Προς το περιεχόμενο

LovingCrazy

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    101
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

LovingCrazy's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Και κάτι τελευταίο θα πω και θα τελειώσω: Δε συγχρόνιζε το router της θείας μου που είναι σε πάροχο (τηλέφωνο είχε κανονικά) Από επικοινωνία με το helpdesk τους, της είπαν πως είχε βραχυκύκλωμα στο σπίτι Πήγα από εκεί, άλλαξα πριζάκι, πάλι τίποτα Άλλαξα router μήπως έφταιγε αυτό, πάλι τίποτα Πήγα να πάρω μέτρηση στο ΕΣΚΑΛΙΤ, πάλι δε συγχρόνιζε Πάω στον κατανεμητή του ΟΤΕ (μη ρωτάτε πως :Ρ), βάζω router στο όριό της, δε συγχρονίζει Βάζω την υπηρεσιακή γραμμή του ΟΤΕ πάνω στη γραμμή της, πάω από το σπίτι και το link ανάβει. Γυρίζω στον κατανεμητή και ξαναδίνω τη γραμμή όπως ήταν Παίρνω τηλέφωνο στον πάροχο και επιμένει πως έχει βραχυκύκλωμα στο σπίτι Του λέω (αν και αρχικά ήθελα να το αποφύγω) πως δε συγχρονίζει ούτε στον κατανεμητή και αφού άρχισε τις χαζές ερωτήσεις «πως το ξέρεις;», μετά νομίζοντας προφανώς ότι του λέω μπαρούφες, συνέχισε να επιμένει πως η βλάβη ήταν μέσα στο σπίτι και να μου λέει να ξαναπάω και να τον πάρω τηλέφωνο από εκεί. Το έκλεισα νευριασμένος Το internet ήρθε το απογευματάκι Και εγώ σκέφτομαι πως, αν ήταν η θεία μου στον ΟΤΕ και δε συγχρόνιζε με router στον κατανεμητή, θα ήταν υπόθεση ρυθμίσεων που με ένα τηλεφώνημα θα λυνόταν άμεσα ή θα ήταν θέμα αλλαγής πόρτας που θα έπαιρνε το πολύ μια μέρα (για μένα καμία, αλλά ας πούμε μία) Ενώ τώρα, εφόσον η θεία μου δεν το κατέχει το τόπι και αν δεν είχα και εγώ κάποια έστω στοιχειώδη γνώση και δεν είχα πρόσβαση στον κατανεμητή, πόσο καιρό θα έκαναν για να λύσουν το θέμα; Γνώμη μου; Από οικονομικής πλευράς, συμφέρει να πάει κάποιος σε πάροχο, αλλά να προσεύχεται να μην του συμβεί τίποτα στραβό. Αλλιώς ΟΤΕ που τουλάχιστον ξέρεις ότι το πρόβλημά σου θα αντιμετωπιστεί άμεσα (και ας ελπίζουμε κάποια στιγμή να τον αφήσουν να έχει και αυτός τιμές κοντά σε αυτές της υπόλοιπης αγοράς)
  2. Αν δε διορθωθεί το ξαναελέγχει ο πάροχος. Αν πιστεύει πως όλα είναι οκ από αυτόν, την επιστρέφει στον ΟΤΕ. Αν ο ΟΤΕ πει πως είναι εντάξει, πάει πάλι στον πάροχο. Αν συνεχιστεί αυτό για 1-2 φορές ακόμα πάμε σε συνδυαστικό ραντεβού με παρουσία τεχνικού και του ΟΤΕ και του παρόχου, οπότε στο τέλος της μέρας, κάποιος θα φταίει. Θα είναι είτε ευθύνη παρόχου, είτε ΟΤΕ Την τελευταία φορά που κοίταξα τα στοιχεία, στα συνδυαστικά το 30% ήταν ευθύνη ΟΤΕ και το 70% ευθύνη παρόχου Πράγμα φυσιολογικό καθώς υπάρχουν πολλά αστικά κέντρα της επαρχίας κυρίως, που οι πάροχοι δεν έχουν καν τεχνικούς και προκειμένου να μη στείλουν εκτός έδρας κάποιον, όταν ο ΟΤΕ τους λέει πως είναι ευθύνη παρόχου, αυτοί το ξαναβγάζουν βλάβη μπας και... Στα αστικά κέντρα στα οποία έχω πρόσβαση αυτό που λες δεν υπάρχει. Τις βλάβες των παρόχων τις αναλαμβάνουν τα συνεργεία του ΟΤΕ, μαζί με τις βλάβες των δικών τους συνδρομητών (*) Δεν ξέρω τι παίχτηκε στη δική σου περίπτωση, αλλά θα σου πω εγώ περιστατικό από αστικό κέντρο στο οποίο έχω πρόσβαση Πελάτης παρόχου έπρεπε να αλλάξει όριο (ας πούμε από το 10 να πάει στο 20). Ο υπάλληλος του παρόχου που έκανε την καταχώρηση, αντί να πληκτρολογήσει τον δικό του κωδικό, πληκτρολόγησε τον κωδικό άλλου πελάτη (που είχε το όριο ας πούμε 15), οπότε στον κατανεμητή του ΟΤΕ, οι τεχνικοί να ξηλώσουν το 15 και να το πάνε στο 20. Αποτέλεσμα; Ο 10 να μην έχει σήμα και ο 15 να έχει το σήμα του 10 που πλέον δουλεύει στο 20. Το όριο 15 είναι λειτουργικό, αλλά δεν έχει πάνω του συνδρομητή Ο 10 δήλωσε βλάβη ενώ ο 15 (νυν κατά-λάθος-20) δε δήλωσε, ίσως αγνοώντας πως δεν χρησιμοποιεί πλέον τον τηλεφωνικό του αριθμό, ίσως και επειδή είχε μόνο υπηρεσία internet, οπότε γι' αυτόν δεν είχε διαφορά. Οι τεχνικοί του ΟΤΕ έχοντας στο χέρι τους την εντολή του τι έπρεπε να ξηλώσουν, έκλειναν τη βλάβη ως ευθύνη παρόχου. Αυτό έγινε 3 φορές (σύνολο 8 εργάσιμες μέρες) και ο πάροχος ζήτησε συνδυαστικό ραντεβού. Ο τεχνικός του παρόχου συναντήθηκε με τους τεχνικούς του ΟΤΕ, οι οποίοι του εξήγησαν ότι ξήλωσαν σωστά την εντολή. Αργά το μεσημέρι και μετά από πολλά τηλεφωνήματα, κατάλαβε ο τεχνικός του παρόχου ότι το λάθος ήταν στην πληκτρολόγηση (!!!) Την επόμενη μέρα, ήρθε νέο αίτημα για αλλαγή ορίου και στους 2 συνδρομητές. Συνολικά 9 εργάσιμες μέρες Ο συνδρομητής του παρόχου, μπορεί να νομίζει ότι το όλο θέμα έχει να κάνει με την π*υστιά του ΟΤΕ και γενικώς να πιστέψει ότι του πει ο πάροχός του, καθώς με αυτόν έχει επικοινωνία. Δεν είναι έτσι τα πράγματα όμως Δεν ξέρω αν σε κάποια αστικά κέντρα προωθούνται οι βλάβες του παρόχου σε εξωτερικά συνεργεία, αλλά εγώ που έχω πρόσβαση σε κάποια αστικά κέντρα, δεν το έχω ξανακούσει αυτό. Ίσως να ζω πολύ μακριά από τα κέντρα αποφάσεων Και κάτι άλλο! Δυσκολεύομαι να σκεφτώ ότι κάποιος τεχνικός του ΟΤΕ θα κάνει σαμποτάζ σε έναν πάροχο. Είτε δουλεύει στον κατανεμητή, είτε είναι έξω στο δίκτυο, είτε είναι ο υπεύθυνος που μοιράζει δουλειά στα συνεργεία Το να είναι τυπικός και να κάνει τα προβλεπόμενα το καταλαβαίνω. Το να αλλάξει μια πρίζα ή ένα καλώδιο σε έναν συνδρομητή του ΟΤΕ, σίγουρα είναι κάτι που δε θα έκανε σε έναν πελάτη παρόχου (έτσι και αλλιώς απαγορεύεται να μπει στο σπίτι του συνδρομητή παρόχου). Αλλά αν μπορεί να φτιάξει το βλάβη μέχρι το ΒΟΧ ή το ΕΣΚΑΛΙΤ που είναι η περιοχή της ευθύνης του, θα τη φτιάξει. Γιατί είναι υπόλογος στον προϊστάμενό του, αυτός είναι στον περιφερειάρχη και αυτός στον διαμερισματάρχη. Και ο τελευταίος θέλει οι δείκτες του να πάνε καλά για να τα τσεπώνει. Και οι δείκτες εξαρτώνται και από τις βλάβες ΟΤΕ, αλλά και από τις βλάβες παρόχων (και νέες συνδέσεις κλπ) Επίσης όσοι δουλεύουν στον ΟΤΕ δε θέλουν ντε και καλά να φύγουν οι συνδρομητές που είναι στον πάροχο και να έρθουν στον ΟΤΕ. Έτσι και αλλιώς τη δουλειά αυτή την κάνουν. Ένα ραζίμ τραβάνε για τον πάροχο, ένα και για τον ΟΤΕ (εκτός και αν έχει adsl οπότε τραβάνε 2 :Ρ). Ούτε ποσοστά παίρνουν από τις συνδέσεις που θα κάνουν στον ΟΤΕ. Τους έρχεται η δουλειά στα χέρια και πρέπει να την κάνουν (*) Εκτός και αν εννοείς "εξωτερικούς συνεργάτες" όσους δουλεύουν σε θυγατρικές τύπου OTEplus και hellascom, οπότε και εκεί θα διαφωνήσω, καθώς όσοι δουλεύουν σε αυτές τις εταιρίες, δουλεύουν με τον ίδιο ζήλο που δουλεύουν και οι τεχνικοί του ΟΤΕ (πολλές φορές και με μεγαλύτερο), έχοντας συχνά τελειώσει τριτοβάθμιες σχολές σε αντίθεση με τους περισσότερους ΟΤΕτζήδες και παίρνοντας μισθούς της πείνας σε σχέση με αυτούς. Αν θέλετε το συζητάμε και αυτό το θέμα
  3. Όταν λέω πως "δε δίνεται καμία προτεραιότητα" εσύ καταλαβαίνεις πως προτιμάει "πρώτα τις βλάβες των εναλλακτικών και να αφήσει τους δικούς του πελάτες"; ΟΧΙ! Όταν λέω πως "δε δίνεται καμία προτεραιότητα" εννοώ πως "δε δίνεται καμία προτεραιότητα σε κανέναν" Κάθε πρωί, οι βλάβες του τεχνικού τμήματος μοιράζονται στους τεχνικούς. Όλες οι βλάβες! Κάποιος μπορεί να πάρει 8 βλάβες ΟΤΕ και 2 παρόχων, άλλος 10 βλάβες ΟΤΕ και καμία παρόχου κοκ (ενδεικτικό το νούμερο 10) Ο κάθε τεχνικός έχει μια περιοχή ευθύνης. Αν στην περιοχή του βγουν λίγες βλάβες και στην περιοχή κάποιου άλλου περισσότερες, ο πρώτος αναλαμβάνει και κάποια δουλειά του δεύτερου. Συνήθως ο υπεύθυνος των συνεργείων ξέρει και φροντίζει να μοιράσει τη δουλειά ισομερώς Από εκεί και πέρα βέβαια, το κάθε τεχνικό τμήμα έχει και τις ιδιαιτερότητές του. Σε κάποιο πχ μπορεί υπάρχουν τεχνικοί που είναι υπεύθυνοι μόνο για βλάβες ADSL, κάποιοι που κάνουν μόνο νέες συνδέσεις κλπ, ενώ σε κάποιο άλλο οι τεχνικοί είναι "μπαλαντέρ" και τρέχουν για όλα Όπως και να χει, στο τέλος του ωραρίου του ο κάθε τεχνικός, πρέπει να τελειώσει όλες τις βλάβες που ανέλαβε (με υπερωρίες αν χρειαστεί). Εννοείται ότι ισχύει αυτό που ανέφερα σε άλλο post, ότι η βλάβη θα πρέπει να μπορεί να διορθωθεί και δεν είναι κάτι που απαιτεί ειδικό συνεργείο ή εργολάβο Επαναλαμβάνω: Το να αφήσει κάποιο τεχνικό τμήμα βλάβες παρόχου επίτηδες για κάποιες μέρες για να σπάσει τα νεύρα του πελάτη, είναι κάτι που δεν ισχύει
  4. Και κάτι άλλο.. αν εννοούν κάποιοι που έχουν σύνδεση με τον πάροχο πως για 1-2 βδομάδες είχαν βλάβη, διαφέρει με το 1-2 βδομάδες κάνει ο ΟΤΕ να τη φτιάξει Η βλάβη μπορεί να είναι στον πάροχο. Να τη στέλνει στον ΟΤΕ, ο ΟΤΕ να τη γυρίζει πίσω λέγοντας πως είναι ευθύνη παρόχου κ.ο.κ. Αυτό το καταλαβαίνω. Όμως αυτός ο χρόνος δεν είναι επειδή ο ΟΤΕ καθυστερεί να φτιάξει τη βλάβη. Έχω φίλη που δεν έχει internet από την παρασκευή και παίρνει συνεχώς τηλέφωνο στη forthnet και της λένε πως δε βάζει σωστά τους κωδικούς. Δεν πήγε κανένας τεχνικός της forthnet από εκεί, ούτε δήλωσαν τη βλάβη στον OTE. Αν λόγω γραμμής δε μπορεί να πάρει ip, η βλάβη δηλωθεί την Πέμπτη και το internet της δουλέψει την άλλη παρασκευή, σημαίνει πως γι' αυτή τη βδομάδα θα φταίει ο ΟΤΕ;
  5. Φίλε να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ακόμα και με αυτό Δε δίνεται καμία προτεραιότητα. Μάλιστα στις βλάβες των παρόχων γίνεται πρώτα και έλεγχος από τον κατανεμητή (πρωί-πρωί) πριν τις πάρουν στα χέρια τους τα συνεργεία. Τουλάχιστον έτσι λέει η οδηγία που έχει σταλθεί στα τεχνικά τμήματα και στα τμήματα που έχω εγώ πρόσβαση ξέρω πως την ακολουθούν Από τη στιγμή (επαναλαμβάνω: από τη στιγμή) που ο πάροχος στείλει τη βλάβη στο βλαβοληπτικό του ΟΤΕ, οι βλάβες έχουν την ίδια τύχη με αυτές του ΟΤΕ Και ισχύει αυτό ακριβώς που λες: Δεν τον παίρνει να κάνει τέτοια κόλπα Και εννοείται πως ο τεχνικός δεν θα το παίξει επαναστάτης κόντρα στους παρόχους. Του δίνουν τις βλάβες και πρέπει να κάνει ότι μπορεί για να τις κλείσει. Είτε είναι του ΟΤΕ, είτε του παρόχου
  6. Καλά μην προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις Το "γίνεται προσπάθεια" το είπα γιατί δεν είναι πάντα σίγουρο ότι η βλάβη είναι απλή για να μπορέσει να την επιδιορθώσει το συνεργείο που θα πάει Αν πχ έχει πέσει καμιά κολώνα δε μπορεί να κάνει κάτι το συνεργείο. Πρέπει να πάει εργολάβος Αν πχ πλημμυρίσει καμιά μούφα, πρέπει να πάνε οι "καλωδιακοί" Γίνεται προσπάθεια να γίνει άρση βλαβών την επόμενη εργάσιμη μέρα. Μερικές φορές όμως, αυτό δεν είναι δυνατό Και φυσικά οι καθυστερήσεις δε γίνονται συγκεκριμένα για κάποια βλάβη παρόχου. Είναι γενικές βλάβες μεγάλης εμβέλειας UPDATE: Τα τεχνικά τμήματα είναι του ΟΤΕ. Δεν καταλαβαίνω ποια η διαφωνία σου
  7. Ναι κόλλησα επειδή παρουσίασες το 75% ως βλάβες παρόχων.. ενώ συνήθως δεν ξεπερνάνε το 10% Οι κυρώσεις ισχύουν.. δεν τα πληρώνουν οι τεχνικοί φυσικά, αλλά τα εκάστοτε τεχνικά τμήματα. Πέφτουν οι δείκτες τους, μειώνονται τα bonus κλπ Αν περάσει 24ωρο χωρίς να κλείσει η βλάβη, υπάρχουν κυρώσεις Οι βλάβες είτε σε πάροχο, είτε σε ΟΤΕ πρέπει (και γίνεται προσπάθεια) να κλείνουν την επόμενη εργάσιμη μέρα Οι βλάβες σε πάροχο μάλιστα, έχει έρθει εντολή να ελέγχονται πρώτα στον κατανεμητή και μετά να προωθούνται στα συνεργεία
  8. Τώρα επιχειρηματολογείς λέγοντας τι πιστεύεις; Γιατί εγώ σου λέω τι ισχύει, επειδή ξέρω ακριβώς τι γίνεται Πχ σήμερα σε Τεχνικό Τμήμα της Θεσσαλονίκης, υπάρχουν 39 βλάβες που πρέπει να κλείσουν σήμερα Οι 12 είναι σε πάροχο και οι υπόλοιπες είναι στον ΟΤΕ. Αυτές θα κλείσουν σήμερα (εκτός από μία που ανήκει σε συνδρομητή του ΟΤΕ και ζήτησε να γίνει αύριο) 50 βλάβες στον ΟΤΕ και 150 στον πάροχο, σαν νούμερα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
  9. Εσύ δηλώνεις τη βλάβη σου στη forthnet και αυτή στον ΟΤΕ Από τη στιγμή που θα τη δηλώσει ο πάροχος στον ΟΤΕ, εμφανίζεται στο βλαβοληπτικό πρόγραμμα (Προμηθέας) και την επόμενη εργάσιμη ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος να την αποκαταστήσει Δε γίνονται διακρίσεις Δε συμφωνώ δηλαδή με το "ο ΟΤΕ οντως προωθει τις δικιες του ζημιες στο συστημα"
  10. Μη λέμε και ότι θέλουμε! Τόσο τις βλάβες συνδρομητών του ΟΤΕ, όσο και τις βλάβες συνδρομητών παρόχου, οι τεχνικοί του ΟΤΕ πρέπει να τις αποκαθιστούν την επόμενη εργάσιμη μέρα (αλλιώς υπάρχουν κυρώσεις) Δε γίνεται διαχωρισμός. Και φυσικά δεν πάνε διαφορετικά συνεργεία στις βλάβες του ΟΤΕ από τις βλάβες παρόχου. Τα ίδια συνεργεία πάνε και στις δύο περιπτώσεις Μάλιστα όταν κλείνει η βλάβη ενός παρόχου στον Προμηθέα, αυτός που την κλείνει δε μπορεί να επιλέξει ώρα που επισκευάστηκε, αλλά το σύστημα κλειδώνει την τρέχουσα ώρα. Για παράδειγμα αν η βλάβη δηλώθηκε χθες στις 10 το πρωϊ και ο τεχνικός επιδιοθρωσει το πρόβλημα στις 9 σήμερα, αλλά δεν τη δώσει για "κλείσιμο" εκείνη την ώρα και το κάνει στις 12, τότε θα φανεί πως η βλάβη επιδιορθώθηκε στις 12 (περνάει έτσι το 24ωρο) Τώρα αν εσύ δήλωσες τη βλάβη σου στον πάροχό σου σήμερα και αυτός την προωθήσει στο βλαβοληπτικό του ΟΤΕ σε 15 μέρες, είναι άλλο θέμα
  11. Εμένα μου λείπει η επιλογή που είχαμε παλιά να μη φαίνεται ούτε καν στους φίλους το ποιοι είναι φίλοι μας
  12. Εμένα μου λείπει η επιλογή που είχαμε παλιά να μη φαίνεται ούτε καν στους φίλους το ποιοι είναι φίλοι μας
  • Δημιουργία νέου...