nchatz Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες Η Sony προετοιμάζει την επόμενη κονσόλα της, πιθανότατα το PS6, που αναμένεται να κυκλοφορήσει "σε λίγα χρόνια", σύμφωνα με τον Mark Cerny, κύριο αρχιτέκτονα του PS5 και PS5 Pro. Ο Cerny συμμετείχε σε βίντεο στο YouTube μαζί με τον Jack Huynh, SVP και GM του τμήματος υπολογιστών και γραφικών της AMD, όπου οι δύο τους παρουσίασαν για εννέα λεπτά συγκεκριμένες, από κοινού αναπτυγμένες προόδους στην τεχνολογία γραφικών που θα έρθουν στην επόμενη κονσόλα. Ωστόσο, οι δύο τους προειδοποίησαν ότι οι τεχνολογίες βρίσκονται ακόμα σε "πολύ πρώιμο στάδιο" και "υπάρχουν μόνο σε προσομοίωση αυτή τη στιγμή". Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, μεγάλο μέρος των εξελίξεων αφορά τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες εργάζονται για να διευκολύνουν τις μελλοντικές GPU να διαχειρίζονται το graphics upscaling, το ray tracing και τις εξαιρετικά εντατικές τεχνικές path tracing που χρησιμοποιούνται για να κάνουν τους κόσμους των παιχνιδιών να φαίνονται πιο ρεαλιστικοί. Ο Cerny δήλωσε ότι "η τρέχουσα προσέγγιση έχει φτάσει στο όριό της", επομένως η Sony συνεργάζεται με την AMD για να ενσωματώσει στοιχεία της αρχιτεκτονικής RDNA επόμενης γενιάς σε μελλοντικές κονσόλες. Ο Huynh της AMD παρουσίασε τους Radiance Cores, που είναι παρόμοιοι θεωρητικά με τους RT Cores της Nvidia, και είναι αφιερωμένοι στο χειρισμό του ray tracing και path tracing. Εκτός από το ότι οι νέες κονσόλες της Sony θα διαθέτουν τους νέους πυρήνες, σχεδόν σίγουρα θα ενσωματωθούν και στις μελλοντικές desktop GPU της AMD, καθώς και στο επόμενο Xbox από τη στιγμή που και για την επόμενη γενιά, η AMD θα συνεργαστεί και με τη Microsoft όπως ήδη γνωρίζουμε. Οι Radiance Cores φέρεται να προσφέρουν αύξηση ταχύτητας στην απόδοση, απελευθερώνοντας άλλα εξαρτήματα για να επεξεργάζονται γρήγορα shaders και textures αντί να χρειάζεται να διαχειρίζονται τόσες διαδικασίες ταυτόχρονα. Η νέα τεχνολογία GPU θα επωφεληθεί επίσης από τις εξελίξεις στο FSR Redstone της AMD, την τελευταία τεχνολογία upscaling με τη βοήθεια της AI, όπως το Neural Radiance Caching, καθώς και πιθανότατα οποιαδήποτε τεχνολογία upscaling έρθει στη συνέχεια. Ένας άλλος βασικός τομέας βελτίωσης είναι η συμπίεση, η οποία θα απελευθερώσει περισσότερο bandwidth για τις GPU ώστε να τρέχουν μελλοντικά παιχνίδια με κορυφαία απόδοση και πιστότητα. Η Sony βελτιώνει την τεχνική Delta Color Compression που χρησιμοποιείται στο PS5 και PS5 Pro, η οποία συμπιέζει textures και render targets. Το επόμενο hardware θα χρησιμοποιεί τη νέα, πιο αποδοτική τεχνική που ονομάζεται Universal Compression και συμπιέζει τα πάντα στη διαδικασία. Ο Huynh αναφέρει ότι η λειτουργία θα επιτρέψει στη GPU να παρέχει "περισσότερες λεπτομέρειες, υψηλότερα frame rates και μεγαλύτερη αποδοτικότητα". Η περισσότερη συμπίεση θα μπορούσε να αυξήσει το ανώτατο όριο απόδοσης μιας GPU, οπότε θα πρέπει επίσης να της επιτρέπει να λειτουργεί πιο αποδοτικά σε λειτουργία χαμηλής κατανάλωσης, εάν προκύψει η ανάγκη. Όσον αφορά αυτό το θέμα, είναι εύκολο να δει κανείς πώς αυτές οι βελτιώσεις θα μπορούσαν να ωφελήσουν το φημολογούμενο PlayStation handheld που φέρεται να βρίσκεται υπό ανάπτυξη. Η δουλειά της Sony και της AMD για τη μείωση της πίεσης στις GPU θα μπορούσε θεωρητικά να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε μορφή, όπως ένα handheld. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
panther_512 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες (επεξεργασμένο) Σε λίγα χρόνια.... Απόλυτα λογικά. Το PS5 σηκώνει τουλάχιστον άλλες 3-4 αυξήσεις στην τιμή του. Και μείωση αποθηκευτικού χώρου έτσι? Επεξ/σία πριν από 14 ώρες από panther_512 12 12
lnwolfgr Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Μόλις τώρα, panther_512 είπε Σε λίγα χρόνια.... Απόλυτα λογικά. Το PS5 σηκώνει τουλάχιστον άλλες 3-4 αυξήσεις στην τιμή του. Kαι 20-30 remasters. 6 1 9
floba Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες Παιχνιδια πλεον 3 ωρων μεσο ορο 60ευρω + και remake μεχρι και στο πακ μαν.Ρε pc και παλι pc. 6 1
georgiosmix Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 4k/120fps... Και μαντέψτε ποιός έδωσε 700ε για τηλεόραση... !!!! 2
nikos5800 Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες (επεξεργασμένο) Όλες αυτές οι τεχνολογίες το έχει η Nvidia Ίδη στην σειρά 4χχχ/5χχχ, δυστυχώς η amd έμεινε πίσω, βέβαια κάλιο αργά παρά ποτέ. Επεξ/σία πριν από 12 ώρες από nikos5800
Bourdoulas Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες Ευτυχώς γιατί χορτάσαμε παιχνίδια αυτή την γενιά 1 6
kinitos Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 3 hours ago, floba said: Παιχνιδια πλεον 3 ωρων μεσο ορο 60ευρω + και remake μεχρι και στο πακ μαν.Ρε pc και παλι pc. Απλά κοστίζει περισσότερο το πισι
logistoulis Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 2 ώρες πριν, nikos5800 είπε Όλες αυτές οι τεχνολογίες το έχει η Nvidia Ίδη στην σειρά 4χχχ/5χχχ, δυστυχώς η amd έμεινε πίσω, βέβαια κάλιο αργά παρά ποτέ. Ναι αλλά η Nvidia δεν είναι στις κονσόλες, άρα τι να το κάνουμε; 1
Mariee Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες Και μαντέψτε ποιος έδωσε 700€ για τηλεόραση και ακόμα βλέπει 30fps cutscenes... 2
Innersense Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες Η υπομονή των gamers να βλέπει ξανά και ξανά unoptimized remastered κυκλοφορίες για milking έχει φτάσει στο όριό της... 1 1
panther_512 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 5 hours ago, Innersense said: Η υπομονή των gamers να βλέπει ξανά και ξανά unoptimized remastered κυκλοφορίες για milking έχει φτάσει στο όριό της... Εδώ διαφωνούμε. Νομίζεις ότι είναι unoptimized. Αυτό που θεωρείς unoptimized παιχνίδι είναι το αντίστοιχο του επιμελώς "αχτένιστου" look στα μαλλιά. Ξέρεις πόση ώρα τρώς για να φτιάξεις τέτοιο look? Ξέρεις πόσο κόπο έριξαν για να τρέχει το παιχνίδι σκ@τ@? Επεξ/σία πριν από 22 λεπτά από panther_512 1
kgkaudi Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα Για να δούμε περισσότερα Concord, Marathon (AKA Concord 2.0) και FairGame$ (AKA Concord 2.5). Ούτε καν video game movies όπως στο PS4 δεν κάνετε μπρο μου. 1000 φορές χτίσε έναν PC με AMD να σου πάει ταβάνι 1500 ευρώ να παίζεις τα πάντα. PS, Xbox, Steam, Emulation, Nintendo (με την βοήθεια του θείου). Φτάνουν τα φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα