Xvipes Δημοσ. Δευτέρα στις 06:36 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:36 μμ 1 minute ago, mike15 said: τι αμαξι ειχες και τι αγορασες? Honda Civic 1.8 του 07 και πήρα BMW X1 με full extra στα safety features (5 αστέρια στο Euro Ncap) 1
Επισκέπτης Δημοσ. Δευτέρα στις 06:38 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:38 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Xvipes είπε Παίζει να πέσεις από τα σύννεφα αν σου πω πως αγόρασα νέο αμάξι χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο το παλιό μου με πρωταρχικό σκοπό την ασφάλεια Η ασφαλεια ενος αυτοκινητου εξαρταται κυριως απο την δυναμικη συμπεριφορα του και οχι απο την παθητικη του ασφαλεια, ο καλυτερος τροπος να μην τραυματιστεις απο τροχαιο ατυχημα ειναι να μην εμπλακεις σε ενα πρωταρχικα. Οταν μπορω να τραβηξω 0.95g πλευρικα με premium ελαστικα τουρισμου νομιζω οτι ειμαι στο peak της εννοιας της ενεργητικής ασφαλειας για δρομησιο αυτοκινητο. Α επισης 100-0 σε μολις 35m. Βιδωμενο στον δρομο, χωνει την μουραρα του κατω, και φρεναρει αλφαδι. Με UUHP το 1g το εχουμε για πλακα...Στην πραξη οδηγουμε τοσο αργα και προσεχτικα ωστε ολα αυτα να ειναι καβαντζα για την ωρα αναγκης. Α μην ξεχασω 2+1/4 της στροφης απο τερμα σε τερμα, πρακτικα στο σταυρωμα των χεριων εχεις τα 2/3 της γωνιας σου. Ισως το πιο σημαντικο σε μανουβρα αποφυγης, αν καβαλησεις χερια σχεδον παντα το εχασες... Επεξ/σία Δευτέρα στις 06:50 μμ από 11osmikrosmhtsos
mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 07:16 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:16 μμ (επεξεργασμένο) 43 λεπτά πριν, Xvipes είπε Honda Civic 1.8 του 07 και πήρα BMW X1 με full extra στα safety features (5 αστέρια στο Euro Ncap) The 2007 Honda Civic 1.8 achieved a 5-star safety rating from Euro NCAP, with high scores for adult and child occupant protection, pedestrian protection, and safety assist systems μετα προσθεσε την καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια που ανελυσε ο μητσος..το Honda Civic 1.8 του 07 ηταν ασφαλεστερο λυπαμαι εκανες λαθος υ.γ. σε καθοδηγω, σε προειδοποιω ,θα σε παω να εκει που θελω και δεν θα το καταλαβεις Επεξ/σία Δευτέρα στις 07:21 μμ από mike15 1
lector Δημοσ. Τρίτη στις 01:47 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 01:47 πμ 6 ώρες πριν, mike15 είπε The 2007 Honda Civic 1.8 achieved a 5-star safety rating from Euro NCAP, with high scores for adult and child occupant protection, pedestrian protection, and safety assist systems μετα προσθεσε την καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια που ανελυσε ο μητσος..το Honda Civic 1.8 του 07 ηταν ασφαλεστερο λυπαμαι εκανες λαθος υ.γ. σε καθοδηγω, σε προειδοποιω ,θα σε παω να εκει που θελω και δεν θα το καταλαβεις Ναι αλλα δεν ειναι σουβ το σιβικ. 1
mike15 Δημοσ. Τρίτη στις 08:11 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:11 πμ 6 ώρες πριν, lector είπε Ναι αλλα δεν ειναι σουβ το σιβικ. δεν τελειωσα, δες το υ.γ. ...υποψιν η αντιπαραθεση του ηταν οτι το κριτηριο ασφαλεια ειναι το πρωτο οταν καποιος επιλεγει αυτοκινητο,ενω εγω το εβαλα πολυ πιο κατω..περιμενω την απαντηση του.
Επισκέπτης Δημοσ. Τρίτη στις 08:19 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:19 πμ 6 ώρες πριν, lector είπε Ναι αλλα δεν ειναι σουβ το σιβικ. ε ναι παντα πρεπει να εχουμε μεγαλυτερη τζιπαρα απο τον γειτονα ε?
Xvipes Δημοσ. Τρίτη στις 08:37 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:37 πμ 22 minutes ago, mike15 said: δεν τελειωσα, δες το υ.γ. ...υποψιν η αντιπαραθεση του ηταν οτι το κριτηριο ασφαλεια ειναι το πρωτο οταν καποιος επιλεγει αυτοκινητο,ενω εγω το εβαλα πολυ πιο κατω..περιμενω την απαντηση του. Όντως θες να απαντήσω σοβαρά όταν λες πως ένα αμάξι του 2007 έχει καλύτερη ασφάλεια από ένα αμάξι του 2025 ή ο άλλος που το ενόχλησε πως είναι suv, άρα τι? Για τον 11osmikrosmhtsos δεν ξέρω δεν κατάφερα να διάβασω όλη την απάντηση. 3
cumulus Δημοσ. Τρίτη στις 09:06 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:06 πμ (επεξεργασμένο) 14 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Η ασφαλεια ενος αυτοκινητου εξαρταται κυριως απο την δυναμικη συμπεριφορα του και οχι απο την παθητικη του ασφαλεια, ο καλυτερος τροπος να μην τραυματιστεις απο τροχαιο ατυχημα ειναι να μην εμπλακεις σε ενα πρωταρχικα. Οταν μπορω να τραβηξω 0.95g πλευρικα με premium ελαστικα τουρισμου νομιζω οτι ειμαι στο peak της εννοιας της ενεργητικής ασφαλειας για δρομησιο αυτοκινητο. Α επισης 100-0 σε μολις 35m. Βιδωμενο στον δρομο, χωνει την μουραρα του κατω, και φρεναρει αλφαδι. Με UUHP το 1g το εχουμε για πλακα...Στην πραξη οδηγουμε τοσο αργα και προσεχτικα ωστε ολα αυτα να ειναι καβαντζα για την ωρα αναγκης. Α μην ξεχασω 2+1/4 της στροφης απο τερμα σε τερμα, πρακτικα στο σταυρωμα των χεριων εχεις τα 2/3 της γωνιας σου. Ισως το πιο σημαντικο σε μανουβρα αποφυγης, αν καβαλησεις χερια σχεδον παντα το εχασες... Ο καλύτερος τρόπος για να μην εμπλακείς σε ατύχημα είναι να οδηγείς σαν άνθρωπος και να μην νομίζεις ότι άμα δεν σε είχε αδικήσει η ρημάδα η κοινωνία θα οδηγούσες σε φόρμουλα 1 .Ολα τα άλλα με επίδειξη δήθεν γνώσεων είναι για να περνάει η ώρα ευχάριστα . 32 minutes ago, Xvipes said: Όντως θες να απαντήσω σοβαρά όταν λες πως ένα αμάξι του 2007 έχει καλύτερη ασφάλεια από ένα αμάξι του 2025 ή ο άλλος που το ενόχλησε πως είναι suv, άρα τι? Για τον 11osmikrosmhtsos δεν ξέρω δεν κατάφερα να διάβασω όλη την απάντηση. Απλά δεν ασχολείσαι .Τωρα όλοι αυτοί που δεν τους αρέσουν τα suv νομίζουν ότι είναι παιδιά ενός ανώτερου θεού και πάνε κόντρα στη μάζα .Τα γούστα είναι γούστα και περί ορέξεως ουδείς λόγος . Επεξ/σία Τρίτη στις 09:12 πμ από cumulus 4
manolis940 Δημοσ. Τρίτη στις 09:16 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:16 πμ 14 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Η ασφαλεια ενος αυτοκινητου εξαρταται κυριως απο την δυναμικη συμπεριφορα του και οχι απο την παθητικη του ασφαλεια, ο καλυτερος τροπος να μην τραυματιστεις απο τροχαιο ατυχημα ειναι να μην εμπλακεις σε ενα πρωταρχικα. Οταν μπορω να τραβηξω 0.95g πλευρικα με premium ελαστικα τουρισμου νομιζω οτι ειμαι στο peak της εννοιας της ενεργητικής ασφαλειας για δρομησιο αυτοκινητο. Α επισης 100-0 σε μολις 35m. Βιδωμενο στον δρομο, χωνει την μουραρα του κατω, και φρεναρει αλφαδι. Με UUHP το 1g το εχουμε για πλακα...Στην πραξη οδηγουμε τοσο αργα και προσεχτικα ωστε ολα αυτα να ειναι καβαντζα για την ωρα αναγκης. Α μην ξεχασω 2+1/4 της στροφης απο τερμα σε τερμα, πρακτικα στο σταυρωμα των χεριων εχεις τα 2/3 της γωνιας σου. Ισως το πιο σημαντικο σε μανουβρα αποφυγης, αν καβαλησεις χερια σχεδον παντα το εχασες... Δεν έχεις πάντα την επιλογή να μην εμπλακείς σε ατύχημα.
Μακιαβέλλι Δημοσ. Τρίτη στις 09:19 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:19 πμ Πέραν του ότι η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο και το ότι το civic του 2007 έχει 4 αστέρια ακόμα και του 2009 που έχει 5 έχει χαμηλότερες βαθμολογίες: Εδώ μπορείτε να διαβάσετε γιατί δεν μπορείτε να διαβάσετε γιατί δεν έχει νόημα να συγκρίνεται βαθμολογίες σε βάθος τόσων ετών: https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/timeline/ Φυσικά η Χ1 είναι ασφαλέστερη ακόμα και αν τα συγκρίνεις ευθέως σαν να είναι ίδια τα πρότυπα με πριν 18 χρόνια. Γενικά παραπληροφόρηση, ημιμάθεια και η επίδειξη ανύπαρκτων γνώσεων-ικανοτήτων δικαιλογεί απόλυτα την χλεύη που δέχονται οι Ελληνάρες auto-enthusiasts. 6
Επισκέπτης Δημοσ. Τρίτη στις 09:20 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:20 πμ 13 λεπτά πριν, cumulus είπε Ο καλύτερος τρόπος για να μην εμπλακείς σε ατύχημα είναι να οδηγείς σαν άνθρωπος And I quote 14 λεπτά πριν, cumulus είπε Στην πραξη οδηγουμε τοσο αργα και προσεχτικα ωστε ολα αυτα να ειναι καβαντζα για την ωρα αναγκης 1 λεπτό πριν, Μακιαβέλλι είπε Φυσικά η Χ1 είναι ασφαλέστερη no1 παραμετρος ειναι η μαζα, επισης δες ποσο συνεισφερουν συστηματα ADAS στο συνολικο σκορ. Δηλαδη αν στουκαρει ενα X5 του 2004 με ενα X1 του 2025 που θα ηθελες να βρισκεσαι? Εγω προφανως στο X5...(Σε κανενα απο τα δυο αλλα λεμε τωρα)
cumulus Δημοσ. Τρίτη στις 09:44 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:44 πμ 21 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said: And I quote no1 παραμετρος ειναι η μαζα, επισης δες ποσο συνεισφερουν συστηματα ADAS στο συνολικο σκορ. Δηλαδη αν στουκαρει ενα X5 του 2004 με ενα X1 του 2025 που θα ηθελες να βρισκεσαι? Εγω προφανως στο X5...(Σε κανενα απο τα δυο αλλα λεμε τωρα) Το που θα ηθελες να βρισκεσαι εσυ ,αφηνει το 99% των οδηγων παγερα αδιαφορους. 2
Επισκέπτης Δημοσ. Τρίτη στις 09:48 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:48 πμ (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, cumulus είπε Το που θα ηθελες να βρισκεσαι εσυ ,αφηνει το 99% των οδηγων παγερα αδιαφορους. εσυ που θα ηθελες λοιπον, στο ελαφρυτερο και πιο συγχρονο ή στο βαρυτερο και παλαιοτερο? Διοτι πολυ απλα οπως λεει και η IIHS η θεωρια πλαστικων κρουσεων παντα κερδιζει το οποιοδηποτε συστημα ασφαλειας Επεξ/σία Τρίτη στις 09:55 πμ από 11osmikrosmhtsos
Μακιαβέλλι Δημοσ. Τρίτη στις 09:54 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:54 πμ 27 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said: Δηλαδη αν στουκαρει ενα X5 του 2004 με ενα X1 του 2025 που θα ηθελες να βρισκεσαι? Εγω προφανως στο X5...(Σε κανενα απο τα δυο αλλα λεμε τωρα) Αν το Χ5 του 2004 βγήκε από το εργοστάσιο το 2020 θέλω στο Χ5. Αν το Χ5 του 2004 βγήκε από το εργοστάσιο το 2004 θέλω στο Χ1. Προτιμώ να έχω Χ1 2023 και να συγκρουστώ με άλλο Χ1 2023. Ανταλάσσω την μάζα του Χ5 για να έχουμε και οι δύο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και απορροφητικότερα υλικά, κερδισμένος θα βγει και ο απέναντι και εγώ. Ωστόσο Χ5 δεν θέλω να πάρω γιατί σε πολλούς δρόμους δεν μπορεί να πάει καν. Να 'χουμε να λέμε για εργαστηριακές συνθήκες. Ιδανικά θέλω ένα τανκ του 1940 να περνάω πάνω από το Χ5. 1
cumulus Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 πμ (επεξεργασμένο) 19 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said: εσυ που θα ηθελες λοιπον, στο ελαφρυτερο και πιο συγχρονο ή στο βαρυτερο και παλαιοτερο? To παιζεις και γνωστης ... αλλα η αγνοια παει συννεφο.Ολα τα καινουργια αυτοκινητα φτιαχνονται με ενισχυμενες καμπινες και ζωνες απορροφησης της συγκρουσης.Δεν εχει σημασια ποσο ζημια θα παθεις,αλλα ποσο ασφαλης θα μεινεις. Δεν μας λες και τι αυτοκινητο οδηγεις να τρεξουμε να το αγοαρσουμε πρι εξαντληθει. Επεξ/σία Τρίτη στις 10:08 πμ από cumulus 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα