Axlmon Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Το τέλος του παραδοσιακού δακτυλίου με τα ζυγά και μονά στην Αθήνα πλησιάζει, καθώς η κυβέρνηση σχεδιάζει ένα νέο ψηφιακό σύστημα περιορισμού της κυκλοφορίας. Όπως αναφέρει το newsauto, ο δακτύλιος της Αθήνας, όπως τον γνωρίσαμε τις τελευταίες δεκαετίες, φτάνει στο τέλος του. Το παραδοσιακό σύστημα με τα ζυγά και μονά κρίνεται πλέον παρωχημένο και αναποτελεσματικό, ενώ στη θέση του σχεδιάζεται ένα νέο ψηφιακό πλαίσιο που θα βασίζεται στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα των οχημάτων. Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, χρειάζεται ένα πιο σύγχρονο πλαίσιο με βάση την τεχνολογία και τη δίκαιη κατανομή των περιορισμών. Κύριος στόχος των νέων μέτρων είναι η απομάκρυνση από το κέντρο της πόλης των παλαιότερων και πιο ρυπογόνων αυτοκινήτων. Στο στόχαστρο μπαίνουν τα οχήματα που αντιστοιχούν στις παλαιές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών. Πρόκειται για τα αυτοκίνητα κατηγορίας Euro 1 που κυκλοφόρησαν από το 1992, τα Euro 2 από το 1996, τα Euro 3 από το 2000 και τα Euro 4 από το 2005. Όπως αναφέρεται, τα οχήματα αυτά εκπέμπουν πολλαπλάσιους ρύπους και θεωρούνται υπεύθυνα για το μεγαλύτερο μέρος της ατμοσφαιρικής επιβάρυνσης στο κέντρο της Αθήνας. Το νέο μοντέλο θα στηριχθεί στην ψηφιακή εποχή, με ηλεκτρονική άδεια εισόδου που θα ελέγχεται μέσω εφαρμογών και καμερών αναγνώρισης πινακίδων. Η απλή εναλλαγή ζυγών και μονών θα αντικατασταθεί από ένα σύστημα που θα διαφοροποιεί την πρόσβαση ανάλογα με τον τύπο του οχήματος και το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα. Οι νέες κατηγορίες οχημάτων θα περιλαμβάνουν τρία επίπεδα πρόσβασης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυκλοφορούν χωρίς κανέναν περιορισμό. Τα plug-in υβριδικά και τα οχήματα τελευταίας τεχνολογίας Euro 6 με χαμηλές εκπομπές CO₂ θα απολαμβάνουν προνομιακή μεταχείριση. Αντίθετα, τα παλαιότερα οχήματα θα αντιμετωπίσουν σημαντικούς περιορισμούς ή ακόμα και πλήρη απαγόρευση εισόδου στο κέντρο. Όπως τονίζουν οι ειδικοί, ο νέος δακτύλιος θα λειτουργήσει ουσιαστικά σαν μοχλός πίεσης για την απόσυρση των παλιών αυτοκινήτων, κάτι που κρίνεται απαραίτητο για να βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα στην πρωτεύουσα. Η κυβέρνηση εξετάζει παράλληλα τρόπους για να εξασφαλίσει ότι οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι στο κέντρο δεν θα αποκλειστούν από την καθημερινότητά τους. Προβλέπονται ειδικά δικαιώματα πρόσβασης για όσους το χρειάζονται πραγματικά, ενώ σχεδιάζεται να τεθεί το νέο πλαίσιο σε δημόσια διαβούλευση για να υπάρξει συμμετοχή και συναίνεση. Σημαντική θεωρείται και η παράλληλη ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, που αποτελούν το πιο ουσιαστικό αντίβαρο στη χρήση του ιδιωτικού αυτοκινήτου. Για την ώρα πάντως δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ενεργοποιηθεί ο νέος "ψηφιακός" δακτύλιος στην Αθήνα. View full article
LLLEFTERIS Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Και τα ταξι θα βγαζουν ντουμανι απο το πετρελαιο. Εγω που εχω εργοστασιακο υγραεριο κυκλοφορω καθε μερα δεν εχω δακτυλιο θα αλλαξει κατι σε εμενα; 1 1 1
kinitos Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Μοχλος πιεσης .λες και εχουμε λεφτα λαι δεν αγοραζπυμε νεο αμαξι. Ας βαλει μεσα 24ωρο και μετα να λενε τετοια κουλα. Οσοι δουλευουν ειδικα νυχτα και μενουν σε περιεργες περιοχες πως θα πανε στην δουλεια ? Εστιατορια ,φαστ φουντ,θεατρα,σινεμα,μπαρ,κλαμπ ξενοδωχεια και ποσα αλλα .δεν μπορει μετα τις 22 να αρχιζουν να μην εχουν συγκινωνια Δεν μπορει ο προαστιακος εκει που ειχε 3 δρομολογια την ωρα εγιβε 1 και παντα με καθυστερηση. 10 2
Geralt_Haute_Bellegarde Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Ελπίζω να εξαιρέσουν εμάς τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου γιατί με ένα corsaκι του 2006 κυκλοφορώ στα Εξάρχεια και τριγύρω.. Ειδάλλως τον είπιαμαν κανονικά
gargalatas Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) Πρώτα βάζουμε δασμούς στα νέα αυτοκίνητα έστω και αν παίζουμε τη γάτα και το ποντίκι με την ΕΕ. Ισχυριζόμαστε ότι αυτά τα χρήματα πάνε στην προστασία του περιβάλλοντος και αφήνουμε τον στόλο της Ελλάδας πιο γερασμένο από οποιαδήποτε άλλη χώρα. Πολύ μπροστά.. (Δεν κατηγορώ κάποια συγκεκριμένη κυβέρνηση -- όλοι τα ίδια έκαναν) Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από gargalatas 5
blacckvodka Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες το οτι μαζευονται ηγετες και παραγοντες με τα ιδιωτικα τζετ σε forum για να επιβαλλουν μετρα κατα της ρυπανσης με ξεπερνα!! 5 1
invisiblesurfer Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) Όλοι μας γ... το περιβαλλοντικό αποτύπωμα μας μάρανε Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από invisiblesurfer
Georgios Pappas Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Χρεωκοπημένη χώρα είμαστε ακόμα με βάση το ΑΕΠ μας και μας αρχίσανε τις μαλακίες του Λονδίνου (ULEZ ZONE) και τέτοιες μαλακίες! ελεος δεν είμαστε ακόμα ετοιμοι για τέτοια... 1
invisiblesurfer Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, kinitos said: Μοχλος πιεσης .λες και εχουμε λεφτα λαι δεν αγοραζπυμε νεο αμαξι. Ας βαλει μεσα 24ωρο και μετα να λενε τετοια κουλα. Οσοι δουλευουν ειδικα νυχτα και μενουν σε περιεργες περιοχες πως θα πανε στην δουλεια ? Εστιατορια ,φαστ φουντ,θεατρα,σινεμα,μπαρ,κλαμπ ξενοδωχεια και ποσα αλλα .δεν μπορει μετα τις 22 να αρχιζουν να μην εχουν συγκινωνια Δεν μπορει ο προαστιακος εκει που ειχε 3 δρομολογια την ωρα εγιβε 1 και παντα με καθυστερηση. Τα 24ωρα χωρίς ασφάλεια ίσον πολλές οικογένειες που θα κλαίνε τα παιδιά τους. Αν η κυβέρνηση/πολιτεία θέλει αλλαγές πρέπει να αλλάξει η ίδια πρώτα Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από invisiblesurfer 2
ontariyo Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) Ε δεν φτάνει το νερό για ολλους.. Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από ontariyo 2
kinitos Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 2 minutes ago, invisiblesurfer said: Τα 24ωρα χωρίς ασφάλεια ίσον πολλές οικογένειες που θα κλαίνε τα παιδιά τους. Αν η κυβέρνηση/πολιτεία θέλει αλλαγές πρέπει να αλλάξει η ίδια πρώτα Εδω πάμε σε αλλο θέμα. Το θέμα ασφαλεια που πλέον δυστυχώς ειναι προβλημα όλο το 24ωρο 3
fytotech Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Στο μεταξύ πουθενά δε δίνει λεπτομέρειες για το τι θα γίνει. Θα έχουν διαφορετική αντιμετώπιση, δε σημαίνει τίποτα απολύτως. Υπάρχει κάποιος που να έχει ιδέα τι θα γίνει;
Mimikakor Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Οι μισθοι 800€, τα νοικια στο θεο, τα μμμ για τον απαυτον χωρις σταθερα δρομολογια κλπ. Αλλα κατα τα αλλα ο δακτυλιος θα μας σωσει. 3 1
Georgios Pappas Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, fytotech είπε Στο μεταξύ πουθενά δε δίνει λεπτομέρειες για το τι θα γίνει. Θα έχουν διαφορετική αντιμετώπιση, δε σημαίνει τίποτα απολύτως. Υπάρχει κάποιος που να έχει ιδέα τι θα γίνει; Δες πως δουλευει το Αγγλικό σύστημα στο λονδίνο. Το ίδιο σύστημα copy paste θέλει να κάνει. Ο τυπάς δεν θέλει να ξαναβγεί κυβέρνηση μου φαίνετε και προσπαθεί τα πάντα για να μην ξαναβγεί. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από Georgios Pappas
PCharon Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Θα έχει πολύ πλάκα αυτό αν εφαρμοστεί, πιάνοντας και τα Euro 4, έχοντας υπόψη την ηλικία του τί κυκλοφορεί στην Ελλάδα... Επειδή μένω εντός του κέντρου ευελπιστώ πως θα υφίστανται εξαιρέσεις για τους κατοίκους όπως και τώρα. Όχι πως χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο ιδιαίτερα εντός πόλης, απλά και μόνο για μια έκτακτη ανάγκη ή αν απλά θέλω να φύγω ταξίδι να μπορώ να ξεκινήσω από το σπίτι μου προς εκτός του όποιου δακτύλιου. Στο μεταξύ το τί σαπίλα κυκλοφορεί σε επαγγελματικά οχήματα (ταξί, μεταφορές) ούτε λόγος... Τα οχήματα που θα έπρεπε να ΄ελέγχονται πιο αυστηρά από όλα και να είανι υπόδειγμα για τα υπόλοιπα παράγουν το χειρότερο ντουμάνι. Αλλά αυτό είναι ΟΚ φαίνεται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα