mike15 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, Peter_Line είπε Αυτο που με ανησυχει περισσότερο είναι η παραβίαση του ορίου ταχύτητας. Τι σημαίνει για αρχή. Παραβίαση είναι τα +2 παραβίαση ειναι και τα +60. Δεν είναι λογικό να αντιμετοπίζονται το ίδιο. Να μην μιλήσω για τα γελοια όρια στην εθνική οδό. Απο 100 πάει 120 μπορεί 130 μετά ξαφνικά 90 και πάει λέγοντας σε δρόμους με 2 ή και 3 λωριδες ανα κατεύθυνση και τσιμεντενιο διαχωριστικό στην μέση + περιφραξη. Πιο πιθανο είναι να γίνει ατυχημα με αυτό το άγχος που θα αλλάζει αψυχολόγητα το όριο. Ποιο το νόημα να πωλούνται αυτοκίνητα που έχουν τελικές 200 ++. Ας βάλουν κόφτες σε όλα τα αυτοκίνητα να τελειώνει το αστείο αν τους νοιάζει τόσο πολύ η ασφάλεια μας. αυτα τα παραλογα δειχνω αλλα για 10 τρελους που κυκλοφορουν στον δορμο καποιοι νομολαγνοι θεωρουν οτι πρεπει να ταλαιπωρουνται ολοι οι αλλοι απο ενα ανικανο κρατος να βρει μια λυση,που βαζει πινακιδες με ορια χωρις λογικη,γραφει αλλα καρτ και προστιμα που πρεπει να βαλεις δανεια για να πληρωσεις για αυτα τα αλα καρτ προστιμα . να τα πουλησουν ολοι τα αυτοκινητα να δω απο που θα βγαζουν φορους οταν φυγει απο την μεση μια αγελαδα που την αρμεγουν με οτι βρουν. 2
lector Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 5 ώρες πριν, adi32 είπε Και για απλά πχ φλας, μη παραχώρηση προτεραιότητας κλπ να έρχεται μια προειδοποίηση στο κινητό χωρίς καν πρόστιμο. Ωραιο αυτο, να του ερχεται με μηνυμα στο κινητο, και τη στιγμη που παει να το διαβασει να τον πιανεις για χρηση κινητου, 2 σε 1. 10
Sorath Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 11 hours ago, Peter_Line said: Αυτο που με ανησυχει περισσότερο είναι η παραβίαση του ορίου ταχύτητας. Τι σημαίνει για αρχή. Παραβίαση είναι τα +2 παραβίαση ειναι και τα +60. Δεν είναι λογικό να αντιμετωπίζονται το ίδιο. Δεν αντιμετωπίζονται το ίδιο: Μικρές υπερβάσεις (έως 20 χλμ/ώρα): 150 ευρώ πρόστιμο. Υπέρβαση άνω των 20 χλμ/ώρα: 150 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση άδειας για 20 ημέρες. Υπέρβαση άνω των 30 χλμ/ώρα: 350 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση άδειας για 30 ημέρες. Υπέρβαση άνω των 50 χλμ/ώρα: 700 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση άδειας για 30 ημέρες. Ταχύτητα άνω των 150 χλμ/ώρα σε αυτοκινητόδρομο: 700 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση άδειας για 60 ημέρες. Ταχύτητα άνω των 200 χλμ/ώρα σε αυτοκινητόδρομο: 2.000 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση άδειας για 12 μήνες Στα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου. Τα όρια στις εθνικές οδούς, είναι πραγματικά παράλογα. Σε δρόμο με τρεις λωρίδες, να βλέπεις σε στροφές να έχουν 130 όριο, και στην ευθεία 100...... Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου από Sorath 3
mike15 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου και μετα μιλανε εδω για τελικες ταχυτητες και 0-100 για καινουρια αυτοκινητα. αυτοκινητα με κοφτη στα 110 πρεπει να βγαινουν.να πας και λιγο γρηγορα στην εθνικη 😁
majunior Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 21 λεπτά πριν, mike15 είπε και μετα μιλανε εδω για τελικες ταχυτητες και 0-100 για καινουρια αυτοκινητα. αυτοκινητα με κοφτη στα 110 πρεπει να βγαινουν.να πας και λιγο γρηγορα στην εθνικη 😁 Έχουν βγει, μιλάμε στο δίπλα θέμα για αυτά 😀 1
mike15 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 4 ώρες πριν, majunior είπε Έχουν βγει, μιλάμε στο δίπλα θέμα για αυτά 😀 σε ποιο απολα?
costacurta Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Να ρωτήσω. Οδηγώ και μιλάω στο τηλ σε ακουστικά Bluetooth. Το τηλέφωνο είναι στην άκρη όχι στα χέρια μου. Αυτό επιτρέπεται??
dtk-386 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 26 λεπτά πριν, costacurta είπε Να ρωτήσω. Οδηγώ και μιλάω στο τηλ σε ακουστικά Bluetooth. Το τηλέφωνο είναι στην άκρη όχι στα χέρια μου. Αυτό επιτρέπεται?? ρωτάς σοβαρά?
costacurta Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 9 λεπτά πριν, dtk-386 είπε ρωτάς σοβαρά? Ναι συγνώμη κιόλας. Είμαι νέος οδηγός
Xvipes Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου https://www.newsauto.gr/news/neos-kok-pou-tha-vriskonte-i-protes-exi-kameres-trochonomi-stin-athina/ Το google maps έχει ενημερωθεί για τις νέες κάμερες; Μόνο αυτές είναι ή έχει και άλλες;
dtk-386 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, costacurta είπε Ναι συγνώμη κιόλας. Είμαι νέος οδηγός 10 στα 10 νέα αυτοκίνητα έχουν bt ανοικτή ακρόαση. απαγορεύεται η χρήση του τηλ στο κεφάλι γιατί τα χέρια σου δεν είναι στο τιμόνι. 1
costacurta Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 5 λεπτά πριν, dtk-386 είπε 10 στα 10 νέα αυτοκίνητα έχουν bt ανοικτή ακρόαση. απαγορεύεται η χρήση του τηλ στο κεφάλι γιατί τα χέρια σου δεν είναι στο τιμόνι. Εγώ έχω ένα παλιό αλμερα δεν έχει τέτοια συστήματα. Εννοούσα με ακουστικά Bluetooth εάν επιτρέπεται. Εννοείται χωρίς να πιάνω/ακουμπάω κινητο
dtk-386 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, costacurta είπε Εγώ έχω ένα παλιό αλμερα δεν έχει τέτοια συστήματα. Εννοούσα με ακουστικά Bluetooth εάν επιτρέπεται. Εννοείται χωρίς να πιάνω/ακουμπάω κινητο το ίδιο είναι. κι επειδή έχεις μπερδευτεί χωρίς λόγο ναι επιτρέπεται. 1
verylife78 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου οσο δεν υπαρχει αστυνομευση, ουσιαστικη, οχι μαλακιες Δηλαδη ολα αυτα που ελεγαν για καμερες στα περιπολικα και αυτοματος ελεγος πινακιδας και κτεο, ασφαλειες και αλλα.... Ποσες φορες περνανε τα περιπολικα ή Ζ διπλα απο καποιον που δεν φοραει κρανος ή ζωνη ή μιλαει στο κινητο. Αυτοματως λοιπον ΕΠΡΕΠΕ να σταματησει ο αστυνομος τον πολιτη και να επιβαλει τα προστιμα. Μεχρι να γινουν ολα αυτα....οτι ΚΟΚ και να γινει ειναι απλα νομοι χωρις εφαρμογη. 2
kostassid Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) Ατομική ευθύνη στη νοοτροπία του Έλληνα, μηδενική. Φαίνεται απο την καθημερινότητα σε ολους τους τομείς, παρκάρω όπου θέλω, χρεώνω οτι θέλω, βαζω μουσική οπότε θελω, ρυπαινω όπως θελω, χτίζω όπως θελω και πολλά αλλα, περιμένοντας το κράτος να έρθει να με μαλώσει. Οποτε οδηγώ όπως θελω και αν μου τύχει στραβή φταίνε οι άλλοι, οι πινακίδες, ο δρόμος, ο δάσκαλος που δεν μου τα έμαθε, αλλα όχι εγώ που πάω με 120 ενώ η πινακίδα λέει 90. Για να ξέρετε όσοι λέτε ότι είναι παράλογα αυτα τα όρια ( φυσικά δεν μιλάω για ξεχασμένες πινακίδες που μπορει να έμειναν στο σημειο). Υπάρχει ένας όρος κατά το σχεδιασμό του δρόμου που λέγεται ταχύτητα σχεδιασμού. Αν τον υπερβεις, σε περίπτωση συμβάντος αρχίζουν και μειώνονται οι συνθήκες που θα σε κρατήσουν ζωντανό. Για όσους εχουν ακόμα θέμα να το καταλάβουν, θετω το εξής. Γιατι στη γέφυρα Ρίο Αντίρριο, υπερσύγχρονη και ατρωτη όλοι, η με μεγάλη πλειοψηφία, τηρούν το όριο 80? Η απάντηση ειναι διότι νιώθουν οτι αν γίνει στραβή οι πιθανότητες είναι εις βάρος τους. Και ας έχεις αμάξι που πιάνει 200. Το οτι εχει αυτη τη δυνατότητα δεν σημαίνει οτι πρέπει να το κάνεις. Υπάρχουν κανόνες θεσμικοί, κοινωνικοί και βασισμένοι στη μηχανική και τις φυσικές ιδιότητες. Δεν σε υποχρέωσε κάνεις να αγοράσεις το αμάξι που πιάνει 200, υποχρεουσε να τηρείς όμως τους κανόνες, ήτοι τον κοκ για το καλό όλων. Το ίδιο πρέπει λοιπόν να νιώθουμε και στον αστικό ιστο, όριο 30 σωστό, και στις λεωφόρους, και στις εθνικές. Η οδήγηση δεν ειναι ρουτινα καθημερινότητας, εκτελεις σοβαρό έργο μεταφοράς προσώπων με ενα εργαλείο εν δυνάμει όπλο, που με ενα λάθος χειρισμό η αστοχία μπορεις να πάρεις 5-6 αθώους στο λαιμό σου. Τέλος δείτε στατιστικές, 600++ άνθρωποι στην Ελλάδα κάθε χρόνο νεκροι. Ενας κάθε 14 ωρες. Αναρωτιέμαι, αν γνωρίζετε οτι ενα αμάξι με 25 λάστιχο εχει μικρότερη ασφαλεια στη βροχόπτωση απο ενα με 16 λάστιχο όταν πηγαίνουν με ίδια ταχύτητα και εχουν το ίδιο μοντέλο ελαστικού. Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου από kostassid 3 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα