Προς το περιεχόμενο

Timour21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    803
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.177 προβολές προφίλ

Timour21's Achievements

  1. Α. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ακαδημαικός για να μπορέσει να κάνει μια στοιχειώδη συζήτηση. Β. Η γνώμη σου είναι γνώμη σου (κάνω και εγώ state το obvious...) Γ. Προσωπικά και για "συμμεριστώ" την οποιαδήποτε γνώμη και τα όποια επιχειρήματα θα πρέπει να μπορούν να αποδεικνύονται/τεκμηριώνονται. Γνώμη έχει και αυτός που θεωρεί την γή επίπεδη. Τόσα ξέρει τόσα λέει, αλλά όπως είπα δεν θα κάνω διάλογο μαζί του, αν στερείται επιχειρημάτων. Δ. Γελάω με το σχόλιο για το δικό μου forum.... αλλά επειδή η αντίληψη κάποιων είναι περιορισμένη (οι παρόντες εξαιρούνται) , διαφωνία είναι επίσης να λέω εγώ πχ, ότι οι καλύτερες διακοπές είναι στο βουνό και ένας άλλος να λέει ότι είναι στην θάλασσα, εκεί είναι καθαρά υποκειμενικό, και δέχομαι την οποιαδήποτε γνώμη (ακόμα και την δική σου). Το να διαφωνώ όμως με κάποιον που του λέω ότι η γή είναι σφαιρική, να μου απαντάει όχι είναι επίπεδη και τετράγωνη (και πάλι η γνώμη του είναι - και ο πλέον ηλίθιος έχει δικαίωμα να εκφέρει γνώμη) και όταν του λέω περιμένω στοιχεία/αποδείξεις/φωτογραφίες ότι η γή είναι τετράγωνη και μου απαντάει "περίμενε" , ε τότε perma ban.
  2. Φίλε μου καλέ, πρέπει να καταλάβεις και εσύ, ότι το attention span των περισσότερων εδώ εξαντλείται στα 30'' (όσο διαρκεί ένα μέσο video στο tik tok πχ), επομένως το να κάτσει πλέον να διαβάσει (και να κατανοήσει) ένα κείμενο είναι πολύ δύσκολο (ακόμα και αν τους το δείχνεις με το δάχτυλο - βλέπε παραπομπές). Και κάτι ακόμα, σε όλο το Internet έχουν επικρατήσει οι λεγόμενοι "ανίκητοι" , τους οποίους δεν κερδίζεις ότι και να κάνεις γιατί θα σε πάνε από το Α στο Β θέμα (και μετά στο Γ) μόνο και μόνο γιατί θέλουν να παραμείνουν ανίκητοι. Και δυστυχώς έχουν κατακλύσει και το συγκεκριμένο forum , το οποίο (κάποτε τουλάχιστον) ήταν σοβαρό. Και μπορεί να γίνει ξανά σοβαρό, εάν και εφόσον γίνεται και σωστό moderation. Είναι αδιανόητο για εμένα, να ζητάει κάποιος και να λέει "περιμένω πηγή" και να απαντάει κάποιος ανίκητος "περίμενε" και να μην τρώει μόνιμο ban. Για την διασφάλιση της υγείας σου λοιπόν, μην προσπαθείς να νικήσεις ανίκητο άνθρωπο, θα πρέπει να πέσεις πολύ χαμηλά για να το καταφέρεις.
  3. Timour21

    Bmw m3 e46

    Αν όταν γίνει το μοιραίο (ατύχημα) είχα την επιλογή να βρίσκομαι σε μία E46 ή σε ένα Megane 2002 που έχω αντί για ένα ολοκαίνουργιο fiat 500 πχ, θα διάλεγα πάντα την επιλογή E46/Megane. Το γεγονός ότι ένα αμάξι είναι καινούργιο, δεν το κάνει αυτόματα ασφαλέστερο από ένα σοβαρό παλιότερο. Αυτό που θέλω να πώ, είναι ότι παίζει ρόλο και η κατηγορία (segment) του αυτοκινήτου. Αν συγκρίνουμε το 106 με το fiat τότε το fiat είναι ασφαλέστερο. Αν συγκρίνουμε το 605 με το fiat, απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Κατά τα άλλα, υπάρχουν μετρήσεις στο internet από την euroncap, για να κάνει ο καθένας τις συγκρίσεις του.
  4. Timour21

