artist1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Παρήγγειλα ένα προιον απο e-shop το οποιο βρήκα σε 3 φορες πιο χαμηλή τιμή αλλου! Εχω πληρώσει με κάρτα αλλά δεν το έχω παραλάβει. Αυριο θα έρθει λογικα. Πως να το χειριστώ για να το επιστρέψω από Αθήνα Θεσσαλονίκη; Γιατι λογικα θα παει 10 ευρω με courier να το γυρισω πισω. Αν τους καλεσω και απλα τους πω την αληθεια και οτι δεν θελω να παραλαβω θα με χρεώσουν μεταφορικά ακομα και αν δεν το παραλάβω ποτε και το αφήσω να γυρίσει πισω; 1 1
artist1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 22 λεπτά πριν, Therempant είπε Τους λες απλά ότι θες να το ακυρώσεις. γινεται ακομα και αν το εχουν ηδη στειλει ομως;
Silverage Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Λογικά θα σου επιστρέψουν το ποσό και θα χρεώσουν τα μεταφορικά. 4
NikosKallithea Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά πριν, Silverage είπε Λογικά θα σου επιστρέψουν το ποσό και θα χρεώσουν τα μεταφορικά. ...και πολύ καλά θα κάνουν 2
artist1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 9 λεπτά πριν, Silverage είπε Λογικά θα σου επιστρέψουν το ποσό και θα χρεώσουν τα μεταφορικά. Με δωρεαν μεταφορικά το αγορασα. 6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε ...και πολύ καλά θα κάνουν Και εγω πολύ καλά κάνω και θα τους το επιστρέψω. Απο 20 ευρω το χρεωνουν 60! Καποιο άλλο κοροιδο θα βρεθει να το παρει! 5
Mr_Terror Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Θα παρεις αυριο τηλεφωνο το eshop και θα πεις να ακυρωθει η παραγγελία και οτι δεν θα παραλαβεις.Λογικα τα χρηματα θα τα παρεις οταν παρει το δεμα πισω το eshop.Να ξερεις οτι ολο αυτο μεχρι να παρεις τα χρηματα σου πισω μπορει να καθυστερησει αρκετα.Για τα εξοδα αποστολης δεν γνωριζω να σου πω αν σου κρατησει τα εξοδα αποστολης το eshop η σου γυρισει ολοκληρο το ποσο. 2
Therempant Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, artist1 είπε γινεται ακομα και αν το εχουν ηδη στειλει ομως; Ναι. Θεωρητικά απλά δεν θα παραλάβεις καν, απλά εγώ θα έκανα πρώτα ένα τηλέφωνο στο eshop να ενημέρωσω, και μια επίσκεψη μετά στην κουριερ να τους πω ότι δεν θα παραλάβω και ότι είναι προς ακύρωση μην τυχόν επιστρέψει πιο γρήγορα. Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από Therempant 1
christos4 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου μπες στο eshop και δες την πολιτικη επιστροφών, λογικά θα το αναφέρουν εκεί.. 1
spectaculator Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Θα σου χρεώσουν τον κούριερ για την επιστροφή σε περίπτωση υπαναχώρησης. Όλοι έχουν έναν όρο σαν αυτόν: Quote Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Αν ο λόγος επιστροφής της παραγγελίας είναι υπαιτιότητα της εταιρίας μας, θα αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του (π.χ. λάθος προϊόν). Σε αντίθετη περίπτωση το κόστος βαρύνει τον πελάτη. (Πλάκα θα χει αυτοί που το πωλούν για 20 αντί για 60 να μην το έχουν καν σε στοκ) 1
artist1 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, spectaculator είπε Θα σου χρεώσουν τον κούριερ για την επιστροφή σε περίπτωση υπαναχώρησης. Όλοι έχουν έναν όρο σαν αυτόν: (Πλάκα θα χει αυτοί που το πωλούν για 20 αντί για 60 να μην το έχουν καν σε στοκ) Μια χαρα το εχουν σε στοκ και το εχω ηδη παραγγειλει απο εκει. Επισης και να μην το ειχαν δεν ειναι ζητημα ζωης και θανάτου, ένα προιόν ειναι απλά! Ειδικά αν ειναι κλέφτες καλύτερα να μην αγοράσω κάτι απο αυτους ξανα, ακομα και αν το χρειάζομαι πολύ. Ισως πρεπει να τους καταγγείλω στον συνήγορο του καταναλωτή! Επεξ/σία 14 Σεπτεμβρίου από artist1 1
christos4 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 37 minutes ago, artist1 said: Μια χαρα το εχουν σε στοκ και το εχω ηδη παραγγειλει απο εκει. Επισης και να μην το ειχαν δεν ειναι ζητημα ζωης και θανάτου, ένα προιόν ειναι απλά! Ειδικά αν ειναι κλέφτες καλύτερα να μην αγοράσω κάτι απο αυτους ξανα, ακομα και αν το χρειάζομαι πολύ. Ισως πρεπει να τους καταγγείλω στον συνήγορο του καταναλωτή! τι καταγγελία να κάνεις; ότι πουλάνε ένα προϊόν όσο θέλουν; 2
spectaculator Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 47 minutes ago, artist1 said: Μια χαρα το εχουν σε στοκ και το εχω ηδη παραγγειλει απο εκει. Επισης και να μην το ειχαν δεν ειναι ζητημα ζωης και θανάτου, ένα προιόν ειναι απλά! Ειδικά αν ειναι κλέφτες καλύτερα να μην αγοράσω κάτι απο αυτους ξανα, ακομα και αν το χρειάζομαι πολύ. Ισως πρεπει να τους καταγγείλω στον συνήγορο του καταναλωτή! Κάτσε να παραλάβεις πρώτα! Το παρήγγειλα από το παρέλαβα, ξέρεις πόσο απέχει (και να σου κάτσει τίποτα b-ware θα γελάμε όλοι). Τεσπα, δεν θα ζημιωθεί κανείς εκτός από σένα με το 12ευρω της επιστροφής (δεν έχεις επαγγελματικό λογαριασμό με την κούριερ αυτή, σωστά;). 2
pictorino Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 5 hours ago, artist1 said: Παρήγγειλα ένα προιον απο e-shop το οποιο βρήκα σε 3 φορες πιο χαμηλή τιμή αλλου! Εχω πληρώσει με κάρτα αλλά δεν το έχω παραλάβει. Αυριο θα έρθει λογικα. Πως να το χειριστώ για να το επιστρέψω από Αθήνα Θεσσαλονίκη; Γιατι λογικα θα παει 10 ευρω με courier να το γυρισω πισω. Αν τους καλεσω και απλα τους πω την αληθεια και οτι δεν θελω να παραλαβω θα με χρεώσουν μεταφορικά ακομα και αν δεν το παραλάβω ποτε και το αφήσω να γυρίσει πισω; Όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν όρους χρήσης. Διαβάστε το σημείο, όπου αναφέρονται οι ακυρώσεις παραγγελιών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις