Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Vodafone προχώρησε στη δημιουργία μιας διαφήμισης με πρωταγωνίστρια ένα avatar τεχνητής νοημοσύνης που παρουσιάζεται ως πραγματική γυναίκα.

H κίνηση προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για μια μεγάλη παγκόσμια εταιρεία και όχι για κάποια μικρή επιχείρηση του TikTok.

Τα σημάδια που αποκαλύπτουν ότι πρόκειται για τεχνητή νοημοσύνη είναι εμφανή και αναμενόμενα. Τα μαλλιά του avatar παρουσιάζουν μικρές ατέλειες, γεγονός που καταστρέφει την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για πραγματικό άτομο. Επιπλέον, οι σωματικές κινήσεις και ο τόνος ομιλίας παρουσιάζουν ασυνήθιστα χαρακτηριστικά. Σε κάποιο σημείο, μάλιστα, μια ελιά στο πρόσωπο του avatar φαίνεται να μετακινείται.

Η εταιρεία, απαντώντας σε ερώτηση σε ένα φόρουμ συζητήσεων σχετικά με το γιατί δεν χρησιμοποίησε "έναν πραγματικό άνθρωπο μπροστά στην κάμερα", δήλωσε ότι πρόκειται απλώς για ένα πείραμα. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι "δοκιμάζει διαφορετικά στυλ διαφήμισης — αυτή τη φορά με AI" και ότι "η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί πλέον τόσο μεγάλο μέρος της καθημερινής ζωής που τη δοκιμάζουμε και στη διαφήμιση".


Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Vodafone χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη στις διαφημιστικές της καμπάνιες. Πέρυσι, κυκλοφόρησε μια  διαφήμιση που είχε δημιουργηθεί πλήρως με AI και η οποία προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις, παρά την εμφανώς κακή ποιότητά της.

Το φαινόμενο αυτό αποτελεί μέρος μιας γενικότερης τάσης, καθώς οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης κατακλύζονται ολοένα και περισσότερο από εικονικούς influencers που δημιουργούνται με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης και σχετικών υπηρεσιών.

Η κίνηση της Vodafone να χρησιμοποιήσει ένα AI avatar αντί για πραγματικό άτομο σε μια εμπορική διαφήμιση υπογραμμίζει τη σταδιακή ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στον κόσμο της διαφήμισης, προκαλώντας ερωτήματα για το μέλλον της διαφημιστικής βιομηχανίας και τον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλες εταιρείες επιλέγουν να επικοινωνούν με το κοινό τους.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
Quote

Σε κάποιο σημείο, μάλιστα, μια ελιά στο πρόσωπο του avatar φαίνεται να μετακινείται

Και ποιος σας είπε πως είναι ελιά; Τσιμπούρι είναι! Τσσ, τσσ! Αμέσως να κακολογήσετε την οσία Βόντα!

  • Haha 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλάζει ο κόσμος προς το ψεύτικο, το χωρίς συναίσθημα.
Κι αλλάζει γοργά.
Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνουμε.
Κι όταν το καταλάβουμε, δεν θα ξέρουμε τι είναι πια πραγματικό και τι είναι ψεύτικο.

Μέχρι τώρα, το video θεωρούσαμε οτι ήταν απόδειξη σε κάποιο γεγονός.
Τώρα πια δεν είναι.
Σε λίγο δεν θα σου κάνει αίσθηση τίποτα.

Επεξ/σία από vsterg
  • Like 15
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, vsterg είπε

Αλλάζει ο κόσμος προς το ψεύτικο, το χωρίς συναίσθημα.
Κι αλλάζει γοργά.
Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνουμε.
Κι όταν το καταλάβουμε, δεν θα ξέρουμε τι είναι πια πραγματικό και τι είναι ψεύτικο.

Μέχρι τώρα, το video θεωρούσαμε οτι ήταν απόδειξη σε κάποιο γεγονός.
Τώρα πια δεν είναι.
Σε λίγο δεν θα σου κάνει αίσθηση τίποτα.

100%

Δημοσ.

OK.... και τι με αυτό. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία είναι.... Παντού τα ίδια.... Καλός ή κακός η τεχνολογία, εξέλιξη προχωρά !!!!

Δημοσ.

"Η εταιρεία, απαντώντας σε ερώτηση σε ένα φόρουμ συζητήσεων σχετικά με το γιατί δεν χρησιμοποίησε "έναν πραγματικό άνθρωπο μπροστά στην κάμερα", δήλωσε:

Spoiler

images-3.jpeg.27dfa349572f983560b5b6486927fc38.jpeg

 

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 9
Δημοσ.
41 minutes ago, cpc464 said:

Αν όμως όλοι μείνουν άνεργοι ποιος θα αγοράζει τα προιόντα AI;.

Με ένα πολύ «γενναιόδωρο» culling of the herd, θα το λύσει η Ελίτ αυτό το πρόβλημα.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...