Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί η Volvo έδιωξε τον νέο της επικεφαλής και έφερε τον παλιό;

 

Ο επικεφαλής της Volvo ήταν πριν στην Dyson, με τις ηλεκτρικές σκούπες

Η Volvo είχε κάνει μεταγραφή από την Dyson, την βρετανική εταιρεία ηλεκτρικής σκούπας, τον μέχρι πρότινος επικεφαλής της Jim Rowan, παρότι αυτός δεν είχε καμία εμπειρία από αυτοκίνητα. Το σκεπτικό ήταν πως τώρα που το αυτοκίνητο βάζει το λογισμικό πρώτα και τα μηχανικά δεύτερα, χρειάζεται εμπειρία από κάποιον που προέρχεται από μια βιομηχανία καταναλωτικών ειδών, ώστε να μεταμορφώσει και το χώρο του αυτοκινήτου. 😅🤣😂Η ιδέα αυτή όμως δεν πήγε μακριά αφού νωρίτερα φέτος ο Rowan «έφυγε νύχτα». Ο λόγος ήταν τα πολλά προβλήματα λογισμικού με τα οποία μοντέλα όπως η νέα ναυαρχίδα EX90 βρέθηκαν αντιμέτωπα, με το καλύτερο κομμάτι των πελατών της Volvo να μην χαίρεται ιδιαίτερα.

 

Μοντέλα όπως το EX90 βρέθηκαν με σημαντικά προβλήματα στο λογισμικό

Η μετατόπιση του κέντρου βάρους της αυτοκίνησης από τα μηχανικά στο λογισμικό δεν έγινε μόνο λόγω ηλεκτροκίνησης, όμως τα ηλεκτροκίνητα είναι αυτά που «βιώνουν» πιο έντονα τα προβλήματα του. Και είναι φυσικό αφού το λογισμικό ελέγχει από τα ηλεκτρικά παράθυρα μέχρι την λειτουργία του κινητήρα και από το χειρόφρενο μέχρι το μασάζ στα καθίσματα. Η εμπειρία του οδηγού πλέον καθορίζεται σε σημαντικά μεγαλύτερο βαθμό από τη σχεδίαση και καλή λειτουργία του λογισμικού, και πολύ λιγότερο από τα μηχανικά, δηλαδή το πώς πάει το αμάξι στο δρόμο, πώς στρίβει και τι οδηγική αίσθηση έχει ο οδηγός. Το ΕΧ90 της Volvo δεν είναι το μόνο αυτοκίνητο στην αγορά με τέτοια ζητήματα, αλλά είναι ίσως από τα ακριβότερα, και η αντίδραση ήταν μεγάλη.

 

Η Volvo επανέφερε τον προηγούμενο επικεφαλής της

Ο κίνδυνος να καταρρεύσει η καλή φήμη της Volvo έκανε τη μάρκα να επαναφέρει τον προηγούμενο επικεφαλής της Hakkan Samuelsson, να του δώσει δύο χρόνια να «στρώσει» την κατάσταση και να χαράξει μια πορεία που θα βγάλει τη μάρκα από τέτοια προβλήματα. Ήδη ο Samuelsson έκανε περικοπές κοντά 2 δις, απέλυσε 3.000 υπαλλήλους και άλλαξε τα πλάνα της μάρκας για το μέλλον, κυρίως σε θέματα έρευνας. Όμως τα προβλήματα του λογισμικού, παρότι θα λυθούν τώρα, δεν θα εξαφανιστούν. Ο ίδιος προειδοποίησε πως η αυτοκίνηση όπως έχει γίνει τώρα δεν θα μπορέσει ποτέ να είναι αψεγάδιαστη, αφού το λογισμικό είναι κάτι που και δεν ξέρει η αυτοκινητοβιομηχανία καλά, αλλά και δεν ταιριάζει με τους μεγάλους κύκλους ζωής των αυτοκινήτων.

 

Τα προβλήματα λογισμικού είναι τεράστιο ζήτημα για τη νέα φάση της αυτοκίνησης

Αυτό είναι ένα βαθύτερο πρόβλημα που αφορά τους πάντες, από τις βιομηχανίες μέχρι τα συνεργεία. Το λογισμικό ήρθε για να μείνει, και όσο οι νέες γενιές μπαίνουν πίσω από το τιμόνι, θα είναι κάτι φυσιολογικό, αναμενόμενο και ποθητό. Όμως πολλές μάρκες που εκπόνησαν προγράμματα για νέες πλατφόρμες λογισμικού στα αυτοκίνητά τους στο άμεσο μέλλον δυσκολεύονται πολύ. Το σύστημα Arene της Toyota πάει κάθε χρόνο και πιο πίσω αφού η μάρκα δεν του επιτρέπει να χαλάσει την αξιοπιστία της, ενώ η VW τα «παράτησε» και πλήρωσε την Rivian να της φτιάξει αντίστοιχη πλατφόρμα.

 

Πηγή

Επεξ/σία από Nabuko
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

ενώ η VW τα «παράτησε» και πλήρωσε την Rivian να της φτιάξει αντίστοιχη πλατφόρμα.

τα νεα ID που παρουσιαστηκαν δεν θα εχουν το νεο λογισμικο της rivian. τουλαχιστον αυτο αναφερουν οι δημοσιογραφοι οτι ισχυει εως τωρα.

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

αφού το λογισμικό είναι κάτι που και δεν ξέρει η αυτοκινητοβιομηχανία καλά, αλλά και δεν ταιριάζει με τους μεγάλους κύκλους ζωής των αυτοκινήτων.

ας φτιαξουν τοτε και κανενα κλασσικο αυτοκινητο, δεν θελουν ολοι κινητο με ροδες. 

 

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Η εμπειρία του οδηγού πλέον καθορίζεται σε σημαντικά μεγαλύτερο βαθμό από τη σχεδίαση και καλή λειτουργία του λογισμικού, και πολύ λιγότερο από τα μηχανικά, δηλαδή το πώς πάει το αμάξι στο δρόμο, πώς στρίβει και τι οδηγική αίσθηση έχει ο οδηγός.

ξερναω

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, basilis_k6 said:

τα νεα ID που παρουσιαστηκαν δεν θα εχουν το νεο λογισμικο της rivian. τουλαχιστον αυτο αναφερουν οι δημοσιογραφοι οτι ισχυει εως τωρα.

ας φτιαξουν τοτε και κανενα κλασσικο αυτοκινητο, δεν θελουν ολοι κινητο με ροδες. 

ξερναω

Πήγα εχθές να κολλήσω το αμάξι στον τοίχο για να χωρέσει κάπου και όπως πήγαινα πίσω νόμιζα πως έχω ακόμα λίγο και ξαφνικά ακούω ένα γκαπ και το αμάξι να σταματάει. Γίναμε λέω και βγαίνω να δω και ήταν όλα μια χαρά απλά είχε πατήσει μόνο του φρένο γιατί αλλιώς θα έβρισκα. 

Κάτι τέτοια  παραδείγματα, και πολλά άλλα, με κάνουν να θέλω την τεχνολογία στο αμάξι εχθές. Απλά πρέπει οι εταιρίες να προσλάβουν σοβαρό IT department. 

Δημοσ.

Και όταν χρειαστεί να μπεις σε αυτοκίνητο χωρίς τέτοια βοηθήματα θα γελάσει ο κόσμος.

Σαν έναν πρώην συνάδελφο που πήρε αυτόματο και μετά από μερικούς μήνες δε μπορούσε να οδηγήσει χειροκίνητο.

  • Like 2
Δημοσ.
37 minutes ago, phanispal said:

Και όταν χρειαστεί να μπεις σε αυτοκίνητο χωρίς τέτοια βοηθήματα θα γελάσει ο κόσμος.

Σαν έναν πρώην συνάδελφο που πήρε αυτόματο και μετά από μερικούς μήνες δε μπορούσε να οδηγήσει χειροκίνητο.

Ελπίζω να μην το εννοείς σαν σοβαρό επιχείρημα αυτό.

Δημοσ.

Σοβαρά το λέω.

Όσο περισσότερο έλεγχο έχουν τα βοηθήματα τόσο λιγότερο έχει ο οδηγός και μακροπρόθεσμα προσαρμόζεται σε αυτό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν τα συστήματα λειτουργούν όπως πρέπει 1000 φορές να εμπιστευτώ αυτά παρά τον εαυτό μου ή άλλους ανθρώπους.

Μπορώ να καταλάβω την χάρη του να οδηγάς εσύ σαν "διασκέδαση"(αν και προσωπικά δεν μου αρέσει) αλλά εύχομαι πολύ σύντομα να πάμε στην λογική μπήκα στο αμάξι, έβαλα την διεύθυνση και έκατσα στο κινητό μου μέχρι να φτάσω όσο τα έκανε όλα το αμάξι.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάνεις το λάθος που κάνουν πολλοί. Βγάζεις από την εξίσωση τους άλλους οδηγούς και την ελληνική πραγματικότητα.

Δεν ξέρω πότε υπολογίζεις να φτάσουμε στο σημείο να κυκλοφορούν σχεδόν αποκλειστικά τέτοια οχήματα (και μάλλον καθόλου δίκυκλα) ώστε να μπορείς να κοιμάσαι ή να είσαι στο ΤικΤοκ ενώ πας στη δουλειά, αλλά κάτι μου λέει ότι δε θα προλάβεις να το δεις.

Δημοσ.
1 hour ago, phanispal said:

Κάνεις το λάθος που κάνουν πολλοί. Βγάζεις από την εξίσωση τους άλλους οδηγούς και την ελληνική πραγματικότητα.

Δεν ξέρω πότε υπολογίζεις να φτάσουμε στο σημείο να κυκλοφορούν σχεδόν αποκλειστικά τέτοια οχήματα (και μάλλον καθόλου δίκυκλα) ώστε να μπορείς να κοιμάσαι ή να είσαι στο ΤικΤοκ ενώ πας στη δουλειά, αλλά κάτι μου λέει ότι δε θα προλάβεις να το δεις.

Δεν θα μπορέσει να γίνει από την μια στιγμή στην άλλη όμως και αυτήν την στιγμή ζούμε την μετάβαση. Συμφωνώ πως μάλλον δεν θα το δω εγώ(ίσως ο γιός μου) αλλά δεν θα γίνω και αντίπαλος του.

Ειδικά όσο υπάρχουν οδηγοί που αυτήν την στιγμή είναι στο ΤικΤοκ και δεν κοιτάνε μπροστά τους, εκεί η νέα τεχνολογία που ήδη υπάρχει θα φρενάρει ή θα ειδοποιήσει τον οδηγό ενώ το good old manual saxoralo θα στουκάρει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...