Προς το περιεχόμενο

Βλάβη σε Peugeot 406


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Peugeot 406 1.6 ανέβασε ξαφνικά πολύ υψηλή θερμοκρασία (σύμφωνα με τον δείκτη θερμοκρασίας του αμαξιού).
Έπειτα από σχετικό έλεγχο τοποθετήθηκε στο ψυγείο όσο ειδικό πράσινο υγρό έλειπε.
Όταν δούλεψε η μηχανή του αμαξιού αρχικά φάνηκε ότι "λύθηκε" το πρόβλημα (ο δείκτης θερμοκρασίας έδειχνε κανονική θερμοκρασία) αλλά σχεδόν άμεσα φάνηκε ότι "χάνει" σιγά σιγά το αμάξι το υγρό του ψυγείου (συνεχείς πράσινες σταγόνες στο οδόστρωμα).
Το αμάξι χάνει υγρό ψυγείου μόνο όταν δουλεύει η μηχανή.
Μηχανικός λέει ότι δεν έχει χαλάσει το ψυγείο αλλά έχει καεί φλάντζα και αυτή ευθύνεται για την απώλεια του υγρού του ψυγείου.
Όσο έχει επαρκές υγρό το ψυγείο δεν ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι.
Το αμάξι κινείται κανονικά (μικρές διαδρομές με μικρή ταχύτητα). Πριν από οποιαδήποτε διαδρομή συμπληρώνεται όσο ειδικό υγρό χρειάζεται στο ψυγείο.
Μπορεί να ισχύει ότι για την απώλεια υγρού ψυγείου ευθύνεται καμμένη φλάντζα;
Για να μην λερώνεται το οδόστρωμα με χημικά και για μεγαλύτερη οικονομία μπορεί να τοποθετείται στο ψυγείο απιονισμένο ή εμφιαλωμένο νερό; 

Δημοσ.

Σε δική μου παρόμοια περίπτωση το πρόβλημα ήταν με την βάση του θερμοστάτη. Μόνο όταν ήταν ζεστο το αυτοκίνητο με την συστολή-διαστολή είχε απώλεια. Όταν ήταν κρύο δεν έχανε.. 

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Chloe2 είπε

Μηχανικός λέει ότι δεν έχει χαλάσει το ψυγείο αλλά έχει καεί φλάντζα και αυτή ευθύνεται για την απώλεια του υγρού του ψυγείου.

Να του πεις να κοιτάξει πρώτα για το κολάρο αν χάνει από κάπου ή κάνα σωληνάκι. Αν είναι εκεί το πρόβλημα στα αλλάζει μετά θα σου το ξαναγεμίσει με νερό και αντιψυκτικό και θα κάνει και μια σωστή εξαέρωση. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Chloe2 είπε

Peugeot 406 1.6 ανέβασε ξαφνικά πολύ υψηλή θερμοκρασία (σύμφωνα με τον δείκτη θερμοκρασίας του αμαξιού).
Έπειτα από σχετικό έλεγχο τοποθετήθηκε στο ψυγείο όσο ειδικό πράσινο υγρό έλειπε.
Όταν δούλεψε η μηχανή του αμαξιού αρχικά φάνηκε ότι "λύθηκε" το πρόβλημα (ο δείκτης θερμοκρασίας έδειχνε κανονική θερμοκρασία) αλλά σχεδόν άμεσα φάνηκε ότι "χάνει" σιγά σιγά το αμάξι το υγρό του ψυγείου (συνεχείς πράσινες σταγόνες στο οδόστρωμα).
Το αμάξι χάνει υγρό ψυγείου μόνο όταν δουλεύει η μηχανή.
Μηχανικός λέει ότι δεν έχει χαλάσει το ψυγείο αλλά έχει καεί φλάντζα και αυτή ευθύνεται για την απώλεια του υγρού του ψυγείου.
Όσο έχει επαρκές υγρό το ψυγείο δεν ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι.
Το αμάξι κινείται κανονικά (μικρές διαδρομές με μικρή ταχύτητα). Πριν από οποιαδήποτε διαδρομή συμπληρώνεται όσο ειδικό υγρό χρειάζεται στο ψυγείο.
Μπορεί να ισχύει ότι για την απώλεια υγρού ψυγείου ευθύνεται καμμένη φλάντζα;
Για να μην λερώνεται το οδόστρωμα με χημικά και για μεγαλύτερη οικονομία μπορεί να τοποθετείται στο ψυγείο απιονισμένο ή εμφιαλωμένο νερό; 

To πράσινο ειδικό υγρό λέγεται παραφλού ή αντιψυκτικό. Για να χάνεται έχεις διαρροή.Αν έχει κάψει φλάτζα θα το μπερδεύει με τα λάδια,θα φαίνεται και στον δείκτη. Αλλιως τα χάνει απο κολάρο ή απο την αντλία νερού.Οχι δεν θα βάλεις σκέτο νερό,ούτε Λουτρακίου ούτε Εβιαν.Φτιάχνεις την βλάβη.Δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις,ή να το κάνεις απόσυρση.

