώτα οποιονδήποτε τεχνικό να σου πει.Οριακά το ίδιο με το να αγοράζεις από όλες τις άλλες μάρκες που χαλάνε σε μερικά χρονάκια και αυτές.Σχεδόν όλα τα μεγάλα ονόματα που θυμόμαστε από παλιά έχουν πλέον ίδια εσωτερικά components, είτε κινεζιές είτε τούρκικες Vestel. TV brands, their history, who owns TV brands | en.tab-tv.com Είναι και συγκεκριμένα μοντέλα που καίνε το ίδιο ανταλλακτικό φορά μετά την φορά, μάλλον εκεί συμπεριλαμβάνεται και το δικό σου. Στην δικιά σου περίπτωση, αφού έχει παρέλθει η εγγύηση, δεν νομίζω μπορείς να κάνεις κάτι. Μελλοντικά θα πρότεινα Sony για ποιότητα ή LG για κάτι πιό προσιτό οικονομικά.
CHRISpros Δημοσ. χθες στις 12:48 μμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 12:48 μμ 21 λεπτά πριν, lector είπε Οταν εγινε η πρωτη επισκευη, σου εδωσαν καποια νεα εγγυηση για το panel; Αν ναι, εληξε και αυτη; Οχι, αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης χωρίς να μου δωθεί κάτι πέρα από το εντυπο επισκευής. 5 λεπτά πριν, wizzyhead είπε Δυστυχώς η ποιότητα των τηλεοράσεων Samsung έχει πέσει πολύ την τελευταία 5ετία+, ρώτα οποιονδήποτε τεχνικό να σου πει.Οριακά το ίδιο με το να αγοράζεις από όλες τις άλλες μάρκες που χαλάνε σε μερικά χρονάκια και αυτές.Σχεδόν όλα τα μεγάλα ονόματα που θυμόμαστε από παλιά έχουν πλέον ίδια εσωτερικά components, είτε κινεζιές είτε τούρκικες Vestel. TV brands, their history, who owns TV brands | en.tab-tv.com Είναι και συγκεκριμένα μοντέλα που καίνε το ίδιο ανταλλακτικό φορά μετά την φορά, μάλλον εκεί συμπεριλαμβάνεται και το δικό σου. Στην δικιά σου περίπτωση, αφού έχει παρέλθει η εγγύηση, δεν νομίζω μπορείς να κάνεις κάτι. Μελλοντικά θα πρότεινα Sony για ποιότητα ή LG για κάτι πιό προσιτό οικονομικά. Ακριβώς αυτό! Πεσμένη ποιόητα samsung, μου το ανέφερε και τεχνικός σε κατάστημα της γειτονιάς που πήγα να πάρω μια δεύτερη γνώμη. Ηδη κοιτάζω προς LG (SOny είναι εκτός budget μου) και ευελπιστώ μέσω συνηγόρου του καταναλωτή μπας και βγάλω καμια άκρη. Γιατί εδώ μιλάμε ξεκάθαρα για ελλαττωματικό προιόν.
Nabuko Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 2 ώρες πριν, CHRISpros είπε Μου απάντησαν πως η εγγύηση έληξε και να πληρώσω 300 ευρώ για επισκευή! Χωρίς μάλιστα καμία εγγύηση πως δεν θα εμφανίσει ξανά το ίδιο πρόβλημα πάλι σε 2 χρόνια. Στείλτους ξανά ένα email και αν σε γράψουν το στέλνεις και στον ΣτΚ Προς: Samsung Electronics Ελλάς Α.Ε. (ή: Συνήγορο του Καταναλωτή, αν το στείλεις εκεί) Θέμα: Επανειλημμένη σοβαρή βλάβη σε τηλεόραση Samsung QLED – Αίτημα αναγνώρισης ως ελαττωματικού προϊόντος Αξιότιμοι, Την [ημερομηνία αγοράς, π.χ. 2021] προμηθεύτηκα μία τηλεόραση Samsung QLED (μοντέλο: ______, SN: ______). Εντός της νόμιμης διετούς εγγύησης, η συσκευή παρουσίασε σοβαρή βλάβη στο πάνελ, το οποίο αντικαταστάθηκε στο πλαίσιο της εγγύησης. Σήμερα, μόλις δύο έτη μετά την επισκευή και συνολικά τέσσερα έτη από την αγορά, η τηλεόραση εμφανίζει εκ νέου το ίδιο σοβαρό πρόβλημα στο πάνελ. Πρόκειται για βλάβη πανομοιότυπη με την αρχική, γεγονός που καταδεικνύει σαφώς ότι η συσκευή παρουσιάζει επαναλαμβανόμενο ελάττωμα. Βάσει του Ν. 