    Bmw m3 e46

    Αν σε βοηθάει κάπου, αρχές της χιλιετίας, ένας φίλος έφερε ένα τροπέτο από 405 t16 (αρκετά σπάνιο) για να το "περάσει" σε ένα αντίστοιχο 405 1.6 που είχε. Τόσο το τροπέτο όσο και η μετατροπή του πήγαν υπερδιπλάσια λεφτά από το κόστος του αυτοκινήτου του, αν το πούλαγε μεταχειρισμένο. Όταν η τελείωσε η μετατροπή, νόμιζες ότι έβλεπες γνήσιο T16, καμία διαφορά (πέραν του αριθμού πλαισίου) με το original. Επίσης δηλώθηκε κανονικά ως δίλιτρο και πέρναγε κανονικά και κτέο. Κάποια χρόνια μετά, έπεσε απο πίσω του ένας, και του έχωσε όλο το πορτπαγκάζ μέσα. Του έκανε δήλωση κανονικά και η ασφάλεια του είπε, η εμπορική αξία σου (ως μεταχειρισμένο) είναι στα 2200 ευρώ, η επισκευή ξεπερνάει τα 2500 επομένως πάρε 2200 και φέρε το αμάξι να το κόψω ανταλλακτικά (ή ότι άλλο τα κάνουν). Αν ήταν γνήσιο το αμάξι, θα είχε αποζημιωθεί κανονικά, και θα το είχε και σήμερα. Αντίστοιχα σε εσένα, σε περίπτωση ατυχήματος (όχι απαραίτητα με τραυματία, γιατί εκεί ίσως και να μπλέξεις αν ο πραγματογνώμονας διαπιστώσει αδήλωτο υπερκυβισμό) θα αποζημιωθείς με βάση του τι γράφει η άδεια κυκλοφορίας και ή θα χρειαστεί να το παραχωρήσεις στην ασφαλιστική όπως έκανε ο φίλος μου, ή θα το πληρώσεις τελικά από την τσέπη σου για να το κρατήσεις. Αν συνυπολογίσεις την παλαιότητά του, το γεγονός ότι δεν είναι original αλλά μετατροπή (επομένως χαμηλή μεταπώληση ή πώληση για να γίνει "δωρητής" σε original) το ότι μπορείς κάλλιστα να βρεθείς μπλεγμένος σε περίπτωση ατυχήματος, μάλλον ασύμφορη κρίνεται η αγορά του. Από την άλλη αν σκοπεύεις απλά να βγάλεις το άχτι σου για κάποια χρόνια και μετά να το πετάξεις (ή να το κάνεις track car) τότε προχωράς. Εσύ θα το κρίνεις.
  5. Αν και έχω smr δίσκους στο σύστημα, στην πράξη δεν έχω δει το φαινόμενο του "re silvering" που αναφέρεις πιθανόν λόγω διαφορετικής χρήσης. Οι δίσκοι αυτοί είναι ιδανικοί για αποθήκευση, με τα πολλά "γράψε σβήσε" δημιουργείται fragmentation το οποίο αναγκαστικά σε τέτοιου είδους δίσκο (και τον τρόπο που γράφει δεδομένα στο platter) θα οδηγήσει σε re-silvering. Για τα torrents που αναφέρεις, εγώ χρησιμοποιώ ssd's. Με το που τελειώσει το κατέβασμα, το αρχείο μεταφέρεται στον SMR δίσκο για storage και ανάγνωση. Τα torrents είναι ότι χειρότερο για τους μηχανικούς δίσκους (και ειδικότερα στους SMR). Για εμένα άμεσα defrag στον δίσκο (αναγκαστικά θα κάνει και το re-silvering) και χρησιμοποίηση για storage και μόνο (αν τον χρησιμοποιείς για αναγνώσεις μόνο, θα ζήσει πολύ περισσότερο). Αν δεν σε ενδιαφέρει η μακροζωία του, φυσικά και μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις με τον τρόπο που τον δουλεύεις τώρα.
  6. Μην κάνεις καμιά βλακεία και μπουκάρεις στο έτσι, θα έχεις πρόβλημα (ακόμα και αυτός να σου είχε δώσει τα κλειδιά). Μίλα καλύτερα με δικηγόρο για να σε συμβουλέψει, θεωρώ ότι για αρχή στέλνεις εξώδικο που ζητάς τα όποια ενοίκια χρωστάει. Απάντηση από πλευράς του εικάζω ότι δεν θα υπάρξει, οπότε μετά από κάποιο διάστημα (νομίζω κάτω από μήνα - δεν είμαι σίγουρος - μίλα με δικηγόρο!!!!) μπορείς να ξεκινήσεις διαδικασία έξωσης. Επουδενί μην επιχειρήσεις να μπείς μόνος στο σπίτι όμως!
  7. Timour21

    Κλήση τροχαίας..

    Ένα ποστ πάνω από το προηγούμενο δικό σου. Είναι πιθανό να έγραφες το post σου εκείνη τη στιγμή και να μην το είδες. Είχα μείνει σε παλιότερη νομοθεσία, my bad.
  8. Timour21

    Κλήση τροχαίας..

    Το "μπορεί κάλλιστα να επισκευαστεί" ένα τσιγάρο υπόθεση. Παίζει η τρύπα να είναι κανα χρόνο εκεί, και να συνεχίζει να υπάρχει και 1 χρόνο μετά. Το "καθαρά εισπρακτικό πρόστιμο" ήταν λάθος μου και το επισημαίνω πριν γράψεις εσύ, δεν καταλαβαίνω γιατί αναστατώνεσαι....
  9. Timour21

    Κλήση τροχαίας..

    Ναι έχεις δίκιο.
  10. Timour21

    Κλήση τροχαίας..

    Οι 60 ημέρες μετρούν από την ημέρα που παρέδωσες το δίπλωμα και άδεια. Τι είδους σήμανση ήθελες να δεις? Είναι εφικτό να υπάρχει σήμανση σε κάθε ράμπα, σε κάθε φανάρι? (απαγορεύεται επίσης το παρκάρισμα δίπλα σε φανάρια / ταμπέλες ΣΤΟΠ - άσχετα αν κάνουν πολλοί τα στραβά μάτια) Καθαρά εισπρακτικό το πρόστιμο που έφαγες πάντως, δίπλα στην ράμπα βλέπω μια μεγάλη τρύπα (και μια μικρότερη στην απέναντι πλευρά) που δεν νομίζω να διευκολύνει κανέναν τυφλό/ΑΜΕΑ...
  11. Timour21

    Ford Fiesta Vs Renault Clio

    Όχι φοράει το THP 270 (ή 272 αντίστοιχα όταν μπήκε και στο 308).
  12. Timour21

    Ford Fiesta Vs Renault Clio

    Μπορείς να παραθέσεις ένα γαλλικό μοντέλο που για να αλλάξει ο ιμάντας πρέπει να κατέβει το μοτέρ? (ρητορικά ρωτάω - δεν υπάρχει). Κατά τα άλλα, 3 γαλλικά αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια μου, ένα 306 gti με μισό εκατομύρια χλμ (και ναι δουλεύει ακόμα, απρόσκοπτα), ένα megane II του 2004 μοντέλο με 320K χλμ επάνω του (εκ των οποίων τα 240Κ τα έχει κάνει με υγραέριο - ναι αυτό που αν τα βάλεις στα κορεάτικα που προτείνεις, θα πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι, ή θα είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο για ρύθμισμα/ρεγουλάρισμα και να ψάχνεις που θα βάλεις και την λαδιέρα για να λιπαίνει το μοτέρ). Υπάρχει και ένα 3ο, ένα RCZ R το οποίο είναι στο στρώσιμο ακόμα, έχοντας κάνει μόλις 185Κ χλμ, θα ενημερώσω όταν φτάσει τα 500Κ (κάτι για το οποίο δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία). Για κάθε πονεμένη ιστορία δική σου, έχω μια success ιστορία δική μου λοιπόν και περιμένω να μου πείς ποιο γαλλικό αμάξι θέλει κατέβασμα μοτέρ για να αλλαχτεί ο ιμάντας χρονισμού.
  13. Υποχρεώνει η εκάστοτε γαλακτοβιομηχανία ή super market να αγοράζεις την φέτα της? Φαντάζομαι όχι, επομένως δικαιολογείται να στην πουλάει και 100 ευρώ το κιλό αν το αποφασίσει έτσι? Γιατί και εγώ έχω μεγάλη πρεμούρα να δώ πόσο δύναται να αρμέξει (όχι τις αγελάδες για το γάλα τους, αλλά τους καταναλωτές στους οποίους πουλάει). Με πιο δικαίωμα λοιπόν βάζει πλαφόν το κράτος στο κέρδος του εμπόρου? Ή θα αποφασίζουμε για το ποιος έχει το δικαίωμα να αισχροκερδεί με βάση την χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας? Πως ακριβώς το φαντάζεσαι?
  14. Νομικός δεν είμαι, οπότε ενδέχεται να είναι λάθος αυτό που θα πώ, αλλά από την στιγμή που η ολοκλήρωση της συναλλαγής (η οποία υποθέτω είναι η παραλαβή του προιόντος) γίνεται στο κατάστημα και το κατάστημα δίνει την δυνατότητα ελέγχου στον αγοραστή, θεωρώ ότι ΔΕΝ έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Μα δεν είναι λογικό σε είδη υγιεινής , τρόφιμα κλπ να υπάρχουν εξαιρέσεις? Από την στιγμή που ανοίχτηκε το μέλι από τον αγοραστή, δεν είσαι υποχρεωμένος να το δεχτείς πίσω, το ίδιο και σε εσώρουχα πχ.
  15. Εγώ με βάση το παραπάνω και με βάση αυτά που διαβάζω από εδώ https://kepka.org/mainmenu-27/mainmenu-46/mainmenu-223/2825-to-dikaioma-ypanaxorisis και συγκεκριμένα Το δικαίωμα της υπαναχώρησης επιτρέπει στον καταναλωτή να καταγγείλει μια σύμβαση μέσα σε περιορισμένο χρονικό διάστημα ,αφού έχει παραλάβει το προϊόν ή έχει ολοκληρώσει τη σύμβαση, για υπηρεσίες. Εφαρμόζεται σε συμβάσεις : Εξ αποστάσεως, όπου ο έμπορος και ο καταναλωτής δε βρίσκονται στον ίδιο τόπο ,τη στιγμή ολοκλήρωσης της σύμβασης. Ο καταναλωτής δεν έχει την ευκαιρία να εξετάσει το αγαθό πριν την παραλαβή του. Εκτός εμπορικού καταστήματος, όπου ο έμπορος ολοκληρώνει τη σύμβαση με τον καταναλωτή εκτός του καταστήματος του. Για παράδειγμα : στο σπίτι του καταναλωτή ,στην εργασία του καταναλωτή, σε εκθέσεις. Δεν βλέπω πως ο OP μπορεί να πατήσει επάνω στην εξ'αποστάσεως σύμβαση, από την στιγμή που παρέλαβε ΕΝΤΟΣ καταστήματος και είχε και την δυνατότητα να προβεί και στον όποιο έλεγχο ήθελε.
  • Δημιουργία νέου...