Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 219
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Xvipes είπε

Παίζει να πέσεις από τα σύννεφα αν σου πω πως αγόρασα νέο αμάξι χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο το παλιό μου με πρωταρχικό σκοπό την ασφάλεια

Η ασφαλεια ενος αυτοκινητου εξαρταται κυριως απο την δυναμικη συμπεριφορα του και οχι απο την παθητικη του ασφαλεια, ο καλυτερος τροπος να μην τραυματιστεις απο τροχαιο ατυχημα ειναι να μην εμπλακεις σε ενα πρωταρχικα. Οταν μπορω να τραβηξω 0.95g πλευρικα με premium ελαστικα τουρισμου νομιζω οτι ειμαι στο peak της εννοιας της ενεργητικής ασφαλειας για δρομησιο αυτοκινητο. Α επισης 100-0 σε μολις 35m. Βιδωμενο στον δρομο, χωνει την μουραρα του κατω, και φρεναρει αλφαδι.  Με UUHP το 1g το εχουμε για πλακα...Στην πραξη οδηγουμε τοσο αργα και προσεχτικα ωστε ολα αυτα να ειναι καβαντζα για την ωρα αναγκης. Α μην ξεχασω 2+1/4 της στροφης απο τερμα σε τερμα, πρακτικα στο σταυρωμα των χεριων εχεις τα 2/3 της γωνιας σου. Ισως το πιο σημαντικο σε μανουβρα αποφυγης, αν καβαλησεις χερια σχεδον παντα το εχασες...

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Xvipes είπε

Honda Civic 1.8 του 07 και πήρα BMW X1 με full extra στα safety features (5 αστέρια στο Euro Ncap

The 2007 Honda Civic 1.8 achieved a 5-star safety rating from Euro NCAP, with high scores for adult and child occupant protection, pedestrian protection, and safety assist systems

μετα προσθεσε την καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια που ανελυσε ο μητσος..το Honda Civic 1.8 του 07 ηταν ασφαλεστερο

λυπαμαι εκανες λαθος

υ.γ. σε καθοδηγω, σε προειδοποιω ,θα σε παω να εκει που θελω και δεν θα το καταλαβεις

Επεξ/σία από mike15
  • Haha 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, mike15 είπε

The 2007 Honda Civic 1.8 achieved a 5-star safety rating from Euro NCAP, with high scores for adult and child occupant protection, pedestrian protection, and safety assist systems

μετα προσθεσε την καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια που ανελυσε ο μητσος..το Honda Civic 1.8 του 07 ηταν ασφαλεστερο

λυπαμαι εκανες λαθος

υ.γ. σε καθοδηγω, σε προειδοποιω ,θα σε παω να εκει που θελω και δεν θα το καταλαβεις

Ναι αλλα δεν ειναι σουβ το σιβικ.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, lector είπε

Ναι αλλα δεν ειναι σουβ το σιβικ.

δεν τελειωσα, δες το υ.γ. ...υποψιν η αντιπαραθεση του ηταν οτι το κριτηριο ασφαλεια ειναι το πρωτο οταν καποιος επιλεγει αυτοκινητο,ενω εγω το εβαλα πολυ πιο κατω..περιμενω την απαντηση του.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, lector είπε

Ναι αλλα δεν ειναι σουβ το σιβικ.

ε ναι παντα πρεπει να εχουμε μεγαλυτερη τζιπαρα απο τον γειτονα ε?

Δημοσ.
22 minutes ago, mike15 said:

δεν τελειωσα, δες το υ.γ. ...υποψιν η αντιπαραθεση του ηταν οτι το κριτηριο ασφαλεια ειναι το πρωτο οταν καποιος επιλεγει αυτοκινητο,ενω εγω το εβαλα πολυ πιο κατω..περιμενω την απαντηση του.

Όντως θες να απαντήσω σοβαρά όταν λες πως ένα αμάξι του 2007 έχει καλύτερη ασφάλεια από ένα αμάξι του 2025 ή ο άλλος που το ενόχλησε πως είναι suv, άρα τι?
Για τον 11osmikrosmhtsos δεν ξέρω δεν κατάφερα να διάβασω όλη την απάντηση.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Η ασφαλεια ενος αυτοκινητου εξαρταται κυριως απο την δυναμικη συμπεριφορα του και οχι απο την παθητικη του ασφαλεια, ο καλυτερος τροπος να μην τραυματιστεις απο τροχαιο ατυχημα ειναι να μην εμπλακεις σε ενα πρωταρχικα. Οταν μπορω να τραβηξω 0.95g πλευρικα με premium ελαστικα τουρισμου νομιζω οτι ειμαι στο peak της εννοιας της ενεργητικής ασφαλειας για δρομησιο αυτοκινητο. Α επισης 100-0 σε μολις 35m. Βιδωμενο στον δρομο, χωνει την μουραρα του κατω, και φρεναρει αλφαδι.  Με UUHP το 1g το εχουμε για πλακα...Στην πραξη οδηγουμε τοσο αργα και προσεχτικα ωστε ολα αυτα να ειναι καβαντζα για την ωρα αναγκης. Α μην ξεχασω 2+1/4 της στροφης απο τερμα σε τερμα, πρακτικα στο σταυρωμα των χεριων εχεις τα 2/3 της γωνιας σου. Ισως το πιο σημαντικο σε μανουβρα αποφυγης, αν καβαλησεις χερια σχεδον παντα το εχασες...

Ο καλύτερος τρόπος για να μην εμπλακείς σε ατύχημα είναι να οδηγείς σαν άνθρωπος και να μην νομίζεις ότι άμα δεν σε είχε αδικήσει η ρημάδα η κοινωνία θα οδηγούσες σε φόρμουλα 1 .Ολα τα άλλα με επίδειξη δήθεν γνώσεων είναι για να περνάει η ώρα ευχάριστα .

32 minutes ago, Xvipes said:

Όντως θες να απαντήσω σοβαρά όταν λες πως ένα αμάξι του 2007 έχει καλύτερη ασφάλεια από ένα αμάξι του 2025 ή ο άλλος που το ενόχλησε πως είναι suv, άρα τι?
Για τον 11osmikrosmhtsos δεν ξέρω δεν κατάφερα να διάβασω όλη την απάντηση.

Απλά δεν ασχολείσαι .Τωρα όλοι αυτοί που δεν τους αρέσουν τα suv νομίζουν ότι είναι  παιδιά ενός ανώτερου θεού και πάνε κόντρα στη μάζα .Τα γούστα είναι γούστα και περί ορέξεως ουδείς λόγος .

 

Επεξ/σία από cumulus
  • Like 4
Δημοσ.
14 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Η ασφαλεια ενος αυτοκινητου εξαρταται κυριως απο την δυναμικη συμπεριφορα του και οχι απο την παθητικη του ασφαλεια, ο καλυτερος τροπος να μην τραυματιστεις απο τροχαιο ατυχημα ειναι να μην εμπλακεις σε ενα πρωταρχικα. Οταν μπορω να τραβηξω 0.95g πλευρικα με premium ελαστικα τουρισμου νομιζω οτι ειμαι στο peak της εννοιας της ενεργητικής ασφαλειας για δρομησιο αυτοκινητο. Α επισης 100-0 σε μολις 35m. Βιδωμενο στον δρομο, χωνει την μουραρα του κατω, και φρεναρει αλφαδι.  Με UUHP το 1g το εχουμε για πλακα...Στην πραξη οδηγουμε τοσο αργα και προσεχτικα ωστε ολα αυτα να ειναι καβαντζα για την ωρα αναγκης. Α μην ξεχασω 2+1/4 της στροφης απο τερμα σε τερμα, πρακτικα στο σταυρωμα των χεριων εχεις τα 2/3 της γωνιας σου. Ισως το πιο σημαντικο σε μανουβρα αποφυγης, αν καβαλησεις χερια σχεδον παντα το εχασες...

Δεν έχεις πάντα την επιλογή να μην εμπλακείς σε ατύχημα. 

Δημοσ.

Πέραν του ότι η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο και το ότι το civic του 2007 έχει 4 αστέρια ακόμα και του 2009 που έχει 5 έχει χαμηλότερες βαθμολογίες:

image.png.07f76c167b49b31e49e5b9fe8bce618e.png

image.png.3037a22dfcf24200645a871cd7b4216d.png

 

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε γιατί δεν μπορείτε να διαβάσετε γιατί δεν έχει νόημα να συγκρίνεται βαθμολογίες σε βάθος τόσων ετών: 

https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/timeline/

Φυσικά η Χ1 είναι ασφαλέστερη ακόμα και αν τα συγκρίνεις ευθέως σαν να είναι ίδια τα πρότυπα με πριν 18 χρόνια. 

Γενικά παραπληροφόρηση, ημιμάθεια και η επίδειξη ανύπαρκτων γνώσεων-ικανοτήτων δικαιλογεί απόλυτα την χλεύη που δέχονται οι Ελληνάρες auto-enthusiasts.

  • Like 6
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, cumulus είπε

Ο καλύτερος τρόπος για να μην εμπλακείς σε ατύχημα είναι να οδηγείς σαν άνθρωπος

And I quote

14 λεπτά πριν, cumulus είπε

Στην πραξη οδηγουμε τοσο αργα και προσεχτικα ωστε ολα αυτα να ειναι καβαντζα για την ωρα αναγκης

 

1 λεπτό πριν, Μακιαβέλλι είπε

Φυσικά η Χ1 είναι ασφαλέστερη

 no1 παραμετρος ειναι η μαζα, επισης δες ποσο συνεισφερουν συστηματα ADAS στο συνολικο σκορ.

Δηλαδη αν στουκαρει ενα X5 του 2004 με ενα X1 του 2025 που θα ηθελες να βρισκεσαι?

Εγω προφανως στο X5...(Σε κανενα απο τα δυο αλλα λεμε τωρα)

Δημοσ.
21 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

And I quote

 

 no1 παραμετρος ειναι η μαζα, επισης δες ποσο συνεισφερουν συστηματα ADAS στο συνολικο σκορ.

Δηλαδη αν στουκαρει ενα X5 του 2004 με ενα X1 του 2025 που θα ηθελες να βρισκεσαι?

Εγω προφανως στο X5...(Σε κανενα απο τα δυο αλλα λεμε τωρα)

Το που θα ηθελες να βρισκεσαι εσυ ,αφηνει το 99% των οδηγων παγερα αδιαφορους.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, cumulus είπε

Το που θα ηθελες να βρισκεσαι εσυ ,αφηνει το 99% των οδηγων παγερα αδιαφορους.

εσυ που θα ηθελες λοιπον, στο ελαφρυτερο και πιο συγχρονο ή στο βαρυτερο και παλαιοτερο?

Διοτι πολυ απλα οπως λεει και η IIHS η θεωρια πλαστικων κρουσεων παντα κερδιζει το οποιοδηποτε συστημα ασφαλειας

 

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
27 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Δηλαδη αν στουκαρει ενα X5 του 2004 με ενα X1 του 2025 που θα ηθελες να βρισκεσαι?

Εγω προφανως στο X5...(Σε κανενα απο τα δυο αλλα λεμε τωρα)

Αν το Χ5 του 2004 βγήκε από το εργοστάσιο το 2020 θέλω στο Χ5. 

Αν το Χ5 του 2004 βγήκε από το εργοστάσιο το 2004 θέλω στο Χ1. 

Προτιμώ να έχω Χ1 2023 και να συγκρουστώ με άλλο Χ1 2023. Ανταλάσσω την μάζα του Χ5 για να έχουμε και οι δύο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και απορροφητικότερα υλικά, κερδισμένος θα βγει και ο απέναντι και εγώ.

Ωστόσο Χ5 δεν θέλω να πάρω γιατί σε πολλούς δρόμους δεν μπορεί να πάει καν. Να 'χουμε να λέμε για εργαστηριακές συνθήκες.

Ιδανικά θέλω ένα τανκ του 1940 να περνάω πάνω από το Χ5. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

εσυ που θα ηθελες λοιπον, στο ελαφρυτερο και πιο συγχρονο ή στο βαρυτερο και παλαιοτερο?

  To  παιζεις και γνωστης ... αλλα η αγνοια παει συννεφο.Ολα τα καινουργια αυτοκινητα φτιαχνονται με ενισχυμενες καμπινες και ζωνες απορροφησης της συγκρουσης.Δεν εχει σημασια ποσο ζημια θα παθεις,αλλα ποσο ασφαλης θα μεινεις.

Δεν μας λες και τι αυτοκινητο οδηγεις να τρεξουμε να το αγοαρσουμε πρι εξαντληθει.

Επεξ/σία από cumulus
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...