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή, όπως ισχύει μετά τον Ν. 4967/2022, και συγκεκριμένα: Άρθρο 5 §2 περ. δ: τα αγαθά πρέπει να παρουσιάζουν την ποιότητα και απόδοση που είναι συνήθως αναμενόμενη για αγαθά του ίδιου τύπου, λαμβάνοντας υπόψη και τις δηλώσεις του παραγωγού. Άρθρο 5Α §7: σε περίπτωση που η έλλειψη συμβατότητας εκδηλώνεται εκ νέου μετά από επισκευή, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει αντικατάσταση ή υπαναχώρηση. Επιπλέον, σύμφωνα με την Οδηγία (ΕΕ) 2019/771, η έννοια της «συμβατότητας» περιλαμβάνει την ανθεκτικότητα και την ποιότητα που είναι ευλόγως αναμενόμενη, ιδίως για προϊόντα υψηλής αξίας. Δεδομένου ότι: Η τηλεόραση παρουσίασε την ίδια σοβαρή βλάβη δύο φορές σε χρονικό διάστημα που είναι προδήλως κατώτερο της εύλογης αναμενόμενης διάρκειας ζωής της. Το πάνελ, βασικό εξάρτημα της συσκευής, αποδεικνύεται ελαττωματικό. Σας καλώ να προβείτε άμεσα, χωρίς οικονομική επιβάρυνση εκ μέρους μου, σε: Δωρεάν αντικατάσταση του πάνελ με νέο και αξιόπιστο ανταλλακτικό, ή Αντικατάσταση της τηλεόρασης με νέο ισοδύναμο ή ανώτερο μοντέλο. Σε διαφορετική περίπτωση, διατηρώ το δικαίωμα να απευθυνθώ στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (τηλ. 1520) και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, προκειμένου να εξεταστεί η υπόθεση ως παράβαση της νομοθεσίας περί προστασίας του καταναλωτή. Με εκτίμηση, [Ονοματεπώνυμο] [Διεύθυνση] [Τηλέφωνο/Email] [Αρ. Απόδειξης/Τιμολογίου αγοράς] 4
CHRISpros Δημοσ. πριν από 21 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 21 ώρες Eκανα εκ νέου απάντηση καθώς και καταγγελία στον συνήγορο. Αντε να δούμε αν θα βγάλουμε άκρη. Πατάνε πάνω στην εγγύηση και ουσιαστικά δεν απαντάνε περί ευρωπαικής νομοθεσίας και προστασίας καταναλωτή. Δυστηχώς δεν βρίσκω πουθενά στοιχεία για να επικοινωνήσω και με τη μητρική εταιρία, καθώς τέτοιες πρακτικές μειώνουν σαφώς και τη φήμη της Samsung ως brand name. Δεν γίνεται να χαλάει πάνελ 2 φορές σε 4 χρόνια σε τέτοιο Brand και να μου λες "α δεν ξερω, εγώ στο έφτιαξα μια φορά" λες και εισαι μαγαζι της γειτονιάς.
liakjim Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 4 ώρες πριν, CHRISpros είπε Καλησπέρα σε όλους, Το 2021 αγόρασα μια Samsung smart tv Qled. Μέσα στη διετία έβγαλε πρόβλημα το πάνελ και αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης. Σήμερα, 4 χρόνια από την αγορά και 2 από την επισκευή, εμφάνισε ξανά το ίδιο πρόβλημα. Μια τηλεόραση τέτοιας αξίας και σε τέτοιο brand, δεν δικαιολογήται να βγάζει θέμα στο panel κάθε 2 χρόνια. Εκανα αίτημα στη Samsung ζητώντας να χαρακτηριστεί ελαττωματικό προιόν με κατασκευαστικό λάθος, ώστε να προχωρήσουν είτε σε εκ νέου επισκευή είτε σε αντικατάσταση. Μου απάντησαν πως η εγγύηση έληξε και να πληρώσω 300 ευρώ για επισκευή! Χωρίς μάλιστα καμία εγγύηση πως δεν θα εμφανίσει ξανά το ίδιο πρόβλημα πάλι σε 2 χρόνια. Βάσει Νόμου, κι αν τα ξέρω καλά, τα ελαττωματικά προϊόντα οφείλει ο κατασκευαστής να τα αναγνωρίζει και μετά την πρώτη διετία. Εδώ, με βάση το ιστορικό, έχουμε ξεκάθαρο δείγμα ελλαττωματικού προϊόντος. Τι άλλες κινήσεις μπορώ να κάνω? Θα κάνω σήμερα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτη και ψάχνω και στοιχεία για να επικοινωνήσω με τη μητρική samsung. Κάποια άλλη ιδέα? Είναι ελαττωματικό ένα προϊόν το οποίο θα έχει σε παγκόσμιο επίπεδο μερικές χιλιάδες πωλήσεις επειδή εμφάνισε δύο αστοχίες σε εσένα; Δεν μπορεί να βρει συμπέρασμα. Δεν υπάρχει δείγμα. Δεν είσαι δείγμα. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσες να αξιώσεις κάτι τέτοιο.
Nabuko Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 14 λεπτά πριν, liakjim είπε Είναι ελαττωματικό ένα προϊόν το οποίο θα έχει σε παγκόσμιο επίπεδο μερικές χιλιάδες πωλήσεις επειδή εμφάνισε δύο αστοχίες σε εσένα; Ελαττωματικό προϊόν ανέφερε όχι γενικώς το μοντέλο. 😉 1
liakjim Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 2 λεπτά πριν, Nabuko είπε Ελαττωματικό προϊόν ανέφερε όχι γενικώς το μοντέλο. 😉 Άλλο καταλαβαίνει κανείς διαβάζοντας το κείμενο του αλλά ακόμα και έτσι να είναι, από που προκύπτει ότι είναι ελαττωματική η τηλεόραση του;
Nabuko Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 1 λεπτό πριν, liakjim είπε Άλλο καταλαβαίνει κανείς διαβάζοντας το κείμενο του Για τη συγκεκριμένη τηλεόραση που αγόρασε γράφει. Εγώ δεν κατάλαβα κάτι άλλο. 3 λεπτά πριν, liakjim είπε αλλά ακόμα και έτσι να είναι, από που προκύπτει ότι είναι ελαττωματική η τηλεόραση του; Διότι έκαψε 2 φορές το ίδιο εξάρτημα. Και το μαμίσιο και αυτό της αντικατάστασης. Δεν μιλάμε για τηλεόραση του κιλού με 300 ευρώ για να το δεχθείς αδιαμαρτύρητα
liakjim Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 5 λεπτά πριν, Nabuko είπε Διότι έκαψε 2 φορές το ίδιο εξάρτημα. Και το μαμίσιο και αυτό της αντικατάστασης. Δεν μιλάμε για τηλεόραση του κιλού με 300 ευρώ για να το δεχθείς αδιαμαρτύρητα Δεν έκαψε το ίδιο εξάρτημα. Έκαψε το αρχικό και μετά το δεύτερο. Που μπορεί να "φταίει" και ο πελάτης πχ με όχι καλή τροφοδοσία ρεύματος. Απλή αστοχία υλικού και τίποτα άλλο.
CHRISpros Δημοσ. πριν από 15 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 15 ώρες 4 ώρες πριν, liakjim είπε Δεν έκαψε το ίδιο εξάρτημα. Έκαψε το αρχικό και μετά το δεύτερο. Που μπορεί να "φταίει" και ο πελάτης πχ με όχι καλή τροφοδοσία ρεύματος. Απλή αστοχία υλικού και τίποτα άλλο. Δεν το ξέραμε ότι υπάρχει και λάθος τρόπος να βάλεις την τηλεόραση στην πρίζα και να δεις. Το μάθαμε και αυτό εδώ μέσα.
filipprin Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Eαν εχουν περασει 2 χρονια και μια μερα απο την αντικατασταση του πανελ εισαι σιγουρα εκτοσ εγγύησης.Καλη τυχη στον αγωνα σου αλλα για καλο και για κακο βρες τηλεοραση γιατι προβλεπεται μακρύς ο δρομος.Πάντως και το 300 υπο προϋποθέσεις ειναι παρα πολυ καλο.
CHRISpros Δημοσ. πριν από 14 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 λεπτό πριν, filipprin είπε Eαν εχουν περασει 2 χρονια και μια μερα απο την αντικατασταση του πανελ εισαι σιγουρα εκτοσ εγγύησης.Καλη τυχη στον αγωνα σου αλλα για καλο και για κακο βρες τηλεοραση γιατι προβλεπεται μακρύς ο δρομος.Πάντως και το 300 υπο προϋποθέσεις ειναι παρα πολυ καλο. Το ότι δεν μου δίνουν εγγύηση ότι δεν θα χαλάσει 3η φορά σου κάνει σαν προϋπόθεση; Θέλουν 300 ευρώ για να επισκευάσουν ένα πάνελ που το επισκεύασαν ήδη με αποτυχία μια φορά, χωρίς να δίνουν ούτε μια ημέρα εγγύηση πως δεν θα χαλάσει και πάλι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα