panther_512 Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες Ενημερωτικά, κλιμάκιο από Ελλάδα ήρθε Κύπρο για να δεί τί κάνουνε εδώ πέρα, όπου έχουμε βάλει κάμερες στα φανάρια, καθώς καί κινητές κάμερες, οι οποίες είναι μέσα σε βαν και αλλάζουν τοποθεσίες συνεχώς. Το αποτέλεσμά στα 2 χρόνια που έχουμε το σύστημα είναι απλά να αυξηθούν τα έσοδα του κράτους. Τα σοβαρά τροχαία θα σπάσουν για το 2025 ρεκόρ.
ff7lucas Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 11 ώρες πριν, magicnumbers είπε Ωραία αυτά αλλά όλο το σύστημα βασίζεται στο "αν σε πιάσουν" κ η οδήγηση παραμένει επιπέδου Πακιστάν. Έχουμε 2025 κ δε γίνεται καμία εφαρμογή της τεχνολογίας για την πρακτική πρόληψη των 2 κυριότερων παραβάσεων που στοιχίζουν ζωές ταχύτητα κ αλκοόλ. Όλο μένουμε σε ευχές σποτακια κ μπλόκα. Κατόπιν εορτής. Θαπρεπε να θεσπιστεί να μπει μια μικρή συσκευή σε αμάξια κ μηχανές σα μαύρο κουτί. Για να πάρει μπρος το όχημα να έχει αλκοτεστ όπως τα λεωφορεία στο εξωτερικό. Να γίνεται προσαρμογή της συσκευής στο επόμενο ΚΤΕΟ. Έχεις πιει; Δε παίρνει μπρος. Αυτόματα μηδενίζεις τα τροχαία από αλκοόλ. Ταυτόχρονα κάμερα που θα στοχεύει τον οδηγό κ θα βγάζει τυχαίες φωτογραφίες άνα διαστήματα. Ονλαιν σύνδεση στο υπουργείο. Ξανασηκωσε τηλέφωνο οδηγώντας. Ξαναβάλε μπρος τη μηχανή χωρίς κράνος.Δε θα παίρνει μπρος. Επιτήρηση ορίου ταχύτητας βάσει θέσης με GPS. Ξανατρεξε με 150 στην παραλιακή κ 200 στη Συγγρού. Δε νομίζω ότι είναι ανέφικτο ένα τέτοιο R&D για μια τέτοια απλοϊκή συσκευή,μπορούν να τη δώσουν κ σε ένα πανεπιστήμιο να τη κάνει η στο εξωτερικό. Το κέρδος σε ανθρώπινο κεφάλαιο κ σε νοσηλεία για το κράτος θα είναι εκθετικό. DEMOLITION MAN φαση δηλαδη; 10 ώρες πριν, magicnumbers είπε Αυτο βρήκες να πεις ειλικρινά τωρα. Με αυτές τις νοοτροπίες φίλε δε θα πάει ποτέ μπροστά η χώρα. Νομίζει ο Έλληνας με ένα λαδ.. δίπλωμα πριν 25 χρόνια ότι θα οδηγάει για άλλα 25 όπου θέλει όσο θέλει όπως θέλει. εγω οδηγαω καλυτερα απο ολες τις θειες και τους θειους και τα ανηψια τους που οδηγανε και κοιτανε το κινητο μονο και δεν εχουν επαφη με τον δρομο και δεν πληρωσα για να το παρω πριν απο χρονια. η οδηγηση δεν θελει αποστειρωση, θελει να ξερεις τι κανεις... αμα εισαι λακης αυτο θα μεινεις 1
manolis940 Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 12 ώρες πριν, cpc464 είπε Δεν ξέρω,είναι καλό το έσοδο και έχουν μπεί και μέσα για κάμερες. Που έχει κάμερες οι οποίες καταγράφουν αυτόματα την παράβαση; 11 ώρες πριν, panther_512 είπε Αυτό λύνεται πανεύκολα με καθολική απαγόρευση των οχημάτων που χρησιμοποιούν οθόνη για τη λειτουργία βασικών συστημάτων (ράδιο, κλιματιστικό, αλάρμ). Οι κατασκευαστές να έχουν την ευθύνη αντικατάστασης του συστήματος με υβριδικό . Τouch για ρυθμίσεις που κάνεις πρίν ξεκινήσεις και κουμπιά για τα υπόλοιπα. 