Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας που τίθεται σε ισχύ από σήμερα, φέρνει σημαντικές αλλαγές στη χρήση κινητών τηλεφώνων από τους οδηγούς, επεκτείνοντας τους περιορισμούς και πέρα από την κίνηση του οχήματος.

Τα πρόστιμα πλέον ξεκινούν από 350 ευρώ και μπορούν να φτάσουν έως και τις 8.000 ευρώ, ενώ συχνά συνοδεύονται από αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας, πινακίδων και ποινικές κυρώσεις σε περιπτώσεις σοβαρών ατυχημάτων. Σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, για τη χρήση κινητού τηλεφώνου προβλέπονται πρόστιμα που κυμαίνονται από 350 ευρώ έως 4.000 ευρώ, καθώς και αφαίρεση άδειας για διάστημα έως και 8 ετών. Επιπλέον, σε περιπτώσεις ατυχημάτων, προβλέπονται ποινές κάθειρξης που μπορούν να φτάσουν έως και τα ισόβια.

Μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές είναι η πλήρης απαγόρευση χρήσης κινητού ακόμη και όταν το όχημα έχει σταματήσει προσωρινά, όπως σε φανάρι. Πλέον δεν επιτρέπεται η αποστολή ή ανάγνωση μηνυμάτων σε καμία περίπτωση προσωρινής στάσης. Η μόνη εξαίρεση αφορά σημεία όπου επιτρέπεται η κανονική στάση, όχι η προσωρινή ακινητοποίηση λόγω κίνησης ή φαναριών.

Σε ότι αφορά τη χρήση hands-free, αυτή επιτρέπεται, αλλά με συγκεκριμένους όρους. Το κινητό πρέπει να είναι τοποθετημένο σε ειδική βάση ή να χρησιμοποιείται με ασύρματο ακουστικό αφού πλέον δεν επιτρέπονται αλώδια hands-free. Η χρήση του κινητού ως συσκευή πλοήγησης (GPS) παραμένει νόμιμη, εφόσον είναι τοποθετημένο σε ειδική βάση. Επίσης, το κινητό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για βιντεοσκόπηση (dash cam) ή ζωντανή μετάδοση, πάντα με την προϋπόθεση της σταθερής τοποθέτησης.

Οι νέοι κανόνες επεκτείνονται και σε άλλες συσκευές. Τα smartwatch απαγορεύονται κατηγορικά κατά την οδήγηση. Παράλληλα, δεν επιτρέπεται η πληκτρολόγηση ή οπτική επαφή με την ενσωματωμένη οθόνη αφής του αυτοκινήτου, εκτός από λειτουργίες πλοήγησης. Σημαντική καινοτομία αποτελεί η δυνατότητα άρσης του απορρήτου σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων για να διαπιστωθεί αν ο οδηγός χρησιμοποιούσε κινητό. Η διάταξη στοχεύει στην αποτροπή ατυχημάτων που προκαλούνται από απόσπαση προσοχής.

Οι νέοι κανόνες ισχύουν για όλες τις κατηγορίες οδηγών - από ιδιώτες έως επαγγελματίες οδηγούς ταξί, φορτηγών και υπηρεσιών delivery και δεν υπάρχουν εξαιρέσεις ανάλογα με το είδος της εργασίας.

Κατά τα άλλα, η μη χρήση κράνους ή ζώνης επιφέρει πλέον πρόστιμα από 350 ευρώ έως 2.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας για διάστημα έως και 12 μηνών. Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο ο οδηγός όσο και οι συνεπιβάτες τιμωρούνται εξίσου.

Όσον αφορά την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 350 ευρώ έως 4.000 ευρώ, με αφαίρεση άδειας για διάστημα έως και 10 ετών. Επιπρόσθετα, για υψηλά ποσοστά αλκοόλ προβλέπεται φυλάκιση έως 5 έτη, ενώ σε περιπτώσεις θανατηφόρων ατυχημάτων η ποινή μπορεί να φτάσει στην ισόβια κάθειρξη.

Για την παράβαση του ορίου ταχύτητας, τα πρόστιμα φτάνουν έως τα 2.000 ευρώ με αφαίρεση άδειας για διάστημα έως 1 έτους. Ιδιαίτερα αυστηρές είναι οι κυρώσεις για τις κόντρες, όπου τα πρόστιμα αγγίζουν τις 8.000 ευρώ με αφαίρεση άδειας για 4 έτη.

Η παράβαση STOP ή σηματοδότη επιφέρει πρόστιμα από 350 ευρώ έως 4.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας για διάστημα έως 8 ετών. Σε περιπτώσεις ατυχημάτων, προβλέπεται φυλάκιση που μπορεί να φτάσει έως και την ισόβια κάθειρξη. Η οδήγηση χωρίς δίπλωμα τιμωρείται με πρόστιμο από 1.000 ευρώ έως 4.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας διάρκειας έως 8 ετών και φυλάκιση έως 2 έτη.

Για την παρακώλυση σιδηροδρόμων ή δημόσιας συγκοινωνίας επιβάλλονται πρόστιμα έως 4.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας έως 8 έτη και κάθειρξη έως 20 έτη ή ισόβια σε περίπτωση ατυχήματος. Τέλος, για το παρκάρισμα σε θέσεις ΑμεΑ προβλέπονται πρόστιμα από 150 ευρώ έως 2.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας διάρκειας έως 1 έτους.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Θα βγούνε την πρώτη βδομάδα απ' την τροχαία να κόβουν κλήσεις μαζί με κάμερες από κανάλια για να δείξουμε στον κόσμο τα νέα μέτρα και μετά θα συνεχίσουμε όπως πριν

  • Like 7
Δημοσ.

Εγώ όμως βλέπω αστυνομικό στο περιπολικό να καπνίζει και την δημοτική αστυνομία να οδηγάει με το κινητό στο χέρι! Λογικά θα τους πάρουν τα διπλώματα και θα τους διαγράψουν από το σώμα ε; :ph34r:

  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.

Το σημαντικό είναι ότι μπαίνει για πρώτη φορά η ένοια της υποτροπής  (αν το ξανακάνεις το πρόστιμο θα είναι βαρύτερο) και πως οι παραβάσεις θα βεβαιώνονται απο κάμερες και το προστιμο θα έρχεται ηλεκτρονικά απο Gov.gr.

10 minutes ago, Nabuko said:

Θα βγούνε την πρώτη βδομάδα απ' την τροχαία να κόβουν κλήσεις μαζί με κάμερες από κανάλια για να δείξουμε στον κόσμο τα νέα μέτρα και μετά θα συνεχίσουμε όπως πριν

Δεν ξέρω,είναι καλό το έσοδο και έχουν μπεί και μέσα για κάμερες.

 

10 minutes ago, NiKoSmile said:

Εγώ όμως βλέπω αστυνομικό στο περιπολικό να καπνίζει και την δημοτική αστυνομία να οδηγάει με το κινητό στο χέρι! Λογικά θα τους πάρουν τα διπλώματα και θα τους διαγράψουν από το σώμα ε; :ph34r:

Και ποιός θα γράψει την εξουσία;.

Δημοσ.

"Παράλληλα, δεν επιτρέπεται η πληκτρολόγηση ή οπτική επαφή με την ενσωματωμένη οθόνη αφής του αυτοκινήτου, εκτός από λειτουργίες πλοήγησης."

Μονο εμενα μου φαινεται υπερβολη αυτο? Πως θα το δουν καν αυτο?

Ωραια μεν τα νεα μετρα, σιγουρα βοηθανε ως ενα σημειο αλλα νομιζω οτι δεν το μελετησαν και πολυ σωστα το θεμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι τρομακτικό το πόσος κόσμος οδηγάει με ένα κινητό στο χέρι. Σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας και οι μισοί/ες είναι με το κεφάλι σκυμμένο κάτω. 

Το έχω κάνει συνήθεια να κοιτάω το κεφάλι του πίσω πριν αλλάξω λωρίδα. 

Πραγματικά απορώ με την σιγουριά που αισθάνονται όταν δεν έχουν την απόλυτη προσοχή στον δρόμο.

Επεξ/σία από NexGen
  • Like 2
Δημοσ.

Τιποτα δεν θα αλλαξει παιδια. Οταν μεγαλωνεις με αυτες τις αρχες οτι δεν σε ακουμπα τιποτα οτι μπορεις να κανεις οτι θελεις ειτε στο δρομο ειτε οπουδηποτε χωρις επιπτωσεις τοτε θα συνεχισεις να το κανεις οσο και να ανεβει το προστιμο. Αν δεν μπουν παντου καμερες οπως εχουν οι σοβαρες χωρες ωστε οτιδηποτε κανεις να πεφτει προστιμο αμεσα δεν ξερω αν μπορει να αλλαξει κατι. Τουλαχιστον με τις παλιες γενιες. Οσοι ειναι μετα του 2015 και ακομα δεν εχουν πιασει τιμονι ισως υπαρχει ελπιδα αλλα θελει προσοχη και απο το σπιτι και στο σχολειο. Και οταν το παιδι βλεπει τον πατερα η τη μανα να πηγαινουν με 150 σε δρομο με 80 η να μιλανε στο κινητο κρατωντας στο αλλο χερι το τσιγαρο τι να κανει και το παιδι. 

Καθε 14 ωρες ειχαμε και ενα νεκρο στην Ελλαδα απο οδηγηση τον Αυγουστο. Οποτε δεν ξερω πως γινεται να αλλαξει κατι με αυτα τα προστιμα οταν η παιδεια ειναι στον πατο. 

 

 

Μόλις τώρα, NexGen είπε

Είναι τρομακτικό το πόσος κόσμος οδηγάει με ένα κινητό στο χέρι. Σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας και οι μισοί/ες είναι με το κεφάλι σκυμμένο κάτω. 

Το έχω κάνει συνήθεια να κοιτάω το κεφάλι του πίσω πριν αλλάξω λωρίδα. 

Πραγματικά απορώ με την σιγουριά που αισθάνονται όταν δεν έχουν την απόλυτη προσοχή στον δρόμο.

Στο μεταξυ οι 10 στους 10 που μιλανε στο κινητο οσο οδηγανε αν τους ρωτησεις τι εγινε στο δρομο κτλ κτλ δεν θυμουνται τιποτα. Σε αποσπα τοσο πολυ που κανεις την οδηγηση μηχανικα με τα αυτοματα αντανακλαστικα του καθενα αναλογα την εμπειρια και λογο του τηλεφωνου στο τελος της διαδρομης δεν θυμασαι τιποτα.

Εχει λιγα χρονια σε ενα δρομο στα μερη μου μια κοπελα πηρε μια στροφη ενω μιλουσε στο κινητο και τουμπαρε το αμαξι. Σωθηκε αλλα οταν βγηκε απο το αμαξι απλα συνεχισε να μιλαει στο κινητο της. Δεν καταλαβε καν τι ειχε γινει. Και παει στο καλο αυτος που το κανει ας πουμε ξερει τους κινδυνους αν παθει οτιδηποτε. Ο αθωος που θα παρει στο λαιμο του ο επικειμενο δολοφονος τι φταιει που πηγαινει με τα ορια των δρομων και ακολουθει τον ΚΟΚ στο 100%?

Δημοσ.
7 minutes ago, corr8 said:

"Παράλληλα, δεν επιτρέπεται η πληκτρολόγηση ή οπτική επαφή με την ενσωματωμένη οθόνη αφής του αυτοκινήτου, εκτός από λειτουργίες πλοήγησης."

Μονο εμενα μου φαινεται υπερβολη αυτο? Πως θα το δουν καν αυτο?

Ωραια μεν τα νεα μετρα, σιγουρα βοηθανε ως ενα σημειο αλλα νομιζω οτι δεν το μελετησαν και πολυ σωστα το θεμα.

Αυτό ειναι το θέμα ολο ασάφεια ώστε να τρως το πρόστιμο και να τρέχεις 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Το σημαντικό είναι ότι μπαίνει για πρώτη φορά η ένοια της υποτροπής  (αν το ξανακάνεις το πρόστιμο θα είναι βαρύτερο) και πως οι παραβάσεις θα βεβαιώνονται απο κάμερες και το προστιμο θα έρχεται ηλεκτρονικά απο Gov.gr.

Ωραία αυτά αλλά όλο το σύστημα βασίζεται στο "αν σε πιάσουν" κ η οδήγηση παραμένει επιπέδου Πακιστάν. Έχουμε 2025 κ δε γίνεται καμία εφαρμογή της τεχνολογίας για την πρακτική πρόληψη των 2 κυριότερων παραβάσεων που στοιχίζουν ζωές ταχύτητα κ αλκοόλ. Όλο μένουμε σε ευχές σποτακια κ μπλόκα. Κατόπιν εορτής.

Θαπρεπε να θεσπιστεί να μπει μια μικρή συσκευή σε αμάξια κ μηχανές σα μαύρο κουτί.

Για να πάρει μπρος το όχημα να έχει αλκοτεστ όπως τα λεωφορεία στο εξωτερικό. Να γίνεται προσαρμογή της συσκευής στο επόμενο ΚΤΕΟ. Έχεις πιει; Δε παίρνει μπρος. Αυτόματα μηδενίζεις τα τροχαία από αλκοόλ.

Ταυτόχρονα κάμερα που θα στοχεύει τον οδηγό κ θα βγάζει τυχαίες φωτογραφίες άνα διαστήματα. Ονλαιν σύνδεση στο υπουργείο. Ξανασηκωσε τηλέφωνο οδηγώντας. Ξαναβάλε μπρος τη μηχανή χωρίς κράνος.Δε θα παίρνει μπρος.

Επιτήρηση ορίου ταχύτητας βάσει θέσης με GPS. Ξανατρεξε με 150 στην παραλιακή κ 200 στη Συγγρού. 

Δε νομίζω ότι είναι ανέφικτο ένα τέτοιο R&D για μια τέτοια απλοϊκή συσκευή,μπορούν να τη δώσουν κ σε ένα πανεπιστήμιο να τη κάνει η στο εξωτερικό.

Το κέρδος σε ανθρώπινο κεφάλαιο κ σε νοσηλεία για το κράτος θα είναι εκθετικό. 

 

  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, magicnumbers είπε

Ωραία αυτά αλλά όλο το σύστημα βασίζεται στο "αν σε πιάσουν" κ η οδήγηση παραμένει επιπέδου Πακιστάν. Έχουμε 2025 κ δε γίνεται καμία εφαρμογή της τεχνολογίας για την πρακτική πρόληψη των 2 κυριότερων παραβάσεων που στοιχίζουν ζωές ταχύτητα κ αλκοόλ. Όλο μένουμε σε ευχές σποτακια κ μπλόκα. Κατόπιν εορτής.

Θαπρεπε να θεσπιστεί να μπει μια μικρή συσκευή σε αμάξια κ μηχανές σα μαύρο κουτί.

Για να πάρει μπρος το όχημα να έχει αλκοτεστ όπως τα λεωφορεία στο εξωτερικό. Να γίνεται προσαρμογή της συσκευής στο επόμενο ΚΤΕΟ. Έχεις πιει; Δε παίρνει μπρος. Αυτόματα μηδενίζεις τα τροχαία από αλκοόλ.

Ταυτόχρονα κάμερα που θα στοχεύει τον οδηγό κ θα βγάζει τυχαίες φωτογραφίες άνα διαστήματα. Ονλαιν σύνδεση στο υπουργείο. Ξανασηκωσε τηλέφωνο οδηγώντας. Ξαναβάλε μπρος τη μηχανή χωρίς κράνος.Δε θα παίρνει μπρος.

Επιτήρηση ορίου ταχύτητας βάσει θέσης με GPS. Ξανατρεξε με 150 στην παραλιακή κ 200 στη Συγγρού. 

Δε νομίζω ότι είναι ανέφικτο ένα τέτοιο R&D για μια τέτοια απλοϊκή συσκευή,μπορούν να τη δώσουν κ σε ένα πανεπιστήμιο να τη κάνει η στο εξωτερικό.

Το κέρδος σε ανθρώπινο κεφάλαιο κ σε νοσηλεία για το κράτος θα είναι εκθετικό. 

Ζωή για την στιγμή που θα δίνει 5 ευρώ στον περαστικό για να φυσήξει και να πάρει μπρος το αμάξι 😂

  • Haha 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Bourdoulas είπε

Ζωή για την στιγμή που θα δίνει 5 ευρώ στον περαστικό για να φυσήξει και να πάρει μπρος το αμάξι 😂

Νταξει ρε μπρο το κονσεπτ λέμε μπορεί να πάει παραπέρα με αισθητήρες βάρους στο κάθισμα κ κλειστή πόρτα,κ 5 μεθύστακες να σώσεις είναι κέρδος.

