kalmik Δημοσ. Παρασκευή στις 04:37 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:37 μμ Τα ADAS συστήματα καλύπτουν κατά 95% τους άσχετους και επικίνδυνους και 5% τα απρόβλεπτα για τους σοβαρούς οδηγούς. Δυστυχώς με την επικράτηση των ADAS δημιουργείται μια γενιά μαλθακών και χωρίς αντανακλαστικά και ικανότητες οδηγών με τον ίδιο τρόπο που η ΑΙ υποκαθιστώντας την προσπάθεια μάθησης, την εκγύμναση της μνήμης και τη λογική διεργασία, προωθείτην επόμενη γενιά χειρίσιμων, υποδεέστερων διανοητικά και στην πράξη αμόρφωτων ανθρώπων. 4 1 2
phanispal Δημοσ. Παρασκευή στις 04:44 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:44 μμ 6 λεπτά πριν, kalmik είπε Τα ADAS συστήματα καλύπτουν κατά 95% τους άσχετους και επικίνδυνους και 5% τα απρόβλεπτα για τους σοβαρούς οδηγούς. Δυστυχώς με την επικράτηση των ADAS δημιουργείται μια γενιά μαλθακών και χωρίς αντανακλαστικά και ικανότητες οδηγών με τον ίδιο τρόπο που η ΑΙ υποκαθιστώντας την προσπάθεια μάθησης, την εκγύμναση της μνήμης και τη λογική διεργασία, προωθείτην επόμενη γενιά χειρίσιμων, υποδεέστερων διανοητικά και στην πράξη αμόρφωτων ανθρώπων. Πρόσεχε τι γράφεις γιατί θα χαρακτηριστείς ως ψεκ από τους 3-4 γνωστούς άγνωστους εδώ μέσα. 2
cmaniac Δημοσ. Παρασκευή στις 05:03 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:03 μμ 1 ώρα πριν, lector είπε Πατανε διαχωριστικες, παλατζαρουν αριστερα δεξια, κλπ κλπ. Και δεν εννοω μονο ταριφες, και ιδιωτες οδηγοι. Γιατί, κοιτάνε τα κινητά τους, τα κρατάνε στο χέρι και τα έχουν ανοιχτή ακρόαση μιλώντας στο μικρόφωνο (αυτό πραγματικά δεν το κατάλαβα ποτέ, έχεις αμάξι 40-50κ και αντί να μιλάς μέσω του αυτοκινήτου, το κρατάς και του μιλάς, ΓΙΑΤΙ) κλπ. Πού χρόνος για να κρατάνε το τιμόνι, να παίρνουν τις γραμμές των στροφών και τέτοια άχρηστα πράγματα; Το LKA είναι μια χαζομάρα, δεν σε κρατάει στην γραμμή της στροφής, σε κρατάει στην μέση της λωρίδας. Τα υπόλοιπα ναι, χρειάζονται, και τα μπιπ μπιπ και τα μπζζζζ κλπ 1
newlynx Δημοσ. Παρασκευή στις 05:04 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:04 μμ 15 λεπτά πριν, phanispal είπε Πρόσεχε τι γράφεις γιατί θα χαρακτηριστείς ως ψεκ από τους 3-4 γνωστούς άγνωστους εδώ μέσα. Όταν καποιος γράφει ατεκμηρίωτες (χωρίς έρευνες, μελέτες, δημοσιεύσεις) θέσεις και βγάζει νούμερα από το κεφάλι του, τότε βαδιζει προς αυτή την πορεία. Με μια απλή αναζήτηση δημοσιεύσεων (papers) για ADAS θα βρείτε πολύ υλικό για μελέτη που καταρρίπτει τις συχνά αναμασώμενες μπουρδολογίες. 3
tutuyo Δημοσ. Παρασκευή στις 05:34 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:34 μμ (επεξεργασμένο) μαλθακοι οδηγοι αυτη η μαστιγα😊 που θελουν κουμπακι για το παραθυρι, αντι να κανουν μπρατσα με την μανιβελα που θελου αιρκοντισιο αντι να ανοιξουν το παραθυρι που θελουν υδραυλικο τιμονι (ακουσον ακουσον) αντι να κανουν μπρατσα με το σωστο το τιμονι το νταλικισιο ευτυχως εδω στο ινσομνια εχουμε μονο καλους και σκληρους καργιολιδες και οχι μαλθακους οχι στο lane assist, ου 666, do your research, φλατ ερθ, το τζιπακι στο μπολι, ανουνακι, ρυπαρα εθνη Επεξ/σία Παρασκευή στις 05:42 μμ από tutuyo 3 1 3
kostasbm Δημοσ. Παρασκευή στις 06:30 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:30 μμ τι ήταν αυτό που πραγματικά έδωσε στην αυτοκίνηση τα τελευταία χρόνια ( 1980 και μετά) εννοώ στα ατμοσφαιρικα αλλά και στα ηλεκτρικά-υβριδικα για γράψτε τη γνώμη σας....... εγώ θα πω ABS-ESP η όπως αλλιως τα λένε ηλεκτρονική ανάφλεξη- fuel injection- τουρμπο- κομπρεσορας ... αεροσακοι καλύτερη αεροδυναμική - ελαφρότερα υλικά... και στα ηλεκτρονικά καλούδια... αισθητήρες πορειας-πάρκινγκ - κάμερα οπισθοπορείας
basilis_k6 Δημοσ. Παρασκευή στις 06:31 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:31 μμ 2 ώρες πριν, ghostaki είπε Μια φορά στις 1000 να σε σώσει τα έβγαλε τα λεφτά του. Ποτέ δεν έχεις οδηγήσει κουρασμένος, αφηρημένος, στενοχωρημένος; Είσαι πάντα 100% μάχιμος στο αυτοκίνητο; Σκέψου σε επίπεδο εκατοντάδων εκατομμυρίων οδηγών πόσα περιστατικά/ζωές μπορεί να σώσει! Προσωπικά πιστεύω αυτό το ώφελος αντισταθμίζει τις διάφορες ενοχλήσεις που δημιουργούν αυτά τα συστήματα, που μάλιστα θα γίνονται όλο και καλύτερα. προτιμω να ρισκαρω αυτο παρα να μου σπασει το αμαξι -οπως εχει γινει δεκαδες φορες- και μετα να μην αποζημειωθω γιατι ενω το αμαξι διορθωνει μονο του τιμονι παραμενεις εσυ υπευθυνος και δεν σε πληρωνει κανενας. εχεις πληρωσει εσυ το αμαξι για να το οδηγας οπως θες και εισαι 100% υπευθυνος για οτι γινει. οταν νιωσεις οτι το αμαξι αποφασιζει καλυτερα απο σενα αναψε το. εκει ειναι, το εχεις πληρωσει. 1
cmaniac Δημοσ. Παρασκευή στις 06:39 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:39 μμ 52 λεπτά πριν, tutuyo είπε lane assist Να ξεκαθαρίσουμε ότι υπάρχει το lane keeping assist και το lane departure warning, τα οποία κάνουν δύο εντελώς ξεχωριστές δουλειές και είναι τελείως άλλα πράγματα. Το LDW είναι σωτήριο.
cumulus Δημοσ. Παρασκευή στις 06:46 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:46 μμ (επεξεργασμένο) 1 hour ago, tutuyo said: μαλθακοι οδηγοι αυτη η μαστιγα😊 που θελουν κουμπακι για το παραθυρι, αντι να κανουν μπρατσα με την μανιβελα που θελου αιρκοντισιο αντι να ανοιξουν το παραθυρι που θελουν υδραυλικο τιμονι (ακουσον ακουσον) αντι να κανουν μπρατσα με το σωστο το τιμονι το νταλικισιο ευτυχως εδω στο ινσομνια εχουμε μονο καλους και σκληρους καργιολιδες και οχι μαλθακους οχι στο lane assist, ου 666, do your research, φλατ ερθ, το τζιπακι στο μπολι, ανουνακι, ρυπαρα εθνη Καλά αυτά με το υδραυλικο τιμόνι το έλεγε γνωστός μου . Το αρκουδίσιον που τα βαζεις;Όπως έγραψε κάποιος σε άλλο θέμα αν δεν αντέχεις ζεστη ειναι έλλειψης φυσικής,κατάστασης Επεξ/σία Παρασκευή στις 06:48 μμ από cumulus 1 2
Black Demis Δημοσ. Παρασκευή στις 06:56 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:56 μμ 4 hours ago, mike15 said: ναι γιατι δεν τα καταφερνει.... στην κινα απο την αλλη αλλα παιχνιδια παιζονται ... ετσι και αλλιος απο εκει περιμένουμε οτιδιποτε τετοιο σε μαζικη παραγωγή
safridia Δημοσ. Παρασκευή στις 07:01 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:01 μμ Δεν θα αργησει που η χ τυχαια αυτοκινητοβιομηχανια θα ανακοινωνει το τελος της υποστηριξης του λογισμικου των αυτοκινητων της πχ μετα απο 5 χρονια οποτε θα ειναι πρακτικα αχρηστα και το πληθος στο insomnia θα κανει επιθεσεις σε οποιον λεει οτι το αυτοκινητο ειναι ακομη μια χαρα και τα αχρηστευουν επιτηδες για περισσοτερο κερδος Οπως κανει μια αλλη εταιρια λογισμικου, κατι με παραθυρα πουλαει αυτη
Black Demis Δημοσ. Παρασκευή στις 07:02 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:02 μμ 22 minutes ago, cmaniac said: Να ξεκαθαρίσουμε ότι υπάρχει το lane keeping assist και το lane departure warning, τα οποία κάνουν δύο εντελώς ξεχωριστές δουλειές και είναι τελείως άλλα πράγματα. Το LDW είναι σωτήριο. για αρκετούς οχι καθώς οδηγούν σαν να ειναι στην πιστά (προφανώς χωρίς φλας κλπ με σφήνες σαν να ειναι απο ταινία)
imr Δημοσ. Παρασκευή στις 08:36 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:36 μμ Για αυτο παει τοσο καλα η Τεσλα, ξεκινησε κυριως σαν software εταιρια και εχει πληρη ελεγχο για ολοκληρο το software του αυτοκινητου. Οταν οι κλασσικες αυτοκινητοβιομηχανιες για να φτιαξουν ενα ηλεκτρικο πρεπει να επικοινωνησουν με το προγραμα για τον Α εγκεφαλο με λογισμικο απο την Α εταιρια και τον Β εγκεφαλο απο την Β εταιρια καταληγουν να εχουν και τεραστιο κοστος και να δημιουργουνται προβληματα
tutuyo Δημοσ. Παρασκευή στις 09:05 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:05 μμ 2 hours ago, cumulus said: Καλά αυτά με το υδραυλικο τιμόνι το έλεγε γνωστός μου . Το αρκουδίσιον που τα βαζεις;Όπως έγραψε κάποιος σε άλλο θέμα αν δεν αντέχεις ζεστη ειναι έλλειψης φυσικής,κατάστασης Μα φυσικά Hill assist? Μήπως είσαι μαλθακός; Βρε δώσε συμπλέκτη μέχρι να μυρισει 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα