Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
5 hours ago, ScorpioX777 said:

controlling-laugh-laughing.gif

Έλα τώρα. Μιλάμε για μία μίξη Google Play, GPay, ή GAP, ή δε ξέρω και 'γω τι άλλο, που ηχητικά δε παραπέμπει καν στην Apple. Τι το κάνει επιτυχημένο; Μη μου πεις που ο μάγειρας είναι gay. :P

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Η απάντηση που ψάχνεις συγκριτικά με την Apple βρίσκεται στις πωλήσεις....
Αν η απάντηση είναι η θεωρία του πρόβατου δεν θα συμμετέχω.
Οι επιμέρους λόγοι που επιλέγει ο καθένας ή απορρίπτει την μια ή την άλλη εταιρία είναι σεβαστοί και έχουν γραφτεί 10δες φορές. Ας μην κάνουμε μια ακόμα επανάληψη.

Κι εγώ σαν S/W Engineer θα σου πω ότι μόνο S/W Engineer δεν φτάνει για να αξιολογήσεις.
Ο S/W Engineer έχει την τάση να λέει τι μπορεί να κάνει το S/W αλλά συνήθως αγνοεί το τι προσφέρει σε αυτόν που πάει να το δώσει. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο στο Consumer Space. Τα προϊόντα καλύπτουν υπαρκτές και μη ανάγκες που είτε έχει εντοπίσει ο καταναλωτής είτε του τις δημιουργείς/μαθαίνεις. 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Samsung πήρε το design ένος αποτυχημένου beta product της Apple και κάνει τον λαγό της Google στην είσοδο της στο Mixed-Reality. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι το μεγάλο πρόβλημα του Vision Pro ήταν το κόστος αλλά ότι δεν έπεισε ότι προσφέρει κάτι στον αγοραστή. 
Αν για κάποιο λόγο επιτύχει το Samsung XR (Δεν θα πόνταρα τα λεφτά μου) ο λόγος δεν θα είναι το λιγότερο βάρος, κόστος και υποβαθμισμένο H/W (για να ρίξει κόστος) αλλά κάτι καλό του Android XR. Δεν έβγαλε καν καινούργιο form-factor ώστε να είναι θέμα H/W. 

Link: https://counterpointresearch.com/en/insights/global-smartphone-sales-top-10-best-sellers

 

Αν αφιερώνατε λίγο χρόνο να δείτε τα βίντεο και τα reviews θα βλέπατε ότι δεν έβγαλε η Samsung συσκευή.... η Google έβγαλε και απλώς ο κατασκευαστής ήταν η Samsung.

Πουθενά μέσα στο περιβάλλον του XR δεν θα βρείτε το οτιδήποτε που μοιάζει με Samsung. Οι τύποι ήταν ξεκάθαροι σε αυτό.

Η Google λοιπόν σχεδίασε το XR γιατί είχε μείνει εκτός. Το έβγαλε στην μισή τιμή που είναι λογική και προσφέρει την ίδια τεχνολογία στο κοινό του Android. 

Δεν πέτυχε γιατί ο κόσμος ότι αγοράζει, το κάνει κυρίως για την ψυχαγωγία. 
Δεν πέτυχε επίσης γιατί δεν μπορείς να το έχεις μαζί σου τις περισσότερες φορές.
Δεν πέτυχε γιατί ούτε καν το Netflix δεν έπαιζε σωστά, πόσο μάλλον οι υπόλοιπες εφαρμογές.
ήταν μία elite συσκευή, που πρόσφερε πρόσβαση σε μία απίστευτη τεχνολογία, απλώς ήταν για ένα ΠΟΛΥ μικρό ποσοστό.

Ακριβώς το ίδιο θα γίνει και με το XR. Απλώς θα κάνει μερικές παραπάνω πωλήσεις.
Δεν απέτυχε η συσκευή. το R&D απέτυχε.

Δεν απέτυχαν οι μάγκες που το φτιάξανε.... το marketing τμήμα τα σκάτωσε.

Προσωπικά ότι "κράνος" έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής, το θεωρώ τραγικό σε ποιότητα εικόνας.
Για μένα αυτό είναι το Α και το Ω. Αν αυτό που βλέπω δεν είναι τέλειο, δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω καν.

Τα 90Hz αντί για 120Hz με ενοχλούν στην ιδέα. Στην πράξη θα δείξει όταν θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, primesoft είπε

Αν αφιερώνατε λίγο χρόνο να δείτε τα βίντεο και τα reviews θα βλέπατε ότι δεν έβγαλε η Samsung συσκευή.... η Google έβγαλε και απλώς ο κατασκευαστής ήταν η Samsung.

Πουθενά μέσα στο περιβάλλον του XR δεν θα βρείτε το οτιδήποτε που μοιάζει με Samsung. Οι τύποι ήταν ξεκάθαροι σε αυτό.

Η Google λοιπόν σχεδίασε το XR γιατί είχε μείνει εκτός. Το έβγαλε στην μισή τιμή που είναι λογική και προσφέρει την ίδια τεχνολογία στο κοινό του Android. 

Δεν πέτυχε γιατί ο κόσμος ότι αγοράζει, το κάνει κυρίως για την ψυχαγωγία. 
Δεν πέτυχε επίσης γιατί δεν μπορείς να το έχεις μαζί σου τις περισσότερες φορές.
Δεν πέτυχε γιατί ούτε καν το Netflix δεν έπαιζε σωστά, πόσο μάλλον οι υπόλοιπες εφαρμογές.
ήταν μία elite συσκευή, που πρόσφερε πρόσβαση σε μία απίστευτη τεχνολογία, απλώς ήταν για ένα ΠΟΛΥ μικρό ποσοστό.

Ακριβώς το ίδιο θα γίνει και με το XR. Απλώς θα κάνει μερικές παραπάνω πωλήσεις.
Δεν απέτυχε η συσκευή. το R&D απέτυχε.

Δεν απέτυχαν οι μάγκες που το φτιάξανε.... το marketing τμήμα τα σκάτωσε.

Προσωπικά ότι "κράνος" έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής, το θεωρώ τραγικό σε ποιότητα εικόνας.
Για μένα αυτό είναι το Α και το Ω. Αν αυτό που βλέπω δεν είναι τέλειο, δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω καν.

Τα 90Hz αντί για 120Hz με ενοχλούν στην ιδέα. Στην πράξη θα δείξει όταν θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή.

Όταν βάζεις κάπου πάνω το Brand Name σου τότε έσύ βγάζεις το προϊον.
Όντως και εγώ πιστεύω ότι μέρος του κόστους το καλύπτει η Google για να μπει στην αγορά. Αυτό συνέβαινε παλιότερα και με το Android και συμβαίνει με τα Google Services.

Απέτυχε να βρει χρήση και να παράξει αξία προς τον καταναλωτή και οι Dev την έχουν στην μπούκα. Δεν έδωσε κάτι παραπάνω από τις συσκευές που έχουμε ήδη. Κάτι αντίστοιχο έπαθαν και τα devices τύπου AI Pin.

Το μάρκετινγκ μπορεί να κρύψει τα μειονεκτήματα και να αναδείξει/διογκώσει τα πλεονεκτήματα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν πολλά τα αρνητικά και λίγα τα θετικά και δεν μπορούσε να κάνει πολλά. Αλλιώς θα έμπαινε στην σφαίρα της εξαπάτησης όπως έκανε με το AI. Το προϊόν δεν ήταν έτοιμο αλλά beta ή καλύτερα dev kit. 
 
Νομίζω το κανάλι που θέλουν να ακολουθήσουν είναι τα Social & Collaboration tools. To Infotainment δεν αρκεί. Η Apple δεν το έχει με τα Social και οι άλλοι θα πρέπει να αναγκαστούν ή να έχουν κίνητρο για να της δώσουν ώθηση. Ο κόσμος έχει μυριστεί που το πάνε λόγω της Meta (MetaVerse) και κρατά αντιστάσεις. Δεν θέλει να είναι απομονωμένος σε 4 τοίχους και να αγοράζει ψηφιακά ρουχαλάκια λες και είναι στο Sims. 

Επεξ/σία από Dimitris_1981

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...