Τον μηχανικό γιατί δεν τον εμπιστευεσαι;

 

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Chloe2 είπε

Peugeot 406 1.6 ανέβασε ξαφνικά πολύ υψηλή θερμοκρασία (σύμφωνα με τον δείκτη θερμοκρασίας του αμαξιού).
Έπειτα από σχετικό έλεγχο τοποθετήθηκε στο ψυγείο όσο ειδικό πράσινο υγρό έλειπε.
Όταν δούλεψε η μηχανή του αμαξιού αρχικά φάνηκε ότι "λύθηκε" το πρόβλημα (ο δείκτης θερμοκρασίας έδειχνε κανονική θερμοκρασία) αλλά σχεδόν άμεσα φάνηκε ότι "χάνει" σιγά σιγά το αμάξι το υγρό του ψυγείου (συνεχείς πράσινες σταγόνες στο οδόστρωμα).
Το αμάξι χάνει υγρό ψυγείου μόνο όταν δουλεύει η μηχανή.
Μηχανικός λέει ότι δεν έχει χαλάσει το ψυγείο αλλά έχει καεί φλάντζα και αυτή ευθύνεται για την απώλεια του υγρού του ψυγείου.
Όσο έχει επαρκές υγρό το ψυγείο δεν ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι.
Το αμάξι κινείται κανονικά (μικρές διαδρομές με μικρή ταχύτητα). Πριν από οποιαδήποτε διαδρομή συμπληρώνεται όσο ειδικό υγρό χρειάζεται στο ψυγείο.
Μπορεί να ισχύει ότι για την απώλεια υγρού ψυγείου ευθύνεται καμμένη φλάντζα;
Για να μην λερώνεται το οδόστρωμα με χημικά και για μεγαλύτερη οικονομία μπορεί να τοποθετείται στο ψυγείο απιονισμένο ή εμφιαλωμένο νερό; 

Πήγαινε κ σε δεύτερο μηχανικό να το δει.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 3/10/2025 στις 7:43 ΠΜ, bill999r είπε

Πήγαινε κ σε δεύτερο μηχανικό να το δει.

 

Στις 2/10/2025 στις 4:49 ΜΜ, Nabuko είπε

να κοιτάξει πρώτα για το κολάρο αν χάνει από κάπου ή κάνα σωληνάκι

Η ιδιοκτήτρια του οχήματος το πήγε χθες και σε άλλο μηχανικό.
Ο δεύτερος μηχανικός της είπε αφού άνοιξε το καπάκι του ψυγείου ότι δεν έχει κάψει φλάντζα το αμάξι διότι εάν την είχε κάψει θα είχε λάδι η εσωτερική πλευρά του καπακιού.
Τελικά είδε ότι είχε τρυπήσει πολύ λίγο ένα σωληνάκι.
Η φίλη το παρέλαβε σήμερα το πρωί το αμάξι επιδιορθωμένο.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Chloe2 είπε

 

Η ιδιοκτήτρια του οχήματος το πήγε χθες και σε άλλο μηχανικό.
Ο δεύτερος μηχανικός της είπε αφού άνοιξε το καπάκι του ψυγείου ότι δεν έχει κάψει φλάντζα το αμάξι διότι εάν την είχε κάψει θα είχε λάδι η εσωτερική πλευρά του καπακιού.
Τελικά είδε ότι είχε τρυπήσει πολύ λίγο ένα σωληνάκι.
Η φίλη το παρέλαβε σήμερα το πρωί το αμάξι επιδιορθωμένο.

Ωραιος ο δευτερος μηχανικός.Πολύ ωραίος.Επιστήμονας.

  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 2/10/2025 στις 4:04 ΜΜ, Chloe2 είπε

Peugeot 406 1.6 ανέβασε ξαφνικά πολύ υψηλή θερμοκρασία (σύμφωνα με τον δείκτη θερμοκρασίας του αμαξιού).
Έπειτα από σχετικό έλεγχο τοποθετήθηκε στο ψυγείο όσο ειδικό πράσινο υγρό έλειπε.
Όταν δούλεψε η μηχανή του αμαξιού αρχικά φάνηκε ότι "λύθηκε" το πρόβλημα (ο δείκτης θερμοκρασίας έδειχνε κανονική θερμοκρασία) αλλά σχεδόν άμεσα φάνηκε ότι "χάνει" σιγά σιγά το αμάξι το υγρό του ψυγείου (συνεχείς πράσινες σταγόνες στο οδόστρωμα).
Το αμάξι χάνει υγρό ψυγείου μόνο όταν δουλεύει η μηχανή.
Μηχανικός λέει ότι δεν έχει χαλάσει το ψυγείο αλλά έχει καεί φλάντζα και αυτή ευθύνεται για την απώλεια του υγρού του ψυγείου.
Όσο έχει επαρκές υγρό το ψυγείο δεν ανεβάζει θερμοκρασία το αμάξι.
Το αμάξι κινείται κανονικά (μικρές διαδρομές με μικρή ταχύτητα). Πριν από οποιαδήποτε διαδρομή συμπληρώνεται όσο ειδικό υγρό χρειάζεται στο ψυγείο.
Μπορεί να ισχύει ότι για την απώλεια υγρού ψυγείου ευθύνεται καμμένη φλάντζα;
Για να μην λερώνεται το οδόστρωμα με χημικά και για μεγαλύτερη οικονομία μπορεί να τοποθετείται στο ψυγείο απιονισμένο ή εμφιαλωμένο νερό; 

Να πάει σε μηχανικό να γίνει πρεσάρισμα του κυκλώματος ψύξης , κάπου έχει διαρροή πιθανόν. Μπορεί ακόμη και απο τρόμπα νερου να δακρύζει .

Όσο για την λανθασμένη θερμοκρασία μπορεί θερμοστατης ή ακομη και σισθητηρας ψυκτικου υγρου .

Προφανώς διαγνωση απο πληκτρολογιο δεν γίνεται.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...