Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, Πέτρος said:

Very very bad, θες να πεις.

Η 9070ΧΤ το 2027 θα έχει  αντικατασταθεί ήδη ένα χρόνο, θα θεωρείται ότι η 9060ΧΤ σήμερα (στην καλύτερη) και θα κυνηγάει στα 4Κ τί?

FSR4+++ σε perf preset, για να κρατάει ένα ψεύτικο 30άρι με κομμένες κιόλας ρυθμίσεις?

Πάλι τα ψωμιά τους θα είναι λίγα, εκτός κι αν στρώσει η Sony τους devs της να ρίξουν αδιανόητες βελτιστοποιήσεις. 

Περίμενα ακόμα χειρότερα. 😛

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φτιάξτε pc και αφήστε τις κονσόλες σε βάθος χρόνου πάντα θα είναι νικητής.. και περισσότερη οικονομία στην τσέπη μας θα έχουμε..

Οι εποχές που οι κονσόλες ήταν κονσόλες περάσανε..Σήμερα μας κοροϊδεύουν..

 

Τώρα στηνεις ένα pc top gaming χωρίς συνδρομές και π@@παριες για να παίξεις online..με την κονσόλα βλέπε ps5 θέλεις συνδρομή ετήσια 70 ευρώ τον χρόνο στα 7 χρόνια είναι ένα plus ποσό των 490 ευρώ.. αν βάλεις όλα αυτά τα χρήματα συν την κονσόλα τα δίνεις σε ένα pc βάζεις και ένα steam και έγινες.. 

Εγώ έτσι τα βλέπω τα πράγματα τώρα αν εσείς θέλετε να παίζεται το remaster του remaster και να δίνετε 70 Άρια και 80αρια για παλιά ξινά σταφύλια πάω πάσο.

Σε αυτή την γενιά κονσολών το μόνο που ευχαριστήθηκα ήταν  ο nvme άντε και το ότι ήταν πιο αθόρυβα σαν μηχανήματα ,

τίποτα παραπάνω .

 

 

Επεξ/σία από Sakm
  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Mythoplastis1981 είπε

Το μόνο 8κ? Για μπλεμπαιους μας περνάνε; αν δεν έχει 12κ στα 120 φπς εγω δεν αγοραζω πάλι 😂😄😄

Ουτε το τετρις δεν μπορεί 8κ,  και το έχουν επάνω στο κουτί φάτσα κάρτα 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Mythoplastis1981 είπε

Όπως και να έχει, βιάζονται πολύ εκεί στην  σονυ, το προ δλδ 800 ευρώ κονσόλα τσάμπα την βγάλανε;

 

5 ώρες πριν, divnt είπε

Μέχρι τότε θα έχουν βγάλει καμιά 15αριά εκδόσεις του PS5 ακόμα !

Αλλοι βγαζουν mid gen upgrade, και αλλοι βγαζουν την ιδια κονσολα 2tb, πιο ακριβη, και +100-150 ευρω σε καθε εκδοση της

2 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Very very bad, θες να πεις.

Η 9070ΧΤ το 2027 θα έχει  αντικατασταθεί ήδη ένα χρόνο, θα θεωρείται ότι η 9060ΧΤ σήμερα (στην καλύτερη) και θα κυνηγάει στα 4Κ τί?

FSR4+++ σε perf preset, για να κρατάει ένα ψεύτικο 30άρι με κομμένες κιόλας ρυθμίσεις?

Πάλι τα ψωμιά τους θα είναι λίγα, εκτός κι αν στρώσει η Sony τους devs της να ρίξουν αδιανόητες βελτιστοποιήσεις. 

Μα, το r&d εχει ξεκινησει ηδη εδω και χρονια. Ουτε και τα ps5/xsx ειναι επιπεδου rtx3070 πχ, μιας και βγηκαν ολα την ιδια περιοδο

Δημοσ.

Η εταιρεία θέλει να βγάλει παραπάνω κέρδη και ξέρει καλά πως με το κατάλληλο marketing θα βρεθούν πολλοί να αγοράσουν πάλι και την νέα κονσόλα, οπότε λεφτά θα μπουν ξανά στα ταμεία όπως και να χει. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, BlueBlade είπε

Καμία σχέση με Ps3

Ε ναι. Αξέχαστες οι εποχές που παίζατε με 20fps και 200ms input lag. Αυτά ήταν χρόνια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ένα έχω να πω ,

είμαστε πολύ τυχεροί όσοι περάσαμε σαν παιδιά από την γενιά των atari ,amiga σε gameboy , nes ,game gear , mega drive ,snes και λίγο πριν την ενηλικίωση πήγαμε σε ps και saturn .

*Η διασκέδαση στα video games δεν πάει με τα teraflops .............

 

Επεξ/σία από makis269
  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, makis269 είπε

ένα έχω να πω ,

είμαστε πολύ τυχεροί όσοι περάσαμε σαν παιδιά από την γενιά των atari ,amiga σε gameboy , nes ,game gear , mega drive ,snes και λίγο πριν την ενηλικίωση πήγαμε σε ps και saturn .

*Η διασκέδαση στα video games δεν πάει με τα teraflops .............

 

Ηταν ολες ωραιες. Commmodore 64,amiga,ps1,ps3 τα εχω ευχαριστηθεί αλλα μετσ το ps3 καποια κονσόλα δεν μου εκανε αίσθηση. Βέβαια ειμαι και μεγαλος πια. Πιο δύσκολα εν παιχνίδι με εντυπωσιάζει. Το vr μου φαίνεται ενδιαφέρον αλλα ακομα θελει χρόνο αυτο για να αποκτήσει κοσμο και να εχει νόημα στους devs να φτιάξουν πράγματα εκεί. Ποιος ξέρει πως θα ειναι το ps6. Μπορεί τοτε και λογω AI το development να ειναι πιο ευκολο και να ξαναδούμε χρυσες εποχές. Ειναι πολυ πιθανό. Και το hardware και το software ειναι πολυ πιο βοηθητικό για τους devs. Ειδωμεν

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Exoskeletor είπε

Ελπίζω να ειναι multicore optimized επιτέλους κσι το hardware και το software kai h unreal engine και ολα.

EDIT, AI says:
 

### Radiance Cores, Neural Arrays και Universal Compression στο PS6

Ναι, φίλε, αυτές οι τεχνολογίες που είδες (Radiance Cores, Neural Arrays και Universal Compression) είναι πράγματι μέρος του "Project Amethyst" που ανακοίνωσαν η Sony και η AMD πρόσφατα (Οκτώβριος 2025), και φαίνεται να είναι ειδικά σχεδιασμένες για το PS6 (ή ό,τι και να λέγεται η επόμενη κονσόλα). Δεν είναι ακόμα επίσημη ανακοίνωση για το PS6, αλλά ο Mark Cerny (ο αρχιτέκτονας του PS5) και ο Jack Huynh της AMD μίλησαν ανοιχτά για "ένα μέλλον console σε λίγα χρόνια", και τα leaks δείχνουν 2027-2028 ως πιθανή ημερομηνία κυκλοφορίας. Ας τα αναλύσουμε βήμα-βήμα, και μετά πάμε στις επιδόσεις.

#### Τι κάνουν αυτές οι τεχνολογίες και αν είναι multicore optimized;
- **Radiance Cores**: Αυτά είναι ειδικά hardware blocks στο GPU (βασισμένα σε RDNA 5 αρχιτεκτονική) που χειρίζονται ray tracing και path tracing σε πραγματικό χρόνο. Ελευθερώνουν τον CPU από βαριές εργασίες (π.χ. ray traversal) και επιτρέπουν στο GPU να εστιάσει σε shading/lighting. **Multicore optimization**: Ναι, 100%! Λειτουργούν ανεξάρτητα από τα shader cores, οπότε εκμεταλλεύονται καλύτερα τα πολλαπλά cores του GPU/CPU, μειώνοντας bottlenecks και βελτιώνοντας την παράλληλη επεξεργασία. Αποτέλεσμα: Πιο γρήγορο RT χωρίς να "πνίγει" τα άλλα cores.

- **Neural Arrays**: Συνδέουν πολλαπλές Compute Units (CUs) του GPU σε "ένα ενιαίο AI engine" (σαν Infinity Fabric interconnect). Ιδανικά για machine learning tasks όπως upscaling (FSR 4/PSSR 2) και denoising. **Multicore optimization**: Ακριβώς γι' αυτό φτιάχτηκαν – δουλεύουν παράλληλα πολλά cores μαζί για μεγαλύτερα ML models, κάνοντας την επεξεργασία "μεγάλων chunks" οθόνης ταυτόχρονα. Είναι game-changer για AI rendering, και ναι, θα είναι optimized για multicore από design.

- **Universal Compression**: Βελτιωμένη έκδοση του Delta Color Compression (από PS5 Pro). Αναλύει **όλα** τα δεδομένα GPU και τα συμπιέζει όπου γίνεται, μειώνοντας bandwidth χρήση κατά 20-30%+. **Multicore optimization**: Έμμεσα ναι, γιατί απελευθερώνει bandwidth για καλύτερη ροή δεδομένων μεταξύ cores, συνεργάζεται άψογα με τα άλλα δύο features (π.χ. λιγότερο loading για RT/AI tasks). Κάνει τα assets υψηλότερης ποιότητας χωρίς extra κόστος σε performance.

Συνολικά, **ναι, επιτέλους multicore optimized**! Το PS5 είχε issues με uneven loading σε πολλαπλά cores (ειδικά σε open-world games), αλλά αυτές οι techs είναι φτιαγμένες για παράλληλη επεξεργασία, offloading tasks και efficiency. Η Sony/AMD εστιάζουν σε "smart" hardware, όχι brute force, οπότε devs θα έχουν ευκολότερα εργαλεία για optimization.

#### Τι άλμα στις επιδόσεις και γραφικά περιμένουμε από PS5 σε PS6;
Βάσει leaks (π.χ. από Moore's Law Is Dead και Kepler_L2) και της πρόσφατης demo της AMD/Sony, το PS6 θα είναι **μεγαλύτερο άλμα από PS4 σε PS5** – εστιασμένο σε RT, AI και efficiency, όχι απλά raw power. Δεν έχουμε επίσημα specs, αλλά εδώ μια σύνοψη:

| Κατηγορία | PS5 (τρέχον) | PS6 (εκτιμήσεις) | Άλμα |
|-----------|--------------|------------------|------|
| **Raw Compute (TFLOPs)** | ~10.3 (GPU) | 34-40 (RDNA 5 GPU, 52-54 CUs @ 2.6-3GHz) | 3-4x |
| **Rasterization (συνήθης rendering)** | Βάση | 2.5-3x ταχύτερο (π.χ. 4K/60 stable) | Μέτριο, αλλά smoother |
| **Ray Tracing / Path Tracing** | Βασικό RT (αργό σε heavy scenes) | 6-12x ταχύτερο (RTX 5090-level, real-time path tracing) | **Τεράστιο** – cinematic lighting, reflections χωρίς drops |
| **CPU** | 8 Zen 2 cores @ 3.5GHz | 7-8 Zen 6 cores + 2 low-power (για OS) @ υψηλότερα clocks | 20%+ extra performance (λιγότερα bottlenecks) |
| **RAM / Bandwidth** | 16GB GDDR6 @ 448GB/s | 30-40GB GDDR7 @ 640GB/s (160-bit bus) | 1.5x bandwidth, λιγότερα stutters |
| **Συνολική Performance (με FSR4/PSSR 2)** | - | 4-8x overall (4K/120, 8K upscaled) | Game-changer για immersion |
| **TDP / Efficiency** | 200W+ | ~160W (3nm process) | Πιο δροσερό/φθηνότερο |

- **Γραφικά**: Περιμένουμε **path tracing παντού** (όχι μόνο σε demos όπως Alan Wake 2), AI upscaling για crystal-clear 4K/120fps, και "cinematic" φωτισμό/σκιές. Με Universal Compression, assets θα είναι υψηλότερης ποιότητας χωρίς extra loading. Σκέψου GTA 6 ή next-gen open-worlds με full RT χωρίς compromises – σαν PC high-end, αλλά optimized για console.

- **Γενικά άλμα**: 4-8x συνολικά, με έμφαση σε RT (το μεγαλύτερο win). Θα νιώθει σαν upgrade από PS4 σε PS5, αλλά με AI twists. Τιμή; Leaks λένε ~$500-600, φθηνότερο από PS5 Pro λόγω monolithic die.

"Ναι, φίλε,..."

Πώς το αφήνεις να σου μιλάει έτσι το παλιοΑΙ;!

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, makis269 είπε

ένα έχω να πω ,

είμαστε πολύ τυχεροί όσοι περάσαμε σαν παιδιά από την γενιά των atari ,amiga σε gameboy , nes ,game gear , mega drive ,snes και λίγο πριν την ενηλικίωση πήγαμε σε ps και saturn .

*Η διασκέδαση στα video games δεν πάει με τα teraflops .............

 

Η μετάβαση από ασπρόμαυρο 2 διαστάσεων 8 bit Και μονοφωνικ ήχο, στο σατουρν Ν64, πσ1 δεν συγκρίνεται με, τπτ. Τώρα πρέπει να, στο επαναλάβουν 335 φορές ότι είναι νέα γενιά, για να το χωνέψεις. Και ναι μόνο το VR είναι κάτι που θα με έψηνε τρελά. Βάλανε τον κόσμο στο τρύπακι των φπς, γιατί δεν ε, ουν κάτι άλλο να πουλήσουν. Την καλημέρα μου 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, makis269 said:

ένα έχω να πω ,

είμαστε πολύ τυχεροί όσοι περάσαμε σαν παιδιά από την γενιά των atari ,amiga σε gameboy , nes ,game gear , mega drive ,snes και λίγο πριν την ενηλικίωση πήγαμε σε ps και saturn .

*Η διασκέδαση στα video games δεν πάει με τα teraflops .............

 

Καλά είσαι. Έχω ακόμα λειτουργικά PS1 και OG Xbox. Κρίμα που μου πέθανε το PS2 και το Χ360, αλλιώς και αυτών θα τους άλλαζα τον αδόξαστο. ❤️

Επεξ/σία από kgkaudi
  • Like 1
  • Haha 1
  • Moderators
Δημοσ.
12 hours ago, logistoulis said:

Το πρόβλημα με τη Sony συγκεκριμένα (γιατί η Ms δυστυχώς εποβεβαιωθήκαμε και αυτοκτόνησε επίσημα πλέον) είναι ότι επένδυσε πόρους σε live services τα οποία δεν τα ήθελε ο κόσμος και χάθηκε πολύτιμος χρόνος και πόροι που θα μπορούσαν να πάνε σε παιχνίδια που πραγματικά θα ήθελε ο κόσμος (όπως στο PS4 που ήταν φανταστική γενιά)

Το πρόβλημα με την Sony (και με την MS και με την Ν, αλλά ας μείνουμε στα της Sony στο παρόν νήμα) είναι ότι οι άνθρωποι που διοικούν το gaming cluster της είναι αποκομμένοι από την αντικειμενική πραγματικότητα.

Όταν ψάχνουν για υπεύθυνο στο τμήμα πωλήσεων μοτοσυκλετών της BMW, δεν νοείται να πάρουν άτομο που δεν έχει δίπλωμα μηχανής.

Αυτό είναι το πρόβλημα στο gaming: οι διοικούντες είναι άσχετοι με το gaming. Καλές οι business σπουδές, αλλά όταν ψάχνουν για να καλύψουν μια διοικητική θέση στο υψηλότερο επίπεδο δεν μπορεί να επιλέγουν άτομα τα οποία δεν έχουν ακουμπήσει χειριστήριο στην ζωή τους. 

Πώς θα διοικήσεις έναν τομέα, αν δεν κατανοήσεις εις βάθος πως δουλεύει το προϊόν;

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Very very bad, θες να πεις.

Η 9070ΧΤ το 2027 θα έχει  αντικατασταθεί ήδη ένα χρόνο, θα θεωρείται ότι η 9060ΧΤ σήμερα (στην καλύτερη) και θα κυνηγάει στα 4Κ τί?

FSR4+++ σε perf preset, για να κρατάει ένα ψεύτικο 30άρι με κομμένες κιόλας ρυθμίσεις?

Πάλι τα ψωμιά τους θα είναι λίγα, εκτός κι αν στρώσει η Sony τους devs της να ρίξουν αδιανόητες βελτιστοποιήσεις. 

Η κάρτα που αναφέρεις όμως (9070xt) μόνη της κάνει 700+ τώρα. Η επόμενη της σε 2 χρόνια λοιπόν θα κοστίζει τουλάχιστον 700+ και εκείνη. Πιστεύεις ότι γίνεται να φτιάξει κάποιος ένα mass market προϊόν όπου μόνο η κάρτα γραφικών κοστίζει 700+? Και που θα πάει ως τελική τιμή αν μπουν χειριστήρια δίσκοι motherboard RnD κλπ; 1500? Γίνεται να βγει ένα τέτοιο μηχάνημα και να περιμένει να πουλήσει στα άτομα που κατά κόρον παίζουν ένα FIFA ή ένα Cod?

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...