Προς το περιεχόμενο

Privacy3571

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    25
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

577 προβολές προφίλ

Privacy3571's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 24/04/2024 05:30 μμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ, ΓΝΗΣΙΟ Apple iphone 15 Pro Μαυρο τιτάνιο, 128GB χωρητικότητα. Δίνεται για τον λόγο οτι εχω το iphone 15 Pro MAX ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ APPLE - Αγορασμένο απο εξωτερικό αποστολή σε ολη την Ελλάδα! Παρακαλώ πολύ οχι άσκοπα μηνύματα, ευχαριστώ! Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΗ Quick Specs Οθόνη: 6.1" Είδος οθόνης: OLED Κύρια Κάμερα: 48 MP Χρώμα προϊόντος: Μαύρο Ανάλυση εμπρόσθιας κάμερας : 12 MP Αποθ. Χώρος: 128 GB Βάρος: 187 g

    840 €

  2. Νομίζω ναι ίδιο λειτουργικό (δεν είναι κινητό..) , επίσης δεν ασχολήθηκα πολύ μόλις το έλαβα πίσω γιατί ξενέρωσα αρκετά μετά απο αυτό που έγινε. Αυτός έδωσε μια δικαιολογία για αιτία επιστροφής στο σκρουτζ και αυτό ήταν όλο. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι υπήρχε ζήτημα κατα την σύνδεση με bluetooth οπότε γι'αυτους ήταν αρκετό. Επομένως ναι θα μπορούσε να γίνει το οτιδήποτε και να βγεί χαμένος ο πωλητής. Η ACS μου έδωσε τα στοιχεία του όταν έστειλα το δέμα αρα δεν είναι και 100% ανώνυμη η συναλλαγή, το ερώτημα είναι αμα αξίζει να τον "τρέξω" ή απλά θα φαω τον χρόνο μου.. που μάλλον έτσι το βλέπω στο Ελλαδιστάν....
  3. Συγκεκριμένα έβαλα αγγελία μέσω skoop για ενα Apple προϊόν (δεν θέλω να αναφέρω τι ακριβώς) μετά απο περίπου 4-5 μέρες, έλαβα παραγγελία οπου την αποδέχτηκα και την απέστειλα με τον κωδικό που μου έδωσαν μέσω ACS. Μετά απο 2 μέρες, ο αγοραστής μου την επέστρεψε πίσω χωρίς να αναφέρεται κάπου ο λόγος της επιστροφής, στέλνοντας προϊόν παρόμοιο με αυτό που είχα αλλα φυσικά με διαφορετικό serial number κλπ στοιχεία Να επισημάνω πως απο την αρχή που συσκευασα το προϊόν μέχρι την επιστροφή, έχω βγάλει τα πάντα βιντεο το ανέφερα στο σκρουτζ αλλά δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται. Μετά απο αρκετές μέρες απάντησαν χθες, προσθέτοντας στο skroutz wallet μου απλά 10€ ως ένδειξη κατανόησης του ζητήματος... με ευχαριστήσαν για το "feedback" γιατί έτσι το έλαβαν και επίσης, μου είπαν πως μπορώ να καταχωρήσω ξανά το προϊόν προς πώληση μέσω Skoop ..... Κατανοώ ότι είναι ακόμη beta η υπηρεσία, αλλά έπρεπε να υπήρχαν κάποια μέτρα στα πιο σημαντικά ζητήματα
  4. Μακριά, δεν καλύπτει τον πωλητή σε περίπτωση που συμβεί κάτι.. Ο αγοραστής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν μέσα σε 2 μέρες χωρίς λόγο, και επίσης να το αντικαταστήσει κ να το επιστρέψει με κάτι άλλο χωρίς να υπάρξει κάποιος ελεγχος απο σκρουτζ. Είμαι παθών δυστυχώς
  5. που τα βρίσκεις ρε μαν ολα αυτά τα "διαμάντια" με 150κ χλμ + ??
  6. Καλή χρονιά με υγεία πάνω απ'όλα! ❤
  7. Είχα αγοράσει τον ιούλιο μια οθόνη για PC, και ήρθε μέσα σε λίγες μέρες με ΕΛΤΑ courier. Για επιστροφή σε περίπτωση θέματος, νομίζω τα μεταφορικά στα καλύπτει η amazon. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να ρωτήσεις το customer support μέσω live chat ή email.
  • Δημιουργία νέου...