Δημοσ.
13 minutes ago, corr8 said:

"Παράλληλα, δεν επιτρέπεται η πληκτρολόγηση ή οπτική επαφή με την ενσωματωμένη οθόνη αφής του αυτοκινήτου, εκτός από λειτουργίες πλοήγησης."

Μονο εμενα μου φαινεται υπερβολη αυτο? Πως θα το δουν καν αυτο?

Ωραια μεν τα νεα μετρα, σιγουρα βοηθανε ως ενα σημειο αλλα νομιζω οτι δεν το μελετησαν και πολυ σωστα το θεμα.

αντε να το δεχτούμε..... κλιματιστικό πως θα ανάψουμε οεο? μουσική? και ολα τα αλλα? πολλά αυτοκίνητα έχουν για έλεγχο μόνο και μόνο την οθονη τπτ αλλο 

13 minutes ago, Arkin said:

Τιποτα δεν θα αλλαξει παιδια. Οταν μεγαλωνεις με αυτες τις αρχες οτι δεν σε ακουμπα τιποτα οτι μπορεις να κανεις οτι θελεις ειτε στο δρομο ειτε οπουδηποτε χωρις επιπτωσεις τοτε θα συνεχισεις να το κανεις οσο και να ανεβει το προστιμο. Αν δεν μπουν παντου καμερες οπως εχουν οι σοβαρες χωρες ωστε οτιδηποτε κανεις να πεφτει προστιμο αμεσα δεν ξερω αν μπορει να αλλαξει κατι. Τουλαχιστον με τις παλιες γενιες. Οσοι ειναι μετα του 2015 και ακομα δεν εχουν πιασει τιμονι ισως υπαρχει ελπιδα αλλα θελει προσοχη και απο το σπιτι και στο σχολειο. Και οταν το παιδι βλεπει τον πατερα η τη μανα να πηγαινουν με 150 σε δρομο με 80 η να μιλανε στο κινητο κρατωντας στο αλλο χερι το τσιγαρο τι να κανει και το παιδι. 

Καθε 14 ωρες ειχαμε και ενα νεκρο στην Ελλαδα απο οδηγηση τον Αυγουστο. Οποτε δεν ξερω πως γινεται να αλλαξει κατι με αυτα τα προστιμα οταν η παιδεια ειναι στον πατο. 

Στο μεταξυ οι 10 στους 10 που μιλανε στο κινητο οσο οδηγανε αν τους ρωτησεις τι εγινε στο δρομο κτλ κτλ δεν θυμουνται τιποτα. Σε αποσπα τοσο πολυ που κανεις την οδηγηση μηχανικα με τα αυτοματα αντανακλαστικα του καθενα αναλογα την εμπειρια και λογο του τηλεφωνου στο τελος της διαδρομης δεν θυμασαι τιποτα.

Εχει λιγα χρονια σε ενα δρομο στα μερη μου μια κοπελα πηρε μια στροφη ενω μιλουσε στο κινητο και τουμπαρε το αμαξι. Σωθηκε αλλα οταν βγηκε απο το αμαξι απλα συνεχισε να μιλαει στο κινητο της. Δεν καταλαβε καν τι ειχε γινει. Και παει στο καλο αυτος που το κανει ας πουμε ξερει τους κινδυνους αν παθει οτιδηποτε. Ο αθωος που θα παρει στο λαιμο του ο επικειμενο δολοφονος τι φταιει που πηγαινει με τα ορια των δρομων και ακολουθει τον ΚΟΚ στο 100%?

και με bluetooth να μηλας η ακομη και με τον διπλανό σου ειναι ακριβός το ίδιο αποτέλεσμα χάνεις παντελώς το τι γινεται γύρο σου.... όσες φορές μιλούσα με  ενσωματωμένο σύστημα του αυτοκινιτου (που επιτρέπεται) και συζήτηση ήταν ποιο σοβαρή από ένα γεια κλπ δεν θυμόμουν τπτ ΑΠΟΛΥΤΟΣ σαν να μην οδηγούσα εγώ....... το ίδιο όταν μιλάω με τον συνοδηγό για κάτι παραπάνω από μια βλακεία.... πάλι σαν να μην οδηγούσα εγώ απλά ξυπνάω και ειμαι ξαφνικά αλλού η φάση 

  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Ζωή για την στιγμή που θα δίνει 5 ευρώ στον περαστικό για να φυσήξει και να πάρει μπρος το αμάξι 😂

Και ξερεις αν δεν βρει καποιο περαστικο τοτε θα αρχισει να σκεφτεται "τι αλλο να δοκιμασω? Κατσε να μασησω μια μαστιχα μπας και.." δεν θα πετυχει ουτε αυτο, μετα θα δοκιμασει καμια πεταμενη κολονια που εχει στο ντουλαπακι, και ουτε αυτο θα πετυχει, στο τελος θα σκεφτει "μηπως αν κλασω?" 😂

Δημοσ.
4 minutes ago, Black Demis said:

αντε να το δεχτούμε..... κλιματιστικό πως θα ανάψουμε οεο? μουσική? και ολα τα αλλα? πολλά αυτοκίνητα έχουν για έλεγχο μόνο και μόνο την οθονη τπτ αλλο 

Αυτό λύνεται πανεύκολα με καθολική απαγόρευση των οχημάτων που χρησιμοποιούν οθόνη για τη λειτουργία βασικών συστημάτων (ράδιο, κλιματιστικό, αλάρμ).

Οι κατασκευαστές να έχουν την ευθύνη αντικατάστασης του συστήματος με υβριδικό . Τouch για ρυθμίσεις που κάνεις πρίν ξεκινήσεις και κουμπιά για τα υπόλοιπα.

  • Like 1
Δημοσ.

Πώς φαίνεται ότι απλά θέλουν να μαζεύουν λεφτά αεράτα 

«δεν επιτρέπεται η πληκτρολόγηση ή οπτική επαφή με την ενσωματωμένη οθόνη αφής του αυτοκινήτου, εκτός από λειτουργίες πλοήγησης»

τώρα που σχεδόν σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα πχ το κλιματιστικό λειτουργεί από την οθόνη και πολλα άλλα….

Η καινοτομία της ηλιθιότητας σε αυτήν την χώρα ξεπερνά κάθε όρια…

17 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Ωραία αυτά αλλά όλο το σύστημα βασίζεται στο "αν σε πιάσουν" κ η οδήγηση παραμένει επιπέδου Πακιστάν. Έχουμε 2025 κ δε γίνεται καμία εφαρμογή της τεχνολογίας για την πρακτική πρόληψη των 2 κυριότερων παραβάσεων που στοιχίζουν ζωές ταχύτητα κ αλκοόλ. Όλο μένουμε σε ευχές σποτακια κ μπλόκα. Κατόπιν εορτής.

Θαπρεπε να θεσπιστεί να μπει μια μικρή συσκευή σε αμάξια κ μηχανές σα μαύρο κουτί.

Για να πάρει μπρος το όχημα να έχει αλκοτεστ όπως τα λεωφορεία στο εξωτερικό. Να γίνεται προσαρμογή της συσκευής στο επόμενο ΚΤΕΟ. Έχεις πιει; Δε παίρνει μπρος. Αυτόματα μηδενίζεις τα τροχαία από αλκοόλ.

Ταυτόχρονα κάμερα που θα στοχεύει τον οδηγό κ θα βγάζει τυχαίες φωτογραφίες άνα διαστήματα. Ονλαιν σύνδεση στο υπουργείο. Ξανασηκωσε τηλέφωνο οδηγώντας. Ξαναβάλε μπρος τη μηχανή χωρίς κράνος.Δε θα παίρνει μπρος.

Επιτήρηση ορίου ταχύτητας βάσει θέσης με GPS. Ξανατρεξε με 150 στην παραλιακή κ 200 στη Συγγρού. 

Δε νομίζω ότι είναι ανέφικτο ένα τέτοιο R&D για μια τέτοια απλοϊκή συσκευή,μπορούν να τη δώσουν κ σε ένα πανεπιστήμιο να τη κάνει η στο εξωτερικό.

Το κέρδος σε ανθρώπινο κεφάλαιο κ σε νοσηλεία για το κράτος θα είναι εκθετικό. 

Αδερφός του Χιτλερ ; Πάτε καλά η τα έχετε χάσει…σιγά μην βάλω κάμερα και στο βρακι μου για να βλέπουν πότε κάνω την ανάγκη μου 😂 χωρίς παρεξήγηση 

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...