9 ώρες πριν, TechnoState είπε Ναι, να κάτσουν στα αυγά τους και στα κουλούρια τους αυτές! Πέρα από την πλάκα, έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά είναι γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τα ταμπλετ - οθόνες αφής στα αυτοκίνητα δημιούργησαν νέες τάσεις (σε ένα περιβάλλον που δεν έχει ρυθμιστεί/οριοθετηθεί ακόμα νομοθετικά - πχ διακόπτες αφής, χειριστήρια κλιματισμού εντός της οθόνης μόνο, κρίσιμα συστήματα ελέγχου και άλλα πολλά), και εξοικονόμησαν τεράστια ποσά ανά κάθε μονάδα παραγωγής (όχημα). Αλλά φέρουν και τεράστια ευθύνη διότι ο μέσος οδηγός-χρήστης-πελάτης δεν είναι έτοιμος ακόμα γι'αυτη την μετάβαση (και δεν πιστεύω ότι θα είναι ποτέ, γιατί δεν ξέρω πως μπορεί να εκπαιδευτεί και να δώσει και εξετάσεις για κάτι τέτοιο). Θα ήταν μία καλή ιδέα για 10 χρόνια πριν. Όμως την τελευταία δεκαετία σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα βασικές λειτουργίες όπως το κλιματιστικό τις έχουν ενσωματώσει στην Οθόνη. Υπάρχουν μάλιστα αυτοκίνητα όπως το Tesla M3H όπου το σύστημα διεύθυνσης είναι πάνω στην Οθόνη. Προτείνεις λοιπόν όποιος πήρε αυτοκίνητο την τελευταία δεκαετία να το πετάξει; Το πρόβλημα πάντως ξεκινάει απ' την ΕΕ που τόσα πράγματα έχει επιβάλει, σ' αυτά δεν ξέρω γιατί κάνει τα στραβά μάτια. 22 λεπτά πριν, panther_512 είπε Ενημερωτικά, κλιμάκιο από Ελλάδα ήρθε Κύπρο για να δεί τί κάνουνε εδώ πέρα, όπου έχουμε βάλει κάμερες στα φανάρια, καθώς καί κινητές κάμερες, οι οποίες είναι μέσα σε βαν και αλλάζουν τοποθεσίες συνεχώς. Το αποτέλεσμά στα 2 χρόνια που έχουμε το σύστημα είναι απλά να αυξηθούν τα έσοδα του κράτους. Τα σοβαρά τροχαία θα σπάσουν για το 2025 ρεκόρ. Υπάρχουν παντού κάμερες ή σε συγκεκριμένα φανάρια της πρωτεύουσας; Μήπως τα πρόστιμα είναι χάδι για τον οδηγό; Το δίπλωμα αφαιρείται; Δεν υπάρχει ένα μαγικό μέτρο που μείωσε τα ατυχήματα σε άλλες χώρες αλλά θέλει μια ολιστική προσέγγιση το ζήτημα. Έλεγχος, πρόληψη, αποτελεσματική τιμωρία, εκπαίδευση και μόρφωση.
d4mage Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως ότι αφορά τον ΚΟΚ είναι καθαρά η συνείδηση του καθενώς, όσο αυστηρός και να γίνει. Όλοι μας θα πιούμε 2 ποτά, θα κάνουμε χρήση τηλεφώνου, θα οδηγήσουμε νευρικά γιατί βιαζόμαστε άλλα όλα αυτά τα παραδείγματα να είναι σε βαθμό που δεν ξεπερνάς το όριο. Εάν ο καθένας δεν σκέφτεται το πόσο επικίνδυνος μπορεί να είναι κάποιος πρώτα στον εαυτό του και μετά τον απέναντι, δεν έχει κανένα νόημα να συζητάμε οτιδήποτε. 1
cpc464 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 15 minutes ago, manolis940 said: Που έχει κάμερες οι οποίες καταγράφουν αυτόματα την παράβαση; https://www.carandmotor.gr/nea/kameres-koboyn-prostima-athina-poy-briskontai-perissoteres 1
Black Demis Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 48 minutes ago, panther_512 said: . Τα σοβαρά τροχαία θα σπάσουν για το 2025 ρεκόρ. συγγνώμη δλδ να ρωτήσω...... βλεπει ο άλλος κάμερα στο φανάρι και πυροβολάει το κόκκινο? βλεπει κάμερα ταχύτητας και παει με παραπάνω? και δεν τους νοιζει ουτε προστυμο ουτε τπτ? η έμαθαν που ειναι κάμερες και κόβουν εκεί και αλλού πάνε με ταυτότητα στο στόμα?
manolis940 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 19 λεπτά πριν, cpc464 είπε https://www.carandmotor.gr/nea/kameres-koboyn-prostima-athina-poy-briskontai-perissoteres Αναφορά σε κείμενο Αυτή τη στιγμή στην Αττική οι κάμερες δεν υπερβαίνουν τις 50, εκ των οποίων οι 12 βρίσκονται στις λεωφορειολωρίδες από τον ΟΑΣΑ και οι υπόλοιπες περίπου 35 σε 15 σημεία της Αττικής Οδού. Σόρι αλλά 50 κάμερες στην Αθήνα είναι αστείο όταν σε Ολλανδία βρίσκεις στην πρωτεύουσα κάμερα ταχύτητας σε κάθε στενό. Επίσης η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.
Thessgr Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 9 λεπτά πριν, Black Demis είπε συγγνώμη δλδ να ρωτήσω...... βλεπει ο άλλος κάμερα στο φανάρι και πυροβολάει το κόκκινο? βλεπει κάμερα ταχύτητας και παει με παραπάνω? και δεν τους νοιζει ουτε προστυμο ουτε τπτ? η έμαθαν που ειναι κάμερες και κόβουν εκεί και αλλού πάνε με ταυτότητα στο στόμα? Τα ατυχήματα δεν γίνονται μόνο στα σημεία που είναι οι φωτεινοί σηματοδότες ή στις ευθείες όπου είναι οι κάμερες ταχύτητας. Ατυχήματα γίνονται παντού και με κάθε τρόπο. Θέλει ο άλλος να το παίξει οδηγός WRC, ρίχνει τη γκαζιά του μέσα στη στροφή, του φεύγει στο άλλο ρεύμα και πέφτει στον απέναντι οδηγό ή φεύγει από τον δρόμο. Είναι ο άλλος σε στενό συνοικιακό δρόμο, που προφανώς δεν υπάρχουν κάμερες, θέλει να δείξει το καγκουριλίκι του, καβαλάει πεζοδρόμιο και γίνεται το ατύχημα. Είναι ο άλλος κουρασμένος από το ξενύχτι μετά από τη δουλειά, πίνει ένα μόνο ποτάκι για να είναι νόμιμος (ή και κανένα) αλλά δεν τον νοιάζει ότι η εξουθένωση που νοιώθει του προκαλεί μειωμένα αντανακλαστικά και οδηγεί όπως θα οδηγούσε σε κάθε άλλη περίπτωση. Οδηγεί ο άλλος στο όριο που προβλέπει ο νόμος σε δρόμο που μόλις έχει βρέξει κρατώντας τις ίδιες αποστάσεις από τους γύρω του με εκείνες που θα είχε στο στεγνό δρόμο. Υπάρχουν πολλά άλλα παραδείγματα που μπορώ να αναφέρω και δείχνουν ότι μόνο η οδηγική παιδεία και η οδηγική συνείδηση μπορούν να μειώσουν τα ατυχήματα. Όλα τα άλλα είναι για να ικανοποιήσουν τον αφελή πολίτη που νομίζει ότι με τον βούρδουλα λύνονται όλα τα προβλήματα.
lakis73 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες ok όλα αυτά , με τους δρόμους θα κάνουν κάτι ? ή εκεί δεν υπάρχουν ευθύνες ??? 2
hyperspaced Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες ΚΑΜΕΡΕΣ που στέλνουν το πρόστιμο κατευθείαν στην ΑΑΔΕ. Δυστυχώς μόνο έτσι στους ελληναράδες του ραγιαδιστάν. Δείτε εδώ τη νυχού με την Porsche που οδηγούσε στούπα με τέρμα γκάζια.. Να πληρώσει για όλες τις υλικές ζημιές και μετά να περάσει από έναν έλεγχο στην ΑΑΔΕ για τα μαύρα. 45χρονη επιχειρηματίας με κέντρο αισθητικής είναι η ιδιοκτήτρια της Porsche που προκάλεσε το τροχαίο στη Θεσσαλονίκη - Newsbeast 1
NovaLacertae Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Η ελληνική πραγματικότητα σε ένα (παλιό) ανέκδοτο Το πρωί ήμουνα στην Εθνική Οδό, κοιτάω αριστερά και τι να δω... Μια τύπισσα σε μια κουρσάρα, με πατημένα 120, να κοιτάζεται στον πλαϊνό καθρέφτη και να βάζει κραγιόν!!!... Και φυσικά, έτσι αφηρημένη, είχε αρχίσει να μπαίνει στη λωρίδα μου!... Τρόμαξα τόσο που μου έπεσε η ξυριστική μηχανή απ' το ένα χέρι και το σάντουιτς από το άλλο. Προσπάθησα να κουμαντάρω το τιμόνι με τα γόνατα, μου φεύγει και το κινητό όπως το κρατούσα με τον ωμό και μιλούσα, πέφτει μέσα στον καφέ που είχα ανάμεσα στα πόδια μου, έγιναν τα πλήκτρα του laptop σκaτa... ...πάλι καλά που δε βράχηκε η εφημερίδα που είχα πάνω στο τιμόνι... ...Γυναίκες οδηγοί, σου λέει μετά!!! 7
cpc464 Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 1 hour ago, manolis940 said: Σόρι αλλά 50 κάμερες στην Αθήνα είναι αστείο όταν σε Ολλανδία βρίσκεις στην πρωτεύουσα κάμερα ταχύτητας σε κάθε στενό. Επίσης η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Στο ίδιο άρθρο μιλάει για επιπλέον 1388, εγώ προσωπικά σε δρομολόγιο Αθήνα-Κόρινθος-Πάτρα-Καλαμάτα έχω δεί πολλές καινούργιες,όταν μπούν σε λειτουργία θα έρθουν πολλές λυπητερές.
cumulus Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 1 hour ago, manolis940 said: Σόρι αλλά 50 κάμερες στην Αθήνα είναι αστείο όταν σε Ολλανδία βρίσκεις στην πρωτεύουσα κάμερα ταχύτητας σε κάθε στενό. Επίσης η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Από εκεί που δεν είχαμε καμία δεν μπορεί ξαφνικά να γεμίσει η χώρα κάμερες .Ναι δεν είναι η Ελλάδα μόνο Αθήνα ,αλλά συνήθως παντού στον κόσμο ξεκινάμε από εκεί που υπάρχει ο μεγαλύτερος πληθυσμός .
Petros Electron Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Σόρι αλλά 50 κάμερες στην Αθήνα είναι αστείο όταν σε Ολλανδία βρίσκεις στην πρωτεύουσα κάμερα ταχύτητας σε κάθε στενό. Επίσης η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Αυτο ακριβώς. Η φωτο ειναι απο έμενα πριν λίγους μηνες που ήμουν στην Ισλανδία (reykjavík). Παντού υπαρχουν κάμερες, σε φανάρια, σε δρόμους, σε πεζόδρομους. Παρότι ειναι μια μικρή χωρά, (404,610 κάτοικους) ειναι μια απο τις ποιο ευτυχισμένες χώρες του κόσμου, παρότι εχουν δύσκολες καιρικές συνθήκες σχεδον ολον τον χρονο. Αναφορά σε κείμενο Η Ισλανδία έχει ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά εγκληματικότητας παγκοσμίως, καθιστώντας την μια εξαιρετικά ασφαλή χώρα, μεταξύ άλλων λόγω του μικρού πληθυσμού, της μεγάλης αίσθησης κοινωνικής ισότητας και εμπιστοσύνης, και της απουσίας μόνιμου στρατού και οπλισμένης αστυνομίας. Αναφορά σε κείμενο Ισλανδία: Τα τροχαία ατυχήματα Θάνατοι % 7 0.35 Ποσοστό θνησιμότητας Παγκόσμια κατάταξη 1.78 178 Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΠΟΥ που δημοσιεύτηκαν τον 2020, οι θάνατοι Τα τροχαία ατυχήματα στην Ισλανδία έφτασαν τα 7 ή το 0.35% των συνολικών θανάτων. Η ηλικία προσαρμοστεί Death Rate είναι 1.78 ανά 100.000 πληθυσμού κατατάσσεται στην Ισλανδία # 178 στον κόσμο. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από Petros Electron 1
Dimitris_1981 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Ναι η χωρα φταιει, δηλαδη οι πολιτες. Συμβαινει παντου να συλλαμβάνουν χχχχχχχχχχχχχχχ με πλαστες πινακιδες σε ανασφαλιστο οχημα. Sure... Καλα λεει, νεος κοκ, μεγαλα προστιμα, οκ παιδια την καναμε τη δουλεια μας σας υπουργειο. Τωρα απλα φταιτε εσεις για ότι γίνει και πληρώστε και κανα 2χιλιαρο που σας περισσεύει κιολας. Edit γιατι οι mods ειναι trigger happy σε τετοια θεματα Βέλγιο: Λειτουργούσε το κράτος χωρίς κυβέρνηση επι μηνες. Ελλαδα: Πρέπει να παρέμβει ο υπουργός για να βρεθεί κρεβάτι για ασθενή. Θέλουν να είσαι εξαρτημένος. Η κυβέρνηση πρέπει να προτείνει νόμους και η βουλή να τοὺς περνάει ή όχι. Το να λειτουργεί επι 200 χρόνια με κρουεζες και ρουσφέτια δεν είναι κράτος. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα